Volkswagen Golf GTi
1988
Novērtējums: 7
Bija man vēl nesen šāds spridzeklîtis, melns, ar 4 durvîm, lûku, recaro salonu, 4 lampām, îstu GTi izpûtēju ar 2 trubām galā un "pareizo" skaņu, 1.8 8v motoru PB- ar elektronisko šprici(112zs)- bez lambda un katalizatora : ), gāja uzticami, zem haubes nekas nejuka nost. šis motors ir labs ar to ka spēj dot pārliecinošu jaudu un dinamiku(it sevišíi priekš
Archie
@ 14.novembris 2002 0:00
Nu besī man ka par auto kuram 112zs saka spridzeklis!!!
BLJAA edzuli suuda 0pelim 2l pats nazakajs ir 115zs tad noliec uz stripas opeli 115zs un golfu112zs.
Priekš tā autiņa pašmasas, kas ir zem 900 kg, ticiet man - pietiek ar tiem 112 zs
Archie tev ir pilniiga taisniiba. + kursh idinsh veertee mashiinu tikai nemot veeraa Zs. Tas ir stulbi. Esmu pati savaam aciim redzeejusi, kaa tads golfinsh izceerp audi 90, 2,3L, streetreisaa taa ka nemetas!
To DII
Tikai tad, ja AUDI 90 2.3L ir pamatiigi nojaats.
Apskatot pases datus, var redzeet, ka WV Golf II 1.8 GTI ir leenaaks par AUDI 90 2.3.
Pats intereses peec ar savu 2.3 90-to Audi esmu izkodis ne vienu vien WV 1.8 GTI Golf-u.
Rezumē: Viss atkariigs no konkreetaas mashiinas motora tehniskā stāvokļa.
pie kaajas ruupniicas texniskie dati. Man jettai dokjos 12 sek., bet reaali uzrauju zem 10
Man arī pirms gadiem šitāds bija - 8V, vēl ar veco hidromehānisko K-Jetronic iešprici bez kompja.
Ja šis auto ir savests labā kārtībā - iet tas "lopā"! Atsaucība uz "gāzi" ir teicama - ar 2 robu lēni ripojam, uzspiežam uz gāzi - atsaucība ir momentāla un iespiežot grīdā ceļ konkrēti; apdzenam uz šosejas normāli (un droši) ar 5. robu, bet ja ieliekam 4-jā, tad rēcošu (patīkama skaņa;)) motoru golfs "aizlido"!
Pēc ražotāja datiem liidz 100 km/h - 9sek, pašmasa 950kg.
Pie plusiem vēl varu minēt - kvalitatīvs virsbūves kraasojums un diezgan ietilpīgs/universāls auto, lētas un pieejamas rezerves daļas. Jaasaka gan, ka remontēts tika daudz (ritošā galvenokārt). Dzinējam gan nekādu problēmu!
Mīnusi - neērta vadītāja "darba" vieta, uz vecumu ļoti grabošs salons.
Nu es arī dotu 7 balles šim auto, ja nebūtu ergonomisko trūkumu, tad arī visas 8. Protams, subjektīvas! :)
Tos, kam šķiet, ka visi golfi ir vienādi varu informēt, ka GTi versija atšķiras ar tādām lietām kā - biki forsētu dzinēju un 4-sprauslu iešprici, ir eļļas dzesētājs, disku bremzes visiem riteņiem, "īsā" ātrumkārba, cits sajūgs, stingrāka piekare, stabilizators arī pakaļējam tiltam, Recaro sēdekļi, savādāks izpūtējs, mīkstais panelis salonā un vēl visādi sīkumiņi.
ar cieņu - ivars
Es vēl neizlasīju visus komentārus, tikai pirmo, mosh kāds jau par to minējis, bet es skatos ka daudzi aizmirsa, ka mazais golfiņš (pirmais) sver tikai 750 kg. Tākā paskaitat, ka piemēram bembis 1500 kg ar 224 zs ir vienā līmenī ar mazo golfu GTi