Nepaliec malā dzesēšanas šķidruma dēļ! 5

 
9.jūlijs 2008 9:24

Par nepieciešamību nomainīt dzesēšanas šķidrumu autovadītāji parasti atceras tikai tad, kad rodas problēmas ar motora dzesēšanu vai automašīnas salona apsildi. Citkārt tam netiek pievērsta liela uzmanība. Taču jāatceras, ka dzesēšanas šķidruma kalpošanas laiks ir ierobežots.


Tehnisko šķidrumu sērijai Pitstop pievienojušies vēl divi šķidrumi – antifrīzs un antifrīzs Longlife

Taupīt naudu un iegādāties lētu dzesēšanas šķidrumu - tas ilgtermiņā pilnīgi noteikti neatmaksājas. Nekvalitatīvs dzesēšanas šķidrums nenodrošina ne atbilstošu motora dzesēšanu, ne vēlamo salona temperatūru, nedz arī aizsargā metālu. Taču tās nebūt nav vienīgās problēmas. No veca vai nekvalitatīva dzesēšanas šķidruma var ciest gan dzinēja temperatūras devēji, kuri iespaido motora darbību, gan dzesēšanas šķidruma sūknis, gan termostats. Aizsērēt var arī radiators. Šo problēmu novēršana izmaksās daudz dārgāk kā kvalitatīva dzesēšanas šķidruma uzpilde vajadzīgajā brīdī.

Dzesēšanas šķidruma kalpošanas ilgums ir no 6 līdz pat 60 mēnešiem. Ja uz iepakojuma nav papildus norādes, tad šķidrumu ieteicams nomainīt reizi gadā. Taču, piemēram, jaunajai Pitstop Premium antifrīzu sērijai uz iepakojuma ir norādīts šķidruma kalpošanas laiks. Parastajam Pitstop Premium antifrīzam tas ir 12 mēneši, savukārt Pitstop Premium Longlife dzesēšanas šķidruma funkcijas spēj pildīt ilgāk - vismaz 5 gadus vai līdz pat 250 000 km nobraukuma pasažieru automašīnām un 500 000 km komerciālajiem transporta līdzekļiem.

Pārbaudīt to, vai dzesēšanas šķidrums, kuru vēlaties iegādāties, ir kvalitatīvs, var turpat uz vietas tirdzniecības vietā. Dzesēšanas šķidruma iepakojums ir jāsakrata. Šīs darbības rezultātā, iespējams, veidosies putas, taču putām ir jāpazūd 10 sekunžu laikā. Ja tā nenotiek, tad šī dzesēšanas šķidruma kvalitāte ir apšaubāma un labāk izvēlēties citu.
 

Informāciju sagatavoja:
Ieva Treija, SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd.
 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
rustams riga vecmilgravis 6.augusts 2014 23:43
1 0 Atbildēt

braukaju uz pitstop antifrizi longlife 8 gadus!! vagis audi kupeja 89 gads.2.0i nekad nav pievilis uz celja!! ta nav reklama,vienkarshi iegaju lai atrastu kur var to bishki letak nopirkt,,jo labs un citu nemekleju,!

259317. viesis 9.jūlijs 2008 19:53
1 0 Atbildēt

Kādreiz (94.-99.gads) ar 80. burbuli nobraukts neko nemainot un nezinot vai vispār kādreiz tosols ticis mainīts. Problēmu bija 0. Pēc tam tik ilgi ar vienu nekad nav sanācis braukt-viduvēji 1,5-3 gadi ,protams tosolu nemainot,un viss notiekās... p.s. arī iepriekš žiguļu laikos nekad netiku mainījis..varbūt veicās..

259346. viesis 10.jūlijs 2008 8:48
1 1 Atbildēt

analogs - zobu birste jāmaina ik pēc trīs mēnešiem :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Sliktais puisis ar BMW - traucē braukt un kaujas (+ VIDEO) 3

No video apraksta noprotams, ka filmētājs īslaicīgi patraucējis BMW vadītāju, kurš pārvietojies pa kreiso joslu ar lielāku ātrumu. Atriebjoties BMW vadītājs vairākas minūtes bloķē filmētāju, bet incidenta beigās arī pielietojis fizisku spēku. Lasīt vairāk

 

Jaunais gājēju tilts – šķērslis māmiņām un ratiņniekiem (+ VIDEO) 9

Uzņēmums “Latvijas dzelzceļš” nupat svinīgi atklājis jaunu dzelzceļa šķērsojumu – gājēju tiltu Rīgā, Ezera ielā. Taču jau pirmajā dienā tas saņēmis skarbu kritiku un sūdzības sociālajos tīklos, jo savas konstrukcijas dēļ šis tilts daļai lietotāju varētu būt grūti pieejams. Lasīt vairāk

 

Jau otro reizi - Indijā sabrūk nepabeigts tilts pār Gangu (+ VIDEO) 11

Nepabeigtais tilts Indijā sabrūk otro reizi divu gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley nodemonstrē kupejas Batur „kosmiskās” versijas (+ FOTO) 3

Izmantojot par pamatu ekskluzīvo kupeju Batur, britu ražotājs izstrādājis vairākas versijas, krāsu, materiālu un apdares elementu idejas smeļoties no kosmosa. Par vienu no lielākajiem izaicinājumiem kļuva ekoloģisko apdares materiālu izmantošana. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti