Pilniba piekritu ieprieksejam autoram
Man bija 1,7 ar kat kadu GSE, GTX vai tamlidzigi kodu. (Tads pat motors ir dalai Volvo 460).
Motors bija pietiekami elastigs un jaudigs (saja zina labaks ka patreizejais Megane Scenic 99 16v 1,6). Tehniskaja zina loti vienkars, bet dross - izjaukt un salikt var bez seviskam zinasanam.
Visas elektribas problemas noversu izpusot dzineja nodalijuma 1 balonu ar mitrumu atgrudosu aerosolu - 2 sezonas bez problemam. Kompis lauj pieskilt jebkuros apstaklos.
Fantastiska torsionu piekares energoietilpiba - izsist cauri nav iespejams pat smagi piekrautu.
Citi +
Neviens nezog
Ja javerte autinja abilstiba manam konkretam lietotaja (ekonomisks gimenes cilveks, kuram patik lieli auto, bet patik braukt straujak par pensionetu opi) prasibam : (cena, komforts, ietilpiba, zaglu drosiba, uc) - lieku 10.
Vertejot pret kadu nesasniedzamu idealu - 7 (loti labi)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija Renault 21 TXE motoriits sameeraa rets 2.2i 89.g iisteniibaa auto ljoti labs. Uzpuceejis ar biju taa nepajokam. 1.kart nebija nekur nevienas ruusinjas, laba audio sist.... tas taa bet motors ljoti leeti remontaa, renim biju uzlicis priekshaa sporta atsperes un ticat vai nee vinsh bija riktiigi stabils pat pie 215km/h ritoshaa leeta un izturiiga, vieniigaa probleema bija ar stabilizatoru bukseem.... taas regulaari sita laukaa... bet tas siikums jo maksaaja nepilni 2 Ls pa divaam. Auto tiktieshaam labs skreeja... tacu tagat taadu vairs neatrast jo principaa manpraat taads man bija vieniigam paareejie meetaajas graavjos vai srotos...