Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Volkswagen Jetta 1988 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Ar auto Latvijā braucu 4,5 gadus. Pavisam nogājis 215000 (Latvijā 55000 km). Ļoti lētas rezerves daļas un lēta ekspluatācija. Ekstru nekādu. 1,6 karburatora dzinējs vidēji tērē 7l/100km (vidējais patēriņš gada laikā). Dažos režīmos karburators ne pārāk labi strādā, bet pietiekoši ekonomiski. Šur tur ir parādījusies rūsa - visvairāk tur, kur ir bijis dauzīts un pārkrāsots. Diezgan cieta piekare un graboša stūres iekārta. Salons pēc manām domām pietiekoši plašs arī aizmugurē. Bagāžnieks super liels - 550l (ja esat killers, tad divi ļīķi mierīgi saiet). Motors kolosāls - ēļļu neēd vispār, auksam motoram klab hidrokompensatori. 2 gadu laikā izpūtējs ir jāmetina. Iesaku izvēlēties cilvēkiem, kuriem ekonomiskums ir pirmajā vietā vai arī kā pirmo mašīnu.
Braucu 12 gadus ar vienu un to pašu. Šogad svinam mašīnītes 20 gadadienu - īstenībā jāsaka godīgi - lai vēl citas tur līdz. Vajadzētu it kā skatīt ko jaunāku, bet nu jau ir bail , ka otru tik pacietīgu autiņu vairs nedabūsim...
Pašam arī Jetta '89, automāts. Pilnīgi pievienojos autoram - ideāls pirmais auto. Ja vēl būtu stūres pastiprinātājs, būtu pavisam labi. Daļas lētas.
Braucu 12 gadus ar vienu un to pašu. Šogad svinam mašīnītes 20 gadadienu - īstenībā jāsaka godīgi - lai vēl citas tur līdz. Vajadzētu it kā skatīt ko jaunāku, bet nu jau ir bail , ka otru tik pacietīgu autiņu vairs nedabūsim...