Pēc Mazda323 meklēju Mazda323f (ar atveramām acîm), bet atradu Opel Vectra. Nopirku dārgi, bet tas bija sen un nav taisnîba. Pārbaude Autofavorîtā uzrādîja, ka reālais nobraukums varēja bût 200tkm (uzrādîto 120tkm vietā). Iepirku tā pat. Braucu un priecājos. Ar 1.8 monošprices dzinēju (90zs) šî mašîna nebija no dinamiskākajām, bet toties šosejas reþîmā zem 6l/100km benzîna patēriņu varēja izspiest bez liekām problēmām. Nobraucu ar auto 2 gadi, bet biju spiests pārdot, jo:
1) 2 ziemas pēc kārtas krāsns sāka laist dzesēšanas šíidruma tvaikus salonā. Kaites novēršanai vienreiz tika lodēta krāsns, vienreiz nomainîta uz lietotu Vectras, vienreiz uz lietotu cita Opel. Katru reizi izjaucot priekšējo paneli.
2) Savas muļíîbas dēļ nosvilināju lûkas elektromotoru - šrotos tādu nevarēja man meistari atrast, uz manuālo pārtaisît bija slinkums.
3) Kaut kur nopuva vadi un auto sāka neþēlîgi patērēt elentroenerìiju ~48 stundās stāvot izēda labu jaunu akumulatoru tukšu.
Pārdodot auto pēc 1.5gadiem, zaudēju ~66% no sākotnējās cenas daļēji dēļ nodokļu politikas maiņas, daļēji tirgus îpatnîbu, daļēji paša auto dēļ.
Jāpiebilst, ka auto tomēr bija savi spēcîgi plusi:
1) Mîksts, ļoti kluss un komfortabls
2) Laba standarta audiosistēma (6 skaļruņi)
3) Izcili ekonomisks
4) Gaņìene bija gana gara un ļāva ekonomiski un klusi braukt arî ar ātrumiem pie 140kmh (~3250rpm 5. ajā pie šāda ātruma)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā ir vēl idioti, kas lai nomainītu Vectrai pečku, jauc ārā visu paneli. Man arī vienā servisā piedāvāja un maksā ārī tas labi. Bet es aizbraucu pie paziņas uz citu servisu, kur man to pečku nomainija stundas laikā, nejaucot ārā paneli.