Braukāju ar Mazdu jau 4 gadus. Mašîna man ļoti patîk, nemaz nenoþēloju, ka izšíîros par labu japāņu auto nevis tradicionālajam latviešu Audi.
Atšíirîbā no vācu mašînām, japāņu auto daudzas "ekstras" tiek uzskatîtas par standartaprîkojumu. Kā rezultātā man ir kondicionieris, kruîzs, elektriskie logi, sēdekļi un apsildāmi spoguļi. Darbojas tas viss, tfu, tfu, tfu, pagaidām visnotaļ labi.
Motors 2.0 16V ir visnotaļ patîkams. Tas ir pietiekami dinamisks, lai visādi tur Mercedes nevarētu lîst priekšā, kā arî ar saprātîgu degvielas patēriņu (pilsētā ap 10, pa šoseju 7-8). Piekare laba, stûre precîza. Vienvārdsakot bauda braukt.
četru gadu laikā grandiozu remontu nav bijis. Ir nomainîts 2 sekcijas izpûtēja un pārlasîta principā visa pakaļējā piekare - amortizatori, bukses, stabilizatori utt. Priekšējai piekarei bijis nepieciešams neliels remonts - tikai bremþu uzlikas un pusass putekļugumijas. Tiesa, iespējams, drîz bûs jāmaina gultņi. Motoram nav darîts vispār nekas, atskaitot protams, eļļas maiņu.
Mînusi: skaņas izolācija salonā varētu bût labāka; pa mûsu ceļiem braucot salons sācis mazliet (bet tikai mazliet) grabēt; draņíîgas lietus renes uz jumta. Lietus renes gan mani tracina - izteikti slapjā laikā daļa ûdens no priekšējā stikla neiet vis pa reni, bet plûst pāri un aizplûst pār vadîtāja puses sānu stiklu. Kā rezultātā ziemā viss sānu stikls parasti ir noíēzîts : ( Varbût vēlākiem modeļiem tas ir novērsts...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
100 % piekriitu.
Auto vienkaarši zelts :)) - ekstras; ideaalaakie benjkji kaadus kaads ir uzražojis ielas mašiinaam; super labi saana spoguļi, nav aklaas zonas; maz remonteejams auto, praktiski nemaz (manam 3.gads Latvijaa); pietiekami veikla un dinamiska; un visas podzinjas un citas figņas izvietotas tik parociigi, ka nav jaaleekaa pa salonu lai kautko sačamdiitu, viss ir maksimaali parociigi izvietots. A sajuugs un bremzes... pat nav jaaspiež, atliek tikai padomaat ka auto jau to ir izdariijis (saliidzinot ar citu auto stingrajiem pedāļiem).
Auto peec kura vairs citus auto negribas vairs pat meeģinaat !
sorry,
šis koments bija par Mazdu 626, 2,0i 16V, vispaar.
Ne šim konkreetam auto.
Vairaak kaa gadu braucu ar 1992.gada Mazdu. Mainiiju sajuuga disku, izspiedejgultni. Spruust rokasbremze - zheel naudas visam suportam. Gaita, komforts - super! Man uudens pa saanu stiklu nepluust - varbuut taadeelj, ka ir tie papildus stiklinji (plastmasas) pie durviim kaavinjussaucneatceros ? Katraa zinjaa - nenozheeloju izveeli par labu Mazdai, tieshaam - BAUDA BRAUKT!
Pelnu trauks neeertaa vietaa !
nezinu, nezinu - neatbalstu vispārējo sajūsmu
Braucu 2 gadus ar 626, nekādu patīkamu atmiņu
tikai viena - nekas nelūza vienīgi priekšējais apakšējais lodveida balsts
grab nenormāli - sajūtas braucot pa gaisa tiltu vienreizējas
daudz visādas kastītes plauktiņi kas izgatavoti no s... plastmasas
sēdekļi regulējas visos virzienos bet sēdēt tāpat neērti - bet varbūt man mugura vainīga
Bet iespēejams ka tas ir ļoti subjektīvi arī iekāpjot jaunajā 6 pārņēma vecās diskomforta sajūtas
Man gruuti teikt kaada patiesiibaa ir ssii mazda, bet peec nostaastiem kaa arii ar nelielaas pieredzes ko esmu guvis no mazdas 626 2.0 ar 16v varu pateikt tikai to labaako gan dinamika laba, gan dizains ssim auto ir labs, kaa arii izturiiga ritossaa dalla vieniigais ka ir diezgan paskalla. Passam man ir mazda Xedos6 2.0 v6 24v un atsskkiriiba no 626 mazdas ssis auto tomeer ir krietni klusaaks un skannas izolaacija ir labaaka, kaa arii plastmasas negrab, bet Es nezinu vai taa cenas starpiiba ir taa veerta.
Tagad braucu jau ar piekto pēc kārtas "MAZDU" , nu ļoti labs tautas autiņš. Mani gandrīz var uzskatīt par "MAZDAS" fanu, trīs no viņam bija 626 ( '87/'89'/2002 gada) viens XEDOS 9 ('94 padārgs prieks uzturēšanā) un beidzot tiku pie "MAZDA 6" (iesaku visiem).
Varētu jau gribēt dažādus sīkumiņus lai 626-tā būtu jaukāki, bet tādam kā man , kam katru dienu daudz jābraukā un jārēķina gan braukšanas , gan uzturēšanas izmaksas , tas ir tas īstais autiņš.
Ja kārtīgi seko līdzi un laicīgi veici apkopes un neekonomē uz pagrīdes detaļām , tad tas ir ļoti veiksmīgi saskaņots variants- kvalitāte, uzturēšanas izmaksas un braukšanas prieks- par šo cenu, tas ir kaifs :)))))))))
Vienīgais mani 626 vienmēr tracināja tuvās gaismas , tās gan ir galīgi nepareizas, nu bet tas bija , tagad 6-tai arī tas ir izlabots, bet kam pa skaļu salon , lai ieslēdz skaļā radiao , ja tāds ir autiņā....tas palīdz.
Par benķiem varu pateikt to , ka ar slimu muguru ar autiņu vispār nav ko braukt. Man vismaz ir paveicies visos autiņos bija un ir , kā es saku "radikulīta regulētājs"
Veiksmi visiem "MAZDISTIEM".
Piekrītu tam, ka sānu logi vienmeer ir netiiri, un rocene iesprūst. Es uzskatu, ka Mazdas ritoshaa daļa nav domaata Latvijas ceļiem. Standarta dubļinieki peec ziemas nopliist ar vien vairaak.Un protams aizmuguree seedoshajiem vietas ir maz. Diezgan ekonomisks. Bet prieksh cenas atbilst komfortam.
Varu pielikt veel vienu miinusu - Japaanjiem rezerves daljas
padaargas. Tagad taisos mainiit zobsiksnu un sprigotaajrullus - tas vis uz latiem ~80. Bet visaa visumaa neko sliktu pateikt nevaru. Uz celja stabila un maz prasa eest.
Sanaak lietot shaada pasha gada, bet V6 - it kā normaals auto, bet tracina dazhas lietas:
1. sliktas taalaas gaismas
2. nu nav labi paarredzams tam hachbekam dibengals!
3. lietus uudens uz vadiitaaja saanu loga
Tauta, kaa to vareetu risinaat? Es savukaart zinu kaa nemaksaat M-Motoram Ls600.- , lai atdzīvinātu komutatoru.
Pats pārbaudīju!!! (var izbraukt liidz 100.- atkariibaa, konkreeti kas ir nobiris)
Diemzheel grabonja otrajaa gadaa pa muusu celjiem arii paraadiijaas salonam tiiri taa nekas
Kaa pozitiivo momentu varu mineet - ideaals auto bembju kacinaashanai uz ielaam (M seerija, protams ieliek, bet tikai patieshaam M seerija)
Patiesiibaa - auto labs, nu tipa - gruzo pasazhirskij
Gads uz riņķi kaa lietoju 626 2,0. 16v.ir bijushi visaadi- BMV528nevareeju pierast pie seedeklja, subaru Leone 1,8-par maz jaudas, nisans sanny, fiats uno, audi100,kaadreiz saaku ar vaz, un kas vinjus visus atceras:).Mazdaa pabraucu divas dienas un sapratu kad taa ir mana mashiina:) Tas ir kaa ar jaunam kurpeem- tu uzvelc un vienkaarshi juuties eeti- nekur nespiež unTu par to nedoma, vienkaarshi dari to kas Tev jaadara, lieto un viss.ideaals auto, dinamisks pogaa aaraa audii kupeju, pateerinsh patieshaam super par visu to braukshanu 140-160 tikai videeji 7-8 litri uz simtu.Itkaa pirku ar 140tuukst noskreejienu- kaa vaarsti klabeeja kaa sujmashiina taa tagad peec 50 tuukst klab taa pat, paliek labaak kad nomaina elju. Mainiiti pakaljeejie amortinji, bremzu klucji, peec LAMD signalizaacijas REINGER uzstaadiishanas nomainiiju centraalai atsleegai visus elektro magneetus, stuures aabols 1gab. Tad kad bija -30 graadi pieleca bez probleemaam, vienkaarshi ideaals auto. No riita izej un zini kad visur paspeesi, pat ja kavee par 30min.Ljoti viegla stuure pat sievietei.Luukas nav un taadeelj vasaraa ir karsti, pat ljoti iznaak sviist., dublji uz shofera loga ir taisniiba, bet vairaak jau jaaskataas uz priekshu jo gaita tik viegla kad aatrumu nejuuti. Arii 1,8 litri motors ir tikpat niprs, pedaalji arii ljoti viegli. Labs auto taaliem gabaliem un arii pilseetaa njiprs.
Manupraat tiem, kas kaifo par shitaadu japaanju miskashu kreesliem steidzigi vajadzeetu veikt kadu muguras vai kaadas citas daljas korekciju. Aciimredzot tik ilgi seezjot japaanju debiilajos benkjos taa fiziologjija ir krietni vien sahakareeta.. Nu kaa normaalam cilveekam var patikt tie pilniigi un apsaluuti nepaardomaatie, uz aatru roku gatavtie japaanju auto. Es saprotu ka leetaas cenas, taatad ekonomjas deelj, bet ne jau lai par vinjiem kaifotu.. Nu kur nu veel par benkjiem.. Pats esmu pabraucis ar 626to. pec 100 km sajuuta taada it kaa butu visu dienu smagi straadaajis.
Upene aciimredzot arii nekad citus auto nav meegjinaajusi, un ne jau taapeec ka negribas, bet taapeec, ka nav bijusi taada iespeeja..
Ai ljautinji, kas ar jums notiek...?
Sveiki greeciigie...:))) Te Opaps.
Mana auto veesture: Zaz, Vaz , Gaz , Ford , Volkswagen , BMW un tagad jau 6 gadus Mazda - 1988 izlaiduma. Noskreejiens uz spidometra kad pirku bija 15000..:)) smiekliigi ...vai ne ? Tagad spidometrs raada 560 000...
Nu ko Es te daudz teikshu...Jociigi bat Iznjemot Mazdu 626 (kas man jir joprojaam) un Zaz (kas neiztureeja konkurenci).....visas saruuseeja...:(((...Nu nezinu...Es iesleedu muuzicinju savaa mazdinjaa...un man nekur nekas negrab:)))hehe...Domaaju ka aizvilkshu liidz Miljonam...Par BMW runaajot...jaasaka ka kvalitatiivs fabrikaats...Piesieties nav kur...She var buut katra cilveeka subjektiivais veerteejus....Vienam Maate...Otram meita...Man personiski 500 BMW seerija ir par 6,5 cm par shauru...Salonaa...Savukaart 700 seerija...jau par lielu....626...manejam...pashaa laikaa...
Upsss :(( Kljuudas labojums:(( Opaps...
kad pirku uz spidometra bija 150 000
Marts,Marts, Februāris, Janvāris, Decembris arī ! AUKSTI !!!
Bet slaveno bavāriešu sēdekļi vienīgais ir pārāki ar to, ka viņos brauc Marts, piebildīšu, ka kanoe laivas izjūta šajos auto mani atstāja tikai iekāpjot 850. A cipars, manu mazo draudziņ? Jau x10, vismaz ! Takā nevajag. Un atspere pakaļā var ielīst arī manis pieminētajā, ja to attiecīgi lieto, precīzāk varo! :)))
Braucis esmu ar dažādām,bet kad pirmo reizi izminu ar Mazdu 626 2.i sapratu kā dēļ ir vērts .... . Tagad, kad man ir šis autiņš, varu beidzot izjus baudu.
Pilnigi piekriitu Tev. Veel varu piebilst 200km/h briivi celli.1988 kupeja!
Arī es jau 4.gadu braucu ar 626 2.0 '92 - fantastiski ērts un uzticams auto.
Par to šofera logu taisnība - lietus laikā pīpēt nevar - ūdens pil iekšā.
Starpcitu, kompensatoru tikšķēšanu Rūjienas ielas Mazda servisā manam auto 2 gadus atpakaļ vīri novērsa par 30 LVL divu stundu laikā.