Auto nopirku 2000. gadā, nobraucu 85 000 km. Pa šo laiku pakāpeniski nomainīta praktiski visa ritošā - bukses, šarnīri, amortizatori, jo gribēju lai auto ir vislaik teicamā kārtībā un var braukt ātri un droši. Rezultātā auto uz ceļa tiešām turējās labi, lai arī nebija sēdināts.
Detaļu cenas normālas, pirku gan pa'matā Lemforder, lai nebūtu pēc gada atkal jāmaina kaut kas, kas jau mainīts. šāda taktika tiešām atmaksājas, un vienīgā lieta, ko dabūju šajos 2,5 gados mainīt 2x bija BOGE eļļas amji, ko nomainīju pret tās pašas firmas gāzes un bez probl. braucu 1,5 gadus līdz auto pārdošanai. Vienīgā lieta, kas no daļām ir neadekvātyi dārga, ir stūres tjagas - ~ 20 Ls + pirksts vēl ~ 10 Ls.
Benzīna patēriņš ārpus pilsētas, braucot ~100km/h - 7 litri.
Pilsētā variē ļoti plašās robežās, atkarībā no braukšanas stila, no 10 līdz bezgalībai (joks, protams, bet ar smagu kāju un griezhot līdz galam nav problēma dabūt arī ~15 - 18 litri. Tas gan speciāli ārdoties).
Mans auto tika pārdots, jo nespeeju tikt galā ar progreseejošo koroziju sliekšņos un aizmugurējā kreisajā stūrī, kas izrādijās sists vēl Vācijā.
Motorā netiku mainījis neko, tikai sveces + vadus, jo viss bija perfekti, eļļu ēda ~ 400 grami starp apkopēm, tā kā pieliet nebija vajadzība.
Tagad braucu ar Ford Escort. Uzrakstīšu arī par to, bet jau tagad zinu, ka mana nākamā mašīna atkal būs BMW 3 sērija.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piekriitu Raicham. Mans izstraadaajums bija gadu jaunaaks, bet arii peec aptuveni 2.5 gadu brauxanas paardevu korozijas deelj - sliekshnji un arkas. Bet taa jau viss paareejais bija labaa staavoklii (cik nu labi var buut tik vecai mashiinai, kurai nav taisiits kapitaalais remonts). Detaljaam cenas ir sapraatiigas (nav jau protams kaa golfiem..bet), un degvielu arii teereeja maz. Ellju vispaar needa. Toties bija probleemas ar dzeseeshanas sisteemu. Esmu dzirdeejis, ka BMW taa esot raxutiiga kjibele.
Bet visaa visumaa uzticams auto, ar kuru bija patiikami braukt.
Kā var braukt ar 318 ātri? Kā tu varēji iekāpt escortā? Nākamo ņem 3-o, bet ar 6 cilindriem un ta sapratīsi, ka eskortā vairs nevarēsi iekāpt. Brrrr
Outlaw - Escort's ir XR3, 1,8i DOHC 130 hp. Iet manaami njipraak par 318i... Bet kaa marka BMW ir labaaka, piekriitu, Escortam sit leetumu cauri... Ne jau velti teicu, ka naakamais atkal buus BMW 3. seerija.
man ir escorc, zini, miiliit, cenas uz detaljaam manaami atshkjiras no BMW, un ja jaaj taa njipraak, nesit tik ljoti pa kabatu, turklaat, escortu diezvai aizdziis, bet BMW....
Teiktajam par mašīnu pilnīgi piekrītu autoram, jo pašam ir Bembītis, kurš īpašas ķibeles nesagādā .Dzesēšanas sistēmas problēmas atrisināju primitīvi ar žiguļa radiatoru un termostatu pēc 70000km viss ir kārtībā .Automašīna paveca 1984. gada ,eļlas patēriņš no maiņas līdz maiņai ,vienīgi motoriņam patīk ,ka eļlu maina pēc instrukcijas. Daudz ir nācies redzēt nokautu motoru, kuriem eļla laikam nav mainīta vispār. Stūrei gadā reizi izdodas noplēst blīvgumiju, bet tas ir paša vaina. Vienu momentu biju paņēmis no drauga Opeli, pēc tam bij iespēja pabraukt ar Audi Golfs nepatika, jo pa zemes ceļiem tāds pagrabošs varbūt trāpījās sliktāks, tomēr BMW ir labāks, kaut arī citām markām ir savi plusi.