Kravas mašīna ietriecas policijas patruļauto– cietuši divi policisti (+ foto) 44

 
Valsts policija | 13.decembris 2016 15:23

Vakar vakarā uz Tallinas šosejas 1969.gadā dzimis vīrietis, vadot kravas automašīnu Renault Premium, ietriecās ar iedegtām zilām bākugunīm stāvošā policijas automašīnā Opel Insignia.

Sadursmes brīdī policijas transportlīdzeklis tika ietriekts priekšā stāvošajā apturētajā kravas automašīnā MAN. Ceļu satiksmes negadījumā cieta divi policisti, kuri tobrīd atradās dienesta automašīnā.

 Vakar, 12.decembrī, ap pulksten 18.00 Limbažu novada Skultes pagastā uz autoceļa Rīga – Baltezers – Igaunijas robeža Rīgas reģiona pārvaldes ceļu policijas inspektori veica patrulēšanu, kuras laikā par atļautā ātruma pārsniegšanu apturēja kādu 1971.gadā dzimušu kravas automašīnas MAN vadītāju. Protokola noformēšanas laikā ceļu policijas dienesta automašīnai tika iedegtas mirgojošas zilās bākugunis. Taču pēc neilga brīža notika sadursme - policijas transportlīdzeklī ietriecās kravas automašīna Renault Premiumsakabē ar piekabi. Sadursmes brīdī policijas automašīna tika ietriekta priekšā stāvošajā kravas automašīnas MAN piekabē.

                Tobrīd dienesta automašīnā atradās 1977. un 1978. gadā dzimuši ceļu policijas inspektori, kuri sadursmes rezultātā guva miesas bojājumus. Lai cietušie policisti izkļūtu no saspiestā transportlīdzekļa, bija nepieciešama glābēju palīdzība. Lai gan transportlīdzekļa Renault Premium vadītājs nebija guvis miesas bojājumus, tomēr arī viņam bija nepieciešama palīdzība izkļūt no automašīnas. Cietušie policisti paši izsauca mediķus, kuri viņus nogādāja medicīnas iestādē.

1969. gadā dzimušais kravas automašīnas Renault Premium vadītājs paskaidrojis, ka neesot pamanījis policijas dienesta automašīnu, lai arī tai bija ieslēgtas zilās bākugunis.

            Par šo gadījumu policijā uzsākts kriminālprocess, lai noskaidrotu precīzus notikušā apstākļus, kā arī negadījumā iesaistītās personas atbildību.

 

 
Visi komentāri
 
anonimikis 13.decembris 2016 15:46
20 13 Atbildēt

kā Palaidniex teica - kārtējais profesionālais kurinātājs. Pārāk maz tos smagos uz ceļa kontrolē.

Vernons 13.decembris 2016 15:51
8 1 Atbildēt

Latvijā maksimālais braukšanas ātrums ir 80 km/h!

:-) 13.decembris 2016 16:10
4 0 Atbildēt

Un autobusiem 90 km/h

Vernons 13.decembris 2016 16:27
14 26 Atbildēt

Un šī iemesla dēļ autobusiem 80 km/h un vieglajiem arī!

Palaidniex 13.decembris 2016 16:49
12 5 Atbildēt

Kaut kā visai bieši nākas novērot "nabaga fūras" kuras pa A1 pārvietojas stingri virs 90 pēc GPS

Palaidniex 13.decembris 2016 16:50
18 8 Atbildēt

p.s. ja drīkstētu oficiāli braukt ar 90, tad sadursmes ātrums varētu būt pietiekams smagākām traumām vai pat letālam iznākumam

tas laikam ir vernona sapnis

Brumburbaks 14.decembris 2016 10:58
3 0 Atbildēt

Un visi to ievēro!!

Vernons 13.decembris 2016 15:50
46 39 Atbildēt

Varbūt šis gadījums liks aizdomāties kur un kā apturēt smago. Reālu stāvvietu nav!

:-) 13.decembris 2016 16:08
17 3 Atbildēt

Vernon, tie fūru vadītāji nav gadījumā Tavi "skolnieki"? Vienam grafiks, tātad viss pārējais pie pakaļas, otrs spoguļos lūr, tā vietā lai skatītos kustības virzienā.

Tur nomale ir platu platā, 4 fūres var vienlaicīgi izmainīties.

Vernons 13.decembris 2016 16:15
4 31 Atbildēt

Par to atbild: "ABECEDE95". Un priekšā esošais nekad ne pie kā nav vainīgs! Tā tikai turpināt!

kusulis 13.decembris 2016 18:08
11 1 Atbildēt

nu tu tak esi dornis. tupākais no tupajiem. Pateiksi ka šajā situācijā vainīgs bija policistu auto ar iedegtām bākugunīm? Atkal melsīsi savu slaveno "fūre juridiski nevainīga"?

Vernons 13.decembris 2016 21:15
2 30 Atbildēt

Poliči pārkāpa CSL 19. panta 3. punktu!

reku 13.decembris 2016 17:17
13 10 Atbildēt

Nākamreiz pogaiņi 100reiz padomās(varbūt) kādos laika apstākļos kur un ko aptur.Apturēja tikai par kādu cenu.

Karma? 13.decembris 2016 16:04
10 7 Atbildēt

2010.gada 22.februāra noteikumi Nr.5 "Dienesta pienākumu izpildes organizācija un kontrole sabiedriskās kārtības nodrošināšanas un satiksmes uzraudzības jomā"

75.2. Norīkojumam aizliegts apturēt transportlīdzekli vietās, kur aizliegts apstāties un stāvēt...

Nez - pārkāpēji tiks saukti pie atbildības?

smaidiigais 13.decembris 2016 16:12
23 8 Atbildēt

Limbažu novada Skultes pagastā uz autoceļa A1 gandrīz visur drīkst apstāties uz nomales, kas tur ir plata jo plata. Drīzāk tas ērms, kas ietriecās, bija nolēmis, ka viņam vajag braukt ar vienu ratu pa nomali un ar otru pa braukšanas joslu, kā tur nez kāpēc praktizē jo daudzi.

s 13.decembris 2016 16:18
10 6 Atbildēt

Par ērmu piekrītu. Bet pa nomali ar vienu ratu brauc tāpēc, ka joslā ir izbraukātas risas. Tas savukārt ir dēļ slikta ceļu seguma.

Palaidniex 13.decembris 2016 16:48
14 2 Atbildēt

vēl piedevām, manuprāt, tas ērms gulēja, jo tikai ar plaši aizvērtām acīm var nepamanīt CP ekipāžu ar ieslēgtām bākugunīm tieši sev deguna galā, liekot aizdomāties, ka tas ir kārtējais pārgurušais guļava, kurš savas un uzņēmuma peļņas labā rupji pārkāpj darba un atpūtas režīmus...

nu vēl varētu sagadīies, ka avārija notikusi pēc līdzīgas shēmas, kā poļu fūrists nonesa velosipēdistus - tuvā distancē citai fūrai astē, kura pēkšņi pamainīja joslu un atklāja šķērsli tieši kustības virzienā

vārdu sakot vai nu grafiks, vai nu pārgurums, vai nu viss kopā... Vēl varbūt pats vernons uzlabojis bremzes... :D

aizejošais 13.decembris 2016 16:59
11 0 Atbildēt

nav tur nekādu risu. Tallinas šosejai ir pat ļoti labs segums. Pa nomali brauc tie, kas ņem vērā pirms 10 gadiem propogandēto t.s. ''platā ceļa'' ideju. kur ir izveidotas platas nomales, atdalītas ar pārtraukto svītru, un kur var 'padot uz malu' lai palaistu skrējēju. Un ir tādi, kas tā aŗi pa to malu brauc, pāri visā, [iebraucamajām joslām, un cauri visām autobusu pieturām.

laiks būtu atzīt, ka 'platais ceļš' ir kļūda, un pārzīmēt tās strīpas citādi.

LMT 13.decembris 2016 16:47
5 13 Atbildēt

Žēl miličus, bet paši vainīgi, ka savu lamatu met kur pagadās. Ar šādu iznākumu vajadzēja rēķināties aka garantēt drošību!

Palaidniex 13.decembris 2016 16:53
9 0 Atbildēt

fūristi uz tās pašas A1 mēdz novietot auto ceļa malā, lai pagulētu (nekādus trijstūrus nemaz neizliek), ja šitais guļava būtu ielicis citā fūrā, nevis sabremzējies pret/ar insigniju to ņurcot un ievilcis fūrei pakaļā, iespējams, ka nāktos meklēt dakterus...

agris 13.decembris 2016 17:36
6 1 Atbildēt

lamata jau nav milicu bet musu ! nodoklu maksataju!

okejs 13.decembris 2016 17:37
9 26 Atbildēt

Lieciet smagam mieru, beidziet ka pasnavnieki kontrolet transportu uz cela braucamas dalas, tas jadara stavlaukumos vai vismaz autobusa pieturas. Esam tacu eiropa. Izbuvejiet sis specialas vietas kur smagajiem apstaties un veikt atputu, tur ari varesiet vinus kontrolet. Ka raksta smaidigais, ja smagais brauca ar vienu ratu pa malu un vinu tai bridi apbrauca cits auto , vinam nebija kur likties, ka tikai policijas auto pakala. Domajiet kur apturiet auto. Kops VP vairs nav apmacibas autovadisana viss ir greizi.

Mnde 13.decembris 2016 18:15
6 1 Atbildēt

kāpēc jābrauc pa aizņemtu nomali, ja skaidri redzama cita fūre un pirms tās miliči ar migalkām?

reku 13.decembris 2016 18:19
3 6 Atbildēt

Tas ir labais autobusa pieturās,tas man patīk.Tūlīt būs īstie keksi klāt un tevi apgaismos.Starp citu tas ir viens no iemesliem kāpēc autobus nevar pilnībā iebraukt pieturā jo tur stāv pogaiņi un nekas ka stāv,tātad ir vajadzība.

Guga 13.decembris 2016 18:12
4 0 Atbildēt

Pārlasot (vairākkārtīgi) rakstīto,kā arī aplūkojot pievienotos foto rodas patiesas šaubas par raksta patiesīgumu!

zhuks 13.decembris 2016 18:20
3 7 Atbildēt

20 gadus atpakaļ autoskolā mācījos- tur kaut kādos doķos bij rakstīts, ka ik pēc 40-50km ir jābūt apstāšanās laukuma, kur atpūsties, kājas izstaipīt. Diemžēl uz mūsu ceļiem nekur tādus vairs neesmu manījis.

Andis 13.decembris 2016 18:32
9 9 Atbildēt

Mentiem nez kāpēc liekas ka viņi var apturēt jebko un jebkur. Pašam ir bijis gadījums kad motopele lec zem riteņiem jo redz šim ienāca prātā apturēt pa kreiso malējo joslu braucošu transportlīdzekli.

Pāris reizes gadījies arī knapi izvairīties no stāvoša CP transporta.

Dabīgā atlase tā teikti, tik žēl ka menti nekad un nekādos apstākļos nav vainīgi.

kaspis 13.decembris 2016 18:33
6 8 Atbildēt

Sen biju gaidijis kautko tadu, tas pat nav iespejams iekomenteet idiotiskakas vietas kur policisti apstadina masinas,nekur un nekad eiropas netiks masina nomaukta mala cela mala jeb remontdarbos uz tiltiem ,krustojumos un tad saaks pa celu klejot itkaa tur nebuutu neviena cita satiksmes dalibnieka. Apstadinot masinu butu janodrosina drosa vieta kada atputas vieta jeb uz mazaaka cela kur nav intensivas satiksmes!!!

iDmore 13.decembris 2016 19:10
3 0 Atbildēt

Ja bildes ir patiesas, tad grūti iedomāties avāriju.. Tāpat par bākugunīm jau gan, ka var rasties 101 jautājums..

kusulis 13.decembris 2016 20:09
12 0 Atbildēt

kas tev bildēs liekas nepareizi? Es skaisti redzu ka fūre ir iefisusies mentu pakaļā kādos 40-50cm kreisajā malā, samīcot visu, iesviežot mentu auto priekšējā smagajā, un turpinot kustību, nodrāza visu kreiso sānu. Saprotams, šeit nav 100% tieši pretī, lukturi pret lukturiem, jo menti tak stāvēja UZ NOMALES ar MIGALKĀM! Nu un tas fūres pedjiks slepkavnieks gulēdams arī laida pa nomali ar labās puses riteņiem... Priekšā esošie tak negarantē :D

Shamejais 13.decembris 2016 20:56
0 0 Atbildēt

Labi ir ka OPEL beigts - pārāk NEPAMANĀMS bija šis CP auto. Vajag likt LIELĀKU bākuguns platformu, tad visi zinās ka tā ir CP auto. A tā..., neviens nesaprot - vai tā ir auto LŪKA vai bākuguns :)

Vernons 13.decembris 2016 21:14
30 25 Atbildēt

Ceru ka ceļu policisti izlasīs "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 3. punktu, kur viņiem kā "citai personai" jārīkojas TĀ, lai kāds neievelk pakaļā! "Likums par policiju" 4. pants ir pārkāpts!

Jānis 13.decembris 2016 22:27
5 5 Atbildēt

Noteikti ar ieslēgtām bākugunīm... Tiko tādus redzēju starp Iecavu un Dzērumiem, labi ka vismaz apturētais bij ieslēdzis avārijas gaismas, mentiem tak jāslēpjas lai citi braucēji nepamana...

Trampedah 14.decembris 2016 2:49
17 26 Atbildēt

Uz Rīgas-Tallinas šosejas policistiem vajadzētu sarīkot īstu genocīdu pret ,,fūristiem'' no Polijas un, mazliet mazāku, no Lietuvas. Tie ir pilnīgi atsaldeņi pie paaugstinātas bīstamības avota stūres! Katru reizi, kad braucu pa šo lielceļu, kāds no šiem stulbeņiem izveido avārijas situāciju!

ee 14.decembris 2016 11:23
8 0 Atbildēt

Igauņi nav ne par matu labāki. Ka tik apdzīt un distances nekādas. Es kurinu uz 83, bet igaunim lūk par lēnu!

LMT 14.decembris 2016 9:46
3 0 Atbildēt

Kur ir foto no notikuma vietas?

skumji veros logā 14.decembris 2016 10:54
4 1 Atbildēt

Tā ir milzīga starpība,kad stāvošā vieglajā auto ietriecas 20 tonnu smagais,kurš braucis ar ātrumu 90 km/h,vai tikai 80 km/h.To vajag apspriest plašāk,dziļāk,ilgāk,kā arī izmuldēties par visu,itin visu.

Vernons 14.decembris 2016 14:44
1 8 Atbildēt

40 tonnu smags smagais!!! Igaunijā uz ceļiem visiem viens ātrums 90 km/h! Latvijā tā gradācija ir stipri dīvaina.

Mierigais 14.decembris 2016 11:00
3 4 Atbildēt

Vairak avariju un bistamu situaciju izraisa vieglo automasinu vaditaji ar savu pargalvibu un skriesanu, spraucas starp masinam neapdomajot sekas.

DidzisKalnietis 14.decembris 2016 13:52
12 6 Atbildēt

Var jau apspriest simtiem dažādos veidos, cik korekti vai nekorekti mūsu CP strādā un apstādina automobiļus, kā un kur paši slēpjas, lai "medītu", lieto, vai dažkārt arī nelieto bākugunis utt. Tomēr, pēc manām domām, vienīgā situācija, kad var pārmest kādam, uz ceļa stāvošam objektam, tā atrašanos uz brauktuves, kas izraisījusi sadursmi, ir tikai tad, ja tas atrodas uz nomales vai arī aizņem daļu brauktuves tumšajā diennakts laikā bez jebkādiem uguņiem, vai, vismaz, avārijas trīsstūra! Visos pārējos gadījumos vainīgs tas, kurš netika galā ar braukšanu! Stāvošais savu pienākumu nodrošināt pārējos ir izpildījis, ieslēdzot uguņus, avārijas gaismas un tamlīdzīgi!!!

Tieši tāpēc braucot ir jātur acis vaļā, jāvērtē ceļš un notiekošais uz tā, atbilstoši jārīkojas! Tas arī viss! Ja kaut vienu no šīm trim darbībām tu nespēj veikt, tad nemeklē vainu citos. Jā - vēl būtu vērts ievērot CSN!

Trampedah 14.decembris 2016 19:15
5 0 Atbildēt

Itin tā!

k442 14.decembris 2016 20:29
7 0 Atbildēt

Jopcikarārā!!!

Vai kaut viens no tiem, kas Didža teiktajam te ir salicis mīnusus, ir gatavs sava mīnusa ielikšanu arī pamatot???

Izskatās, ka apmēram 2/5 no vērtētājiem uzskata, ka var "likumīgi taranēt" jebko, kas atrodas viņiem ceļā (šajā brīdī vērtējumi bija + 9 un - 6)...

ss 15.decembris 2016 21:21
0 0 Atbildēt

Nevajag metaaties gar cela malaam...it seviski naktii,pat neviens gabariits uz pleskavas sosejas un citaas vietaas mergliem nedeg..vini jau nekur nav vainigi..un lietas pectam apklust ...

Jančuks 16.decembris 2016 7:05
0 0 Atbildēt

ja policijas auto vietā būtu parasts auto tad kriminālprocesa nebūtu :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti