Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Pajero 2800 TDI 1997 Novērtējums: 2
Braucu ar 3durvjaino iso versiju. Nopirku masinu vispar neko nejedzot un nezinot par dziposanu. Viennozimigi sis bus mans pirmais un pedejais dzips. Protams apskauzams bezcela apstaklos. Tomer sis noteikti nav mans auto, ar vardu komforts to nevar asociet... Nepatik nestabilitate uz cela - noliku uz jumta pagajuso ziemu testa brauciena, kadel ari nacas vinu nopirkt. Drausmiga kratisanas, principa var sakost meli un izsist zobus braucot pa brugi, loti nekomfortabala brauksana liela atruma pa soseju, galigi netur celu un pie mazakas grambas maina kursu un leka. Prasts, graboss salons, leta plastmasa, cieti benki. Samera nerazigs kondicionieris. Loooti neerta izkapsana un iekapsana aizmugure, prasa iepriekseju sagatavosanos un labu fizisko attistibu, pie tam nesasmerejot drebes si manipulacija praktiski nav iespejama(par cik 3durvis) prieksejie benki pec pacelsanas nesaglaba savu sakotnejo poziciju - vienmer japieregule. Ja prieksa sez pagaraki cilvji tad aizmugure nav ko darit. Pie tam apkope ir visai darga, un 'Skandi Auto' ar labu reputaciju neizcelas...
Pozitivas protams ir bezcela ipasibas, bet ta ka neesmu fermeris tad tas perkot nebija primarais.
Viennozimigi no si auto pavasari kratisos vala. Auto noteikti neatbilst savai parmeru augstajai cenai. Samaksaju pagajuso rudeni par sito aparatu $15000, jasaka godigi - nozeloju!
Palichs @ 14.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
TIGER 19.novembris 2002 14:42
0 0 Atbildēt

Nu gan tu esi ieberzies :) Laikam baigais džigits esi ja testa braucienā noliec uz vāka?! Braucu gan ar 1999 gada gan ar 2001 gada Pajero, piekrītu - iepriekšējais modeli nebija stabils pie 120 km/h uz grants ceļa, bet auto smaguma centrs ir augsts, jaunajam modelim tas ir novērsts, tas ir ļoti stabils un jaunais DID 3.2 l ir vienreizējs, ~160 Zs super. lieku 9 balles.

kristapz 21.novembris 2002 15:41
0 0 Atbildēt

nu pie kratiishanaas tev lielo lomu speelee tas, ka ir iisaa baaze ar 3 durviim. 5-durvju wagons taa nekrataas (pats esmu parbaudijis/salidzinajis) - atskjiriba ir diezgan jutama.

bet par parejo... jaa var jau buut ka jaunie pajero vel tagad ir labi, bet velak buus izgrabejushas kakas tikuntaa. es kartigi padomashu pirms vel kadreiz njemshu micuku, pec pasha sudigas pieredzes :))

Panks 28.novembris 2002 1:35
0 0 Atbildēt

Juutu liidz par ieberzienu:(( iesaku arii citiem NEPIRKT dzipus, ja vien tieshaam nav par sviestmaizi un ta sanaaks daargi "paeesties" (tipa remonc, degviela utt)

KasparsF 8.decembris 2002 18:55
0 0 Atbildēt

pats braucu ar nissan terrano I, 1988 gada 2.4l.
Ideāli, braukt ir bauda.
par to "nepirk džipu", ja gribi brauk ar baudu pērc.
ja gribi braukt ātri 120 un vairāk - nepērc.
Ja kādreiz iesēdīsies sniegā vai dubļos sagribēsies nopirkt.
ne jau tādēl ka kāds saka pērc vai nepērc, vajag izvēlēties prioritātes, un tad lemt kādu auto Tev vajag.
Nedrīks spriest kas labāks sēdināts BMW vai liftots džips, tā nav viena kategorija kur katram ir savi plusi un mīnusi.
Pank, vai tu iesaki pirkt opel ascona, detaļas na šaru un pats auto arī lēts.

Tankists 5.februāris 2003 23:35
0 0 Atbildēt

Braukt vajag iemācīties un tad kāpt iekšā apvidus auto. Cilvēks, kas tā raksta par Micubishi nu nekā nesaprot no automašīnām un tāpēc lai paklusē nevis te klaigā, ka auto ne kam neder.

Keksis 12.februāris 2003 15:47
0 0 Atbildēt

Butiibaa jau viss rakstiitais atbilst patiesiba, bet ar vienu piebildi, ka iipashnieks nav izveeleejies piemerotu auto sev...
Dzips nekad nebus komfortabls un vienmer zaudees parastam autinjam uz shosejas, bet tas ir dzips un peerkot ar to vajag reekjinaaties.
Bet par Pajero, tiesam ir siikumi kas kaitina, tas saceltais pafoss ap so modeli ir stipri paarspiileets...

P.S. Lietoju Pajero 3,5 96gada

Siso 16.aprīlis 2003 16:38
0 0 Atbildēt

Nu man negribaas piekrist. Paarseedos uz jamo no Saaba 2.0 T. Protams nedaudz nestabilaaks Pajeeris ir, bet tas ir dzjips. Uz sausa asfalta biezhaak gan meegjina slideet nekaa velties... Raaviens sanaak labaaks ja pirmo robu nelieto. Protams manaa gadiijumaa tas ir diizeliitis un zaudee veel uz to, toties eed nieka 12l uz 100km (saabs man ēda ~15, normaaliem cilveekiem laikam 11-12l). Par grabošajiem plastasiem varu teikt tikai vienu, ja mazliet piestraadaa viss ir OK... Izmaksas attieciibaa pret saabu skjiet krietni mazaakas, saabaa divu gadu laikaa saliku ~3-4k$, šitam esmu licis tikai ekstras klaat un apkopes ... Uz šosejas arī nesuudzos 150km/h (nu saabs protams gaaja ~245-250), bet to var pieciest. Patiesiibaa krietni stabilaaks kljuva uzliekot flanchus 1.5 cm un ripuljus platakus 32''x11.5 R15, 235/75R15 vietaa. Juutos apmierinaats - jaaliek tik vincha klaat un purvaaa iekšaa :)))

P.S. Lietoju 2.5 TD 93. gada

RX-7 23.aprīlis 2003 2:50
0 0 Atbildēt

Tas, ka Pajero ir nestabils uz celja ir pilniiga tufta - esmu 5 gadus braucis ar 1984. gada 2.3 TD triisdurvinieku. Ja uz standarta shaurajiem diskiem veel uzmauc veneeriski shauras un suudiigas Hankook riepas, tad gan auto pat pie 100 km/h staigaa kaa piedzeerusies govs. Bet ja ar ripuļiem viss ir kaartiibaa, savirze noreguleeta, sailentbloki, pirksti un lodbalsti neljurkaajas, tad var vaaleet gan pa shoseju, gan pa purviem (regulaari braucu garu gabalu Riiga - Aluuksne nenonjemot kaaju no pedaalja ar 140 km/h). Arii pa granti vasaraa var raljljot kaa pa Sahaaru - panjemt kaadus triis, chetrus 90-360 graadiigus liikumus peec kaartas, turklaat pa kalniem un nesamazinoties zem 80 km/h var elementaari (tiesa gan sievasmaate pakaljeejaa seedeklii drusku nobaaleeja). Tas, protams, ar iesleegtu 4x4...
Bet tad pienaaca suuraa 2000. gada Lieldienu sveetdiena, kad putenis no gaisa naaca. Atgriezos Riigaa no Aluuksnes, bet 7. kilometraa no Aluuksnes, izbraucot asfalteetos 90 graadu S-veida liikumus, krietni nodilushaas riepas mani pieviila. Un te nu ir iisaa Pajero nepilniiba - kad tas saak iet, atpakalj to vairs nav iespeejams dabuut ne ar kaadiem liidzekljiem (taapat kaa Njivu), jo iisaa pakalja, sliidot saaniski, tik aatri palielina lenkji starp taisnu virzienu un auto, ka ar stuuri vienkaarshi fiziski vairs nav iespeejams pagriezt ritenjus paraleeli celja virzienam. Rezultaataa nolidoju no 3m uzbeeruma liikuma ieksheejaa malaa, lidojumaa paarmetu kuuleni pa diagonaali, pamatiigi iedragaajot jumtu, kas jau agraak (pirms Pajero nonaaca manaas rokaas) bija cietis, un galu galaa nokriitot uz ritenjiem akmenjiem pildiitaa staignaa graavja dibenaa. Kad ugunsdzeeseeji bija izvilkushi mani atpakalj uz celja (es, sieva un sievasmaate - visi bijaam sveiki un veseli, jo piespraadzeejushies), pieseeju no vietas izlekusho prieksheejo stiklu ar bukseejamo virvi un savaa gaitaa nomeeroju celju liidz Riigai. Bat tad gan jaucu auto detaljaas...
Mans naakamais (un arii pashreizeejais) Pajero bija 1986. gada garais (Wagon) eksemplaars. Tam vecaa, nodziitaa motora vietaa implanteeju tikko jaunu nopirkto (jaunu no ruupniicas) 2.5 TD ar pilniigi jaunu turbiinu. Shos labumus meenesi atpakalj biju uzlicis tagad jau "nelaikjim" - iisajam Pajero nabaga 4 reizes kapitaali remonteetaa 2.3 TD motora vietaa. Garais bija pavisam cits braucamais - liigans un slaids, peec komforta pat atgaadinaaja Audi 100 cigaaru, pie kam salons tam transformeejaas no 2-vietiiga kravas furgona liidz pat 7-vietiigam pasazhieru atinjam. Arii sho labo vaagji saakumaa uzseedinaaju uz "veneeriskajaam" Hankook riepaam (plikaas Wrangler platuces peec jumta epopejas izmetu meeslainee, platos J8 diskus noglabaaju garaazhaa). Tachu arii te pieraadiijaas ripulju lielaa noziime - ar shiim "veneeriskajaam" riepaam uz shaurajiem diskiem auto meetaajaas "kaa suuds pa aalingji". Taapeec driiz vien iegaadaaju nopietnaakus apavus - divas jaunas GoodYear 255/75x15 aizmuguree un divas nedaudz palietotas taada pasha izmeera amerikaanju riepas priekshaa. Un nu auto seedeeja uz celja kaa liimeets :)
Pamazaam, cauri dazhaadaam avaarijaam un remontiem tiku gan pie sporta amiishiem Koni (reguleejama cietiiba), gan papildus atspereem starp pakaljeejaam resoru laagaam un raami, kas dariija auto gan stingraaku uz celja, gan vizuaali pievilciigaaku (lifteet veco Pajero ir elementaari - priekshaa pievelk cieshaak torsionus, bet aizmuguree ieliek papildu atsperes vai izliektaakas laagas), gan arii pie 1998. gada intercoolera ar visiem prichinaaljiem un ideaala, neruuseejusha, nesista kapota ar gaisa ienjeemeeju uz intercooleri. Tad veel pa virsu visai mashiinai svaiga kraasa, atjaunoti bamperi, sliekshnji un aizsargvaaki, salonaa feina muuzika ar CD Changeri, kas, starp citu, ideaali novietojas prieksheejaa panelii zem magnetolas. Ar shaadi kaartiibaa savestu mashiinu varu gan pietiekami komfortabli (protams, ne jau kaa ar Rolls Royce) vaaleet pa shoseju liidz pat 140 km/h, nebaidoties no veeja salonaa un grabeeshanas, gan arii tikt cauri taadiem celjiem, kur pat ar kaajaam iet bail (piemeeram mezha tehnikas atstaatas ap 1m dziljas risses svaigos pavasara dubljos vai celmains mezha izcirtums bez celja vispaar). Runaajot par salona grabeeshanu - tagad man nervus visvairaak bojaa mana mobilaa telefona pogu grabeeshana, kad tas nolikts auto tureetaajaa - diizelja vibraacija nezheeliigi grabina taalrunja pogas, bet apklusinot taas, salonaa iestaajas KLUSUMS...
Peedeejaa paarbaude Pajero jaukumiem pagaidaam bija 6. janvaarii - biju tikko kaa nopircis vias 4 jaunas Toyo Tasu Tranpath 275/75x15 riepas (bez naglaam), uzmaucis taas un braucu kaa cars uz to pashu slaveno Aluuksni. Aaraa taa ap -25 graadiem, bet auto turas pie celja kaa liimeets gan pa sniegu, gan noslidinaatu ledu - tik min griidaa. Atpakalj braucu naktii ap 22:00, pa citu - rallija cieniigu grants (dzilji zem piebraukaata un nepiebraukaata sniega) celju ar krutajiem liikumiem. Tur pirms nedeeljas ar jaunajaam riepaam gandriiz 360 graadu liikumu biju panjeemis ar 80 km/h gar pashu kupenu, tomeer stabili notureejies. Arii tagad tas liikums padevaas, bet krietnu gabalu taalaak, no kalna lejaa bijaa suudiigaak - 90 graadu liikums, bet bez "kurvja" - laidu gaazi valjaa, lai iznes saaniski pa trajektoriju, peec tam miedzu iekshaa, bet nekaa - itkaa pa slidotavu nesa aaraa liidz aareeji ritenji nogrima graavii un pats auto ar 60 km/h uz saaniem graavii kupenaa. Domaaju - nu auto pa galam! Izlienu pa paszhiera durviim pret zvaigzhnjotajaam debesiim, izsaucu LAMB glaabeejus, tie atbrauc un noliek uz ritenjiem. Paskatos termometraa - aaraa -35 graadi! Laikam jau taa riepu gumija taadaa salaa paliek elliigi cieta un pie tam pa tikko uz ledus sasnigusho sauso sniedzinju pie taadiem maziem aatrumiem nespeej attīiriit prtektoru un sakjerties :(
Gala rezultaataa secinaaju, ka mashiinai NAV NEVIENAS SKRAMBINJAS!!! Kau arii ar pieklaajiigu aatrumu no celja tika lidots uz saaniem graavii. Noreguleeju spoguljus un devos taalaak. Pa celjam jau uz asfaltaeetas shosejas ar pareizajiem kurvjiem veelreiz zaudeeju sakjeri un apgriezos par 360+ graadiem un ar pakaljas ritenjiem graavii, bet te - viens, divi un gatavs - laukaa tiku ar pasha autinja 4x4 speekiem. Te arii radaas secinaajums - jaunaas riepas ir ideaalas tikai liidz -30 graadu salam. Taalaak laikam tikai naglas vai kjeedes liidz...
Rezumeejot: Pajero (it sevishkji vecais) ir gana izturiiga, jaudiiga, komfortabla (nemaz nerunaajot par 1993.+ modelju komfortu - mainaama amiishu cietiiba, daliitais kondicionieris, automaatiskie diferu blokjeetaaji un paarsleegshanaas no 4x4 uz RWD bez apstaashanaas un 2m atpakaljgaajiena) mashiina ar lielisku caurgaajiibu kaa arii nesliktaam dinamikas iipashiibaam (esmu pie krustojumiem salicis dazhu labu vecu bembi). Te iet runa par turbodiizeljiem, jo benziinnieki, manaa uztveree, nav piemeeroti iistiem bezcelju auto (griezes momenta un leeno apgriezienu truukuma deelj, kaa arii degvielas pateerinja deelj tik smagas mashiinas kustinaashanaa).

Palichs 23.aprīlis 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Nu RX-7 ir pacenties aprakstit savu pozitivo pieredzi, bet neskatoties uz to palieku pie saviem uzskatiem par Pajero (sk. pie Mitsubishi) ka par dzipu kura imidzs ir krietni uzpusts (neiet runa par shrotvageniem). 15000$ (MP 2800TDI '97, pirkta 2001) par grabosu un lekajosu kasteli uz riteniem ir neadekvati daudz. Pie tam janem vera SKANDI negativais aspekts, ar ko domajams RX-7 n-tos gadus vecajiem braucamajiem nesanaca saskarties...
Paldies dievam esmu no si aparata ticis vala un esmu priecigs...

Ritvaldis 2.maijs 2003 17:37
0 0 Atbildēt

Palicham. Pats vainīgs, ka pārmaksāji! Protams, ka tas ir neadekvāti daudz! Ar ko tagad brauc? Vecu BMW?

Palichs 6.jūnijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Too Ritvaldis.
Nee ar 2000 gada Volvo S70. Pec kada laicina aprakstisu to...

o neil 24.maijs 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Mitsuki izņemot EVO un GT3000 nav braucami!
Lēts "širpotrebs"!
Džipi vispār - miskastes pilnīgās - lēts kolhoza priekšsēdētāja auto! Lēta apdare salonā, nekādas skaņas izolācijas, bleķi no papīram līdzīga materiāla, motors kaprīzs, remonti dārgi, karoče "huiņa" pilnīgā!
Pārbaudīs uz savas ādas, konkrēti 2002 gada Galant 2.5 V6 benzīns.
Tagad bracu ar BMW 535 2000g, kaut divus gadus vecāku, toties nebojā nervus, ar mašīnu problēmu vispār nav, gadā 200-300Ls par apkopi un mierā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti