Jeep Cherokee
1988
Novērtējums: 7
Varu atzîmēt, ka izturîgs auto, jo virsbûve ir cinkota un pret rûsu cînās labi, riteņu piekare varētu bût ilgāk spēlējoša, bet ja seko lîdzi tad var ilgi braukt, salons, kā jau amerikāņiem, motors 4 litri, ja iepriekšējie lietotēji nav saskatîjušies reklāmas par eļlas piedevām pēc kuru pielietošanas var nemainît ellu motorā nekad, tad ir gana izturîgs, Jāuzmana dzesēšanas sistēma, jo ļoti patîk karsts, labāk uzlikt papildus ventilatoru. Degvielas patērînš atkarîgs vai brauc ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, vai "s veterkom". vidēji tērē kādi 12 - 15 litri uz 100 km. Bieþi jāmaina kardāna un pusašu krustiņi, jo to kvalitāte nav tā labākā. Ar šādu motoru ir dinamisks auto var paskrieties ar citiem. Ieteicams tiem kam patîk klasiskā piedziņa, jo pieslēdzot priekšu parādās nepietiekama pagrieþamîba.
Tankists
@ 14.novembris 2002 0:00
Karšana raksturīga siltajam laikam, bet ziemā var būt problēmas ar apsildīšanu. Uz ledus var just ABS trūkumu. Stūres pastiprinātājs ir ļoti labs, bet uz šosejas tas ir traucējošs, tāpēc ļoti ērts braukšanai pa pilsētu un citiem "bezceļiem". Nosacītu ekonomiju (zem 10l uz 100km) var iegūt uz šosejām lietojot kruīzkontroli. Kopumā uzticams auto, bet prasa biežāku tehniskā stāvokļa kontroli salīdzinot ar vidusmēra vieglo auto.
Nu kur cilveeks var sitaa te DIRST! !!!!! 4L . motors rij 12 - 15l. Man ir bijusas vairākas auto un Zigulis 1.5l - 9L; Ford scorpio 2,9 - 14 - 16L; MB 200 - 12l/100km BMW 325i - 13 - 15L! pa pilsetu! Pilniigs apsurds!
Degvielas patēriņš uz šosejas 9-12 l, pilsētā 15-20, tāpēc autora rakstītais par vidējo patēriņu var būt patiesība, un vispār atsaukties uz pieredzi ar žiguli ir vienkārši nekorekti.
Viko - Pats Tu esi DIRSEEJS, jA nezini, tad nekomentee. Taads tas pateerinjsh Cherokam patieshaam arii ir...
Ir dazas vaargaas vietas tam auto - bremzu sisteemaa sadaliitaajs, ABS suuknis...arii pakaljeejo pusasu atbalsta konstrukcija vareeja buut labaaka autinjam ar nopietnaam slodzeem, tomeer kopumaa njemot - labs auto.
Esmu braucis ar shiis markas auto. Pat ljooti ekonomeejot, maneejais pateereeja ap 15 (automaats). Nepatika amerikaaniskaa nestabilitaate. Gandriiz nopirku taadu pasju 2,5TD, peedeejaa mirklii ieveeroju, ka pakaljpusee kr stuuris nnoskjiebies uz leju (manam ar taa bij). Saistu to ar raamja truukumu un kuzova veerpsjanos. Pozitiivais - ir starpasu diferis (var braukt patstaaviigaa 4*4, var atsleegt...).
Lietoju jau četrus gadus un nobraucu 160K Jeep limited '89, 4l, AT4ātrumi, Eiropas versija, sēdināts, bez ABS.
-Ādas beņķi ziemā piesaldē un vasarā apdedzina d... -pasažieri kliedz ekstāzē.
+Priekšas beņķi regulējas ar elektromotoru - bērniem patīk!
-Aizmugurē sēdēt ļoti neērti.
+Nolaižot veidojas rēāla platība.
-Elektrisko logu pacēlāju troses jāsaeļļo- mēdz iesprūst stikls.
-Vietām parādās rūsa - nav trģiski.
+Aizmugures durvis un priekšas brille no stiklašķiedras.
-Salons paskaļš, vasarā lietoju riepas ar šosejas protektoru.
-Uz grants ceļa pa trepi nēsā aizmuguri un lēkā kā sienāzis- divi tilti.
+Pa dubļiem un sniegu mīcās teicami.
---Priekšas pusasīm krustiņi iztur vienu gadu braucot ~100 km dienā (mainu pirms apskates) un lai nomainītu jāizņem reduktors, kuram jāmaina eļļa un blīvslēgi, kuri šķībi nodilst , ja nenomaina sāk tecēt -vienreiz aizmirsu mmmeistaram atgādināt- nauda jau laimi nenes- Am.auto tas izvēršas virs Ls70, labi ka tikai 4st.
+Šaras jāeļļo ar šprici reizi pusgadā.
-Aizmuguras loku bremzes slapjā laikā slīd un regulāri jāpievelk rocenes trose un jāpieregulē automātiskais regulātors, kurš ir sarūsējis un nepilda savu funkciju, laikam pietrūkst ABS.
-Ja bremzējot aizmugurē bloķējas viens ritenis- jāmaina bremžu cilindrs.
-Mainot priekšai bremžu klučus, atspiežot abus cilindrus var pazust bremzes, pēc kāda laika atgriežas, Am.auto servī pa šo laiciņu meistari paspēja tā pievilkt pakaļējās bremzes, ka dabūju uz šosejas līst zem auto un atlaist.
+Praktiski visu var atskrūvēt bez flekša.
-Nepieciešams visu izmēru atslēgu komplekts.
-Bieži jāveic sīki remontiņi.
-Ilgi silst.
-Vasaras karstākajā dienā nosvila ģeneratoram diodes.
-Kondicionieri var atslēgt aizverot visu ventilāciju vai pūšot uz kājām, citos ventilācijas režīmos visu laiku pieslēdzas radot motoram papildus slodzi.
-Ziemā, motora ventilācijas trubā, pie gaisa filtra rodas eļļs emulsijas korķis- domāju palīdzēs plastmasas trubas nomaiņa pret gumijas.
+Tērē tiešām 11-15l, velkot piekabi patēriņš nepieaug.
+Slēdzis lai AT kārbas pārnesumi pārslēgtos pie augstākiem apgriezienim, laikam rallija režīmam.
+Cēliens ir pietiekams lai nerastos šaubas vai paspēsi apdzīt fūri.
-Aizmugures piedziņa- ziemā neiesaku, spolē uz nebēdu.
+Saslēgt 4X4 var braucot, vienīgi vajag nedaudz spēka.
+Motors un kārba nav pievīlušas.
Reāls darba zirgs ar ekstrām, labi pabarosi, labi strādās!
Pirms JEEP braucu ar AudiQuatro, ar to ziemā, pa normālu ceļu, varēja reālāk vilkt.
Tagad sāku skatīties uz Voyager AWD, kā zobārsts teica -ilgi vienā mutē nevar skatīties.
Veiksmi visiem!
http://www.carsoft.ru/
Šeit vīri krietni pacentušies, it īpaši par JEEP remontu un pašdiagnostiku, manuālis labais.
Braucu ar sho " bobiku" jau gadu un jaasaka, ka pat ar 94 gada modeli iipashi nav jaakaunas ierasties jeb kur. par bendziina pateerinju- ja gribi leetaak, brauc ar zirgu :). kas peerk auto ar 4L motoru tas reikjinaas ar lielaakiem izdevumie. Pats esmu ielicis gaazi un naudas zinjaa tagad iznak kaa braucot ar vieglo apm. 5 Ls uz 100 km. ar bendziinu gan man bail braukt :) man liekas ka eed paari par 20l/ 100km
Jeepis man ir jau gadu. Mašīnu galīgi nežēloju! TUR!
Esmu uzlicis gāzes iekārtu Izmaksāja 380Ls (gadu atpakaļ)Amerikāņu. Leca pat ziemā bez benzīna! Patēriņš pilsētā 16-17L (nepiedaloties dragreisā) Arpus pilsētas 14-15L. ja motora apgriezieni pārsniedz 2500 degviela tiek nīcināta daudz sparīgāk.
Ar sakarīga mehāniķa palīdzību esmu aizvietojis dažas orģināldetaļas ar "made in USSR": 1.Nobira sajūga cilindrs aukšējais Cena ap 70Ls(jauns) remontēt nav iespējams monolīts plastmass. Ar mazu pārtaisīšanu uzlikām moskviča 10Ls(jauns)!
2. Priekšējos amortiņus aizvietoju ar volgas pakaļējiem (11ls/gab).
Tagad plānoju nomainīt aizmugurējās lāgas pret volgas Garums gandrīz pass platums arī!