Tātad šo mašīnu es iegādājos šī gada pavasarī. Tā ir mana pirmā mašīna, taču domāju, ka ne pēdējā. Dizainiski Peggy ir ļoti smuka ar samērā lielām tūninga iespējām. Konkrēti šis peggy ir ar 1.9D motoru un tas nu ir tas, kas šajā mašīnā mani neapmierina. Lai arī ir ļoti taupīgsun parasti visus ātrumus izbraucot līdz galam tērē tikai kādus 5-6 litrus dīzeļa uz 100km, varētu vēlēties vairāk jaudas. Pirms katras apdzīšanas ir nopietni jāapsver, vai uzspēsi vai ne. "sis konkrētais auto laikm ir viens no pirmajiem 206., tāpēc laikm nekādas extras tam nav. Ir tikai stūres pastiprinātājs un elektriskie logu tīrītāji : ). Nav nekādu airbagu vai ABS, pat ne elekrtisko logu pacēlāju.
Par salonu. Liekas ļoti lēts, grab jau pie nobraukuma 35000. Durvju apšuves visu laiku nāk vaļā. Pietr;ukst tahometra. Vēlākajos modeļos visas šitās lietiņas jau bija, tā ka tie noteikti ir daudz labāki un cena nemaz tik ļoti neatšķiras.
Ziemā ar šo autiņu ir samērā interesanti. Vins ir mazs un viegls. Var labi slidināties: )
Nja, tas laiakm arī tā kā būtu viss.
Ieteikums: Ja pērc pežo 206, tad labāk nemt kādu jaudīgāku motoru, bet viss pārējais vismaz pagaidām ir OK.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es piekrītu maksistam:) Man pašam ir 206 ar 1.1 lielu motoriņu 99.gada izlaidums. Visas iepriekš minētās lietiņas saskan ar manējo pieredzi braucot ar šo mašīnīti. Nezinu kā ir ar dīzelīti, bet ar šo mazo motoriņu, ja vēlas ekonomēt, tad var.Un, ja ir braukts ar tāda veida motoriem, tad šim auto ir tīri laba jaudiņa:))
man ir 2002.g. 206, un arii 1,9 D..varbuut shis tas arii saskan - par nedaudz grabosho salonu, bet par paareejo it kaa suudzeeties nevaru..ok, uzraaviens nau baigi speeciigais, jo tomeer diizelis, tachu stiepiens ir ljoti labs un 1,9 uz taada izmeera auto gan galiigi nau maz..kas attiecaas uz airbegiem un ABS..tad taa ir papildus komplektaacija, kuras izveele vai NEizveele jau ir pasha rokaas un naudas makaa..es absoluuti labi iztieku bez ABS, tachu airbegs man ir, un arii elektriskie prieksheejie logi un karstajaam vasaras dienaam arii izveeleejos kondishku pievienot, so - esmu ljoti apmierinaata, varbuut taapeec, ka pirku absoluuti jaunu mashiinu un neviens pirms manis nebija paspeejis to sabojaat :)!!!
man ir 2002.g. 206, un arii 1,9 D..varbuut shis tas arii saskan - par nedaudz grabosho salonu, bet par paareejo it kaa suudzeeties nevaru..ok, uzraaviens nau baigi speeciigais, jo tomeer diizelis, tachu stiepiens ir ljoti labs un 1,9 uz taada izmeera auto gan galiigi nau maz..kas attiecaas uz airbegiem un ABS..tad taa ir papildus komplektaacija, kuras izveele vai NEizveele jau ir pasha rokaas un naudas makaa..es absoluuti labi iztieku bez ABS, tachu airbegs man ir, un arii elektriskie prieksheejie logi un karstajaam vasaras dienaam arii izveeleejos kondishku pievienot, so - esmu ljoti apmierinaata, varbuut taapeec, ka pirku absoluuti jaunu mashiinu un neviens pirms manis nebija paspeejis to sabojaat :)!!!
Braucu ar šī modeļa auto jau kādus 2 gadus. Vienīgā pozitīvā atsauksme ir viņas degvielas ekonomiskums, bet arī tikai līdz šai ziemai. Šinī ziemā pilsētas apstākļos patēriņs pieauga līdz 9 l. Priekš šitās mašīnas ar 1.9 D l motoru laikam ir par daudz.
Salons grabošs, apšuvums nāk vaļā visās iespējamās vietās, aizmugurējie pasažieri ja ārā ir - 15 tad salst, bet priekšējie var braukt krakliņos ar īsām rokām. Lai veiktu apdzīšanas manevru tad ir jāizslēdz kondicionēšanas sistēma citādi šis pasākums kā apdzīšana ievelkas līdz bezjēdzībai. Ritošās daļas remonts ir jāveic pēc katriem nobrauktiem 15 000 km. Servisā šitā mašīna dzīvo diezgan regulāri.
Sēdekļi ir ļoti neērti, ja ir jāveic garāki pārbraucieni tad atpūta ir vienkārši nepieciešama ik pēc 150 km it sevišķi aizmugurē sēdošajiem.
Braucot pa šoseju var sajust katru mazāko vēja pūsmu, mašīna atslābināties neļauj ne mirkli.
Šī ir tipiska pilsētas mašīna kur ātrāk par 50 km stundā nav jābrauc.
Personīgām vajadzībām es šādu mašīnu neiegādātos.
+ degvielas ekonomija ja ir normāla degviela un tikai laikam vasarā
+ samērā viegli vadāms
+
- lēta apdare
- grabošs salons
- vecs motora modelis - ražošanā jau kādus gadus 20
- neērti sēdekļi
- neizturīga ritošā daļa
- nepārdomāta gaisa kustība salonā
- nekvalitatīvs krāsojums - lobās nost krāsa.(2000. gada mašīna).
- ziemā pie - 15 c aizmugurējie logi nespēj atsalt ja ir aizsaluši.
Braucu ar 206 jau 2,5 gadus un varu pievienoties vairumam komentāru par grabosu salonu pēc 35000 km, neertiem sedekliem ka ari biežu dzīvošanos pa servisu dēļ ritošās daļas. Precīzi pēc 2 gadu garantijas beigām noplīsa ventilators un sākās citādas vainas.
Pievienojos arī komentāram, ka šī mašīna ir īsta pilsētas mašīna domāta braukšanai ar mazu ātrumu, jo uz šosejas tā tik tiešām uztver katru vēja pūsmu un liek nemitīgi saspringt nevis atslābināties un baudīt braucienu.
Bet visā visumā tā ir ļoti jauka un pievilcīga mašīna par savu cenu un ir prieks redzēt šos "bumbuļus" dažādās košās krāsās šaudāmies pa ielām.
Shaads 1.4 , 2001 peugeots ir manam mammim. Pac braucu ar VW borja. Nu tur nu gan es nevaru piekrist, ka shis mazuliits ir nestabils. Tieshi otraadi, citaa piekare nodroshinaa taadu labu un pamatiigu stabilitaati. Ja kaadam skjiet, ka veejaa shuupojas, tad izbrauciet ar boru, taa gan liigojas kaa kugjis. Graboshaas plastmasas laikam ir visu Peugeotu vaina. Un jaudu taapat gribeetos lielaaku. 2l buutu pashaa laikaa.
Ha ha veel acereejos, tam mazulim ielika pakaljaa viens aizsapnjojies MB190. Zheel ka nenofotografeeju. MB bija pamatiigi samiiciita prieksha un eleganti uzlociijies motora paarsegs, bet pegucim tikvien kaa neliela skramba zem pakaljeejaa bufera. Taa ja
p.s. arii sievas clio ir stabils un paciets gan ar visaam franchiem raksturiigajaam nebuushanaam
Es arī gribu pirkt 206 1.4HDI 2002. gada autiņu par 6000 Ls, bet nezinu vai tā ir atbilstoša cena. Varbūt, ka kāds var konsultēt?
vienā autožurnālā bija rakstīts ka, ja šitam autiņam ir 1.9l HDi dīzelīts, tad sajūtas braucot esot tādas itkā zem kapota 3l benzīnnieks, ceļot baigi labi jau no 1000rpm. Bet cik skatos visiem kas komentē ir atmosfēriskie dīzeļi. Ko ta bīnieties ka neceļ?
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Kur labāk un lētāk Peugeot 206 dīzeli lai pārbauda un salabo?
Normāla mašīnīte, kas domāta jaunam studentam, vai sievietei, pašam 2001.g. 1.9D iet tā neko, tikai pa servisiem gan jāpadzīvo, par to NEstabilitāti un trako grabēšanu negribu piekrist, vina es pat teiktu, ir ļoti stabila, un ziemā ar to braukt ir viena bauda, tā var rocenes raut uhh.
Shis tem man patiik...
Man ir 1.4HDI veras lopā.BMW paliek spogulī.Nu netiek viņi man līdz.