Pirku par 3000$ pirms 4 gadiem. Esmu braucis ar daþādiem spēkaratiem, cenas un piedāvātā komforta atbilstîba Senatoram vislabākā.
Plussi
- kondicionieris, apsildāmie spoguļi, apsildāmie beņíi, no salona regulējama amortizātoru cietîba un lukturu augstums, 5pakāpju automāts ar sporta reþîmu, pakaļējais diferenciālis bloíējas ziemas reþîmā uc. ekstras.
Var kaitināt bembistus, jo ar trîslitrîgu dzinēju, ieslēdzot sporta reþîmu automātam - cēliens no krustojuma grezns. Maks. ātrums, ko izdevās izmocît no vectētiņa - 220 km/h.
Mînusi
- ļoti daudz elektronikas, kura cienîjamā vecuma dēļ sāk lēnām, pa vienai lampiņai atmirt. Tendence rûsēt raksturîgajās vietās - ap pakaļējiem riteņiem. Pilnîgi nejût ātrumu - bieþi jāsubsidē ceļu satiksmes drošîbnieki...
Vienvārdsakot - auto uz goda! Biju iekāpis jaunajā Lexusā - visas tās pašas ekstras un komforts, tikai apdauzîju galvu pret durvju augšējo stenderi : -0)
Ja mainîšu auto - pirkšu jaunāku Senatoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lapais_Cilveek kur tu raavi 5AT 98g Senatoram? Varbuut austraalijaa?
tete-labais komentaars(par to Austraaliju)!!!!Es ari pirmais pamaniju PARSTEIDZOSHI JAUNO gadu......
Opel Senator beidza ražot ap kādu 1993.gadu un Senatoram ar AT nekad nav bijushas 5pakāpes. Bet par to komfortu un ekstrām ir tiesa. Pats kādu laiku ar tādu braukāju. Žēl, ka tik ēdelīgs....
Eu, komenteetaaji, kas juus stulbi esat? Cilveeks autinju pirka ne jau jaunu, bet lietotu! Vai tad tik gruuti to saprast???
Eu, Kapraci varbūt AT5pakāpe tomēr arī ir, bet just rewers? Visādi var gadīties Cilvēks autiņu pirka ne jau jaunu, bet lietotu!
Baigi labs autiņš, pats ar tādu jau 3šo gadu braucu (88g izl.), komforts, jauda un klusums salonā ir ļoti labas šī auto īpašības. Patīk, ka to Latvijā nav daudz, atšķiries no masas vismaz. Kuram autiņam ir digitālais panelis, stereosistēma ar 8 skaļruņiem(standartā), koka apdare, automātiskā kārba, elektropakete, kondicionieris, kruīzkontrole, ādas sēdekļi u.c brīnumi par tādu smieklīgu cenu? Draugam ir tāds 24vārstinieks, tas gan ir spridzeklis sporta rešīmaa no krusta bembjiem ieliek bez problēmas. Kā jau teikts lielākās problēmas - rūsa un patēriņš, bet vāģja cena jau to visu attaisno. Savējo vispār pirku pa300 ls, nebija priekšas, bet kad garāžā trūkstošās daļas pats uzskrūvēju iznaaca baigi labais autiņš (detaļas viņam tiešām ir lētas). Nu Vācija ar viņu ar izbraukāju, vienīgais, kas pa ceļam polijā nobira bija sveces (kreisās izraadiijaas - kauns pašmāju tirgotājiem), labi ka vecās bija līdzi, samainīju un braucu tālāk. Par patēriņu - tā kā braucu pārsvarā tikai garos gabalus vidējais iznāk 12l uz 100 km., uz šosejas 7,2l. Tas 3l dzinējam ar automātu un 2t kasti manuprāt ir ļoti normāli. 6cil rindas opeļa čugunbloka motori vispār ir nenokaujami (ja eļļas maina), viens taksists, pa Latviju, ar tādu senatoru 1000000 km nobraukāja bez kap remonta.
OPEL rulz!!!!!!!!
Nekā, ne OPEL, bet čuguna bloki rullē! :)
Nu nez, pac braucu ar 7er bmw '89 gada (pirms laika)
iekaapu tai senatoraa... viss mazi jsh pretiigs, stuure starp kaajaam, aizmugures roku balsts vienkaarshi smiekliigs etc...
iet gan uz goda, nevareeju suudzeeties. bet viss tai senatoraa ir tizli. tipa OPEL limuziins, bet gandriiz tikpat liels (iekshaa), kaa WV vento- kas vispaar manupraat ir pilniiga miskaste.
saliidzinoshi - meesls pilniigs.
p.s. arii KIAI ir i kond un visas extras, bet tas netraucee vinjai buut par suudu.
nu protams cena jau atbilstosha vinjam.
Nu par to ,viss mazins, atlausos nepiekrist....Varbuut kaads uzliimi senator kaadam kadetam bij prikola peec uzliimeejis:):):), bet piem. 3 un 5 bembii maniem 1,91cm gan taa pagruuti aizmuguree ievietoties!!!
UGSi
Sliktam dejotājam ari kaut kas traucē, bet nejau par to runa. Var būt pirms tam tur sēdēja MAZIŅŠ cilvēks?
Un lielais UGS kāpjat iekša un stūre starp kājām.
A pieregulēt mēģināji?
Starp citu kautkā te sanāca pārvietoties bmw5 pirmais iespaids ŠAURS PLECOS jo hi hi elkoņus toča nebija kur likt ja nu varbūt vienīgais starp kājām.
Viennozīmīgi ideāls auto par to cenu!!Tādu komfortu un jaudas savienojumo par tādu cenu nenopirksi!Detaļas arī lētas, lai gan sanāca diezgan bieži pameklēt. pašam bija tāds bikinj sportisks variants. Ar parasto kārbu. tas tā lai neaizmirst un nezaudē pārslēgšanās kaifu. Vienīgais ja atkaujas kāda no elektronikas detaļām. tad lai visi svētie stāv klāt
eu Tete,tev laikam ar galvu nav kaartiibaa,kur tu izraavi ka autiņš ir 98g
Jaa 98 gada droshi var dabuut tikai Austraalijaa,jo tur zem muusu Omegas vaarda liek kopaa Senatorus.Man pasham ir 2 senatori ar 3.0 autom (1984 un 1985g) viens commodors 1981g 2.5l un viens Rekords 2.2 esmu iekritis peec pilnas programmas... =) Ar Senatoru izlaist ir ritiigais kaifs...
Eu jandzals, tEV pa$am ar galvu... Galvu, $im rakstam, apskaties! Tie, tie mazie melnie ciparinni uz peleekaa fona:))
senatorrs 1992 gada 3.0 16v iet 255 tas i droshi. klusums saloonaa kaa kapos naktii! beet kompis 30l uz 100 km jauki. dievinu to kaa sestdienas auto. un bembim 24V iekapaa taa tik taa liidzi netur 530tais. gaidaam modelja atdzimshanu!
Man ir '95 Omega ar 3.0 5 pakaapju AT... jaa, sporta rezhiimaa veesi visaadus bembistus, golfistus un citus sportistus izkozh... jauda njemerennaa - 211 zirgi. galvenais, lai riepaam sakjere ar celju, citaadi spolee un nekaada jeega.
Ruusee gan njemerenno:((( Toties extru daudz. viens miinuss ir - stuuri maneejam nevar reguleet:((( Godiigi sakot Scorpio eertumu Omega nepaarspeej, kaa arii Omegai redzamiiba atpakaljgaitaa braucot ir suudiiga plato stoiku deelj:(