Kadu gadu atpakal tulit pec tiesibu noliksanasgadijas iespeja pa leto nopirkt ladu. Man ka jau skolniekam naudasa nav daudz tadel Urku sev nevareju atlauties, bet vaz pa 150 ls tiesi laika. Masina pec skata nebija baigi tragiska, vajadzejab tikai piekrasot durvis un sametinat apaksu(visiem vaziem pec 1990 gada izteikti ruse virsbuve, agrako gadu modeli bija izturigaki), nu bet neko ja pa 150 ls labaku nevareja dabut. Ja motoritis bija 1.3 (1989 gada) un 4 ak. Nekadi dumi ara no motorisa nenaca. Pacik masina bija kadu laiku stavejusi ilgaku laiku nevareja piedarbinat, tadel aizvilku autinju uz latladu tur autinju pieskila un noreguleja co. Meistars nekadus ipasus motora defektus nekonstateja. Aizbraucu majas un izsledzu motrrinju un aizgaju pasaukt mniljo maminju lai nak lukot manu peleko dzelzs zirgu. Un tad "sakas lielie VAZ prieki". protams autinju vairs pieskilt nevareja starteris griez, bet nekas nenotiek(akiti biju nopircis jaunu). sakas dzirksteles meklejumi, pec vaz komutatora un aidzedzes spoles nomainjas pret Bosch komutatoru un citu spoli dziviba erzeli atkal paradijas, tomer prieki bija isi - nogriezas vaz lielaka serga - strateris. uzliku starteri un mazliet pabraukaju. Pec 30 km saka neladet generators. Ar tricosam rokam majas braucu lietu laika no draudzenes ar ceribu, ka akitim amperi neaprausies, logutiritajus, protams, neatlavos ieslegt. Majas uzladeju akiti un devos pie meistara. mehanikis itka nomainija generatoru pret citu + vel uzliku jaunu siksnu drosibas labad , nomainiju ellju un saaisiju roceni prieks TA. Pec servisa uzreiz devos uz TA. gaidot rinda konstateju, ka atkal klepo generators, uzbraucu uz stenda , kur autinju meginaja iedarbinat TA stacijas darbinieks vairs nespeja motoru iekustinat. Par laimi ar mates vardiem izdevas motoru iedarbinat, lai varetu tikt prom no no TA. TA pierakstija dazadus sikumus, gan ari virsbuves krasosanu un metinasanu, bet neizskatijas viss jau tik briesmigi. Masinu saremonteju, salabaoju elektroniku, sametinaju. No servisa abraucun majas un noklemeja karburators, nacas iztirit karburatoru. Lai gan biju saja masina ieguldijis lielu naudu apm. 350ls. masinu atdevu pa 280, jo sapratu, ka si masina nebus lietojama. Ka galveno minusui varu atzimet si auto vajo elektroniku, jo 150km laika ko nobraucu ar so sapnu auto 2 taisiju gan generatoru gan starteri. Tapat ari aizmugurejas lampas nestradaja isti labi - nacas visu partaisit. Salona apgaismojums iedegas pec katra neliela usitiena pa griestiem. ik pa laikam atteicas stradat peckas ventilators. Pirms pardosanas ari motors saka divaini skanet, laikam bija vainigas klanu sales vai vel kautkas cits.
Masina gan bija samera jaudiga, uzraviens bija samera labs(prieks VAZa) uz asfalta vareja taisit ari kaucosos.
Tomer visa kopuma si masina ir 100% murgs, to ari apstiprina krievu prese(Zaruljom). Ja kads velas iegadaties krievu auto, tad labakiesaku kapeiku, sesto vai ari septito, tiem kvalitate ir limeni augstaka. Ja kads ir izvelejies pirkt astoo vai devito tad iesaku pirkt Vazu kas ir razots pirms 1990, tiem ir labaka kvalitate un lielaks resurs. Visu elektroniku iesaku aizstat ar labaku, lai negaditos nepatikami parsteigumi. Viena lieta gan jasecina pie visam kibelem lidz majam es tomer nokluvu. Tadi bija mani jautrie piedzivojuimi ar VAZZZ 2109
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tev gan sūdīgi izgājies ar to VAZu.
Mans vecais pāris gadus atpakaļ iepirka VAZ 21099. Laikam tā viņu sauca. Tas ir tas pats 9 žigulis tikai ar pakaļu, tipa sedans. Pirka pa 2500$, kas priekš tiem laikiem skaitījās visai pieņemami. Cepuri nost tā autiņa priekšā. Rūsējis nebija nemaz un arī nerūsēja. Motors grieza kā zvērs un problēmu vispār nekādu nebija ar dzinēju. Man ar viņu saistās vislabāks atmiņas. Tādam vel tik R15 lietos diskus uzlikt, zemprofilenes un aiziet dzīvē.
normaals apraksts, ienjirdzu nepajokam :)
Njaaa......... Skolniecinjsh neko sev :))) Ko , lai saka, ta kaa tevi paziistu, tad ceru, ka gan jau tiksi pie urkas, bet taa kaa tas nebuus tik driiz, tad iespeejams tad urkai remonti buus veel daargaaki nekaa 2109 :))))
Nu vecais, nevajadzeeja jau uzreiz paardot peec sitaadiem remontiem. Vilka jau vinjsh tev neslikti... Vieniigais - nekaads prieks braukaaties ar taadu, ja nezini vai nokluusi liidz galam.
Pašam ir 88 gada "9"-tais. nekādu problēmu neredzu. Ieliku jaudīgāku ģenerātoru, jo mūziku neturēja standarts. kā nekā 2kW uz max. kuzavs ir ideāls, tikai pāris vietās parādās rūsa, jo kretīni ar durvīm nodauzījuši krāsu un tas arī viss.
Mašīna zvērs!