Mazda 626, 2000. gada izlaidums, hečbeks, 1.8 litru 16 vārstu Doch motors ar 100 zs jaudu, BASIC komplektācija, kurai nezināmu iemeslu dēļ pievienoti 2 sānu Air Bag.
Pirmais iespaids par automašīnu – “Diezgan cieta piekare”. Kā pastāstīja M- Motors pārstāvis, Latvijā iegādājamās Mazdas ir speciāli ražotas Skandināvijas tirgum, tādēļ automašīna ir “cietāka” nekā Eiropai paredzētie auto.
Objektīvi izanalizējot pierakstītos datus, jāsecina, ka Mazda 626 ar 1.8 litru dzinēju vidēji ēd 9.25 litrus, taču jāņem vērā, ka tas ir apmēram 85% braucot pa pilsētu un netaupot degvielu pie krustojumiem. Cik šis auto ēd ārpus pilsētas, precīzus datus nevaru nosaukt, varu pateikt apmēram (kā vairums to dara), 6.5 – 7 litri atkarībā no ātruma.
Automašīnu sāku lietot ziemā, tādēļ lieti noderēja standartaprīkojumā iekļautā TCS (pretbuksēšanas sistēma). Kā ļoti pozitīvu lietu, ziemas laikā braucot pa netīrītajiem dubļainajiem Latvijas ceļiem, jāatzīmē priekšējo lukturu mazgāšanas iespēja. Protams augstspiediena sūknis, ar kura palīdzību tiek veikta šī operācija, patērē salīdzinoši daudz logu mazgāšanas šķidrumu, taču tam pārdomāti atvēlēta apmēram 5 litru tvertne.
Hečbekiem ir tāda nelāga tendence visus uz ceļa atrodošos putekļus un dubļus “lipināt” sev uz aizmugurējā stikla. Taču biju diezgan izbrīnīts, kad pamanīju, ka Mazda 626 diezgan negribīgi uz sevis vāc šo mēslus.
Kā negatīvu aspektu jāatzīmē gurdenais motors, kas par savu gurdenumu īpaši liek manīt, kad mašīna ir pilna ar cilvēkiem un mantām. Braucot pa šoseju ar pilnu auto un vēloties kādu apdzīt, ir diezgan jāsaspringst, pārslēdzot zemākos pārnesumos un meklējot pietiekamu atstarpi starp pretī braucošajiem auto. Protams, ka tas ir dēļ mazā motora tilpuma un zirgspēku dēļ. Taču cik gan mēs bieži dodamies ārpus pilsētas ar piekrautu auto? Normālā situācijā šai Mazdai pietiek jaudas, lai būtu pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks.
Kopumā ar auto cilvēkam vajadzētu būt ļoti apmierinātam. Un galu galā, kā saka: “Jauna mašīna ir laba mašīna”.
Pozitīvie aspekti
Salīdzinoši labs standarta aprīkojums
Labākais cenas un kvalitātes savienojums savā klasē
Pārdomāta aizmugurējā daļa
(neapmētā sevi ar dubļiem)
Ērti sēdekļi
Ļoti liela ietilpība
Ekonomiska
Negatīvie aspekti
Uz šosejas prasās jaudīgāku dzinēju
Sīku defektu parādīšanās
Salīdzinoši lēta salona apdare
(taču nav tendence uz izgrabēšanu)
Švaka skanjas izolācija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ista NIGU masina.
Jaa jaa visi gangztarz ar taadaam rullee :))))
Tagad braucu jau ar piekto pēc kārtas "MAZDU" , nu ļoti labs tautas autiņš. Mani gandrīz var uzskatīt par "MAZDAS" fanu, trīs no viņam bija 626 ( '87/'89'/2002 gada) viens XEDOS 9 ('94 padārgs prieks uzturēšanā) un beidzot tiku pie "MAZDA 6" (iesaku visiem).
Varētu jau gribēt dažādus sīkumiņus lai 626-tā būtu jaukāki, bet tādam kā man , kam katru dienu daudz jābraukā un jārēķina gan braukšanas , gan uzturēšanas izmaksas , tas ir tas īstais autiņš.
Ja kārtīgi seko līdzi un laicīgi veici apkopes un neekonomē uz pagrīdes detaļām , tad tas ir ļoti veiksmīgi saskaņots variants- kvalitāte, uzturēšanas izmaksas un braukšanas prieks- par šo cenu, tas ir kaifs :)))))))))
Vienīgais mani 626 vienmēr tracināja tuvās gaismas , tās gan ir galīgi nepareizas, nu bet tas bija , tagad 6-tai arī tas ir izlabots, bet kam pa skaļu salon , lai ieslēdz skaļā radiao , ja tāds ir autiņā....tas palīdz.
Par benķiem varu pateikt to , ka ar slimu muguru ar autiņu vispār nav ko braukt. Man vismaz ir paveicies visos autiņos bija un ir , kā es saku "radikulīta regulētājs"
Veiksmi visiem "MAZDISTIEM".
Jaa par taam tuvajaam gaismaam piekriitu. Ljoti iesit nervaa tas ka liekas ka pa zemu un tuvu noregulleetas.
Varu piekrist autoram ,esmu lietojis šāda tipa auto .Varu tikai piebilst,ka samērā patiess stāsts.Vienā teikumā varu minēt - parasts ,uzticams darba zirgs,bet bez rozīnītes
Max aatrums 200 km/h tika uzstaadiits uz shoseja Riiga - V-pils.