Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Carina E XLi 1993 Novērtējums: 6
Mashiina ir laba - liela. Iznaaca gan saakuma mazliet iebraukt auzaas paarkot sho vaagji. Bija sista, un prieksheejie lukturi bija iebaazti ne pa teemu, nebija Eiro Sertificeeti. Samainiiju pa 30 Ls gabalaa - bija Eiropieshu Magnetti Marelli razjojums. Orgjinaalie bez augstuma reguleeshanas ir ~ 50 Ls un ar augstuma reguleshanu ~ 74 Ls. Godiigi sakot mazliet nozheeloju, ka nepanjeemu orgjinaalaas, jo shitaas iesakoja uz reguleshnanu, bet nu apskati vareeja iziet un probl. nekaadu. Auto bija daudz staaveejis ( alumiinija sakauseejuma bloka aareejaa korodeshana). Ruusa ir tikai tur kur ir bijushi lociiti blekji, un arii ne visur. Ekstru konkretajam auto nav vispaar, iznjemot droshibas spilvenu. Patreiz noskreejiens uz odometra ir 103'000, varetu but arii reaals, bet paarbaudiic nav. Pasha nobraukums pie 10'000 . Ripo ljoti labi, cik nu 1.6L 16 ( 80 ZS) vaarstnieks vispaar labi velk. Juutiigs uz degvielas kvalitaati. Riishanu neesmu meerijis, tachu pilniigi noteikti zem 8 L uz 100 km jauktajaa ciklaa.
Salons un bagazjnieks ljoti ietilpiigs, vedu izjauktaa veidaa 2 durvju skapi + divus rakstaamgaldus ( ne tik izjauktaa veidaa) ar visaam neizjauktaam "tumbochkaam" un veel 3 cilv. bija vieta sedeeshanai ar eertibaam. Gribeetos krietni vairaak ekstru, kas daljeeji ir sastopams jau shiem pashiem XLi tikai no kaada 1994 gada beigaam. Un ja nekljuudos tad GLi modifikaacija bija visnopietnaak apriikotaa. Mainiits iznjemot ellju veel pagaidaam tam vaagjim nav pilniigi nekas kopsh pirkshanas. Arii riepas veel neesmu uzlicis jaunas : ))
WALA @ 14.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Ro 16.decembris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

Mašīnu vērtēju pēc četriem parametriem :
Siltums, degvielas ekonomiskums, izturiba, izskats.No šīm pozīcijam varētu atbilst izturība (motora un ritošās daļas) un izskats. Esmu vilies izslavētajā taupīguma, ko tehniskajos parametros raksta, tas ir japāņu blefs, kas man ļoti nepatīk, bet izksats ne vienmēr ir būtiskais. Pie tam ta silst lēnu un mūsu klimatam ir nepiemērota. Salidzinot to pashu gadu VW vai Audi tā jau ir bišķiņ par arhaisku.

Ro 16.decembris 2002 17:23
0 0 Atbildēt

Pie tam braucot ar to jutos noguris. Negribētu ieteikt šo mašīnu mainīt pret VW vai Audi

Ro 16.decembris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

P.S. Laboju kļūdu "Negribētu mainit VW vai Audi pret Toyotu"

sargs, 23.decembris 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Uzskatu,ka Ro ir gadījies kāds pavisam neveiksmīgs eksemplārs,jo pats braucu ar 96,gada Carinu, ir biju;si ar;i vācu autiņi, kuri manuorāt ir neadekvāti dārgi un pārāk nabadzīgi aprīkoti.

Gundars 23.decembris 2002 17:43
0 0 Atbildēt

Ja esiet noskatījuši lietotu Toyota, tad pirms pirkuma izdarīšanas nepaslinkojiet aizbraukt līdz dīlerim uz Krasta ielu vai Ulmaņa gatvi un palūdziet lai viņi pārbauda tehnisko stāvokli, tas neko nemaksā, bet var aiztaupīt daudz laika un naudas nākotnē. Arī CSDD var iegūt daudz intaresantas informācijas, piemēram par spidometra stāvokli pie pēdējās TA.

WALA 6.janvāris 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Taa esmu pabaudijis ar sho auto ziemas priekus, un visu citu. (Ak jaa jaunaas M+S riepas veel joprojaam staav bagaazhniekaa, un braucu ar vecajaam). Uz sho briidi izskataas, ka mazliet paari 10'000 km prasiitos mainit elju, jo taa pamatiigi melna palikusi. Pie > -20 graadiem mazliet suudiigaak lec, nu taa apmeeram no 1 apgrieziena lec, pretestaataa nosaciitajam pusapgriezienam vasaras karstumaa. :)) Bet es veel neesmu ieleejis skjidraaku ellju, kas ziemaa buutu vairaak piemeerota. Sliktaa iipashiiba ir taada ka ne paaraak aatri uzsilst salons, bet to jau laikam buutu greeks prasit no parastaas pechkas, kura guust siltumu no motora. Pie kam subjektiivi liekas ka saakot braukt auto uzsilst pat aatraak, nekaa meegjinot to piesildiit staavot uz vietas.
Veel par benziinu - shim auto krietni vien labaak patik 95E taa sauktais Eiro benziins - skrien krietni labaak. Liidz ar to tagad leju tikai taadu Nestee, vai Statoilaa ( peedeejaa man vienkaarshi ir karte, bet labaak patiik Neste).

Ricco 7.janvāris 2003 15:09
0 0 Atbildēt

vai kaads nezin vai carinas ar klimatu vispaar ir un ja ir tad kadas tas klimatkontroles toyotam ir?

WALA 13.janvāris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

Te atkal es, sanaaca veiksmiigi taraneet suni taa uz 20 -30 Kg svaraa, un Liepaajas shosejas. Braucu taa uz 90 - 100 km/h, pamaniiju, ka jamie velkas paari nometu taa liidz 70 km/h, pretii naaca jauns VOLVO, nu taa sunju parochka paarlika VOLVO pa prieksu paari, nu viss OK. Te peekshnji tas resnaakaias no abiem man kaadus ~ 50 m priekshaa saak riet uz manu mashiinu, un lien atpakalj uz celja, nu tur protams arii satikaamies, pieljauju, ka aatrums vareeja buut ~ 50 km/h, bet iisti nepateikshu, jo sliideeja tur baigi labi. Toyotai priekshas bumperis kreisaa pusee ( kur suns traapiijas) lupatas, faare arii. Spaarns mazliet paliecies plataaks kaut arii buktes kaa taadas nav. Un izskataas, ka radiatoraa kaut kur mazs cauruminsh, droshvien no brufera platsmasas skjembas. Tagad mekleeju kur taadas lietas var dabuut, un galvenais par cik. T.i mekleeju buferi un Radiaatoru, jo fares man veel ir vecaas, neEirosertificeetaas. Tiesa, ja kaac var piedavaat abas faares ar elektrisko reguleeshanu, un pa draudziigu cenu, par to arii vareetu padomaat.

WALA 13.janvāris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Ak jaa tas suns ko taraneeju, palika dziivs. No vienas puses stulbi, veelreiz tam drankjim buus iespeeja kaadam izlekt prieksha, no otras taa spalvainaa raadiijuma dziiviiba nav uz manas sirdsapzinjas + varbut tagad gudraaks tas zveers paliks. Un lai velns parauj to sunju laiku.

WALA 13.janvāris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Nu jaa un blekji tieshaam shim vaagjim ir miiksti, vismaz tas viss kas atrodas priekshaa un apkaart "raamim" uz kura balstaas motors.

WALA 31.janvāris 2003 14:50
0 0 Atbildēt

Taa iegadaajos priekshas bumperi ~ 52 Ls + dekoratiiva reste priekshas (hromeetaa t.i. spiizdiigaa) 12 Ls + kriesais prieksheejais pagrieziena raadiitaajs ~ 4 Ls, tagad tikai jaabrauc bikinj jaaiztaisno blekji. Dabuju to visu zvanot uz 7521310 (runaja tikai krieviski, bet ne jau tas ir buutiski), viss bija uz vietas.

WALA 6.februāris 2003 18:57
0 0 Atbildēt

Nju taa taa kaa peekshnji izraadiijas, ka ir baiagais laika iztruukums iestaajies, tad izlociiju blekjus par ~ 40 Ls, un nopirku jaunu radiatoru par ~85 Ls, un kopaa ar elljas mainju + filtru + riepu nomainju samaksaaju 111 Ls.
Liidz ar to esmu sakara ar sunja notriekshanu uz Liepaajas shos. iebrzies par ~217 Ls.
No taa varam secinaat, ja galiigi nav iespeeju pasham nekur un neko pa leetam cenaam dabuut un arii attieciigi kur pasham to visu likt kopaa, labaak ir nemeegjinaat notriekt sunjus ar japaanju auto. :))

Ak jaa ja nu kaadam noder, tad Vagonu ielaa 35 ( numur nezinu) labojot un tirgojot visa veida auto radiatorus. Pats laika truukuma deelj nevareeju gaidiit, kameer veco salabos. Taapeec ari remonts krietni daargaaks kopsumaa.

Batman 11.februāris 2003 8:53
0 0 Atbildēt

to: WALA
Nu tev gan ar tiem suņukiem nepaveicās :) Ieteikums man arī patika: "ar japāņu auto lābāk ar suņiem nesaskrieties" :)))
Ieberziens tīri tā neko tev sanāca. Laikam viens no lielākajiem japāņu auto mīnusiem ir dārgie bleķi, faras bamperi (domāts- lietoti) Par jauniem vispār nerunāsim, kaut gan visiem autiņiem jauni tie nav lēti :)

cements 20.februāris 2003 9:12
0 0 Atbildēt

jaaizveelas apdroshinaat auto ar KASKO! :))

Gincis 17.maijs 2003 23:29
0 0 Atbildēt

Braucu ar Carinu 1,6 liftbeku nu jau divus, gadus, esmu arkartigi apmierinats. Nekas iznemot zobsiksnu nav mainits. Piekritu tiem, kas saka, ka masina ir jutiga uz degvirlas kvalitati. Visbuves dizains 90- to sakuma ir apdzinis laiku, jo pielikiet blakus Volvo-s40. identisks profils. Balsoju par!

WALA 26.jūnijs 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Taa tiem kas miil tik ljoti Audi varu pateikt vienu, lai jums veicas, bet godiigi sakot, ja es saliidzinot ar sievas braalja Audi 80 (a) un senchu Audi 100/A6 (paarejas perioda), tad negribetu mainit savu TOYO pret tiem, jo godiigi sakot braucot komforta liimenis ir pat zemaaks nekaa shai Carina(i). OK Audis 100 ir kondikjis, kura man nav, un ir elektriskie logi, jeedzigaaka audio sisteema, bet nu kaa jau pie vaacieshiem tur ir saakusi gljukot visaadi vadu savienojumi cik var saprast, jo shat tad luuka neaizveras, shad tad centraala iespruust, shad tad veel kaut kaadi gljuki. Akjis seezjas. Karoch itkaa tam Audim viss ir salabojams, bet nu "sex" tur ir pamatiigs. Taa marka tad ir jaamiil, bet taa kaa es miilu BMW M3, bet man nav ne laika ne naudas BMW pirkshanai/uztureeshani, tad esmu ljoooti apmierinaats ar sho TOYO Carina 1.6 XLi (motors 16 vaarstu 4A-FE)

Dranduljec 29.jūnijs 2003 1:14
0 0 Atbildēt

Wala, cik noprotu, nu jau tu esi vairaak mazaak ierubiijies shamaa agregaataa, tagad shtukoju sev kautko liidziigu iepirkt.. tikai mani mazliet izbriina tavs apgalvojums, ka 1.6 16v ir tikai 80ZS, cik esmu skatiijies, papiiros tiek mineec vairaak, un veel, ja nav gruuti, kaadi ir izmeeri shim aparaatam, respekt - garums, pashmasa...un jaa taa veel buutu hernja, bet kaa ir pakaljeejaa benkjii seedoshiem? nav jaukaas celjgala sajuutas no pakaljaa seedoshaa?

Dranduljec 29.jūnijs 2003 1:17
0 0 Atbildēt

Jaa, un kaa ir ar pechku ziemas aukstajaa nedeeljaa, kaa silst? un tev ir univ, sedans vai liftb? Ja nav gruuti, kaut pusvaardinju...

Latvaans 8.jūlijs 2003 1:45
0 0 Atbildēt

WALA, nepārslavē nu japāņus... man druškai Mazda gan, bet arī ar elektrisko lūku da logiem probzas visādas - atverās, bet neaizverās, utt..

WALA 27.augusts 2003 15:16
0 0 Atbildēt

Mja nu man tur no ellektro ne velna nav, patiesiba ari negribeetu, jo vaagjis bijis sists, un principaa, visticamaak buutu tieshaam auzas ar visu elektro, jo nu vadu gali tur karaaajas 8| visur kur. Par tiem *) Zs - liekas ka tieshaam kljuudos, tie laikam bija kW nevis zirgi un zirgos tas laikam bija ap 105.
Vaagjis ir sedans. Pechka neizceljas ar sevishkju aatrdarbiiibu ( to liekas jau raxtiiju, ka saakot braukt taa iesilst krietni aatraak). Aciimredzot bez slodzes motorelis ljooooooti leeni silst - iespejams deelj taa ka shis motors ir no taa saucamajiem ekonosmiskjaiem (zemapgriezienu) dzineejiem, nu kaut kas liidziigs kaa Audi ar E paildinaataas seerijas.

Runaajot par vietu saona - atliektiem galiem, arii aizmuguree seedohsjaiem, pat Audi 100/A6 tas vietas tur ir krietni mazaak. Paareejos parametrus var izlasiit jebkuraa tehniskaa literaturaa, bet ja nu ir taad vajadziiba, varu panjemt Manuaali, un saraxtit kas un kaa.

Pichus 26.septembris 2003 15:51
0 0 Atbildēt

Es savukārt neieteiktu izmēģināt saderību Toyota Carina II ar Opel Kadett! :) Īpašu problēmu nebija, ja ņem vērā tikai to, ka izbira abas fāras un uz bufera palika zaļā opeļa krāsa. Skeptiķiem varu pateikt ka joka noformēšana CP izmaksāja dārgāk nekā atrast labas lietotas(arii variants) fāras. Unikālākais ir tas, ka reāli masīvā bufera dēļ necieta ne kapots, ne radiators! tik vien bija tā bēda kā nolikt mentiem 30 Ls un par fārām 25 Ls + SM reklaama :)

Latvaans 28.septembris 2003 17:31
0 0 Atbildēt

Man saanstiklu izblieza, lai panjemtu skanju(klasisx gadiijums, ja kaadam vajag Medion paneli, paardoshu leeti) - a servisaa vecis skuli paceela - 40Ls hecbekam, paareejiem 30, un pa gadiem arii atskjiras... Es nu domaaju - lej vecis, njeemu reklama.lv, un atradu pa 20 Ls no universaala, vecis vel dikti atvainojaas, ka tik daargi, un piesauca, ka stikls esot ljoti labs - taa arii bija - nevienas skrambas. Liku pats - vispaar vienkaarshi. Dereeja, protams. Moraale - neljaujieties apcakareeties.

puika 2.decembris 2003 14:30
0 0 Atbildēt

Lietoju ikdienā CARINA E GL 97 g. 2,0 l.

Auto ir liels ar plašu salonu, salonu apdare audi un vw līmenī un pečka tik tiešām slikti silda.
Motors ar lielu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem (man patīk), spēcīgs strauji uzsākot kustību grūti izvairītie no spolēšanas.
Gaita lempīga un līkumos neveikla - nesportiska.

Tiem kam patīk braukt ar limuzīniem īsti piemērots auto.
Ja agrāk esat braukuši ar BMW diez vai Toyota patiks, gaitas īpašības pilnīgi atšķirīgas.

Personīgais bembista viedoklis:
Man personīgi gribētos, ka Carina būtu ar aizmugures piedziņu. 10 g vecāks BMW ir krietni pārāks - sportiskāks.

Latvaans 15.decembris 2003 1:44
0 0 Atbildēt

:) A man ir naacies pabraukt arii ar BMW, bet anyway - man Toyota patiik labaak... Lempiigaaka- varbuut... Bet ekonomiskaaka, lai paarvietotos pa gruntscelju nav speciaali jaacelj augstaak un jaaliek panna zem kartera - nu nevajag vienkaarshi. Liftback versija - BMW taadas nav. Bet ja jaavadaa tas kas man - tad universaals par lielu, a sedanam jau vispaar nekaa no taa bagaazhnieka nav...

WALA 11.maijs 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Taa tikko izveicu shitam pasham vaagjim eljjas mainju + filtrs + zobsiksna (vaarstu pievadam) + prikshejie bremzhu kluchi + darbs = 61 Ls.
Iisti nezinu vai nomainiija arii gjengjera sisksnu, bet liekas ka nee. tagad atkal var 10'000 braukt liidz eeljas mainjai un 60'000 liidz zobsiksnas mainjai. :)

WALA 20.maijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Ta izveicu mazliet preciizaaku reekjinu degvielas teerinjiem izraadijjas ka tas ir zem 7 litri uz 100 km jauktaa ciklaa ar pielaadetu un tukshu mashinu apmeeram puse uz pusi no veikta celja. ( 4 x Riiiga-Cesvaine ar vienu baaku + 3 dienas Riigaa + veel shaadi taadi braucieni pa Madonas raj.)

Latvaans 6.augusts 2004 1:33
0 0 Atbildēt

Taatad - WALA, nezinu, kur tik daargu eljlju un siksnu pirki, un tik daargu meistaru raavi.... Man tas viss izmaksaaja 34.Ls.
Tachu probleema - Check engine kontrollampinja iedegaas - aizvilku uz Amserv - pateica - Lambda zonde jamaaaina, un nosauca ciparu, ka par maz neliekas, un jaamainot obligaati - TA izdraaziis, motors riis nejeega, etc, etc.... Domaaju - ieskruuveeshu leeto, universaalo.
Nekad taa nedariet. Toyotas sensors, lean burn circuit ir atskjiriiga detalja no lambda sond. Izskataas gan liidziiga. Vienkaarshi, kompis nesaprot no taas nekaa. To es noskaidroju jau WESS - tur i cenas demokraatiskaakas(vismaz manaa gadiijumaa) da apkalposhana labaak patika. Visu izstaastiija, un pateica - TA, ja var iziet, nav tolka mainiit to zondi. Man rij apm 7L jauktajaa ciklaa.CO, CH normaa.

cirvis 9.augusts 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Nu nav jau tā TOYOTA nekāda supermašina, tāpat plīst un jāremontē tikpat bieži kā BMW vai Audi! Un slikti silst ziemā ar kādu BMW, Audi vai MB nav ko salīdzināt! Vieglai braukšana 1,6 varētu būt par mazu, labāks ir 2,0 ar labu griezes momentu pie maziem apgriezieniem!

WALA 19.augusts 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Jaremenotee ir visas mashinas, tikai citas biezjaak, citas retaak. Uzskatu, ka savu vaagji remonteeju 2 reiz retaak, nekaa dazjs labs saliidzinaamu Audi 100(tipa tas pats kas peecaak kljuva par A6) kursh piedevaam veel tiek retaak izmantoc, bet pietiekoshi regulaari. Par BMW nezinu, nav taadas iespeejas saliidzinaat.

WALA 19.augusts 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Ar 1,6 ( kas arii ir manaa gadijumaa) ir par maz, tachu lielaakas suusdziibas shinii gadiijuma ir par citiem vadiitaajiem, kuri nespeej veikt normaalus apdziishanas manevrus. vai taisa visaadus gljukus tipa apdzen un tad nomet aatrumu. Taa principaa normaali pastraadaajot ar galvu nav nekaadu probleemu nokost normaalus vaditaajus, kas brauc ar daudzmaz konstantu aatrumu liidz 100 km/h . Nepatiikamaak ar sho auto paliek braukt virs 140 km/h, bet nu tur manas riepas arii vainiigas (185/70 R14 M+S). Bet nu tadi atrumi gadas beizjaakais reizi gadaa. :P

Zoorro 9.oktobris 2004 22:28
0 0 Atbildēt

Manaa iipassuma ir 2.0 D universaals 93.gada, apriikojuma zinnaa maneejaa ir plika kaa celis, nekad nebiju rezeejis kad japaannu autinnam nebuutu el. stikla paceelaaji. Nu bet laikam kaads holandietis kas sso auto pasuutiija jaunu bijis iipassi skops. Par passu auto varu teikt tikkai to labaako, esmu vienkaarssi starinnaa par dinamisko diizeli, kaut arii bez turbiinas iet nu baigi labi, man ir ar ko saliidzinaat jo man pa ssiem gadiem ir bijussas kaadas 40-50 massinas paarsvaraa ar benziina dzineejiem, sakot ar Sierru 1.6 un beidzot ar Audi Urku. Par peccku runaajot man neliekas ka taa buutu vaaja, taa riktiigi vaaja ir 164 Alfai, maneejai ir cita kkibele, laikam asiite nedauc liika uz 4 aatrumu nedaudz vibree bet taa Ok. Par vizuaalo runaajot aareeji auto ir super ko nevareetu teikt par salonu un paneli - nu vienkaarssi pliks. Bet kad lieto to ikdienaa itkaa likas ka nekas cits klaat vairs nav vajadziigs- hmm strange?
Visaa visumaa esu prieciigs kad man ar vinu jaapaarvietojas pa koplietossanas celliem, detallas ir padaargas pak. amortinnss universaalam ar atlaideem 84 Ls, nu bet tas ir universaals.

wala 22.oktobris 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Taa iedegaas "servisa intervaala indikators", vai kaa vinju tur, taac liidziigs motorinjam. Aizbraucu pie Amserva (KEMI pateica ka shitaaas mashinas nepaziist vinju stends) ~1/2 apskatija, un pateica ka lambda zonde aizgaajusi "v otstavku" .
Orgjinala solaas izmaksaat 132 Ls. Pamekleesim veel citur, KEMI teica ka arii nevarot liidzeet.

cirvis 28.oktobris 2004 14:08
0 0 Atbildēt

2,0 benzīniekam degvielas patēriņu jauktā ciklā nu nekādi nevaru dabūt zem 9,5 l/100 km.

wala 9.novembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

2 cirvis:
Tev vai nu atraak vai leenaak jasaka braukt, un varbuut lambda zonde ir sagaajusi sviestaa. Man tagad lambda zonde arii ir piii..., Amserva soliija 132 Ls taada maksaat, daazjaados citus rezerves dalju tirgotaaju viechos vai 59 vai 73 bet tas IMO bija universaalaas, kam itka jaader visaam mashinaam, ja tik vadu skaits sakriit.
AA un liidz ar lambda zondes piii... iestaashanos rija arii taa kaa vairaak, pa pilseetu jo iipashi no kaaid 10 -11 litri kaa minimums. Uz garajiem aarpus pilseetas rezjijumie nekas itkaa nav mainijies, vismaz ne taa lai es pamaniitu.

wala 9.novembris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Veel esmu nopircis jaunus likturus, kas beidzot reguleejas normaali. Un beidzot tos var dabuut par normaalu cenu ~ 18 Ls /gab. Pirku taja pashaa vietaa kur bamperi pirms kada gada- telef. 7521310 joprojaam.

wala 11.marts 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Taa tagad dabuuju mainit pakaljeejos amortizatorus, jo viens saaaka nelabi klabeet pa bedreem aciimredzot galiigi izsists. Cenas pie diileriem ~ 90Ls/gab, vienam biku zem otram biku virs. KEMI - Monroe amortinji 55 Ls/gab. + 25 Ls iuzstadiishana. Aizbrauc uz savu servi un caur vinjiem dabuuju Bilstein pa 53 Ls/gab. + 15 Ls darbs. Ja kaadam vajag lietotu Carinas labo amortinju, tad var dabut par kaadiem +/- 15 Ls. Principaa zinu cilveekus kas var pat jamo meegjinaat atjaunot tipa samainit gumijas, taa kaa pasham amortinjam nav ne vainas.

Ikrinsh 27.augusts 2005 13:23
0 0 Atbildēt

es arii esmu kluvis par karinas saimnieku, viss ir super, atnaaca tikko no vaacijas, nekas ritoshajaa negrab, visa elektro stradaa perfekti, bet motorriitii grab kompensaatori.
tikliidz nopirku elju nomainiiju bet tik un taa.
Autinjsh baigi patiik, negribeetu sev ticeet ka esmu "ieprcies", varbuut kaads vareetu pateiktkaa labot sho probleemu un kaadaas naudinjaas. paldies.

Realjaanis 31.augusts 2005 5:31
0 0 Atbildēt

Nopirku Carinu 2.0 Litru motors, iet kā zvērs, 95.gada ražojums, nekādu problēmu nebija (pirkts Wess Motors), un jau kā gadu ripo bez nekādām ķibelēm, benžu rij, tā, no situācijas atkarīgs kā iespiež pedāli grīdā, bet caurmērā apmēram 7-9litri uz simts kiļiem. Smuki lieti diski, jauks antispārns, diezgan jauks dizains. Esmu apmierināts!

WALA 3.februāris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

Ta vakardien atkal kaarteeja servisoshanas reize bija pienakusi. Madonaa aizbraucot staavlaukumaa peekshnji atklaajas ka labais pakaljeejais rats blokjeejas, nu neko izbraukaaju turp un atpakalj un liidu uz servisu. Protams bija gan bremzju loki nodilushi, labais vispaar pliks par cik rocene acimredzami kjiileejaas. Pie reizes arii motora elljas mainja. Tatad 4 bremzju loki + 2 rocenes troses + ellja + filtrs + darbs = 75 Ls. Vismaz 1,6 (4A-FE) motoram un 93 izlaiduma gadam - japaanju razjojumam tas viss ir normali pasuutaams un ir noliktavaa. Pozitiivi, liidz ar to 3 stundas un viss kas ieruuseejis un nodilis nomainits. :)

kurbel 10.marts 2006 14:50
0 0 Atbildēt

WALA: kuraa vietaa tu serviso?

WALA 6.aprīlis 2006 15:53
0 0 Atbildēt

Es vinju servisoju taada mazaa "uukjii" uz Vairoga ( ja pareizi atceros nosaukumu) ielas. Tipa taa iela kas turpinaaas aiz jaunaa VEF tilta paari Briiviibenei. Servis liekas HELMS-1 sauca. Atrodas vinsh tuliit nakamaajaa maajaa uz Vairoga ielas aiz taa Mazdas un Mitsubishi salona, ka laikam skaitas Aura Auto.
Tas ir taads servisinsh kuraa tev pasham ir jaaseko liidzi mashinas teh. staavoklim. Protams ja vinji kaut ko dariis piekaaree un njems riteni nost un pamaniis ka bremzju kluchi taadi paplaanaaki to tad arii pateiks un nomainiis.
Starp citu mani no riitdienas liekas varees saukt arii par Avensis 98g. iipashnieku. Un leenaa garaa droshi tiks tirgota shii Carina.

WALA 6.aprīlis 2006 16:20
0 0 Atbildēt

Nu tad meegjinaashu rezumeet visu to ko esmu pardziivojis ar sho TOYO.
manis pasha ir nobraukti 70'000+ km., pamataa ir mainiitas tikai elljas un filtri. Tad veel bremzhu loki un kluchi, un rocenes trose ( taa gan driizaak no nelietoshanas leenaa garaa ieruuseeja). Tagad butu pienaacis mainiit piekares gumijas. Tiiri peec trokshnjiem un vadaamiibas "probleemaam" spriezjot es mineetu ka ir nobeigushaas priekshaa un azimuguree stabilizatora stienja bukses, un priekshaa "plauktu" bukses ( visdriizaak gan tikai vienaa pusee, bet nu otra pat ja vesela ilgi jau arii vairaak neizvilks). Ir sacis gljuzhiit taalo gaismu paarsleedzeejs ( taalie nesleedzas iekshaa), bet tur es domaju aatri salaboshu ar lodaamuru, bet nu vel jaasanjemas un jaaizjauc stuures mehaanisms - citaak pie taa paarsleedzeej klaat netikt. Un lambda zonde ir beigta, cik norpotu tad jamaa visiem 4A-FE ( arii Avensis) motoriem kalpo uz apmeeram 100'000 - 120'000 km.

Paareejais kas ir bijis pirkts ir bijusi pasha lazja ( pei pirkshanas ) un "uzbrauciens" sunim. Peec visiem shiem gadiem es sho mashinu ( paarvarot vilshanos par saakotneejo iepirkshanos) veerteetu uz stabilu 9.

wala 7.aprīlis 2006 14:27
0 0 Atbildēt

Nu tad taa esmu kljuvis arii par 1998 gada TOYO Avensis 1,6 (4A-FE motors) laimiigo ipashnieku. Liekas vismaz pagaidaam ka esmu nopircis auto ljooti labaa kaartiibaa ( ar mazu nobraukumu), par vienu no zemaakajaam cenaam tirguu. Ir vizuaali nebuutiski defekti, tehniski arii iespeejams ka ir kaadi siikumi, bet nu veel jasaak pamazaam braukt un skatiities.

WALA 25.aprīlis 2006 9:37
0 0 Atbildēt

Te veel mazliet par remonta izmaksaam.
Ta kaa ir nepiecieshams piekares remonts, tad paluudzu Amserv izcenojumus vajadziigajaam lietaam:

Detalja= Cena (Ls par gab.)
Pr. stabilizatora bukses=8.25
Aizm. stabiliz. bukses=12.02
Priekseejie plaukti = 99.75 - orig. naak kopaa ar bukseem
Pr. plaukta bukses atsevishkji piedaava tikai norgjinaalaas un taas ~ 40 Ls komplekts.
Tuvo/talo gaismu relejz = 15

Maybe kaadam noder.

WALA 9.maijs 2006 19:02
0 0 Atbildēt

Ak jaa runaajot par shim remonta izmaksaam ko ieprieksh mineeju - kopaa rekjinos ka taads piekares remonts ar visaam org. rezerves daljaam maksaatu uz 500- 600 Ls, un skatotiess uz manu lietoshanas pieredzi, ka uz apmeeram ~ 80'000 pasha nobrauktiem km un sazin cik veel pirms tam, tad reaali sanaak kaadi liidz 1000 Ls uz 100'000 km jeb mana gadiijumaa tas ir uz kaadiem 7 gadiem, IMO nu pavisam nav slikts ekspluataacijas izmaksu raadiitaajs.

Wala 5.jūnijs 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Tatad beigu beigas manu Carinu panjeema senchi, samainija tikai stabilizatora bukses un visa klbeeshana esot pazudusi - bus japameegjina pasham izbraukt un notesteet, vai vadamiba arii atgriezusies vecajaas sliedees.
Ja taa tieshaam bija vieniga nelaime - tad jaasaka nu ir gan baigais leetucis shis auto ir remontos !!! Es ar visiem 500 - 600 Ls par piekari reekjinot ( ieskaitot arii paareejos normaalos gada remontus) sareekjinaaju ka vinsh izmaksaa liidz 2 santimiem uz 100 km, bet nu tas bija iereekjinot visaadus remontus kurrus reaali man nemaz nav bijusi vajadziiba izveikt.

WALA 21.jūnijs 2006 9:06
0 0 Atbildēt

ak jaa ja nu kaads ne taa saprata manis rakstiitos peedeejos komentus. tie 500-600 Ls bija par visu to ko es biju domaaji ka vajadzees remonteet. Reaali tika samaksaats par piekari t.i tikai stabilizatora buskeem 6x8 +2x12 Ls peedeejas cik noprotu vienkaarshi dargaakas taadeelj ka leetakas bukses beidzaas.

maredane 22.jūnijs 2006 19:29
0 0 Atbildēt

Braucu ar 2.0Tdi 97.gada,universāls,nu točna forša mašīna,patēriņs kādi 5-7l ,ja kāds varētu piedāvāt lietos diskus pa apmēram simts latiem kaut cik normālus,tad varētu paņemt.

Wala 3.oktobris 2006 22:05
0 0 Atbildēt

Izraadas ka shim auto diegzna neveiksmiigi novietota indukcijas spole ( vai arii attiecigi neveiksmiigi uztaisiita uudens novadiishana pie logu tiriitaajiem). Mitraa laikaa meedz paradiities probleema - nelec un ir skaidri juutams ka auto paarsuuc ( ne pa jokam smird peec degvielas.). Elektrikjis izmeeriija ka shaados apstaakljos dzirkstele ir kaadas 3 x vaajaaka kaa normaali. Varianti, vinsh paarskruuveeja indukcijas spoli citaa vietaa, cits variants ir nomainiit visus svechu vadus un to kas naak no indukciajs spoles uz jauniem - hermeetiskiem.

wala 10.novembris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

He shodien netiishaam atradu ka tomeer var dabuut arii lukturu stiklus atsevishkji, kaut kad shii (2006) gada saakuma vinji maksaaj zem 7,5 Ls, nezinu kaa tagad. Kad es mekleeju tad neviens negribeja atziities ka taada fiicha ar pastaav bija jaapeerk gaismeklji komplektaa. www.tripleks.lv tos piedaavaa.

WALA 7.decembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

iznaaca veikt nelielu "research" sakara ar elektronikas gljukiem Avensim. Sadaliitaajs lietoc 4 A-FE motram no DENSO ( visiem made in Japan TOYO razojumiem ar sho motoru) maksaa ~ 60 Ls, ja vien tirgonis ir gatavs to paardot atsevishkji, dalja tikai kopaa ar motoru.
Taam Carinaam ( gan nesmu 100% paarliecinats ka visaam) kas saliktas UK, ir Bosch sadaliitaajs, lietotu neatradu, un pat bija gruutiibas atrast kaadiem auto tas vispaar naak ( jo manam Avensim tieshi shaads naak uz 4A-FE). Pie diilera taads naak 600 Ls jauns, tad nu nedaudz talaak pamekleeju un dabuuju no Bosch ( teiksim no ROLIS) pa ~ 210 Ls Bosch atjaunoto. Caur paziishanos var veel kaadus 50 Ls nomest nost, un vecais ja vien nav "fiziski ietekmeets" ir jaanodod vinjiem uz paarstraadi. Bet ja nav paarstraadaajams tad veel + 50 Ls.

WALA 13.jūlijs 2007 15:14
0 0 Atbildēt

Taa veel viena lieta tika mainiita - vienas puses puteklju abas gumijas ~ 53 Ls par komplektu. KOmplekta 2 gumijas ( ieksheejai un aareejai granaatai) un veel smeervielu tuubinjas.
Leetaas stabilizatora bukses pa 6-8 Ls gabalaa kalpo videeji gadu, peec tam atkal jaamaina, tagad gan taas maksaajot jau 12 Ls/gab. taa kaa mosh ir verts pirkt orgjinaalas un nechakareeties 100 un 1 reizi.

Latvaans 7.maijs 2008 15:27
0 0 Atbildēt

Ar skumjām jāsāk atvadīties no manas E carinas XLI. Teikšu godīgi - žēl. Ja man tagad tādu pašu jaunu piedāvātu (pilnīgu nullīti), palūgtu tikai piemest kondicionieri. Visumā jau iet vēl. Bet negribas sagaidīt, kamēr sāks plīst nost lielās lietas.
Pa 5 gadi neskaitīju, cik remontos aizgāja, un neko jau daudz, patiesībā. Radiators - tam gan cenu atceros, Spāres auto dabuju pilnīgi jaunu pa 53LS. Zobsiksna, pakaļējie amīši, šāra, stabilizatoru atsaites, stūres reikas krustiņš. Nebraucu jau arī daudz, tikai 30% pa zemes ceļiem , nobraukti ~70 000 km.
Bremžu kluči, eļļa, filtri neskaitās. Tas jau visiem.
Lukturi un motora priekšējo resti neskaitu - pats uzsitu, pats vainīgs. Ā, nu ja, Lamda zonde, kuru dārdzības dēļ nenomainīju. Iespaidu īpaši nejūtu joprojām. Atgāzes normā, patēriņš... Tā arī nekad neesmu izmērījis:)
Dīvainākais - man reiz, pirms šo pirku teica - nepērc koijotu - ārprāts, rūsē nejēgā. Nu, ko lai saka, TA pie korozijas 0 pagaišgad bija....
Aķis - nopirku ar visu, un jau bija zudušas visas zīmes, kas ražotājs. Joprojām iet...
Jā, nobeidzās ABS devējs, līdz ar to ABS arī ir tikai formāls. Un tādu naudu vecā autiņā grēx likt. Piedevām ieaudzis viņš tur, un ar visu suportu jāmaina. Nah...
Teikšu, priekš nu jau 16 gadīga autiņa, normāli.

wala 19.decembris 2008 23:36
0 0 Atbildēt

Auto mana senča rīčībā vēl ripo, vienīgi tagad bez tās lambdas varētu atgāzes vairs neiziet. Main stabilizatora bukses (neorģīnālās pa 6 -12 Ls/gab. kā gadās ) bet nu kalpo jamās ne paŗāk ilgi. Bija pārplīsis viens pilņiks pirms kāda gada, bišku pabrauca ar tādu "pierijās" smiltis, tagad pie maksimāli izgrieztas stūŗas mazliet krakšķ. Tie malziet ierūsējušies spārni nu jau sākusi nopietas rūsas pazīmes izdot, bet nu vispār jābrīnās ka vēļ nav caurrūsējuši.

WALA 23.februāris 2009 13:15
0 0 Atbildēt

Tā nu tad mana Carina senča rokās beidzot sasniegusi to robežu kad bez lambdas apskati iziet vairs nevar. Risinājums - universālā 4 vadu lambda un neliela elektriķa darbošanās (droši vien samērojot pretestības) - un viss strādā un atgāzes 6x mazākas un krietni zem normas. ;)

wala 23.septembris 2009 22:16
0 0 Atbildēt

NU tad bračka ar atvēzējeis beidzot ieprikt sev auto, noskatījām vienu diezgan smuku tumšas krāsas Carinu E -1995 gada. Arī 1,6 litri 4A-FE motors un tipa bāzīte.
Tācu šai bāzītei (jaunāks gads ;) ) nāk uzreiz elektro priekšas logi un dibena sildīšana priekšas benķiem. Vēl aŗī konkrētajam auto ir lukturu mazgāšana, tiesa gan kads umņīks laikam nolauzi pāšus "čurātājus", un līdz ar to izdomājis ka bumperī labāk tos caurumus ir aizmālēt ar špahteli lai nerēgojas - āksti gatavie - caurules gan līdz bumperim visas vietās - tas labi.
Sliktākā ziņā ir tā ka cenu neizdodas dabūt zem 1100, bet nu servisa veči aŗī nopietnus defektus nespēja atrast nedz ritošajā, nedz elektrosistēmā. Pa savam labi ka priekšas stikls mainīts uz jaunu, bet diemžēl līdz ar to nebūtībā ir aizgājusi priekšās loga apsilde (visticamāk logu tīrītājiem).

WALA 14.septembris 2010 11:52
0 0 Atbildēt

Nu tad atklājās paris šaizes ar bračkas koijotu Carinu E - kāds bija veikli aizļepījis sliekšņus ar špahteli - metināšanas darbi.
Sačakarējāš signalizācija.
Nosprāga indukcijas spole (BOSCH) - samainīju pret indukcijas spoli no Celicas (DENSO)- pa tiešo gan neder aizlietasspoles galā stiprināmais vads - bet 'samuhļījām'. Vispār jāsaka ka Carinām ar BOSCH elektroniku šī ir viena no izteiktām problēmām - jo caursit,DENSO spole ir labāk taisīta, un tai visas daļas ir aizsargātas no ārējās ietekmes , BOSCHam ta nav un mitruma ietekmē gan mēdz korodēt, gan aŗī ar laiku causist.
Nosprāga aizmugures amortiņš - 85 Ls par abiem aizmugurējiem BOGE.

wala 22.janvāris 2013 11:49
0 0 Atbildēt

Gan mans auto, gan bračkas joprojām braucams.
manam auto tagad arī slieksnis bija izrūsējis ( tas kuru sencis uzrāva uz akmens). Kreisā (piemērotā) lambda dod kļūdu uz ECU, bet nu atgāzes normas robežās. Pārsvarā nekas jauns nobirirs nav, kā parasti piekares gumijas, atsaites utml.
Bračkas Carinai vienas durvis kaut ko gļučī, lielākā aukstumā vairāk, siltākā laikā mazāk.
Braukt joprojām var, bet nu jau īsti vairs negribas - vēsture.

wala 5.janvāris 2014 0:51
0 0 Atbildēt

NU ko mans auto joprojām brauc, bračkas dampim stūres stienis čupā (stūre griežas pa tukšo) - nu jau kādu pusgadu auto stāv pie sētas. Lielākā problēma - bākas kakls bija sarūsējis, uzlika pat nezinu no kā, bet ik pa laikam ir problēmas ieliet ar pistoli - sit atapakaļ, citādi - mainam to kas nu rakturīgi mūsu ceļiem - atsaites, bukses utml.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti