Pirmais auto, kas oficiāli pieder man. Šeit nerakstīšu daudz par labumiem un plusiem, kādi šāda vecuma auto var būt - varu tikai piebilst, ka to ir ļoti daudz, ja salīdzina ar auto cenu. Papildus tam visam tiek iegūtas lieliskas vadāmības īpašības un dinamisks R4 2.3 motorītis. Smīkņātājiem gribu piebilst, ka šis motorītis ir apgādāts ar balansējošo vārpstu, variable valve timing tehnoloģiju u. c. Pieregulēts šis motorītis ir tā, lai vilktu plašā apgriezienu diapazonā, tāpēc arī nav izcili augsta maksimālā jauda 166zs. Klusumā un ražīgumā tas ir pat salīdzināms ar nedaudz vecākiem R6 un V6 motoriem. Pie nobrauktiem 11tkm vēl nekādi defekti nav parādījušies, tāpēc varu minēt tikai paša novērotos (subjektīvos) šī auto mīnusus:
1) Auto ir ciets. It sevišķi ar vasaras standarta 215/45 R17 riteņiem. Toties līkumos turas izcili.
2) Motors ir tik ļoti orientēts uz ekonomisku braukšanas stilu, ka rodas sajūta, ka pie lieliem apgriezieniem tiek "taupīta" degviela un neizmantotas motora potenciālās iespējas. Uzrāviena gan tāpat ir daudz vairāk nekā pietiekoši pat ar visu 1.4 tonnu pašmasu
3) Īsa ātrumkārba. Latvijā ievērojot noteikumus tas ir pluss, bet ilgstoši rullējot virs 120kmh tā vien prasītos likt 6. ajā robā (kura nav).
Neskatoties uz šiem mīnusiem uzskatu, ka esmu ieguvis skaistu, dinamisku, komfortablu, ekonomisku (vidējais patēriņš pat pilsētā nepārsniedz 9.5l/100km) auto par samērīgu naudu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a
Nav jābrīnās, ka ar 215/45 R17 autiņš ir ciets, mans 5. bembis ar vasaras riepām 235/45 R17 arī ir ciets, toties cita stabilitāte un skats. Protams ir patīkami izjust mīksto gaitu, uzliekot ziemas riepas uz R15 :))))
Pa vaaju? Paintereseejies par chipu nomainju, tas maksaas paarsimt $$$, bet tas tev var dot neatsveramu baudu turpmaak.
Ciets? A tas GT aizmuguree kam pielikts?
Manupraat taa kaarba GT arii ir iisaaka par parastajaam.
Esmu braucis 626 '92 gada, nebija nekaadas grabonjas (pa visiem celjiem). Kaa ir ar sho? Kaa ar tehnisko izpildiijumu un stuures informeetiibas liimeni sportojot?
2 Xin:
Man tā spēka pietiek un pietiks. Tikai subjektīva sajūta, ka
tas motorītis ar minimālām modifikācijām varētu dot
laukā vairāk. Šim auto pie čipu izstrādes jau tiek strādāts, bet pagaidām (pavirši interesēdamies) neko derīgu atradis neesmu.
Par cieto piekari nesūdzos - zinu uz ko gāju. Sestā roba
trūkums gan ir Trūkums.
2 Xin:
Stūre if ļoti informatīva. Varbūt pat pārāk. Bet tas jau laikam skaitās sportiskuma piesitiens. Salona plastmasas pēc pusgada vēl pat netaisās grabēt. Tiesa, ja atstāj kādā pudeles turētājā 0.5l PET pudeli, tad gan ir ellīga graboņa.
nu vispaar jau taa neko mashiiniite! Mums Jelgavaa tikai viena taada ir, ito manai muterei(dzeltena) Xenonkas taa neko aciis spiez. Dod aaraa jau taa neko, vieniigais muzoonam sabis(originalais) pa svaku! Par diskomfortu nesuudzos!
Par sameeriigu naudu... Njaa tas arii vieniigais japaanju pluss..
Pats iegaadaajos ar tieshi pirms meenesha 6 GT Mazdu! piekriitu pilniigi autoram visos punktos. BOSE muuzika ar subu! vieniigi tagad jaamaina gabariit lampinja, bet lai to izdariitu jaanjem visa gaisa filtra kaste nost! tas gan ir sviests! Un ar 225/45 R17 ziemas riepaam ziemaa braukt ir pilniigs murgs, sliid nenormaali! aaa un veel viens murgs ir taads, ka tagad kopsh nopirku mazdu menti vienmeer mani aptur, nezinu kapeec, pirms tam braucot ar opeli tureeja ljoti reti! bagaazhnieks ir liels, vietas pietiekoshi, vieniigais miinus ir ka nav daliitaas klimata kontroles!
Bet autinsh supper!