Degvielas tirgotājs: degvielas patēriņš turpinās samazināties 17

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 6.janvāris 2023 13:03

Latvijā degvielas patēriņš kopš Covid-19 pandēmijas ir samazinājies un, visticamāk, neatgriezīsies kādreizējā līmenī, intervijā aģentūrai LETA teica SIA "Neste Latvija" valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.

"Cilvēkiem naudas resursu ir tik, cik ir", sacīja Beiziķis, norādot, ka 2022.gadā iedzīvotāji tērēja būtiski vairāk līdzekļu degvielas iegādei nekā iepriekš, taču daudzums, ko var iegādāties, ir samazinājies.

"Mēs redzam, ka kopš vasaras sākuma, kad degvielas cena pārsniedza divus eiro litrā, privātpersonas pērk mazāk degvielas. Manuprāt, būtiskākais samazinājums varētu būt Rīgā un Rīgas reģionā, kur cilvēki, iespējams, ir atraduši alternatīvus pārvietošanās veidus, piemēram, sabiedrisko transportu, velosipēdus," teica Beiziķis, piebilstot, ka savukārt reģionos īpaši daudz alternatīvu nav, uz darbu ir jābrauc, tādēļ cilvēki vairāk taupa uz brīvdienu izbraucieniem un ceļojumiem. 

Vienlaikus "Neste Latvija" vadītājs norādīja, ka komercsektors darbu turpina kā ierasts un arī degvielas patēriņš šajā segmentā nav būtiski mainījies.

Runājot par kopējo degvielas patēriņu, Beiziķis sacīja, ka Latvijā "visaugstākais pīķis" bija 2019.gadā. "Kopš Covid-19 patēriņš ir samazinājies, un es neticu, ka tas atgriezīsies kādreizējos līmeņos gan ekonomiskāku auto dēļ, gan augstāku degvielas cenu dēļ," teica "Neste Latvija" vadītājs, paužot cerību, ka saglabāsies stabils patēriņš apmēram pašreizējā līmenī.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.janvāris 2023 13:23
0 4 Atbildēt

Cilvēki arvien vairāk pāriet uz ekoloģiskiem elektroauto, skūteriem un velosipēdiem.

Cilvēks 6.janvāris 2023 13:33
8 1 Atbildēt

Es pārgāju uz attālināto darbu! Man nav tik daudz naudas, lai pārietu uz Elektro auto!

Eduards 6.janvāris 2023 16:30
6 6 Atbildēt

Kauns ka biju uz barikādēm, valsts ir izpostīta.

HE 7.janvāris 2023 10:51
2 0 Atbildēt

Brīvību un valsts neatkarību var izcīnīt (ja vēl neesi sapratis , tad 90 tajos Latvijai ļoti paveicās) ,bet to ir ļoti grūti nosargāt, jabūt gudriem un ar mugurkaulu , lai visādi ''latvieši'' neprasītu sev privilēģijas un neizlaupītu šo skaisto zemi. Ja vajadzēs otreiz iesi cīnīties par savu zemi? Pats eEsmu gana labi apmacīts, un nešaubīgi likšu lietā savas prasmes.

imzz 7.janvāris 2023 13:13
2 1 Atbildēt

Ņemot vērā mūsu elites izcelsmi no komunistiem, komjauniešu līderiem un čekistiem, kā arī masīvās pārkrievošanas sekas valsts vēl ir pārsteidzoši labā stāvoklī.

HE 7.janvāris 2023 13:36
1 0 Atbildēt

Ar jauno paaudzi arī brīžiem nav viss labi , visādi te ministri "putni" ar komuņagu metodēm sagādā caurlaides sievu automobīļiem pilsētas centrā...

reku 6.janvāris 2023 16:36
1 0 Atbildēt

Jūs samazināt patēriņu, mēs palielināsim cenu.

Mājas 6.janvāris 2023 17:06
5 2 Atbildēt

Kopš pārcēlāmies tuvāk darbam, vienu auto pārdevām un otrs pūst sētasmalā, jo ar to brauc tikai uz laukiem vasarā. Tagad riktīgi novērtējām laika ieguvumu, kas pirms tam tika bezjēdzīgi pakāsts korķos, dzenājot auto uz apskatēm, eļļas maiņām, apdrošinot utt.

Janka 9.janvāris 2023 15:04
2 0 Atbildēt

Bet ko darīt, kad Rīga un pierīga ir 'ekskluzivā' zona, jeb īpasumi maksā krietni dārgāk tikai tāpēc, ka....

Piemēram plika īre videji maksā 100-300€/men vairak ne kā kādā Olainē, Baldonē, Ropažos utml(100/130km turp-atp dienā ceļš) Tad jautājums vai turpini barot tos šakaļus, bet taupi savu laiku vai turpini liet, barojot citus šakāļus, toties maksā par 3 istabu dzīvoli 200€/men īri nevis 400 vai pat

450€ par psrs majas dzīvokli + komunalie....

Jo 6.janvāris 2023 18:06
0 0 Atbildēt

Nekas, neķer kreņķi, Beiziķa kungs, tūlīt patēriņš būs nepajokam, uz šo sala laiku bākas būs gana tukšas...

650 6.janvāris 2023 18:52
0 1 Atbildēt

Slēpes,Armand, slēpes aizmirsi pieminēt.Un to, ka visvairāk naudas (tikdaudz, kā nekā jebkad agrāk) ir Lohiem.

Wonder why 6.janvāris 2023 21:36
0 0 Atbildēt

Beiziķis ir cirvis. Cietumā vieta viņam.

Garāmgājējs 7.janvāris 2023 6:37
1 1 Atbildēt

Biržā cena nokritas par 1eur ,latvanija par 10cent. Biržā cena uzkāpj par 10cent latvanijā par 5cent ..Zagļu kantoru logo. Nekā personīga tirais bizness...

Wonder why 7.janvāris 2023 9:07
0 0 Atbildēt

Biržas cenas viņi ņem vērā cenu paceļot. Tas ir kartelis.

Birža 7.janvāris 2023 13:06
1 0 Atbildēt

Vai tad gājēji var izteikt komentārus par degvielas cenām?

Leo 8.janvāris 2023 10:03
0 1 Atbildēt

Par ko kauns. Domā, ka Ukraiņi arī kaunēsies par savu valsti, kad iestāsies eiropā un algas būs stipri zemākas kā Vācijā piemēram? Katram sava cīņa. Kā mierinājumam vajadzētu būt, ka dzīvojam labāk par valsti no kuras atdalījāmies. Tātad valsts ir nevis izpostīta, bet pacelta, bet vēl tāls ceļs ejams.

Janka 9.janvāris 2023 15:34
0 0 Atbildēt

A viņiem ir opcija neiestāties? Kā diez to izpostīto valsti pacels bez savienības palīzības? Tur ar saulespuķu eļļu un graudu eksportu būs krietni par maz lai tuvākajos 100gados to izdarītu paša spekiem!

Bet 'ES' tomēr 27 valstīs... pacels tik kārtejos nodoklīsus kas būs uz vidusklases pleciem un Jevropa tik sūtīs desmitiem miljardu eiro palīdzības pakas, jo kā Zelenskis paraudās, ka vajag, tā kontā būs! Jo savienība tak! Kur viens otram palīdz!

Un tieši uz šī reiķina, krietni arī pieaugs korupcija jo dos tik cik prasīs... Jeb uz papīra viens un viss būs kartībā, dzīvē būs pavisam kas cits. Gluži, kā Latvijā!

Esmu bijis ukrainā pedejo reizi 2013 gada vasarā uz 2 mēnešiem, perfekta un nesabojata valsts! It kā ir mūsdienu modernisms, bet tajā pašā laikā dzīvē ir palicis vēsturiskais un vienkāršais praktisms no psrs laikiem- jo ja viss darbojas un strādā, tad priekškam izdomāt jaunu velosipēdu?!??

Iestāsies 'ES' visu vajadzes piegriezt, nogriezt.. Daudz savas rūpnīcas būs jāslēdz jo redz kaut kādas izdomatās ''normas'' tapēc zaļāk, būs importēt un lobēt konkrētās lietas no Spānijas, nevis ražot savā valstī... būs japakļaujas 100000un1 normām un varēs arī beidzot sākt čīkstēt.

Gluži kā pie mums, rullēs tie kas būs pie šprices augšgalā, pārejie centīsies izdzīvot mahinējot, kā prot. Jeb būs tāda Eiropas 'no mans land.'

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektriskie kravinieki jau 2030. gadā “noliks pie vietas” dīzeļus

Elektrisko kravas auto drīzu uzvaras gājienu paredz jaunākais pētījums. Lasīt vairāk

 

Vēl mazāk darba vadītājam - Ford uzlabojis BlueCruise autopilotu 5

ASV autobūves uzņēmums Ford uzlabojis savu BlueCruise tehnoloģiju, kas nodrošina daļēju autonomo braukšanu uz noteiktiem ceļiem. Tas iespējams, pateicoties jaunākajam atjauninājumam ar indeksu 1.4. Lasīt vairāk

 

Kad zīmes neredzam (+ FOTO) 13

Neredzam, nesaprotam vai ignorējam - iauto.lv lasītājs iesūtījis attēlus, kas uzņemti pie bērnu slimnīcas Rīgā. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās 24 stundu izturības sacensībās. Kā mums gāja? (+ foto) 5

20. un 21. septembrī Lietuvā, Panevežā tika aizvadītas “Enefit” 24 stundu auto sacīkstes elektriskajiem automobiļiem. Tajās piedalījās arī Latvijas auto žurnālistu komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti