Pats vecākais ja nemaldos R19, kads vispar ir. Ar 1.4 karbospēku. Nav jau nekads superturbolux, bet viennozîmîgi franču onkas uztaisîja tam laikam absolûti normalāko caaru. Salidzinajumā ar bestselleru G**fu- nu iesēþoties tajā man liekas - welcome, back in past! Biski gan besî, ka mans atradums (nāk no kādas Vidzemes ciemata) pēc modifikācijas ir tāda relikvija ko neviens normāli pat internetā nepiemin (ar vienu izcilu izņēmumu), tāpēc par atsevišíiem elementiem var komunicēt tikai ar citiem satiktajiem Renaultu cilvēkiem, bet tā kā neesmu parākais skrûvgriezis, tad varu iztikt.
Par + un - viennozîmîgi uzskatu ka ar to naudu (mans elements, nu vidējā stāvoklî
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tas ir kaa uzdirsiens tiem kas nebrauc ar Renault19, vai vienkaarshi daudz bija uz sirds? un par tiem + - taa arii nesapratu
Man arī tāds bija, tiesa 96 gada (pac jaunākais pieejamais gads, bet ar to pašu 1.4 karburatoru - starp citu motors un ātrumkārba NAV "franču onku" izgudrojums, bet gan nāk no VOLVO
nopirku 3 gadus vecu
patika:
1) kats no sāna (manam modelim arī no proiekšas - iepriekšējiem priekša bija kaut kāda nesmuka)
2) praktiski nekādas rūsas, izņemot kapotu (slimība 95-96 gadam)
3) motorā tikai 3.0 litri ellas
NEpatika:
1) tas sakainais karburatornieks dažos režīmos rij dzīvu degielu
2) manuprāt pārāk bieži jāmaina priekšas piekares daļas uz stūres pirksti
3) baigi lēti pārdevu :)
E-pasts i iists. Nu taa. Man besii, ka RENIS taas bedres nevar paarvareet taa, lai peec laika neklabeetu bukses vai neriiveetos kaads gultnis. Man arii ir 1.4. karburators. Sorry tam, kas ieprieksh rakstiija, ka nav jaunaaka par 1996 gadu. Ir 1997 gads - Kuldiigaa. Es ar saimnieku parunaajos(vechuks) un vinsh teica, ka esot baigi rijiigs(auto). Vinjam esot bijusi probleema, ka kameer auto bijis auksts, tikmeer visu laiku nejeegaa raustiijies un tad esot uzlicis kaut kaada VOLVO karbuuzi un tad saakusies benziina dzershana(rijiigs).
Pasha autinjam nepatiik tas, ka peec katras ziemas ir apmeeram 10 jaunas ruusas vietas. Apskatee teica, ka uz naakamo reizi jaanokraaso apaksha(drausmiigi aatri ruusee).
Arii paverot aizmugures durvis var uzreiz ieraudziit ruusu.
shodien tas viss.... jaabrauc starteet renis - peec izskata skaists.
Prasaas vieniigi plataakas riepas(shajam 175xxxx)
R19 1.4e Labs dizains, jaudiigs motors, ljoti maz eed degvielu vid. 6l/100km, tachu konstruktiivi ljoti nepilniigs un paarmeeraa origjinaals. Motoraa iisti nekam klaat netiek, orihjinaalie risinaajumi liek pirkt detaljas no oficiaalajiem diileriem par drausmiigaam cenaam, visaadi siiki un kaitinoshi defekti pastaaviigi!
Rezumee - iists franchu auto!
R19 iespeejams razho pat weel tagad - turcijaa Tuwo austrumu wajadziibaam, liidz 96-97 pat weel R9/11 Peugeot 405 razho aizwien!!! Lai gan ir jau 407!!!
Bez tam manai mammai bij R19 94' , slikts werkjis, ziemaa zhagojas, neeerts braukshanaa, augsta seedeeshana. Paarlieku grab, un nestabils, ieslidinaaju wiegli graawii :D Bet tomeer atbilst cena/veertiiba!!!!
nu kas tad nu? Normals autins ja kopj un rupejas, nevis nomet garaza (uz ielas) lai pust.
Man ir 19 (1.4), 92. gads,nopirku aprili. nesudzos, vienigi tas rezerves dalas letakas vareja but. Ipasi daudz neesmu nobraucis, kadi 12000 bus, secinajums - ekonomisks, pietiekosi sparigs, ja aizmugure ir tuksa un nekada vaina. Bet pedeja laika sak gribeties kaut ko nipraku, jo kad ieksa sez 5 gabali, tad uz sosejas apdzit fures ir nedaudz problematiski, neraujas uz prieksu. Ekonomija beidzas pec 110-115, tad nu nevar lielities ar 6l/100 :)
Neesmu braucis ziema, ar sito autinu, tapec nezinu vai ruses vai ne.
He, tagad tac akcija saksies, kad visus Renault var vest uz servisu (euro auto) bez maksas diagnostika :)
Nju taaks. Man ir 1995.gada, turklaat, visu laiku braucis pa Latvijas celjiem. Nu, tāpēc arī rūsē. Jā, detaļas dārgas. Nav jau ar 1.4. ko skriet paari par 100. Ja izsleedz radio, tad ļoti labi var dzirdēt, ka motors tāds skaļš. Ka uz 95km brauc, tad tā kā mākonītis peld. :D.
Jā, pie tās pilnības nav piestrādājuši, piem, lai nomainītu vadu, kas iet uz miglas lukturi-aizmugurējo-jānoņem aizmugurējais sēdeklis,aizmugurējais tapsējums + vēl sānu tapsējums, kas ir gatavais murgs.
Tas tā.
Ja nerūsētu, tad viss būtu OK.
Par haubes rūsēšanu piekrītu: slimība, pateicoties mūsu iesālītajiem ceļiem un šaurajai gaisa spraugai.
Bet nu nesaprotu, kādas problēmas ir ar piekari un motoru... Nobraucis pats esmu 130 tkm + 190 tkm jau bija iegādes brīdi. Braucu nesaudzīgi, bedres neskaitu. Ar visu to pamanījos pa šo laiku piebeigt vienu lodbalstu un vienu stūres stieni. Kopā 11.00 Ls + 7 Ls maiņa + 5,00 Ls savērsums.
Toties abus atsperu atbalsta gultņus nomainīju, kā arī šo to no izpūtēja.
Mašīnai ir divas absolūti pozitīvas lietas: izturīgs kartera aizsargs un torsons.
Tādu īsti nepatīkamu lietu nav, ja neskaita to, ka kaut kādi pajoliņi salauzuši abas durvju atslēgas... :(
Ā, vienu lietu gan jāņem vērā, ja mīlat braukt pa grantētajiem ceļiem: regulāri jāizslauka putekļi no durvju apmalēm un gumijām + šad tad nenāk par sliktu ar minerāleļļu saeļļot durvju viru mehānismu, citādi ziemā sāls tās var piebeigt.
Rezumē: šī mašīna pret saimnieku attieksies tāpat kā saimnieks pret mašīnu.
Un, laimīgu ceļu! :)