Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Lancer 1999 Novērtējums: 8
Mašîna tika izvēleta meklējumus starp sakarîgu cenas un kvalitātes apvienojumu un kā primāro paturot prātā - tiks braukts katru dienu un pamatā pa Rîgu.

Plusi:
1) salona ietilpîba - ērtāks vai vienāds nekā daudzās apskatîtās vid. klases mašînās
2) laba kvalitāte pie raþošanas (krāsojums, virsbûves detaļu savienojumi)
3) vienkārš, pat nespeciālist var saprast kas zem faubes ir kas un ko skatîties un ko likt mierā
4) 1.3 motoram jau ar ilgspēlējoša risinājuma reputāciju un spēju pie krustojuma "apēst" arî kubatûrā bagātākus konkurentus
5) degvielas patēriņš uz šosejas ~6L (pie vid. 120km un 4 pasaþieriem)
6) trîs gadu garantija
7) neinteresē zagļus

Mînusi:
1) jā, jā - detaļu cenas (piem. miglas lukturu komplekts ar slēdþiem ~ 250 Ls)
2) dinamiski braucot(vienosimies, ka tā ir 1.3 dinamika) degvielas patēriņš lîdz 9l, tāpēc vai izvēlēties 1.3, ja aptuvei tāds pat patēriņš ir kvalitatîviem 2l dzinējiem
3) dinamiskas braukšanas izbeigšanās pie 110-120 km (var ātrāk, bet nepieciešams skreiceļš)
4) skaņas izolācija viduvēja
5) tuvās gaismas viduvējas (tāpēc arî izveidojies saraksta 1) punkts), ar tālajām gaismām viss OK
6) klaudz puspavērts pasaþiera logs(tikai priekšā sēdošam)

Trîs eksplotācijas gadu íibeles un ieguldîjumi(70,000 km nobraukums):
1) eksplotācijā nesalûza nekas(veikti remonti tikai pēc avārijas)
2) bremþu kluču maiņa pēc vid. 30,000 km
3) apkopes ik pēc 15,000 km (30-60 Ls)
4) daþādas lampiņas(gabarîtu, u. t. t. ) nomainîtas
UgisK @ 14.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Sags 8.janvāris 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Par plusiem varētu piekrist.

Zems, vismaz zemāks, kā vairumam šīs klases automašīnām. Ja brauksiet pa lauku cieļiem, ļoti iesaku uzlikt pannu apakšā.

Varu pastaastiit, kas ar shamajo notiks pie 220tk nobraukuma:
Nevaru gan trokšņu liimeeni salīidzinaat ar sākumu, bet manuprāt tas ir lielāks par vidējo - normālu skaņu nav jeeegas likt iekšā.

Pakaļējām durvīm nežēlīgi rūsē atslēgas rokturis.
Tākā iesaku jau tagad to mehānismu kārtīgi iesmāķēt,
it sevišķi tagad ziemā. Taspats attiecas uz pakaļējo logu tīrītāju un it sevišķi tā atsperi.

Līdzīga problēma arī ar rezerves ripulja skruuvi.
Arī to profilaktiski iesaku izskrūvēt un nosmāķēt.
Citādi vajadzīgā brīdī ar parastas atslēgas un divu paša rociņu spēku var nepietikt, lai tiktu pie rezerves ripulja.

Vadītāja puses logs arī ir šī Micuka raksturīiga vaina.
Manā gadījumā, pie 90 km/h es to nevaru aizvērt, ja ir ieslēgta ārējā ventilācija.

UgisK 10.janvāris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Par zemu - piekrītu un perkot naca ar 13' kas ļoti izbrīnija, bet noorganizēta tūlītēja maiņa uz 14'.
Pannu apakšā uzliktu uzreiz "komplektā ar signalizāciju"

moris 14.janvāris 2003 14:23
0 0 Atbildēt

Lancer 1,5L 98g. Pie 150tūkst. Sāka gļukot ABS t.i. reizēm strādā reizēm nē.Kā arī problēmas ar priekšējo tiltu kas izpaudā dažāu bukšu un pirkstu veidā. Auto reāli domāts neliela auguma vadītājam, jo ir neērti pedāļi un sēdekļi. Tāds japāņu Žigulis vien ir. Salīdzinot ar sievas 94g. AUDI, kā diena pret nakti. Kaut arī AUDI vecāks, tomēr cita aršana.

pats 16.janvāris 2003 16:35
0 0 Atbildēt

Ir vēl daži mīnusi(pašam 1999.g. pikaps)...
Dtaļas praktiski ir tikai uz pasūtījumu(priekšējo gultni gaidīju 2 nedēļas, jo Rīgā tāda nebija - murgs).
Normāliem auto rezerves ritens ir bagāžniekā - šim ārpus virsbūves aizmugurē kaut kur apakšā(paldies dievam nav bijis jāmaina-iedomājos kāds čakars, īpaši ziemā).
Komforts- apmēram kā žigulī.
Izskats - apmēram uz 1990 gada dizainu.
Vienīgais pluss- motors un vadāmības īpašības.

GOGA 8.marts 2003 16:47
0 0 Atbildēt

Mori -art var, tikai zemi,ja tas ir zirgs...

Sags 13.marts 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Papildinājums pie 250 tk:
Izklausaas, ka saak beigties t.s. mironjgalva, kreisai pusei.
Pakaļējām durviim bliive atraavusies. Varbuut, ka piesaldeetu durvju sekas, lai arii parasti pie mazgaasjanas pasuutu arii ziemas apstraadi.

Morim:
Pilniigi piekriitu par saliidzinaajumu ar Audi. Lai arii manai sievai tas ir veel vecaaks :)

Par dinamiku pie krustojumiem var piekrist (maneejam 1.6 motoriits), bet pie 100 taa arii izbeidzas. Varbuut ne nu galiigi. Kaut gan ko var no 1.6 daudz gribeet, bet par to ekonomiskaaks. Arii pie 250tk turas pie celja ljoti labi.

Kopumaa patieshaam vairaak leetaa gala vaagens, bet par to sameeraa ekonomisks.
Jeega pirkt, ja nobraukums ir reaals un zem 200 tk, tad liidz tiem pashiem 200 tk var diezgan droši braukt, bet pie 250 tk jaasit gaisaa.
Ja njem diizeleenu, tad ljoti ekonmomisks, degvielas izmaksu zinjaa.
Ja grib asaakas izjuutas, tad jaanjem ar 1.9 motoriiti, tiesa gan jaanjem veeraa, ka arii ieprieksjeejais brauceejs visticamaak ir bijis asaaku izjuutu cieniitaajs.
Ir arii pilnpiedzinjas versija. Man liekas , ka tas ir arii augstaaks, bet par izturiibu nemaaku neko teikt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti