Iegaadaajos sho auto praktiski pirms 10 dienām, cik saprotu veelaak tiks ieviesta iespeeja papildinaat savus rakstus, ko centiishos dariit aptuveni ik peec 4000 - 5000 km.
Un taatad - Status Quo:
1998. g., 98 tk. km, 2,5l V6, 190 hp, kaarba - 6niece manuaalaa, priekshpiedzinja, elektriiba - viss iznjemot seedeklju reguleeshanu.
Kas vinjam ir puncii: tieshaam labs motors, kas lieliski velk kaa pie 1,5 taa 7,5 - 8 t. apgr./min. Nelielu izbriinu rada - 50 km/h ar 5to un 1,5 t. apgr./min- ekonomiski un, galvenais, dinamiski. Liidz 100tam - 7,6s. Degvielas padeve - pilniiga elektronika - pasham labaak degunu nebaazt. Kaarba - ljoti viegla ar iisiem gaajieniem. Eksterjers - "na ljubitjelja". Interjers - MOMO aadas seedeklji, koka stuure - viss tieshaam labaa kvalitaatee. Nedaudz pazemi griesti un aizmuguree, ja prieksheejo seedekli normaali noregulee (man - 1,88), ar vietu taa pashvakaak.
Kas daraams tagad - jaamaina lambda zonde - 90 LVL (pie zemiem apgriezieniem 14x paarsniedz pieljaujamo CO liimeni), jaamaina atpakaļgaitas gaismas sleedzis - 15 LVL. Uzreiz peec iegaades ieteicams origjinaalo kartera aizsargu, kas man personiigi izskataas kaa no preseetas papes taisiits, nomainiit ar vieteejaa razhotaaja stiklshkjiedras izstraadaajumu (un maajamatnieciibas kaartiibaa tam veel apakshaa piekniedeet duralumiinija plaaksniiti - pashi zinam kaadi mums celji). Interesants aspekts - stuures pirksti nedaudz staigaa pa vertikaali - amortizaacija vinjiem taada. Vadaamiiba ljoti laba, braukshanas komforts - iisti itaalisks. Nu ko - tad, kad buus kas vairaak ko staastiit - centiishos to pievienot sheit.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jautājums no manas puses. Vai tavas 156 gultņi vēl nečīkst?(gultņi nav atlobījušies?)
2- 156
nesapratu jautājumu - gultņi atlobījušies ? pirmo reizi dzirdu, ka viņi tā dara,
ja nopietni šī auto īpatnība sailenblokos un lodveida balstos pirmā izdiluma pazīme ir tieši čīkstoņa, pārbaudot - nekur nav nekāda brīvgājiena pazīmju, bet čīkst sausā laikā, šķērsojot nelielus pacēlumus, palīdz ieeļošana, bet pēc kāda laika gan parādās arī vainīgais - tā bija gan ar stabilizator buksēm, gan ar augšējo lodveida balstu
Es par taam bukseem. Ko tad darīrt, kad skanja paraadaas, maniit? Cik ilgi var taa izvilkt vienkaarshi eljojot?
tas ir attieksmes pret auto un iespeeju jautaajums. ar individuaalu pieeju. gribi- maini, gribi- eljljo. var jau braukt arii pavisam bez bukseem, ritenji taapec nost nenokritiis.. :)
manam auto (ne 156, bet gtv) bijaa taa, ka "TA izgaaju ar viss pa 0", vienaa servisaa teica "braukshanas vaina". bet nu kaut kas klab un bunkshkj, nepatiik man ar taadu braukt. nebija miera, devos uz naakamo servisu, atklaaja viena pakaljtilta bukse un viena shara taada so so. naakamajaa servisaa nomainija paaris bukses, abu pushu sharas ar visaam sviraam un nekas vairs nebunksh, neklab, auto vadaas precizaak un paarliecinoshaak.
līdzīgs stāsts kā elbe, iebraucu servī veči rastīja, kratīja pateica ka braukšanas vaina saeļoja, nobraucu kādus 10000 sāk atkal čīkstēt runa atkal tā pati vēl var braukt, bet nomainīju - prieksējā stabilizatora busas un priekšā vienu lodveida balstu nekas vairs nečīkst, kā darīt nezinu - tāpat kā atbilde uz jautājumu kad jāmaina amortizatori - kad nedaudz sliktāk uz redeles bremzē, vai tikai tad, kad vispār vairs nav?