Shis ir mans pirmais auto, pirms taa pirkshanas nezinaaju neko jeedziigu par automashiinaam, tagad jau drusku saaku saprast.
Komplektaacija: stures pastiprinaataajs, elektriskie logi, stuures lifts.5 aatrumi, prieksheejaa piedzinja.
Degvielas pateerinjsh: pirmajaa braukshanas meenesii diezgan liels - vismaz 10l pa pilseetu uz 100km, tagad, kad jau esmu apradis ar sajuugu(japaanju sajuugs ir savaads), pa pilseetu eed ~8,4l/100km, toties aarpus pilssetas dazkaart ir pat 6,5-7l/100km, (skaitlis diezgan neticams, bet taa nu ir) shaads pateerinjsh gan ir tikai tad, ja nebrauc aatraak pa 110km/h un braukt aatraak nemaz nav forshi ar sho auto, jo saak eest degvielu dikti un uz slikta asfalta pie aatruma 130-140km/h man ir sajuuta, ka tuuliit nolidoshu no celja- auto paliek nevadaams.
Raaviens ir normaals, dazham labam var ielikt.
Aukstaa laikaa mashiinaa ir diesgan ilgi auksts, pechka nespeej piesildiit aatri. Dikti grab plasmasas.
Ar rezerves daljaam ir taa, ka dabuut nav probleemu, bet maxaas daargaak nekaa VW Golf, tas toch.
Pirms paaris meeneshiem nomainiiju gjeneratoru, vecais nokodaas pilniigi, tas gan bija saaliits pasaakums ~80Ls.
Benziin baaka ir diezgan maza, apmeeram 40L.
Nav shis auto nekaads niknais, toties pieciem cilveekiem vietas pietiek pilniigi normaali, bagaazhnieks arii diezgan ietilpiigs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ārprāts, Tev tagad generators no zelta, es dabūju pa 15 Ls, bāka manam ir 60 L. Tas, ka virs 130 km/h sāk ēst degvielu un peld pa ceļu, tiesa. Pie 200 km/h labāk, ka nav stūres pastūža, savādāk galīgi stūri nejūt. Man karburatornieks labāk vilka un bija klusāks kā inžektors. Par apgriezieniem - inžektoram pēc 5500 strauji krītas jauda. Nav jau detaļas tik dārgas nemaz. Ja kaut kas sāk tā trakāk grabēt, jāpagriež mūzika skaļāk :)
Gjenerators tik daargi maxaaja, jo caur galiem dabuuju atjaunoto,kas ir principaa tas pats kas jauns, parastaa cena drusku virs 100Ls,bet man apgaajaas 75Ls+uzlikshana.Par lietotu man prasiija shrotos 30-50Ls, tad nu izveeleejos manupraat labaako variantu. Par tiem 5500 apgriezieniem nevaru neko pateikt, jo barucu maximum uz 3000-tas ir ekonomiski un ar manu sliidosho sajuugu, un cauro izpuuteeju negribu nevienam bojaat dzirdi, un veel ir sajuuta, ka peec 3000 apgr. kaut kas motoraa sitaas ciet...
Man sirdsapziņa neļauj kaut ko jaunu pirkt tik vecam autiņam. Forši tas, ka detaļas var teikt ir identiskas no 83. - 87.gada autiņiem. Otru Mazdu izjaucu, man tagad nav problēmu ar rezerves daļām, sūdīgi tik, ka motoru ar kārbu lūžņos nodevu, tad man tagad sajūgs ar neslīdētu :) Pirmo reiz dzirdu, ka šitam autiņam šrotos par ģeneratoru prasa no 30 - 50 Ls.
IMHO bāka ir 58l, tas nekas, ka uz 40l pulkstenītis rāda minimumu. Par nevadāmību arī nepiekrītu, manuprāt, pateicoties cietajai piekarei ar šo mašīnu var braukt ļoti dinamiski.
Tā kā esmu ar konkrēto auto braucis, varu teikt, ka ir OK. Taču par atgadījumu, kad pečka nomira pie -25 grādiem un jābrauc no Cēsīm uz Rīgu, labāk nestāstīt...
Man ari šī ir jau otrā MAZDA(iepriekš braucu ar AUDI),pašreizējā-1990gada ar 2.0l motoru un karburatoru.Esmu vispār karburatoru fans,jo ar to ir kautkā vienkāršāk,neskatoties uz dažu "zirgu"zaudējumu.Ar pusautomātisko "čoku"pielaišana aukstā laikā ir kā izprieca-lec kā "suns pie kājas",ko nevar reizēm pateikt par inžektoru dzinējiem.
Braucu 2 gadus,pamatā gan pa asfalta ceļiem,tāpēc nav vēl nekādas problēmas ar amortizatoriem-pa "granti"var braukt ar 100-110kmh,turas...Ar pārējiem mezgliem ar nekādu kreņķu nav bijis,sīkumi-nomainīju ģeneratora gultni,startera bukses(starp citu,vārga vieta..),izpūtēja fragmentus(katalizators vēl kalpo lieliski,kā no Vāczemes),nu un protams-bremžu klučus.
Šim jau bāzes komplektā "ekstras"nenāca-nācās ielikt pašam (el.logi,el.cent.atslēga,samta salons,u.c.).Tagad brauciens tīri komfortabls,salonā arī diezgan kluss.Vispār-pie labas kopšanas-auto tīri labs.
Par bākas tilpumu īsti nezinu,es gan vairāk par 35-40l neesmu lējis,varbūt tas atkarīgs no konkrētas modifikācijas "cipara".
Pavasarī, laikam,likšu uz"tirgu"-jāatjauno,kā saka,autoparks (protams-Mazdas izskatā!)
Veiksmi visiem mazdistiem!
mosh kaads no komenteetaajiem var man pateikt, kur es vareetu dabuut jaunu vai labu lietotu izpuuteeju, kaa arii leetus pakaljeejos amortizatorus (jaunus). Tuuliit jaaiet apskate...
Ar savu Mazdu 2.0I 1989.g, braucu 4 mēnešus. Nopirku lēti - 800ls, un protams bija sajūta, ka tūlīt varēs sākt lieko naudu gāzt iekšā remontos. Pagaidām bija jāmaina zobsiksna ar visiem rullīšiem un ģeneratora siksna- 51Ls, kā arī visas bremžu uzlikas -15ls.Tad braucot pa lauku ceļiem nokrita radiatora pārplūdes bāciņa un tika siksnā (loģiski caurums un tosols pa visu motoru) - 3Ls+ 5ls. Vēl esmu pamanījis, ka slapjā un miglainā laikā starteris zāģē, bet motors lec tikai pēc pusminūtes. Paliela skaņa salonā braucot. Salons ļoti ērts un ietilpīgs (hečbeks) varu atlocīt sēdekļus, izklāt matraci un normāli gulēt - mans augums 195. Uzrāviens ļoti pat normāls, ja nelej sūdīgu benzīnu iekšā, vienreiz ielēju laukos kaut kādu mišungu 95 izskatā (gods un slava DUS "VIRŠI"), un mana automašīna pārvērtās par lēnu govi noēdot 100 km līdz Rīgai visus 10l.(starp citu tagad baidos par katalizatoru, ka neesmu to šādi iebojājis). Parasti ēd ap 7l, Rīgā 8-9l. Drusku moka rūsa, bet, ja laicīgi apstrādā ar antikoroziju, to var novērst. Vairāk neko sliktu pateikt nevaru. Pagaidām esmu apmierināts :)
Man arī bij tāda mazda, tikai GLX automata versijā!Nav ne vainas, ja vecums nav šķērslis.Ar pecku gan man nebija nekaadu probl.Rija gan daudz...
Mnjaaa nezinaaju ka MAZDAI ir 40litru baakam, bet viss var buut. Man ar p[asham MAZDA 626 hechbeks... 87gads. 5 gadus jau rulleeju, bet shogad taa riktiigi piekjeeros klaat. Ja katru gadu ar grubuli izpuush arkas un apakshu tad taada lieta kaa korozija nav. Shogad izplesu salonu, nomainiiju veco voiloku ar uz pusem pargrieztu akmens vates plaaksneem , iztapseeju, normali, nu ir kluss un siltaaks arii. Pa shiem gadiem viens caurums vecaa pieclatnieka lielumaa zem aizmugureejaa seedeetaaja kaajaam. Saak pa biskaam arkas ruuset, bet minimaali. Pa shiem gadiem nomainiiju sharniiras un plauktu bukses, aizmugures reaktiivaas kjegas bukses. Amishus vel neesmu mainiijis, bet juutu ka iet uz beigaam. Shogad taisiiju gjengjeri...nez kas tur var nojukt ka peec tam pa 80Ls jaapeerk. Pats nomainiiju abus gultnjus un paarlodeeju ogliites. Ja nu enkurs nokaraas tad gan. Gultnji leeti- prieksheejo var vienalga kaadaa traktorveikalaa pa 3 Ls nopirk, aizmugureejai gan ie jaapameklee- cena ap 8Ls. Ogliites ar caurumiem ap 1Ls. Nu MAZDA kaa autinjs nav slikts....Neticu ka saka ka pa pilseetu 8 litri....man benziinieks tad pilseetaa tie 10 litri jaareekjina, bet uz straases ja nemin vairaak pa 110km/h tad taa no 6.7-7litriem uz 100km. Hechbekam ar laiku saak grabeet aizmugureejaas durvis un aizslietnis engjees, bet tas viss reguleejams. Ziemaa gan leeni uzsildaas salons tas tiesa. Pat ja radiatoram saliek priekshaa diezin ko nekas nepaliidz. Ja motoram lej iekshaa normaalas eljas tad motors iet bezotkazno. Uz eljaam nevajag ekonomeet, pusinteetiku vajag vizmaz lietot.
Ja pečka nesilst vajag tosolu nomainīt. Sliktākā gadījumā termostatu. Vienīgi man tosols bačokā ir vienmēr zemlīmeņa, jo uzlejot līmeni lieko izpūš ārā, Laikam uzsilstot kaut kas izplēšas? Ripo super, ekonomiska, labi lec utt. Vienīgā problēma ziemā ir tā, ka aizsalst slēdzējmehānisms ka ar visu centrālo nedabū vaļā.