Nu tā pārvietojos ar BMW kopš 2001. gada maija. Daudz neizplûdîšu apraxtos kas ir darîts un kas nē, bet par cik uzskaitu ekspluatācijas izdevumus ar mēríi noteikt kurā brîdî man auto sāks "ēst" nepārmērîgi daudz naudas. Un ekspluatācijas cipars uz šo brîdi pēc nobrauktiem 38130 km ir šāds: 1,87 Ls uz 100 km noskrējiena. Tas bija ~ 1000 km atpakaļ, uz šo brîdi tas cipars ir vēl nokrities jo neesu neko remontējis. šinî ciparā ir viss, izņemot CASCO. Tas nozîmē pilnîgi viss, izņemot protams auto mazgāšanu, spuldzîtes, etc - sîkumus lîdz 2 Ls. Vēl varu piebilst, ka daudzus darbus daru pats, jo NETICU servisa večiem - viņi vēl joprojām nav iemācîjušies strādāt.
Visumā uzticams auto, un komforts.... mmmm vēl neesmu braucis ne arko citu, kas bûtu tik kluss un lîganu gaitu, neskatoties uz dîzeli. Patēriņš 7,8 l/100 km tikai pa pilsētu. Vairā nevaru dabût. Bija viena problēma - gļuki ar dzesēšanas sistēmu, bet tad atradu vainu, savedu kārtîbā un tagad viss rullē. Eļļu nēēd vispār, neskatoties uz to ka ir turbîna un tas ir dîzels.
Verdikts: ja auto nav nokauts un sists, problēmu daudz nevajadzētu bût. Nezinu, vismaz es esmu apmierināts un pagaidām tirgû neredzu nevienu citu auto, ko varētu pa šādu naudu es atļauties. Pagaidām ij nedomāju pārdot....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mika: Man ir 324td auto uz goda,motors īpaši neko neprasa, ja neskaita apkopes un ziemu nomainiju 3 kvēlsveces. Man izdevumi uzradas tajā brīdī, kad dabuju nomainit spraratu, kas diemžēl jauns maksā ne vairak ne mazāk kā 230Ls!!! Tagad rullēju un kaifoju talāk.
vai spararata nomaiņa 524 d ir bieža vaina . jau kuro reizi par todzirdu. Neesmu dzirdējis nevienai citai mašīnai šadu defektu
Spararatā ir iebūvēts dempfera mehānisms, ja tas "aizlido" tad jāmaina ar visu spararatu, jo nav izjaucams, paša 324 TD bija šada šaize.
Nu labi, moš tie spararati arī lido, taču pagaidām nekādu problēmu nav.... Tas pats attiecas arī uz jebkuru cotu auto - ja nu kaut kas sabojājas, tik un tā lēti tas nebūs....
Man savā laikā tāda problēma ar spararatu bija 735. Mikas solīja atvest par Ls 700, bet citi par Ls 300 oriģinālo. Savukārt risinājumu atradu PERMALAT AUTO, kur vīri amputēja to gudro spararatu ar demferi un ielika veco klasisko sistēmu. Precīzi neatceros, bet tas man izmaksāja liekas apm. Ls 150 - 170.
UN VISS RULLĒ BEZ PROBLĒMĀM
Mašīna būtu super, ja nebūtu tas traktora motors, dīzeļi vispār nerullē, tie ir tādi veco tēvu auto, ja būtu 540i tad tik tu pats redzētu ko nozīmē BMW.
Man ar bija bmw 324td, un ari bija tā šaize ar spararatu, es nopirku lietotu par 60 Ls. Varbūt man paveicās, bet turpmākajā ekspluatācijas laikā nekādu problēmu ar spararatu vairs nebija. Jau pēc nomaiņas dzirsēju ka var uzlikt parasto spararatu no M50 motora, iepriekš pārpressējot zobu vainagu (venec) no oriģinālā (navaročennā) uz parasto bes demferatstperēm. Tāds pasākums neesot nemaz tik sarežģīts, veči taisot nesaspringstot :))) Tāds remonts esot veikts kaut kādā Vangažu servisā. Domāju atrast nebūtu grūti, nemaz tie Vangaži tik lieli nav :)
Pirms nedeeljas vienam 524td uzliku parasto spararatu ar sajuugu no benziinnieka....-rullee:))To vainagu nemainiiju-izdomaajaam citu risinaajumu!!!Diizeljnieka starterim uzliku benziinnieka bendiksu!!:))...un attiet!Pats braucu ar veco 524td-auto uz goda!7gadus paarvietojos tikai ar diizeljiem-tik klusu,kaa BMW(diizeljmotoru)-veel neesmu atradis...:))...un dinamisku!
Pats jau gadu rulleju ar 524td. labs. man patiik. dinamisks. hadene nu taa, taa ne iipashi. prieksaa birst nost. bet ko ta var gribeet pie latvijas celjiem. ar motoru no probs. man aiziet 9-10 l/100km
izraadaas ka Peugeot 1.9 TD dziivo ilgaak, daudz ilgaak un straada arii klusaak par BMW 2.4TD.
to gde,klau ,Puis, TU krievu tizleni,saproti ko rumnaa vispar??? dizelis ir labs variant,visticamak,TEw vai nu ir kkads smirdiigs 316 benzinieks,vai vispar velosipeeds:D
Cik un kur var dabut BMW 524td dzineju un cik tas vareetu maksaat?