Man kādreiz bija bail no šīs markas automobīļiem, galu galā arī aura bija ne tā labākā , taču ...
Nopirku Astru ar Jauno dīeļdzinēju- 1,7 Tdi un nevaru nopriecāties, par to naudiņu kas paliek man kabatā , jāpiezīmē ka šādu auto jāpērk tikai ar lieliem riteņiem, vēlams lai auto būtu visas ekstras.
Nav jābaidās no burlakiem, mazas ekspluatācijas izmaksas.
Biju aizbraucis uz Eiropu , jāatzīst ka autobāņi ir viņam pa zobiem -160-170 km. h.
Tā kā atsauksmes visnotaļ pozitīvas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ar ar G Astru braukaajos, bet nu 9 balles? Khe. Nau pa dauc tomeer? peec 2 gadiem jutiisi, ka pa dauc tomeer :) p.s. Lai labi braukaajas!
Ja mašīnīti uzpasēsi un nebrauksi nesaudzīgi, domāju, ka arī pēc 2 gadiem tā kalpos labi.
Būtībā puisim taisnība. Arī es ikdienā braucu ar šādu auto,tikai 2001.gada modeli.Pirms tam braucu ar 1999.gada OPEL ASTRA 1.7 TD Caravan. Pa 2.5 gadiem nobraucu nedaudz vairāk kā 100000 km.Nekādas vainas.Auto mūsu ceļus un degvielu(protams,nepildījos tādos benzīntankos kā"Latvijas Nafta"utml.) panes godam.Jāpiebilst,ka ritošā daļa ir īpaši izturīga(kaut gan salauzt jau var jebkuru).
Auto ir ļoti ekonomisks(jaunais dīzelis(1.7DTI) ir nedaudz jaudīgāks un arī ekonomiskāks par iepriekšējo(1.7TD)),funkcionāls,praktisks un ērts(kaut gan par aizmugurē sēdošajiem,ja augums ir virs 1.80,to nevarētu teikt).Kas attiecas uz extrām, tad tās lai nu paliek katra paša ziņā.Protams,ļoti laba lieta ir oriģinālā rūpnīcas komfortpakete(aizslēdzot a/m, aizveras visi pusatvērtie elektrovadāmie logi un jumta lūka,ja ir).
Ja auto ir darba, tad to var nojaat ljoti aatri, jo paziistu dazhus, kuri brauc ar darba mashiinaam, un to meistariiba to lauzt, ir perfekta. Savu mashiinu vinjiem es negribeetu dot.
Pats braucu ar 2001 gada Astra G 1.7DTI. Patiik taa ekonomija un arii salons. Viss kaut kaa ir labi izvietots. Protams, ka taa nav mana sapnju mashiina, bet atbilstoshi cenai taa ir gana laba.
Vieniigi, peec laika saaks plasmasa grabeet, bet nav jau mashiina, kura maksaa 15000Ls, neko daudz nevar gribeet.
Viss tieši tā. Tikai man pašam personīgi tāda autiņa nav, bet ikdienā darbā brauci tikai ar tādu. Protams ja vienu darba autiņu ekspluotē vairāki menedžeri, tad "nojāt" to ir nieks, bet es ar viņu braucu viens. Viss OK, bet šodien notika kas tāds, par ko ir jārunā. Visi lieliesali pagāja normāli, autiņš leca kā pulkstentiņš, bet šodien - piešķīlu, nobraucu 1 km, un viņš palūdza man"rakstīt vēstules". Un ne no vietas. Zvanu uz Adam Auto (autiņam vēl nav gads) un stāstu savu bēdu. Nekas, šie pēc pusstundas klāt, un kas izrādījās: BRAUCOT NOSĒDINĀTS AKUMULĀTORS!!!!!!!!!
Izrādās, ka Opel Astra 1,7 Tdi aukstā laikā (zem -4) nevar sevi uzlādēt, ja strādā pečka un radio. Ja gribi nosēdināt vēl ātrāk, tad ieslēdz aizmugures stikla apsildi. Izeja - jābrauc pa pilsētu ne augstāk kā ar 3šo ātrumu, lai būtu paaugstināti dzinēja apgriezieni.
Dok, kadēļ jāpērk tikai ar lielajiem ripuļiem??? Vai ir kāda pamatota versija tam???