„Lotus” nesteigsies ar Raikonena aizvietotāja nolīgšanu

 
iAuto | 27.septembris 2013 6:10

„Lotus” komanda nesteigsies ar soma Kimi Raikonena aizvietotāja nolīgšanu nākamajai sezonai, oficiālajai vietnei „F1.com” pastāstījis komandas vadītājs Ēriks Bujē.

„Patlaban mēs izvērtējam visas iespējas. Mēs varam atļauties nedaudz nogaidīt, jo mūsu komandas rīcībā ir visvairāk kārotā brīvā vieta,” uzskata Bujē.

Foto: fia.com

Kā zināms, 33 gadus vecais Raikonens no nākamās sezonas atgriezīsies „Ferrari” komandas sastāvā, ar kuru 2007.gada sezonā izcīnīja čempiona titulu.

Bujē uzsver, ka potenciālā braucēja atbalstītāju naudas maka biezums nekādā veidā neietekmēs viņa izvēli, un somu pilota aizvietotājs tiks izvēlēts, ņemot vērā viņa vērtību un nopelnus, nevis naudu.

„Lotus” komandas vadītājs norāda, ka viņa rīcībā ir jauns un talantīgs braucējs, Romēns Grožāns, līdz ar to komandai būtu vajadzīgs pilots „ar vārdu”. „Ja mēs uz nākamo sezonu nedabūsim vārdu, mums būs jāstrādā ilgākam termiņam, lai izveidotu paši savu vārdu,” spriež Bujē.

„Jaunais un talantīgais” Grožāns gan F1 jau aizvada savu trešo pilno sezonu un ir sasniedzis 27 gadu vecumu, kad pilotu par jaunu uzskatīt jau ir nedaudz nepieklājīgi, un viņam vajadzētu sākt rādīt augstvērtīgu un stabilu sniegumu.

Grožāns gan mēdz uzrādīt ļoti ātrus apļa laikus kvalifikācijās, taču 39 aizvadītās sacīkstēs uz goda pjedestāla izdevies kāpt vien piecas reizes. Pērn sezonu franču autobraucējs pabeidza 8.vietā ar 96 punktiem, bet šogad izdevies izcīnīt vien 57 punktus (8.vieta), kas ir par 0,4 punktiem vidēji sacensībā mazāk. Tikmēr viņa komandas biedrs pērn pēc divu gadu izklaidēšanās dažāda līmeņa rallija sacensībās izcīnīja 207 punktus un 3.vietu, bet šogad ar 149 punktiem atrodas 4.vietā un turpina cīņu par čempionāta bronzas godalgu.

Vienlaikus, Grožāns varētu būt „Lotus” komandas vienīgā cerība, jo noprotams, ka patlaban tiek vērtētas iespējas nolīgt pieredzējušo Felipi Masu („Ferrari”) vai 26 gadus jauno Niko Hulkenbergu („Sauber”).

Hulkenbergs šogad aizvada savu ceturto sezonu un līdz šim augstākais viņa sasniegums ir pērn Beļģijā izcīnītā 4.vieta un 11.vieta sezonas kopvērtējumā. Šogad ar 19 iegūtiem punktiem vācu pilots atrodas 13.vietā, līdz ar to, ja izvēle kristu par labu viņam, tā būtu samērā riskants skats uz nākotni. Savukārt Masa gan 2008.gadā pusi apļa bija pasaules čempions, taču dramatiskā sezonas finišā tomēr palika otrais, tomēr pēc tam uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena vairs netika redzēts, un arī sezonas kopvērtējumā augstāk par 6.vietu brazīlietim tikt nav izdevies.

„Abi braucēji ir ļoti ātri,” vērtē Bujē. „Masam ir uzkrāta vērtīga pieredze, taču arī Hulkenbergs tiek augstu vērtēts. Jautājums ir, vai mēs vēlamies būt konservatīvi un strādāt ar pieredzējušu braucēju, sevišķi, ņemot vērā izmaiņas tehniskajos noteikumos nākamajā gadā, vai vēlamies riskēt un ņemt jaunu braucēju.”

„Lotus” komandas vadītājs gan atzīst, ka risks būtu abos variantos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti