Subaru Impreza
1996
Novērtējums: 6
Nobraucu ar visvienkāršāko Impreza vagona variantu - 1.6 motors, tikai priekšējā piedziņa 4 gadus, kad atdevu nobraukums bija 1000tkst, viss pa Latvijas ceļiem. Kopumā kvalitāte ļoti laba, vienîgais, kas bija jāizdara - pie 60tkst jānomaina pakaļējie amortizatori un uz pašām beigām arî priekšējos stabilizatoros bija parādîjusies neliela spēlîte, kaut gan jāmaina vēl nebija. Kā jau japāņiem apgriezienu motors - zem 2000rpm nekādas jaudas, knapi vilkās uz priekšu, virs šiem apgriezieniem atveras un aiziet tik smuki, cika jau nu no 1.6 tovar sagadît. Kas îpaši priecēja - gaitas îpašîbas. Pateicoties boksermotoram un lîdz ar to pazeminātajam smagumcentram autiņš ceļam kā pielipis, lîkumus varēja izbraukt krietni pārliecinošāk un lielākā ātrumā, nekā pašalaik to daru ar Toijotu. Salons arî bija visvienkāršākajā izpildîjumā no uz sajûtu diezgan lētas palstmasas, tomēr labi saskrûvēts un nopakots, grabēšanas praktiski nekādas. Bagāþnieks pēc vagona kritērijiem neliels. Komforts sēþot priekšā OK, bet pakaļējā sēdeklî pilnîgi garām- kājas nav kur likt arî bērnu sēdeklîti iespējams tikai ja priekšā neviens nesēþ vai arî iestutēts cits bērnu sēdeklîtis. Vēl viens vājš punkts - ventilācija. Uz priekšējo stiklu, kurš ir diezgan liels ir tikai viena ventilācijas atvere centrā un tā rezultātā intensîva lietus apstākļos stûri svîst ciet, bet aukstumā un vēl, ja ir mitrāks salst ciet un tos aktkausēt praktiski nav iespējams - griez kā gribi. Kopējais vērtējums - mašîna markas fanam, bez ìimenes.
juris
@ 15.novembris 2002 0:00
Starpcitu-1.6 priekshpiedzinjas Imprezas modefikaaciijas ir vienas no izturiigaakajaam mashiinaam.Zinu pat vienu auto kursh 4 gados noruleeja 380 000 tuukstoshu.