Sakums
Iegadaju 97. g vestu noV par ~2200$ ar 190000 . Videja klase(razo86-93g(-95Turcija)), si modela salidzinamie konkurenti ir vecais VWPassat vagons, Mazda 626vagons...
Universals ar daliti(1:2) nolaizamu aizmugures benki un bagazas parsegu, jumta lokiem, centralo atslegu, servo sturi(past), el logi prieksa, 5 atrumu m. karba, benz(95E) motors ar kat. un sprici (2165cm, 107Zs 8 parastie varsti), kompi- novietots gareniski. Velkosa prieksa. Braucama auto masa esot 1165kg, ar visu kravu ap~16**
Labas lietas: erts, ietilpigs salons, miksti velura benki(vaditajam - 3 v regules, nodilums nav ipasi manams), daudz vietas aizmugure, nolaizot aizm. benkus veidojas kravas telpa ar gludu, miksti polsteretu gridu ap 1.78m garuma, var erti gulet 2,5 pasazieri - ritenu arkas praktiski netrauce, jo aizmugure torsionu piekare un amortini ir gulus zem gridas!! Rezerves rats normala izmera(185/65R14, ziemai 175/70R14), atrodas zem mikstas gridas. Atrumi sledzas precizi, likumos ipasi negazelejas, ieskrejiens normals(ap10s-100), jo lielakais neturbo 8v motors sim modelim. Paterins ap 7l pa soseju (110km/st), pa pilsetu ap 10.
Slikti: mulkiga konstrukcija prieksejam stabilizatoram kamdel buksu gumijas(2gab-9Ls) bojajas pec 10tkkm, ar vietejo meistaru tjuningu iet jau 50tk. Ruse slieksni, dazas vietas uz dibena, ari lonzeronos, aizmug. durvu apaksas mala. Jauns pastaisits slieksnis ar pieliks. maxa 30Ls. Iespejamas citas popularas francu auto vainas - ellas, tosola nopludes, elektribas gluki - galvenokart salitas ziemas del.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man arī bija tāds aparāts, sliktu varu teikt vienīgi par stabilizatora stieni, kurš ir nodilis un gala bukses arī beidzās ļoti ātri. uz tehnisko apskati tika stienim uztīta izolācijas lente un uzliktas jaunas bukses 1ls gabalā. ražo rīgā neredzīgie. gadu līdz nākošajai tehniskajai var nobraukt normāli. iegādājos 2000 gadā par 2200USD pulkstenis rādīja 170000, bet patiesībā nobraucis vairāk. es trīs arpus gadu laikā nobraucu 156000 un pārdevu tālāk.
lielākais mans varoņdarbs atvedu 0.9kubikmetrus grīdas dēļu uz jumta un pusotru paleti ar silikāta ķieģeliem, pēc ķieģeļu vešanas sanāca samainīt aizmugurējos amortizatorus, jo bija salūzušas atsperes.
Visu laiku braucu ar gāzi degvielas patēriņš arī bija normāls ap 10litriem. pirms pārdošanas bijām rēķinājuši cik cilvēki ar viņu ir braukuši kopā sanāca 32, kaut vai saimnieks bijis viens.
tagad nopirku citu reni, kurš jau ir piektais bet joprojām par labāko uzskatu 21