Rīt plkst.11 satiksmei atvērs Austrumu maģistrāli Rīgā, aģentūrai LETA apliecināja Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV)
Viņš norādīja objekts ir pieņemts ekspluatācijā, līdz ar to Austrumu maģistrāli no rītdienas varēs izmantot autobraucēji.
Kā ziņots, Austrumu maģistrāles būvniecību sāka 2021.gada maijā, un tiek īstenotas abas būvprojekta kārtas.
Maģistrāle autovadītājiem nodrošinās ātru nokļūšanu Purvciema, Pļavnieku, Dārzciema un Teikas apkaimēm, neiebraucot pilsētas vēsturiskajā centrā. Tāpat kravas transportam ceļš uz ostu vairs nebūs jāmēro pa Daugavas krastmalu. Izbūvētais maģistrāles posms no Piedrujas ielas līdz Gustava Zemgala gatvei būs 2,8 kilometrus garš.
Būvniecību veic piegādātāju apvienība "ACB, Tilts", kuru veido ceļu būvniecības sabiedrība AS "A.C.B." un tiltu būvniecības sabiedrība SIA "Tilts".
Būvdarbu pirmās kārtas sākotnējā līgumsumma bija 37,8 miljoni eiro, bet otrās kārtas - 27,8 miljoni eiro, bet darbu laikā radās sadārdzinājums būvmateriālu cenu kāpuma un neparedzētu būvdarbu dēļ.
Iepriekš Ķirsis aģentūru LETA informēja, ka sadārdzinājums varētu būt aptuveni 7 miljoni eiro.
Labāk kaut kas nekā nekas, bet nu tik grandiozai izziņošanai prasītos ko vairāk par pāris km posmu, no iekšējā Rīgās apvedceļa, kas pilsētai tā pietrūkst
Ziemeļu šķērsojumu.
pilnīgi noteikti, bet iesākumā vajadzētu D tilta 4.kārtu pabeigt, kā arī ar lidostu savienot vienā Daugavas pusē, bet otra atslogot Lielvārdes/G.Astras ielu, ko visi lieto kā pilsētas iekšējo apvedceļu (Juglas ielas un Lubančika kombinācija ir vēl lielāks sūds). Faktiski ir jāatjauno Z šķērsojuma projekts, tāpat līdz kādai celtniecībai gadi aizies, nevis jāimite darbība ar veloceliņu tīklu (ari tas ir svarīgi gan mobilitātei)