Sveiki. Varu isuma pastastit savu divu gadu ekspluatacijas pieredzi ar NISSAN 200 SX 1990. g. izlaidums.
1. Rezerves daljas.
Visas biezhi mainamas un dilstoshas lietas - ellas un gaisa filtrs, bremzhu uzlikas ir pieejamas un maksa
ne vairak kaa jebkurai citai mashinai.
Tas pats ari sakams par zobsiksnu (tada pati ka audi 200)un kjilsiksnam - no taa nav ko baidities.
Problemas sakas, ja vajag kadu specifisku detalju, kurai nav analogu citu auto modeljiem, piemeram,
amortizatoru puteklju gumijas: 20, -LVL gab.,
priekshejas piekares svarsts ar lodbalstu - 100, - LVL
tadas var pasutit TBF- auto, ka orginalas detaljas, tadelj tas ir daudz dargak. Pedeja laika vairaki 200 SX ir auto kapsetaas, taadeelj dazhas lietas var dabut ari tur.
2. Galvenas izmaksas:
divu gadu laika nekadu lielu terinju nav bijis. Lielakie: tika nopirktas riepas (205/60 R15), nomainits akumulators, nomainita zobsiksna un kjilsiksnas (tadas ir 3). Ja perkamajai mshinai ir normalas riepas un akumulators, tad terinji ir mazaki un uz siksnam aizies kadi 30, - LVL.
Tika nomainitas priekshejas bremzhu uzlikas (~ 10, - LVL), amartizatoru puteklju gumijas. Pats galvenais 2 reiz gada (ik pec 7000) mainiju ellju, elljas un gaisa filtrus (~ 4, - LVL katrs), lai nerastos problemas ar turbinu.
200 SX izmantojama tikai sintetiska ellja, tadelj viena elljas mainja kopa ar filtru un darbu izmaksa aptuveni 18, - LVL.
Nekas cits mashinai nav darits, un jasaka, ka braucot ar sho mashinu, paliek iespaids, ka ta ir ljoti kvalitativi taisita, un papildus nav jasaspringst pie remonteshanas.
3. Defekti.
Priekshejie bremzhu diski nodilst aatri (tas ari atzimets Auto Bild testaa), tad saak raustiit stuuri, bet es tos veel nemainu, jo vibraacijas it kaa nav veel paaraak juutamas.
Stiklu piesalshana ziemaa, kas man ir beidzies ar abu durvju plastamasas rokturu aplaushanu. Vajag iesmeret gumijas, jo logiem nav ramju.
Udens iekljuushana salonaa - taa kaa logiem nav raamju, tad stipraa lietuu, manaa auto iesuucas uudens.
Ne elektronikas, ne motora defektu man nav bijis, bet braucu es no sirds.
4. Degvielas paterinjsh
Uz shosejas zem 10 l/100 atljautajaa aatrumaa. Pilseeta
visi 12+ (atkaribaa kaa griezh motoru). Ja apgriezienus tur pie 2000, tad var izvilkt lidz 10l/100km. Benzins - 95E! (nevis 98).
5. Braukshanas iipatniibas.
Braukshanas prieks ir neizmerojams - it sevishkji klasiskaas piedzinjas cieniitaajiem (ziemaa un lietuu jaabuut uzmaniigaakam, jo turbiinai "atveroties" liikuma, aizmugure aiziet pa priekshu). 220 km/h ir realitaate bez liekas piepuules. Praksee nomeeriits uzraaviens ~ 7.0 sek. - 100 km/h (peec pases - 7.5 sek. ), to gan var sasniegt tikai sausaa laikaa, jo pakaljeejie ritenji "miil" "izspoleet".
Ar turbiinu iesaku apieties uzmaniigi(nesleegt motoru uzreiz araa, negriezt aukstu motoru), jo tieshi turbinas defekts var sabojat visu prieku.
Jaasamierinaas arii ar shauriibu pakaljeejos seedekljos.
6. Kopsavilkums:
Ja Tu vari atljauties kadus 100, - LVL investeet vismaz divreiz gadaa, tad sho autinju noteikti ieteiktu. Neesmu nozhelojis, ka to iegadaajos ne vienu dienu.
Veelu veiksmi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis auto man baigi patīk (nu ne jau šis konkrētias tieši, bet arī :)))
Man gan ir daudz vecāks vāģis, kuram līdz simtam vajag pa 2 sek. ilgāk....
Bet izmaksas drūmas - kadreiz arī uzrakstīšu šeit par savu Golf 16V....
Var buut ir kaadi komentaari arii par 200SX 2.0t ???
Nevaru izlemt kuru njemt ! Cena nepatiik! :(
Shis raxts ir jau moraali novecojis! Detalju cenas sen vairs nav taadas, kaa arii lietotaaja iipatniibas ir daudz no svara un daudz, kas sheit raxtiits peec manas 5 gadu pieredzes neatbilst patiesiibai. www.200sx.lv
Labais autinsh. Man pasham taads ir.
Viss ir baigi ok, vienīgi man besī, ka zem pakaļas spoilera regulāri rūsē. Varbūt jāmaina nost? Gribētu dzirdēt cik maksā un kādas ir alternatīvas - jauns, cits...?
Pakaljas spoileris ir jaanoskruuvee nost, jaaizshpaktelee visi caurumi un jaanokraaso. :-))) I auto labaak izskatiisies, i vaax neruusees. :-))0
Apskatieties shito www.200sx.lv
varat mani apsveik es laikam esmu pirmais 200sx jaunaa modelja ipashnieks !!!!!!!!!!!!
rudick, man gan liekas ka tev ir S14, a _jaunais_ modelis ta ir S15... jau no '99 :)
Braucu ar 200 SX 1.8i no 1999 gada rudens. Sho auto nopirku peec HONDA PRELUDES, jo biju sajuusmaa par klasisko piedzinju. Pa sho laiku autinsh ir kalpojis godam. Taas runas, ka shis modelis ir kapriizs un tam ir daargas detaljas ir tikai daljeeja taisniiba. No ritoshaas daljas detalju cena ir taada pati kaa paareejiem auto. Taa kaa 200 sx Latvijaa ir kljuvis daudz vairaak, un ir arii taadi, kurus nemaakuliigi brauceeji noliek uz "vaaka", vai nokauj dzineeju, tad ar rezerves daljaam probleemu nav bijis. Taisniiba ir par ekskluziivaam detaljaam - turbiina, elektriiba, virsbuuve. Piemeeram jauna turbiina ir ap 1000,- Ls (TBF), mazais saanu lodzinjs - 350,- Ls (TBF). Jaunas detaljas iesaku mekleet arii NORDE AUTO, tur cenas nedaudz leetaakas kaa TBF.
Kas ir pozitiivi. Man piederosho modeli razhoja no 89 - 93, taa kaa paarsvaraa detaljas der arii no jaunaakiem modeljiem (man ir 89 gada novembris)
Visiem, kas veelas izbaudiit klasiskas piedzinjas jaukumus, dzirdeet iistu dzineeja dziesmu, iesaku sho auto. Starp citu, esmu nooleemis savu auto paardot, jo shobriid ir iestaajies tas briidis, kad gimene ir kljuvusi lielaaka un mums auto ir kljuvis par shauru - tas arii ir viens no miinusiem. Ja kaadam ir interese, suutiet mailu.
jāsaka ka taupījis esi ne pa jokam - bremžu uzlikas 10, sintētiskā eļļa ar filtru un nomainju 18. kaut kāds murgs.
Da tādam vāģim 10 latīgās uzlikas nemaz nav un ja esi licis, tad nodeg pie pirmās bremzēšanas un sintētiskā eļļa kura ir līmenī, litrā maksā ne mazāk par 5 lati. kur tad vēl filtrs. Zini slikti paliek to visu lasot un nevienam nenovēlu kļūt par tava "labi"koptā auto īpašnieku
Nissan 200SX... man ari taads bus, jo patik, gan no vizuala aspekta, gan no motora un ta jaudas... Zinu, ka tunings shaadai mashinai izmaksaa normaali, bet, vai nav vie nalga... galvenais, lai autinsh ir labs un iet labi. ....Visual tuning and performance!!!
paldies par sho rakstu, tagat tieshaam esmu parliecinaats, ka par savu pirmo autinju izveeleeshos tieshi sho, jo cenas zinjaa tas ir vairaak piemeerots vidusmeera stundentam nekaa piem., Mitsubishi Eclipse:) paldies veelreiz...