motors 2,5 V6, 190 hp/6300, griezes moments - 222/5000 lîdz 100 - 7,3 s, ātrumkārba - manuāla 6 ātrumi
benzîna patēriņs - pilsētā - rakstîts 17 ja ļoti pacenšas var izbraukt ar 15
komplektācija - viss izņemot ādas salonu
noskrējiens 102 000, visu laiku pa Latviju, pats braucu kopš pavasara nobraukti ~ 10 000
šajā laikā nomainîts lambda zonde ~ 100, priekšējā stabilizatora bukses ~ 20 (varēja namainît), pakalējā tiltā bukses ~ 10 , imobilaizera magnēts ~ 15 eļļa, filtri
Tā kā jau agrāk bijušas alfas, mašîna tika meklēta mērítiecîgi un nebija gadîjuma pirmums.
motors - bez problēmām jaudas rezerve, ka pilsētā ar 6 ātrumu nav problēmu paātrināties, bez šaubām kad sasniedz 4000 tad pārvēršas raíetē un alfu skaņa tas ir super , ritošā - klusa, cieta bet nav kartings , ļoti atsaucîga un asa vadāmîba - stûres gājiens no viena gala lîdz otram 2,2 , tuvu stāvoši mazi pedāļi ar maziem gājieniem- kā visām alfām ar ziemas zābakiem spieþas uzreiz bremze un gāze
salîdzinoši ar iepriekšējām alfām - pilnîgi negrabošs salons
un arî rûsas pazîmes nav redzamas
ļoti kluss motors, neskatoties tahometrā pirmajā nedēlā regulāri sajutu, ka atkal nostrādā apgriezienu ierobeþotājs pie 7500
dizains - perfekts, salonā nekā lieka
prasās pēc 17 diskiem ar 215, oriìinālo 15 ar 205 vietā
galvenais mînus - ja plîst - tad katru s.... vajag pasûtît tikai un gaidît 2 nedēļas tādēļ nav 10
s s
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Veciit palasi raxtu par 155TD, es svienkarsi pirku detaljas, nevis sutiiju, pameegini :) ALFAS rulle!
vajag te vienu s.... tam autiņa. Nav ne Rīgā ne Viļņā ne Tallinā - pasūtīju gaidīšu mēnesi jo svētki sākas, tā ir ar tām itāļu mašīnām