Ar Vectru 2.0 GT (hečbeks) pārvietojos 3 gadus (no 1996-1999). Toreiz auto pirku Rumbulā ļoti labā tehniskā stāvoklî. No Opeļiem nebaidîjos, jo iepriekš arî bija pieredze ar šiem uzticamajiem auto (Kadett Limusin 1.3 un 1.6 abi 1987gada).
Vectrā ļoti patika ērtais salons- melnais samta recaro, patika arî panelis. Nekādu eletrisko ekstru gan nebija, toties bija lûka, centrāla atslēga, stûres pastiprinātājs un diska bremzes arî aizmugures riteņiem, jo tā bija GT versija- ar sportiski cietāku piekari un spēcîgu motoru) Ekspuatācijas 3 gadu laikā, tehniskā apskate 3x tika izieta "pa nullēm", un ņemot vērā ka šajā laikā autombîlim ritošajai daļai vispār nekas netika mainîts vai labots, uzsakto to par ļoti labu rādîtāju. Motoram gan tika nomainîti hidrokompensatori. Nomainîju svečvadus, bet ar to sākās nepatikšanas, jo Champion svečvadi neturēja brûíi un VISI (viens pēc otra) nodega.
Nācās likt Bosh : ). Virsbûve bija laba, bet kā jau Opelis, pēc 2 ziemām aizmugurējās arkas sāka pûsties no rûsas. Pamazām rûsu varēja sameklēt arî citās vietās- grîdā un aizmugurējo atsperu balsta vietās. Pāris vietās nācās metināt izpûtēju. Bet neskatoties uz rûsas mûþîgo klātbûtni (kura protams ir novēršama) vecākajos Opel modeļos, tehniski Vectra ir ļoti laba un uzticama mašîna (neaizmirstiet, ka runa iet par GT verisiju). Marx
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam