Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323f 1998 Novērtējums: 8
Pēc Opel Vectra (skat. aprakstu) atkal meklēju Mazda 323f. Gribēju to modeli, kas nākošais pēc tā ar paceļamajām lampām. Skaisti izteicos. Internetā uzzināju, ka pašmasa šim lîdzîga kā Opel Vectra. Tad nu izlēmu, ka vajag vismaz 1.8 bîdelîti, bet ne 2.0 V6, jo tam varētu nebût detaļas. šādi autiņi piedāvājumā bija, bet tikai 1995. gads. Gribējās jaunāku, bet tādi bija ar 1.5 bîdelîti. Rezultātā acîs iekrita viena tagadējā modeļa (pirms feislifta) visu aizmirsta Mazda 323f. Tai bija gan kondicionieris, gan ABS, gan audio (4 skaļruņi), gan 1840cc 16v bîdelîtis. Pie tam oriìināls 45tkm nobraukums. Auto no šveices, sists, dzîts uz Latviju, uzíîlēts, braukts un pamests placî (uz pusgadu), jo esošais îpašnieks nonācis naudas grûtîbās. Pateicoties izcili kaitîgai M- Motors diagnostikai izdevās cenu nokaulēt par 700$ un auto tika iegādāts. Pirmais aplauziens, bija, kad nokonstatēju, ka neviens normālu amortizatoru pārdevējs nevarēja šim modelim (2001. gadā) piedāvāt amîšus (viens tecēja). Nācās pirk oriìinālo, kurš maksāja >Ls100 un vienu, jo divus nevarēju atļauties (auto tomēr iznāca dārgāks, labāks un jaunāks nekā plānots). Ar to arî remonti izbeidzās - sekoja braukšana. Motorîtis ļauj braukt gana dinamiski, bet ne vairāk. ēd relatîvi daudz pilsētā nedaudz virs 9l/100km, ārpus pilsētas nedaudz zem 9l/100km (uz jumta bija bagāþnieka sliedes). ātrumi lîdz 180kmh tika sasniegti apbrînojami viegli. Tam un patēriņam par cēloni varētu bût relatîvi îsā kārba.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Edgarz 20.decembris 2002 12:37
0 0 Atbildēt

Starp citu - vai kaads nezin kaadu labu liidzekli (piedevu) ar ko dabūt ūdeni prom no bākas un barošanas sistēmas (dīzelim)

Maris 2.jūlijs 2003 21:04
0 0 Atbildēt

droshi vien taa pate FORTE, kas man, jo razoja no 1994-1998: http://www.maris.lv/bildes/323f.jpg
Par taadaam cenaam gruuti butu atrast citu, kas tik loti patiktu vizuaali. Vieniigais, man ir 94 gads, un viss juuk nost peec kaartas, kaa peec saraksta. Lai arii pedejaa laikaa pieejamas kreisaas detalas, taas ir drankiigas, prieksheja ritenii ielika itaalju gultni, bet neiztureeja pat gadu, tad jau labaak buutu licis originaalo. Visaadi mistiski klaudzieni naak no apaksas, ilgi mekleeju ceeloni, pat specializetajaa Mazdas servisaa raustiija plecus, tomeer noskaidroju. Ir kaut kaadi "soldakjiki", no kuriem nav nekaada nopietna tehniska jeega, vieniigais, kad beigti, dod pretiigus troksnus un bojaa garastaavokli. Tas laikam ari citiem japaaniem ir liidziigi. Citaadi mashiins labs, ja tikai nebuutu visas taas tehniskaas probleemas. Citur pasaulee ir shii modelja fanu klubi

Maris 2.jūlijs 2003 21:36
0 0 Atbildēt

Par amartiniem. Man arii pirms nepilniem diviem gadiem M-Motoraa teica, ka tie tek un jaasteidz mainiit. emocijas taadas pashas, uzzinot cenu. Nenomainiju, joprojaam darbojas nevainojami, izskataas, ka taa teceeshana ir maaniiga, jeb meistari paarspiilee

Marcello 1.decembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Es veelos iegataties 94.gada 1,5 benziinieku,BET tik tapec,ka man likas ,ka sis auto ar 1,5 benziin dzineeju varetu buut ekonomisks n ari pietiekami izskatiiigs.Vai del sim ipasiibam ir verts vinju pirkt,vai arii tomeer nav vins nemaz tik ekonomisks.? Tads luuk jautaajums.

enginer 1.jūlijs 2006 22:10
0 0 Atbildēt

jaaa, orgināls noskrējiens 45t. un beidzies amartizators, tie varetu beigties pie kadiem 100 un uz augsu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti