Ford Probe GT
1991
Novērtējums: 9
Ar sho auto braucu nepilnus divus gadus un esmu ljoti apmierinaats. dotajai mashiinaj ir ljoti izturiiga ritoshaa dalja un sameeraa ekonomisks dzineejs. Pozitiivi ir tas, ka rezerves daljas ritoshai un motoram ir dabuunamas praktiski jebkuraa veikalaa, tas taapeec, ka auto ir analogs Mazda 626. Ar blekjiem ir taa pashvakaak. 2.2 turbo dzineeja jauda ir vairaak nekaa pietiekosha un degvielas pateerinsh pilseetaa ap 9-10l. Probleemas rada svechvadi, kas deelj karstuma diezgan aatri nolietojas un kaarba, kas, sportiski ikdienaa braucot, var ilgi nekalpot.
jlj
@ 15.novembris 2002 0:00
Labas dienas labbprat izskatitu piedavajumu poirkt sadu auto
Par to pilseetas pateerinju tas ir gljux... par to jaudu... hmmm, priexh "tjipa sporta auto", tas ir ljoti par maz... ZS tik tuch vairaak kaa Audi izspiezh no sava 2.3 atmosfeeriskaa, par BMW 2.3 vispaar pat nerunaajot... tas izspiezh veel vairaak... Uzraaviens 9sek liidz 100 arii ir daudz par maz... tas tik pat cik 85taa gada 323i BMW... a Audi 2.2 turbo tevi kaa njems taa iznjems vienos vaartos, lai gan dzineeji vienaadi peec tilpumiem... :P
Nopirku 3-litriigo Probi! Uzzinaaju cik maksaa benziins!
Man tada paša tikai 92.g. Stila auto ar maziem izdevumiem! Degvielas pateriņš isteniba vel mazaks7-8, ja nelieto turbinu. Gribas patrakot lidz pat 17 litriem. Daudz retak jaremonte neka tos Audi BMW, jo izeiviela tak japaņu. Piemit Amerikaņu rupes par draiveri- ir visi navaroti:) Ka bieži trikst Audi BMW markam. Vieniga ķibele el. regulejami amiši. Ja gribi lai turas uz ceļa tos gan jamaina pret normaliem gaziniekiem. Auto diviem + suns vai berns, kas nu kuram tuvaks:) Mazs bardačoks, toties liels bagažnieks. Ikdienas auto jebkadai situacijai.
Pilniigi piekriitu CRAZY CAT. Ar 90.gada Probi braucu gandriiz pusotru gadu(apm. 35 t.km.)-nekaadu probleemu,tikai reguulaaras apkopes. Patieshaam labs auto!
Suukaajiet ledu - suuda braalji..
audi un opel ir 100 reizes labaaks un ir topaa..
Ja juus lupatas nemaakat braukt ar saviem fordiem tad iesleedat to turbiinu..daaaaaaaa
Pilniigi piekriitu- BAIDI LAPS AUTO!!!!! Lai arii nesen tiai nopirkts bet iet tiiri labi, tikai manam ir probleemas ar generaatoru, bet taa iet kaa vells!!:))
Suns ir apzoluts LOHS!!! opelis ruse ka koservbundža, turklat komforta ziņa pilniga nulle! Bet audi ( 100 turbo cuatro:) 92.g.) ir bijusi vieniga a/m ar kuru braucot 2 nedeļas 3 reizes paliku uz ceļa! Pilnigi neuzticams!
Probei generatoru izarstes Mazdas servi uz Kalnciema ielas.
Nakamnedeļ likšu savejai sporta PLAZAS:) Un Visiem PROBES saimniekiem novelu uzstadit aizsargpannu! Štucers karbas karteram ir tik pat ka nedabunams! Dabuju metinat + 4,3 litri transmiss. sintetikas:( Macieties uz manas kļudas!
Probe ir ideaals autinsh - jenku dizains un japaanju iekshas. A kaads maz zin,ka Probe saakumaa bij paredzets kaa Mustangs? Par Probi paardeeveeja tikai taapeec,ka neielika to 5 l motoru. Ir liela atshkiriiba starp parastu fordu un jenku Fordu. Jenki taisa eertus un stiliigus mashinus. Ar Probi braucu pusotru gadu un esmu ljoti apmierinaats. Dazjus siikumus gan esmu paremonteejis, tachu tikai siikumus. Viskrutaakais ir milziigais bagaaznieks,kur iekraameeju druumo muzonu. Turbina nav manam autinjam,bet tas man nav trauceejis ielikt pa kaaju dazjam krutajam BMW un Audi. Motors ljoti kluss. Degviela pa shosi 7,5/100, pa pilseetu neskaitu. :) Bez tam ir patiikami,ka cilveeki atskataas uz sho auto, un veeel nav bijusi neviena meitene, kura nejuusmotu par shameejo. Nu nav pilnas ielas ar shaadiem auto - shis ir auto individuaalistiem. Un veel viens pluss - cena ir saliidzinoshi zema - tradicionaali jenkiem. Bet suns ar saviem Opeljiem un Audi var iet ieskriet kokaa! :p
Man gan liekas, ka tas 2,2 litru turbo motors probei ir par svaku (147 ZS), izbraucu - nekaadas emocijas. Laikam bundza par smagu, vai motors par vaaju. Par komfortu gan nestriideeshos - tur viss ir OK. (es ar to domaaju - labaak nekaa vaacu auto).
P.S. Es svjotaki izveeleetos vaacu auto...
tikko paskatijos kas tam probem (1989-1992) nak pa dzinejiem: nu nikuligi vinji ir - 2.2l - 110zs/4700rpm 130nm/3000rpm,
3.0l 140zs 4800rpm 160nm/3000rpm,
2,2l turbo 145zs/4300(!)rpm 190nm/3500rpm
nu nezinu, nekas baigi atrs manuprat ar tadiem bideljiem nesanaktu, iespejams protams ka zemaas forsazhas delj vinju ir dikti izturigi, bet skrieshanai tomer galigi nepiemeroti
Man ir 2.2turbo, pilsētā tiešām ēd tikai 10 litrus,reti kas notic! Mani tas pilnībā apmierina.Tas ,ka tie rpm un nm nav sporta auto cienīgi, mani absolūti neuztrauc. Motors nav pārforsēts, tātad ilgāks mūžiņš ! un pilsētas režīmā es visur ņiprāk tieku cauri nekā pelēkā massa,to arī man vajag! Meiteņu medībās shis auto ir pat labāks nekā daudzi citi! Tas arī nav mazsvarīgi!Piekrītu, ir daudz labu Audi,BMW autiņu,bet nelaime, to ir DAUDZ un visās malās! Tas jau nav nekas īpašs!
Man gan nav 1paaudzes Probes,bet ir otraa ar 2.5DOCH 24V -sirdi:)!
Ar auto esmu vairaak nekaa apmierinaats! Kad nopirku bija saadas taadas shaiziites,bet taas tuuliit noveersu un tagad buusu nobraucis savus pirmos 10000km un auto iet bez probleemaam!!! Salons ir patiikams un eerts,pilns ar eletro-fiicaam,kas braucienu padara patiikamaaku...:)
Jaatziist ka nelabpraat braucu pa lauku celiem-tur man vina skiet pacieta,bat tas jau arii nav domaats lauku traktors vai off-roads.Esmu gadu nobraucis ar BMW 520i,un veco 3 seeriju un 100% par labaaku atziistu tiesi so auto un modeli! lai jums labi ripo,visu cienu!!!
Suns ir debiils!!! Opel galiigs meesls!! Vispaar cik debiilam jabuut lai brauktu ar ko tadu.... :p !!! Ford probe 4ever!! Tik hokb 93. g.... Ja ne taa hujova...Bet i to 100x labaak nekaa opel or audi!!!
Probe ir speeciigs un izturiigs auto! Gribeetu uz cela satikties ar to Opel dzeku, lai paskataas kaa Probei izskataas pakalinja un izpuutes gaazes :) Starp citu, vai kaads zin labu servisu kur remontee Probes? Maneejai apgriezireni jaapieregulee.
meklēju atrumkārbu ford probe gt 2,2 T .
Manējais ir Probe 1, GT 2.2turbo. Jāatzīst, labs auto. Varbūt dzinējs varēja būt mazliet spēcīgāks, un arī kulba ir pasmaga. Toties plusi: salīdzinoši mazs degv. patēriņš, ļoti ērts(vismaz diviem) ar lielu bagāžn., auto neprasa lielus izdevumus un ir uzticams. Protams, taisnība - arī meitenes atskatās, ja nē, tad vienkārši nomazgā mašīnu un viss buus Ok.
par jaudām:
audi 2,3 = 136 hp, 190Nm
calibra, celica 2,0 = 150hp, 170 Nm
probe 2,2T = 150 hp, 260 Nm
audi 2,2t, saab 2,3t = 215hp, 330 Nm
secinājums: salīdzināt ar mašīnām bez turbīnām var sākt no kādi 2,8, salīdzināt ar 323 BMW vispār nedrīkst, jo 323 ir 2x mazāks un manā skatījumāvispār nav mašīna.
pieredze: probe 2,2t uz šosejas 90km/h = 6,7 l/100km; pilsētā braucot pa korķiem (Imanta - vanšu - centrs) un pa laikam iespiežot ar turbīnu = 13 l/100
kopsavilkums: Probe bez turbīnas ir ekonomisks, ar turbīnu ir laba jauda un kolosāls griezes moments, kas dod cēlienu pie jebkuriem apgriezieniem.
problēma: ar tādām mašīnām mācītāji nebraukā, grūti atrast labā stāvoklī, ja kāds atrod, ņem ciet.