Mazda 626 2.0D
Auto ir vidējās klases, nav pārāk liels un nav arī mazs, tam ir priekšas piedziņa. Standartaprīkojumā ietilpst - stūres lifts, stūres pastiprinātājs, sēdekļa lifts vadītājam, elektro logi (visi 4), sēdekļa atzvelknes izliekuma regulētājs, dažādas kastītes un kabatiņas.
Ļoti ērti ir atlokāmie aizmugures sēdekļi ar dalījumu 1/3, tas pats attiecas uz pašu sēdekli (apakšējo daļu).
Degvielas patēriņš ie vīdēji 5 - 6 l/100km
Salonā dīzeļmotoru praktiski nedzird.
Gaitas īpašibas ļoti labas, ļoti stabili turas uz ceļa - it sevišķi līkumos - ar Audi nevar salīdzināt.
Auto ir piemērots ģimenes cilvēkiem. Ļoti konfortabla braukšana it sevišķi garos gabalos.
Dīzeļmotors ir gana dinamisks un uz ceļa nejūties apdalīts.
Saona izolācija varēja būt labāka.
Detaļas nedaudz dārgākas kā vācu auto, bet to atsver konforts un patīkamā braukšana.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ļoti labs auto. Ja pieņemam, ka vislabākā auto nemaz nav, lad šis droši, ka ir labākais no esošiem
Braucu ar 626 D Comprex (1993) - pagaidaam pat nevaru iedomaaties uz ko citu vareetu nomainīt šo auto, kaut arī tas jau ir saņurcīts no visām pusēm. Degvielu tērē tiešām smieklīgi maz. Līdz sadauzīšanai arī kluss bija.
Mīnusi
1) no komrpesora nāk ārā kaut kāda mistiska truba, no kuras nāk ārā dūmi - nevienā servisā to nemāk novērst - godīgi sakot tāda sajūta, ka neviens nezin, ka tas īsti ir (arī M-Motorā nespēja paskaidrot)
2) pēc sadauzīšanas sapratu ko nozīmē dīzeļauto remonta izmaksas - vāks jau maksā 3x dārgāk kā benzīna auto.
Plusi
1) degvielas patēriņš
2) remonta biežums
3)liels un plašs salons
4) bagāžas nodalījums ir vienkārši milzīgs (hečbeks)
5) nav arī sajūtas ka esmu apdalīts (dēļ dīzeļa jaudām) :)
Starp citu - vai kaads nezin kaadu labu liidzekli (piedevu) ar ko dabūt ūdeni prom no bākas un barošanas sistēmas (dīzelim)
Pavaicā servisā večiem, kas ņemas ar dīzeļiem, gan ko ieteiks.
Ja,man ari ir tiesi tads pats auto.piekritu pilnigi visam.Tikai citreiz dazas detalas nevar atrast srotos,ta viss ok!!
Ūdeni no bākas var vienkārši noliet pa degvielas tvertnes dibenā esošo urbumu, tikai pirms tam vēlams ar mašīnu kādu laiciņu nebraukt, kāmēr ūdens nosēžas tvertnes dibenā.
Sveiki!!! Arīi es braucu ar 626 to 90 gada un vieniigaa probleema ir taa ka man nozaga aizmugureejo plauktu ar visiem skalruniem un nekur nevar dabuut toi pat maskavas ielas mazdu srotaa.Un veeel nesaprotu kur tik smaga var buut masiina ar tik plaaniem blekiem. Arii ir saadas taadas detalas kuras nevar nomainiit jo jaamaina viss mezgls. Bet visaa visumaa tikai brauksanas vaina!!!
Arii man ir 626 2.0D Comprex (1993) ... nesen gan nopirku .. un pagaidaam ripo vienkaarsi lieliski ... par to ka tas diizels vispaar gandriiz nejuut ... janu vieniigi peerkot degvielu :) ... jo tas ir saliidzinosi klus un skrien arii labi ... vieniigi man te dazi sastaastija ka ir lielas probleemas ar motoru ... pliistot un paarkarstot ... isaak sakot teica lai labaak tiekot no taa autina valaaa .... taa ir taisniiba ???
To: AndriusX
Par Comprex varu teikt tikai to labaako, pats braucu ar 95. gadaa razhotu - probleemu nekaadu, vieniigais ko esmu dariijis - mainiiju vienu pusasi, bet arii tikai savas mulkjiibas pec, jo laiciigi nepamaniiju iespraagushu putekljgumiju :( Par to paarkarshanu - prieksh kam domaats temperatuuras datchiks? Ne jau smukuma peec...
Pameeginiet sasist so jauko Mazda 626 2.0D Comprex un redzeesiet ka nauda aiziet! Jauns radiators ~180 Ls, Miglas lukturis ~50Ls, u.t.t. Laba AM bet sameraa dargi uztureet. Jaudas zinja starp dizeļiem ljoti jaudiga.
ar MAZDA Comprex 93g. braucu jau otro gadu. varu teikt ka šim autiņam ir vairāk plusu nekā mīnusu.
plusi
+salons plašs un ērts (ir vieta pat sievasmātei)
+salīdzinoši neliels degvielas patēriņš, ap 6 L uz 100 km
+ļoti labi turas uz ceļa visos laika apstākļos
+remonta biežums
+ziemā pielec bez problēmām, pat ja ir mīnus 35 grādu aukstums
+labi izskatās
mīnusi
-ja tomēr ir jāremontē, tad izmaksas ir lielākas nekā parasti, kaut gan tas ir nosacīti, ja pats meklē detaļas (var sameklēt lētākas) tad remonts nemaz nesanāk pārāk dārgs
-pats riebīgākais - vajadzīgo detaļu var arī nebūt uz vietas, vai tās ir grūti atrodamas
-tas ir dīzelis, un dizeļdzinēju remonts jebkurai mašīnai būs sālīts
bet vispār, normāls autiņš ;-))