Taatad....
Nopirku par 1300$, ieprieksheejais saimnieks bija pamatiigi sasitis, bet bija loti labi sagatavojis paardoshanai.
Remonti: tekoshie (ella, kaarbaa, diferenciaali un motoraa) pussinteetika, sveces, vadi. Aizmugureejie spilveni 40Ls; Varstu vaaks 10Ls; Benziina suuknis, 40Ls, ieliku no Ford Focus; aizmugureejie amortizatori - Sachs 22Ls par gab; Prieksheejie bremzhu diski 17 Ls gab, Sajuuga disks un kurvis 110 Ls, Droseles staavoklja deveejs 5 Ls, aizdedzes tranzistors 15Ls.
Plusi: Liels salons, ar elktr. logiem, spoguljiem, luuka, utt... forda standarta pakete,
kad uzliku riepas R15 205/85, bedres mazaakas par pusmetru nejutu : ))
Benziina pateerjinsh Pilseeta 9-11 l, soseja 8-10 l.
Liels, miiksts, iet kaa laiva pa uudeni,
Sameeraa kluss salons,
leetas detaljas, miiilziigs bagaaznieks.
Leca kaa puulkstenis vislielaakajos salos.
Vadiishanas prieks ziemaa(aizmugureejaa piedzinja)
MAN PATIKA.
Miinusi: uz 120 stabilaaks nekaa 90-100 km/h;
meedza luust pashos nepiemeerotaakajos briizos;
Zuda ella;
120 ZS ir par maz mashiinai ar pashmasu 1270 kg , kad iekshaa seezj 5 cilveeki un bagaazja.
Kad atgrieziishos LV, noteikti pirkshu atkal Scorpio, 1992-94 gadu ar 2,0 16 v dzineeju, jo smiekliigi, ka 2 sadales vaarstaam ir jaagriezh 8 vaarsti : ))))
P. S. Par to naudu ideaala mashiina cilveekam, kas miil garus paarbraucienu gan uz shosejas, gan pilsettaa, un kuram parasti ir daudz liidzbrauceeju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
8 balles sistam, vecam skorpim....Laikam Jau kaa parasti - saveejais ir labaakais.
Vispar jau tiesam jabrinas un jasaubas vai bija pratigi dot tadu balsosanas iespeju... jega nekada lai kads luznis nebutu - ipasnieki tikpat uz to skatas ka uz savejo, kaut pedejo miskasti...
VOOOOOV benziina suuknis no Ford Focus par 40,-ls., kaut kas nav rihtiigi ...........!!!
Es nesaku, ka mana mashiina bija luuznis, un astonjas balles par to, ka paardevu par 1600$
Braucu ar 1994. gada šo modeli jau 5.gadu - kopējais mans nobraukums pa Latviju ir 90000 km. Ja jāsaka īsumā, tad visiem, kas braukuši, šī mašīna patīk. Viegli manevrē, izņemot pa ledu ziemā, kad aizmugures piedziņa neļauj tā asāk. Pa šo laiku veicu regulāri paredzētās apkopes. Lielākie remonti: Sajūga diska nomaiņa, priekšējā riteņu gultņa maiņa, stūres bīdstieņu un lokano uzgaļu 1x nomaiņa un visu 3 izpūtēju daļu nomaiņa. Nav joprojām mainīti ne amortizatori, ne bremžu kluči ne arī veikts lielāks motora remonts (tikai savlaicīgi nomaīnīta ķēde un ķīļsiksna, kā arī visas 4 sveces). Nobraukti 2 vasaras un 1 nepilns ziemas riepu komplekti. Domāju ar šo skorpīti braukt arī turpmāk, jo ko tik lētu ekspluatācijā laikam ir grūti atrast. Tā kā veicu visu laiku šīs mašīnas degvielas uzskaiti, tad varu paziņot, ka vidēji tas patērē ne vairāk par 9 litriem uz 100 km visos režīmos, bet taisnajos gabalos ielien zem 8 litriem. Nu ko - vai kāda līdzīga marka var šo skorpi pārspēt?
Man ir 1991g. Sierra ar 2.0i DOHC . Nopirku ,kad uz spidometra bij 87000km. Uz 91000 pārtrūka sadalenes ķēde ,parāva līdzi arī eļļas sūkņa ķēdi. Rezumē ; Abas ķēdes ,visi iesaistītie zobrati ,ķēdes hidrospriegotājs ,visi vārsti ( vārsti 8 gb ,bet virzuļos sēžas priekš 16 vārstiem - līdz ar to visi 8 precīzi starp sēžām arī atdūrās un nolocijās ) u.t.t. Bij pat doma samainīt motoru ,bet meistars atrunāja ,jo manējam tik tiešām tie 91000 noskrējiens - praktiski bez nodiluma. Tas viss kopā 2002.gadā mani patīrija uz 250Ls. Bet vispār motorītis priekš Sierra diezgan ņiprs - krustojumos kaunā nepalieku ! Max.uz ceļa - 200km/h. Bij vēl rezerve ,bet norāva pie tā ātruma jumta lūkai širmīti ...