Nepaliec malā dzesēšanas šķidruma dēļ! 5

 
9.jūlijs 2008 9:24

Par nepieciešamību nomainīt dzesēšanas šķidrumu autovadītāji parasti atceras tikai tad, kad rodas problēmas ar motora dzesēšanu vai automašīnas salona apsildi. Citkārt tam netiek pievērsta liela uzmanība. Taču jāatceras, ka dzesēšanas šķidruma kalpošanas laiks ir ierobežots.


Tehnisko šķidrumu sērijai Pitstop pievienojušies vēl divi šķidrumi – antifrīzs un antifrīzs Longlife

Taupīt naudu un iegādāties lētu dzesēšanas šķidrumu - tas ilgtermiņā pilnīgi noteikti neatmaksājas. Nekvalitatīvs dzesēšanas šķidrums nenodrošina ne atbilstošu motora dzesēšanu, ne vēlamo salona temperatūru, nedz arī aizsargā metālu. Taču tās nebūt nav vienīgās problēmas. No veca vai nekvalitatīva dzesēšanas šķidruma var ciest gan dzinēja temperatūras devēji, kuri iespaido motora darbību, gan dzesēšanas šķidruma sūknis, gan termostats. Aizsērēt var arī radiators. Šo problēmu novēršana izmaksās daudz dārgāk kā kvalitatīva dzesēšanas šķidruma uzpilde vajadzīgajā brīdī.

Dzesēšanas šķidruma kalpošanas ilgums ir no 6 līdz pat 60 mēnešiem. Ja uz iepakojuma nav papildus norādes, tad šķidrumu ieteicams nomainīt reizi gadā. Taču, piemēram, jaunajai Pitstop Premium antifrīzu sērijai uz iepakojuma ir norādīts šķidruma kalpošanas laiks. Parastajam Pitstop Premium antifrīzam tas ir 12 mēneši, savukārt Pitstop Premium Longlife dzesēšanas šķidruma funkcijas spēj pildīt ilgāk - vismaz 5 gadus vai līdz pat 250 000 km nobraukuma pasažieru automašīnām un 500 000 km komerciālajiem transporta līdzekļiem.

Pārbaudīt to, vai dzesēšanas šķidrums, kuru vēlaties iegādāties, ir kvalitatīvs, var turpat uz vietas tirdzniecības vietā. Dzesēšanas šķidruma iepakojums ir jāsakrata. Šīs darbības rezultātā, iespējams, veidosies putas, taču putām ir jāpazūd 10 sekunžu laikā. Ja tā nenotiek, tad šī dzesēšanas šķidruma kvalitāte ir apšaubāma un labāk izvēlēties citu.
 

Informāciju sagatavoja:
Ieva Treija, SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd.
 
Visi komentāri
 
259215. viesis 9.jūlijs 2008 10:16
0 0 Atbildēt

manam lūznim kaut kāds saļņiks laiž garām un pa gadu kādi 2-3L iztek tā antifrīza. Iznāk atbilstošs nomaiņas cikls :)

259317. viesis 9.jūlijs 2008 19:53
1 0 Atbildēt

Kādreiz (94.-99.gads) ar 80. burbuli nobraukts neko nemainot un nezinot vai vispār kādreiz tosols ticis mainīts. Problēmu bija 0. Pēc tam tik ilgi ar vienu nekad nav sanācis braukt-viduvēji 1,5-3 gadi ,protams tosolu nemainot,un viss notiekās... p.s. arī iepriekš žiguļu laikos nekad netiku mainījis..varbūt veicās..

259346. viesis 10.jūlijs 2008 8:48
1 1 Atbildēt

analogs - zobu birste jāmaina ik pēc trīs mēnešiem :D

259347. viesis 10.jūlijs 2008 9:33
0 0 Atbildēt

Raksta taisnību. Daudzi ir uzvārījuši savus auto lietojot lētos antifrīzus. Daudziem vārīšanās temperatūra ap 105C, kamēr mūsdienu auto paredzēti darbam ar antifrīziem ar vārīšanās temperatūru virs 120C.

rustams riga vecmilgravis 6.augusts 2014 23:43
1 0 Atbildēt

braukaju uz pitstop antifrizi longlife 8 gadus!! vagis audi kupeja 89 gads.2.0i nekad nav pievilis uz celja!! ta nav reklama,vienkarshi iegaju lai atrastu kur var to bishki letak nopirkt,,jo labs un citu nemekleju,!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti