Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Policija izveido grupu cīņai pret ceļu policistiem kukuļņēmējiem 171

 
16.oktobris 2002 10:38

Valsts policijā cīņai pret kukuļņemšanas gadījumiem ceļu policijā izveidota četru cilvēku darba grupa, kas policistu pārbaudīšanai drīkstēs arī imitēt kukuļdošanu, informēja VP priekšnieks Juris Rekšņa. Šis ir viens no pasākumiem, ko VP veic policijas prestiža paaugstināšanai, pauda VP priekšnieks.

Grupa, kuras sastāvā iekļauts ari viens Ceļu policijas pārvaldes pārstāvis, reaģējot uz ziņojumiem par iespējamiem kukuļņemšanas gadījumiem, pārbauda aizdomās turamos ceļu policistus un, ja aizdomas apstiprināsies, viņiem būs jāšķiras no darba policijā. Rekšņa pieļāva, ka daļu vainīgo atkarībā no likumpārkāpuma smaguma sauks arī pie kriminālatbildības. Darba grupai, lai pārbaudītu aizdomās turamo godīgumu, atļauts arī imitēt kukuļdošanu. Grupā darbojas pašreizējie policijas štata darbinieki, un tās finansēšanai papildu līdzekļi nav paredzēti. VP kriminālpolicijas priekšnieks Valdis Pumpurs piebilda, ka policija apzināti neslēpj šādas grupas izveidi, tādējādi cerot ar masu mediju starpniecību "brīdināt" vainīgos un, iespējams, novērst jaunus kukuļņemšanas gadījumus. Rekšņa arī pastāstīja, ka arvien lielāku uzmanību VP vadība pievērš ceļu policistu darba ētikai - nosvērtībai un laipnībai. "Nevienam taču nav patīkami diskutēt ar īgnu vai niknu ceļu policistu," teica VP priekšnieks. RĪGA, OCT 15, BNS
 
Visi komentāri
 
43842. viesis 16.oktobris 2002 10:44
0 0 Atbildēt

jauki!

43843. viesis 16.oktobris 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Tā teikt, ja negribi lai tevi pieķer kukuļņemšanā, būs jāmaksā JUMTAM :D

43844. viesis 16.oktobris 2002 10:47
0 0 Atbildēt

kurš ta gribēs savējos stučīt? Ta jau labāk būtu pieaicinājuši kādu neatkarīgo ekspertu.. :)

43845. viesis 16.oktobris 2002 10:48
0 0 Atbildēt

A kam ir vajadzīgi neatkarīgi eksperti??? Kuram tad ir vajadzīgi publiski mēsli???

43846. viesis 16.oktobris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

Da brauc tu pa pilsētu 70km/h. Tevi apturēs CP. Tu viņam piedavā 10Ls bez protokola un viss, gatavs. "Komm zu mir bitte, dritte" Policistu pārbaude... daudz nevajag domāt.

43847. viesis 16.oktobris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

tu savu koleegji stukachotu?

43848. viesis 16.oktobris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

diezvai uz tik mazu paarkaapumu vish riskees.. ja nu vieniigi galiigs anabuko.....

43849. viesis 16.oktobris 2002 10:56
0 0 Atbildēt

Tu zini, vienmēr un visur ir tadi pizdjuki, kuri ne tikai koleģus var zastukatj, bet arī savu ģimeni draugus utt. Tāpēc jebkurā gadījumā viņi izveidos to komisiju, noķers 4-5 'negodīgus' policistus (mēneša plāns taču ir) viņus atvaļinās no dienesta un viss OK, korupcijas vairs nav. Tas ir bērnam saprotams.

43850. viesis 16.oktobris 2002 10:58
0 0 Atbildēt

...kā arī visām CP ekipāžām izsniegtas šo četru brašuļu fotogrāfijas:DDDDDDDDDD

43852. viesis 16.oktobris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

a bet nu vismaz kaut kas tiek dariits, cerams ka tam ar buus kaadi rezultaati...

43854. viesis 16.oktobris 2002 11:02
0 0 Atbildēt

kaads kaadreiz ir devis tieshi rokaas mentam? vish jau parasti to iztaisataa ka kjipa tu pats tur noliki un es neko neredzeeju...

43855. viesis 16.oktobris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

Neticu, ka šī sistēma strādās! Ja jau tajā komisijā būs arī CP pārvaldes darbinieks, tad reāli vainīgie savlaicīgi jau tiks pabrīdināti un nekas netiks atklāts! Publiska acu aizmālēšana!

43857. viesis 16.oktobris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

Kas ir šie četri cilvēki? Ko tad īsti viņi darīs? Ja doma ir tāda, ka šie četri paši brauks un mēģinās ķert kukuļņēmējus, tad tas ir pilnīgi garām. Tādā gadījumā šie cilvēki superātrumā kļūs visai sabiedrībai un noteikti policijai ļoti populāri cilvēki. Vajag katru dienu vienu cilvēku no malas, kam iedod sazīmētu naudiņu un uz priekšu - mēģini nu kādam to iesmērēt. Domāju, ka ir cilvēki kas būtu gatavi pat piemaksāt par tāda darbiņa veikšanu!!!

43859. viesis 16.oktobris 2002 11:08
0 0 Atbildēt

CP uz pieres raxstiic "MENT"!!! Pa gabalu var jau redzeet, ka veeders pa priekshu iet!!! Vinjus tachu atpaziis uzreiz!!! Grupaa vajadzeeja jaunus nevainiigus gurkjus!!! Vai piem. jaunas meitenes!

43860. viesis 16.oktobris 2002 11:08
0 0 Atbildēt

Noteikti vajag šīs darba grupas rezultātus publiskot. Piemēram Iauto. Es domāju ka sākotnējais plāns jānoliek vismaz 10 CP vīriņu dienā.

43861. viesis 16.oktobris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Pirmaa nedeela buus veiksmiiga... Peec tam jau visi CP zinaas tos 4 peec izskata... IMHO neefektiivi...

43862. viesis 16.oktobris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Neko tas nemainīs, apmēram 2 gadi atpakaļ aizturēja veci kurš deva 5 lati, ar ko tas beidzās - ne ar ko!

43867. viesis 16.oktobris 2002 11:21
0 0 Atbildēt

Lai nezaudētu savu konfidenciālitāti šie puiši braukās maskās. Cienījamie ceļu policisti. Neņemiet kukuli no cilvēkiem maskās, tas var izrādīties liktenīgi. :)

43868. viesis 16.oktobris 2002 11:22
0 0 Atbildēt

tā grupa savukārt ņem piecīšus no mentiem!

43869. viesis 16.oktobris 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Jācer, kad tas nestrādās, jo lētāk tomēr pa 5cīti sarunāt, tiesības, komisijas utt. Tas patērētais laiks, tomēr nav 5Ls vērts. Arī par sīkiem pārkāpumiem labāk dodu 5Ls uz rokas, nekā gaidu, kamēr tiks tas protokols par 5Ls aizpildīts. Pa to laiku kamēr viņš raksta, es jau būšu tik tālu aizbraucis, ka aizmirsīšu pa to samaksāto 5Ls.

43870. viesis 16.oktobris 2002 11:24
0 0 Atbildēt

eu, bet nav labi - beigsies jaukais pieciishu laiks :(((

/subaru/

43877. viesis 16.oktobris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Vinji tikai panāks to ,ka no cp aizies tur strādājošie...un kurš gan interesanti ies par 120Ls strādāt šo ''jauko darbu'':)

43879. viesis 16.oktobris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

atkal juusu murgainaas fantaazijas - viss ir suuds, valdiiba nekaa nedara utt. Shis ir reaals variants, kas polichiem liks uzmaniities no bezprotokolu un bezpapiiru naudas njemshanas. Juus ko domaajat, ka tas, kursh iekritiis(ja vispaar vinsh zinaas, kursh bijis tas iegaazeejs) tagad visus apzvaniis(jau no maajas, jo tak darbs vairs nebuus)???? liekaties mieraa. CP vairs nenjems no jums par +30 5Ls, arii ne 10 Ls - protokols buus, nauda peec tam nebuus. Apsveicami - aatrumu arii vairs nepaarkaapsim tik biezi. nfg visus pozitiivos actionus nolikt, ko?

43881. viesis 16.oktobris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Piektais te sestais; sakaru pārbaude, kā dzirdi??

Te piektais dzirdu labi;

Te sestais: Safonovs ,Alfrēds, Benjāmiņš un Pičuks izbrauca jūs pārbaudīt, kā sapratāt???

Te piektais: sapratām, paldies!!!!

Tas varētu būt dzīvs piemērs .........!!!!!!!!

43882. viesis 16.oktobris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Autovadītājiem pašiem gan ar jāsāk uzmanīties, jo pastāv jau arī pants par kukuļdošanu, ne tikai ņemšanu. Cleera

43883. viesis 16.oktobris 2002 11:50
0 0 Atbildēt

Optimistiski noskaņotai Memfis :D

43884. viesis 16.oktobris 2002 11:53
0 0 Atbildēt

Svētdien biju pārrunās ar CP un centos sarunāt. Saku, vai tad rēķins uzreiz jāraksta, pārkāpums bija neliels, 66km/h 50 vietā. Šis uzreiz, nē mēs nevaram jo ir akcija pret mums un ķer ņēmējus. Es šim saku, ka neko netaisos dot, tāda jauka diena, vai tad uz reiz jāsoda.

Protams, beigās bija jauka vienošanās un uzskatu, ka brīdinājums bija pareizais sods. Tā arī visu dienu nobraukāju nepārsniedzot ātrumu.

43889. viesis 16.oktobris 2002 12:02
0 0 Atbildēt

nu redz - ir jau pozitiivi rezultaati! un tikai tad, kad autovadiitaaji sapratiis, ka CP nav prieksh tam, lai visi no viniem baidiitos, arii, lai nepamatoti 5Ls panemtu no mums un apeestu krogaa, tikai tad vareesim buut drosi, ka csn nedriikst paarkaapt defaultaa, jo sodi ir paarmaacosha motivaacijas radiishana. Un sodi buus lieli. Un ieveerosim csn - netaisiisim crashus, nebrauksim virsuu cilveekiem un nebaidiisim arii citus sat. daliibniekus

43890. viesis 16.oktobris 2002 12:03
0 0 Atbildēt

Viss jau OK, tikai pēc divām dienām to četru darboņu bildes būs katra sevi cienoša CP maciņā ... lai nepiemirstās :))

43893. viesis 16.oktobris 2002 12:06
0 0 Atbildēt

Nu no tiem, kam auto reģistrēts Rīgā fiziskai personai, droši vien uzmanīsies, bet mums, kam auto reģistrēts ārpus Rīgas, viss būs pa vecam :o)

43895. viesis 16.oktobris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Kas ir 120 ls ???!!! tātad variantu nav!

43897. viesis 16.oktobris 2002 12:11
0 0 Atbildēt

arii man par paarkaapumu +20 km pie atlautaa 100 km/h saaka staastiit par kaut kaadaam akcijaam pret viniem bet tik un taa paneema pieciiti un laimiigu celu.starp citu vai kaads ir pacekojis ar kaadiem autiniem vizinaas CP darbinieki aarpus darba laika,teiksu taa zinu paaris CP pavirsi nu bet ambiicijas oi oi oi ,pie savas ne mazaakaas algas nevaru atlauties to ko vini iegaadaajaas,piem MB 600,BANG @OLUFSEN u.c

43898. viesis 16.oktobris 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Nav slikti,bet lai tas viss strādātu, vēl sodu shēmu vajag sakārtot, izmetot sistēmu "no-līdz". Un atbalstu MrFoley gadījumu, pāris reizes man arī CP ir pabrīdinājuši bez naudas atņemšanas :) Girac

43902. viesis 16.oktobris 2002 12:21
0 0 Atbildēt

Vispār jau prieks, ka tiek kautkas darīts lietas labā ... Nezinu kā tas strādās, bet tiešām ceru, ka viss ir pārdomāts (bet ne viss presei izstāstīts). :))

Lai nu kā, man brīžiem ir kauns par LR POLICIJU un par to ka viņi "pa piecīti" izdarīs visu.. Kā smejies - puiši formās pēc izsaukuma - CP.

BEz tam, ja nebūs piecīšu sistēma, tad arī valsts "Plāni" pildīsies ātrāk un nebūs jāpiesienās pie strīdīgiem un neesošiem pārkāpumiem. attiecīgi iegūsim visi .. :))

es, taac nereāli - optimistisks esmu šodien

43906. viesis 16.oktobris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

100 piecīši=500 ls :))))

43908. viesis 16.oktobris 2002 12:34
0 0 Atbildēt

akcija izskataas kaa "pcholi protiff mjoda"... :-/

---

ParaTr00per,

JagXJ12

43912. viesis 16.oktobris 2002 12:39
0 0 Atbildēt

Savējie kontrolēs savējos?

Bez vadības un finansējuma no malas?

Pakļauti tiem pašiem priekšniekiem, kuriem pakļauti parastie CP darbinieki?

Nestrādās šāds variants!

Vajag atsevišķu struktūrvienību, ar CP nekad nestrādājušiem darbiniekiem, obligāti ar no CP atsevišķu budžetu un vadību. Arī darbinieku algai ir jābūt gana lielai, lai nesāktos draudzīgas attiecības ar CP darbiniekiem.

ok, ok, pāris nevēlamos darbiniekus no CP šādi atfiltrēs, bet tikai tos, kurus jau iepriekš būs paredzēts izsvītrot...

43913. viesis 16.oktobris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Tā jau tur nav kas strādā par tiem grašiem no valsts.Ar šādu pieeju viņi neko nepanāks...

43914. viesis 16.oktobris 2002 12:56
0 0 Atbildēt

To Memfis: Tu kādreiz mūžā esi nobraucis vairāk kā 20km dienā?

Nu tās 2 reizes, kad brauci uz laukiem pie tantes neskaitīsim.

Tas nav uzbrauciens Tev personīgi, bet gan mājiens visiem tiem 5Ls nemīļiem (Specialists, Wampirius, viesis 2002-10-16 12:11:12 u.c.) Pamēģiniet "ievērojot CSN" izbraukt maršrutu Rīga- Liepāja- Ventspils- Rīga, zinot kad Liepājā Jūs nevienu nesastapsiet pirms 9:00, bet pašam jābūt atpakaļ Rīgā jau agrā pēcpusdienā. Tas nav nevīžīgs dienas plāns, bet gan normāls 21 gadsimta dienas ritms. Jums varbūt nav nekur jāsteidzas, jo ja uz mežu pēc sēnēm aizbrauksiet 1 h vēlāk, nekas jau nenotiks.

43915. viesis 16.oktobris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

Darba grupai, lai pārbaudītu aizdomās turamo godīgumu, atļauts arī imitēt kukuļdošanu.

Vai mūsu likumi tādu rīcību pieļauj? Provocēt uz likumpārkāpumu...

43916. viesis 16.oktobris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

to lasiitaajs: tas nebuut nav attaisnojums, ka tu straadaa parshivaa izplatiishanas kantorii kurzemes/zemgales regionaa, kur ir jaavadaa leetas preces uz priekshu atpakal, katru dienu. Tavaa darba liigumaa arii ir noteikti piemineets, ka kompaanija nav atbildiiga par avaarijaam/sodiem/citiem axidentiem, kas vareetu rasties tavas vainas peec. Man pofig, kur tev ir jaabuut un cikos. csn ir rakstiiti prieksh visiem, un kameer vien pieciisus nems, "nekad laikaa nepaspeej" autovadiitaaji nesiisies ar saviem turbomotoriem pa preteejaam joslaam kaa negudri (kaukaadi tirchiki traucee braukt), paturot pieciiti prieksh cp un apdraudot vispaareeju droshiibu. Tev autoskolaa maaciija, ka ir arii attaisnojami paarkaapumi?

43919. viesis 16.oktobris 2002 13:16
0 0 Atbildēt

es veelreiz atkaartoshu - neesmu sveetdienas brauceejs, bet statisktika runaa pati par sevi. avaarijaas iet bojaa cilveeki, kuri domaa, ka satiksmes noteikumi vinus ierobezo, nevis tie ir rakstiiti drosiibai.

43923. viesis 16.oktobris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

Memfis riktīgais frukts :)) tā vismaz izklausās!!!

43926. viesis 16.oktobris 2002 13:27
0 0 Atbildēt

Memfisam vienkārši ir zloba uz visu cilvēci par to, ka 80 aizmugurē jāvadā līdz. :D

43929. viesis 16.oktobris 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Memfis tu tik gudri runaa, it kaa nekad un necik nepaarsniegtu aatrumu.... Es piemeerem domaaju, ka lielaakaa dalja autovadītaju paarsniedz vismaz +10kmh robezhaas un paareejie vairaak...

43932. viesis 16.oktobris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

pilnībā piekrītu speciālistam

43935. viesis 16.oktobris 2002 13:39
0 0 Atbildēt

Memfisam, ir šofers kas pārkāpj:))))

43938. viesis 16.oktobris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

To Mem:Izplatīšnas kantoros un kurjeros neesmu strādājis, bet domāju, kad viņiem tāds maršruts nav tādā laikā jāizskrien. Neesmu arī vadītājs ar baigo stāžu, bet 7 gadu laikā neesmu izraisījis NEVIENU avārīju, tāpat kā IESAISTĪTS esmu bijis tikai 1. avārijā, kad man, kā domino kauliņu uzsita virsū aizmugurē stāvošo auto, un vanšu tilta veidojoties korķim. Tāpēc, vai tu man, muļķim, nevarētu paskaidrot: Ko es ar braukšanu +40 virs atļautā apdaraudu?

43940. viesis 16.oktobris 2002 13:55
0 0 Atbildēt

lasiitaajs - seeeene... 1kaart savas bombongas (nu, taas iistaas;) tu apdraudi... 2kaart izskataas, ka arii bombongas apdraud tevi...:)

43941. viesis 16.oktobris 2002 13:55
0 0 Atbildēt

to Lasītājs:

piekrītu Tev, bet tas atkarīgs no situācijas, pats arī ātrumu pārkāpju, bet nu ok dienā un pilsētā varbūt nevajadzētu pārsnigt ātrumu, et ja naktī, kad tuvmā nav neviena mašīna un neviena civēka un es braucu viens ar +30 nu stulbi sodīt!!!

43943. viesis 16.oktobris 2002 13:59
0 0 Atbildēt

To User: Nu loģiski ko no siutācijas. Es tak nenesīšos gar bērnu pilnu skolas pagalmu ar 90km/h, tikai tāpēc, lai būtu +40. Ja vajag, braucu arī uz 30, kur var uz 50.

43944. viesis 16.oktobris 2002 13:59
0 0 Atbildēt

Jus esat lohi ,katru ritu braucu uz darbu 70 km un katru dienu parkapju videji plus 30.Labak maksaju policistam neka dzivoju Riga

43947. viesis 16.oktobris 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Vadāšu līdz izziņu no darba, ka neesu policists, lai man ļauj maksāt piecīti :)

VP priekšnieka kungs, ņemiet mani darba grupā, gribu pārkāpt visus iespējamos satiksmes noteikumus un par to nesaņemt sodu, tā teikt , darba specifika, varat man pat algu nemaksāt!!! Apsolu, visus tos policistus, kuru sejas man nepatiks, izaicināt uz kukuļņemšanu!!! Strādāšu pēc tīrākās sirdsapziņas!!!

43948. viesis 16.oktobris 2002 14:04
0 0 Atbildēt

Nezinu kurš te ir lohs, bet taisnību sakot es ar dienā nobraucu vidēji 100 km, un braucu vidēji +20 - +30, nesaskatu tur nekā šausmīga, Pilsētās gan cenšos nepārkāpt noteikumus.

43949. viesis 16.oktobris 2002 14:06
0 0 Atbildēt

Akal džigitu lielīšanās, bet stāsts nebūt nebija par to....Cleera

43952. viesis 16.oktobris 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Laikam klijanu ielaa paarak mazas rindas, tizlenji, tagad raxtiisim cedeliites...:P

43956. viesis 16.oktobris 2002 14:09
0 0 Atbildēt

Oho, prātīgie un apzinīgie viesi sāk nākt atpakaļ no pusdienām.

43959. viesis 16.oktobris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

Cleera, tev ar cik piegājieniem izdevās tiesības dabūt??? a?

43961. viesis 16.oktobris 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Vareetu shitos 4 zanudas kaut kaadaa veidaa nozhmuriit......

Reksna suukaaa....

43962. viesis 16.oktobris 2002 14:14
0 0 Atbildēt

viesis 14:10:49

Man viņas nebija jādabū. Es bez problēmām ar pirmo reizi nokārtoju.

Ja Tu domā manas attiecības ar CP un manu tiesību atrašanos Klijānu un Stabu ielās...tad gājis visādi.

43963. viesis 16.oktobris 2002 14:15
0 0 Atbildēt

43964. viesis 16.oktobris 2002 14:15
0 0 Atbildēt

B*aģ, menti ņem kukuļus - slikti;

B*aģ, menti neņem kukuļus - slikti.

43968. viesis 16.oktobris 2002 14:23
0 0 Atbildēt

to Lasiitaajs 2002-10-16 12:56:13:

Kur Tu manā tekstā ieraudzīji manu atieksmi pret 5Ls? ;-)

Mans komentārs bija par to ka tiek kults ūdens - veiktas darbības, kurām jēga būs minimāla!

Bet par to 21 gadsimta ritmu - būtu taču skaistāk, ja Tu to kruīzu līdz pēcpusdienai varētu veikt pa smuku bāni ar atļautiem 130km/h! Diemžēl, tas nav iespējams valstī, kur nauda klejo no kabatas kabatā, un neatliek kopīgi nepieciešamiem mērķiem - kvalitatīviem/sakārtotiem ceļiem, normālai medicīnai, narkodarboņu apkarošanai u.t.t.. Un kamēr mēs katrs domāsim, ka piecītis CP un nenomaksāti nodokļi ir ok - vide kurā mēs dzīvosim neuzlabosies! Jo piecītis (par +10km/h) tiešām ir nieks, bet tad kad Tu neēsi vainīgs avārijā, taču pretējās puses uzpirktais CP darbinieks paraksta papīru ka vainīgs esi Tu, kad no lietas pazūd otras avārijā iesaistītās puses alokohola pārbaudes slēdziens - tad mēs visi gudri gānīties, kādā valstī dzīvojam, ka CP uzpērkami u.t.t.

PS. No maniem ienākumiem ir nomaksāti visi LR nodokļi, piecīti CP pēdējoreiz iesmērēju 1997. g.

43972. viesis 16.oktobris 2002 14:33
0 0 Atbildēt

:))

swiests

43974. viesis 16.oktobris 2002 14:38
0 0 Atbildēt

To Speciālists: Tad jau tu naktīs guli mierīgi? Nezinu, kā ir ar uzpirktiem CP avārijās, ja ar to sastapšos, varbūt domāšu savādāk, bet pagaidām man nav iebildumi, kad laikā kad zog visa gada gājuma auto, mani nakts vidū aptur CP lai salīdzinātu manus dokumentus ar savu datubāzi (par ko te daudzi bļaustās), un nevienu 5Ls es neesmu samaksājis "ne par ko".

43980. viesis 16.oktobris 2002 14:51
0 0 Atbildēt

Briidinaas : briidinaajums ir labais.. njaaa

43983. viesis 16.oktobris 2002 14:56
0 0 Atbildēt

Tak no tie menti vispaar njiffiga nedara, es runaaju par parastajiem ... sanaace te vienu vakaru labs variants... divi dzheki gribeeja manam autinjam riepas ar ljitokiem aiznest....pamaniiju ka riepu nav, izsaucu mentus, izgaaju uz ielu jamos sagaidiit...peec 5 min skatos 2vi brekshi kauko lozhnjaa..paskatos jaaa ble riepas aiz seetas nosleeptas...a dzheki jau tikmeet prom..neko zvanu 2reiz un menteni saku ka bija izsaukums, aatraak nevar tie atbraukt ? nu esot jau izbraukushi (a vinjiem tur braukt 5 min), nu neko, gaidu, skatos tie chuvaki no otras puses seetas iet...hehe iemachiiju pagalmaa skatos caur seetu ka sukas lien peec ripuljiem :) nu es paari seetai paarlec, vienu nokjeru iedod pa bieti a otrs suka aizlaidaas :( zvanu 3 sho reizi mentenei saku KUR IR BLEJ SUKAS ******* MAN TE BLJEGJ KAAJER TIE MUDAKI NARKASI VAI KAA ? IBIO MAKJ ARAARAA utt. nu peec 2 min menti klaat...esot TIKKO IZSAUKUMU SANJEEMUSHI !!!! pissec bljegj vot kuda mir katjista a ? un tad veel tam vienam mentam prasu, uzvaardu un lai paraada aplieciibu....nuuuuuuuuu ziniet kaa jams apvainojaa ? pissec..saaka lekties ka man jau ir ne tikai tiesiibas, bet ir arii pienaakumi vai zin ! Pateicu ka vinjam blje arii ir jobaannie pienaakumi un tiesiibas lai nenjrakst....

vot taads prikols ar mentiem...un riepas tagad blje liidz tiesai nedriikstu paardot :))) tas ir pac reeciigaakais :) ja nu tiesnesis gribees taas redzeet kaa lietisko pieraadiijumu stiepshu un raadiishu tiesas zaalee tos ripuljus :))))

ehhhh....bet otru breku naakamajaa dienaa panjeema ciet :) abiem pirms divaam dienaam bija nosaciitais (3 shais) sods iedots ...pissec, vot to arii es nesaprotu..bet tas jau laikam te nepateemu... :)

-----

MaD

43988. viesis 16.oktobris 2002 15:03
0 0 Atbildēt

Aizstāve

Visiem pārgudrajiem komentētājiem!

Nevajag uzbāsties ar saviem piecīšiem. Galu galā, kas tad iedibināja šo piecīšu tradīciju- paši pārgudrie, nedisciplinētie, nekaunīgie autovadītāji. Nez kāpēc neviens no manis to piecīti nekad neprasa (tāpēc, ka cenšos nepārkāpt CSN, bet, ja pārkāpju, tad ļauju sevi sodīt likumā noteiktajā kārtībā).

43989. viesis 16.oktobris 2002 15:11
0 0 Atbildēt

To MaD: A' ja nu līdz tiesai tās riepas "nobrauksi" līdz 0, ko tad? Būsi apzināti likvidējis lietiskos pierādījumus. :o)

43990. viesis 16.oktobris 2002 15:13
0 0 Atbildēt

hehe nu pa ziemu ar vsareneem nebraukshu ,a tiesa imho buus kaukur peec 6 meen :) taakaa viss kulee :)

----

MaD

43991. viesis 16.oktobris 2002 15:16
0 0 Atbildēt

kaapeec peec 6 meen ? da es taa apmeeram reekjinu :) jo ieprieksheejo narkashu kas autinjam stilku izmachiija un taa arii neko nepanjeema...tiesaaja apmeeram peec 8 meen, nu kameer veel vinju atrada, un vinjam veel bija kaadas 8njas epizodes :) nu koroche peedeejaa bija ar uzbrukshanu un draudeeshanu ar nazi kautkaadai tantei...un ko juus domaajat, muusu " LABAA" tiesa vinjam iedeva nosaciito.... tas ir pissec blje...

-----

MaD

43994. viesis 16.oktobris 2002 15:19
0 0 Atbildēt

lasiitaajs: ar braukshanu virs 40 tu apdraudi mani, manu vecomaati, manus beernus un mazmazbeernus. redz pliisiis tev riepa, izjaasies tev stuures reika, uzskries uz cela bifelis, vai liidziigs maajdziivnieks, tad nebuus vairs, kas valsts budzetaa maxaatu soc.nod.

mees sheit nerunaajam par iespeejamo varbuutiibu, ka kaads var nosisties(aiz lielaakas/mazaakas prasmes). mees runaajam par faktiem, ka shogad ir nositushies/nosisti jau ap 400Cilveeku un paari par 4000 sakropljoti auto avaarijaas. Un staados es priekshaa, ka vismaz puse no visiem apzinaajaas, ka ir reaali gaazeeji, ka ar viniem nekad tas un tas nenotiks

44002. viesis 16.oktobris 2002 15:51
0 0 Atbildēt

To Mem: Sāk apnikt, bet pret kādu ākstu ar dažādām riepām no pretējās joslas kā tevi ar 90, tā mani ar 130, no mašīnas izgriezīs ugunsdzēsēji. Pret bifeli, nu mans apdrošinātājs vairāk saķers galvu kā tavējais. :o)

Bet blakus tavai statistikai, es liku savējo, kurā tu nemaz neiedziļinājies. Un arguments: "Līdz 1 reizei, tikpat attiecināms uz tevi, kā uz mani, tur 40 neko neizšķirs". Tāpēc, vēl neesmu saņēmis ARGUMENTĒTU atbildi uz savu jautājumu.

44006. viesis 16.oktobris 2002 16:02
0 0 Atbildēt

to Lasiitaajs

Iespējams, ka būsi pat ieguvējs (laika ziņā), jo palielināsies potenciālās brauciena izmaksas, kā rezultātā daļa šoferu, kas iespējams vilkās pa ceļu ar +20, sava iedzimtā skopuma dēļ brauks lēnāk, atbrīvojot ceļu svarīgajai steigai.

44012. viesis 16.oktobris 2002 16:37
0 0 Atbildēt

Kas tu tieshaam mulkis esi? ta lido, kur gribi, ne es tevi taisiijis, ne arii reguleet saakshu un atbildes uz neatbildamiem jautaajumiem dosu. taa kaa mazs beerns, vai baiba strautmane, kas iedomaajies, ka uz tavu gudro jautaajumu ir jaaatrod pasaules gudra atbilde, kas buus par pieraadiijumu, ka tavs jautaajums ir bijis nez kaads pasaules probleemu risinaataajs. + 40 - tas ir biistami un viss. Manis peec - mochii ar savu bmw un nekasies. celu satiksmes noteikumus veesturee izgudroja taapeec, lai mees visi tos ieveerotu, un lai tie kalpotu kaa liidzeklis, peec kaa vadiities. arii man ir piebesiijusi jau tava attieksme

44018. viesis 16.oktobris 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Tad jau būs jāpērk BMW un jāmočī, ja jau pats Memfis atļāvis!

44022. viesis 16.oktobris 2002 17:25
0 0 Atbildēt

He un atkal piemin BMW!!!!!!!!!!!!

Itkā tikai ar BMW brauc +40!!!!!!!!

44023. viesis 16.oktobris 2002 17:36
0 0 Atbildēt

GriVa 2002-10-16 10:56:02

Tu zini, vienmēr un visur ir tadi pizdjuki, kuri ne tikai koleģus var zastukatj, bet arī savu ģimeni draugus utt.

---------------------------------------------------------------------

Kārtīgam cilvēkam kukuļņēmējs nav nekāds kolēģis, bet apkaunojums savai iestādei. Bet ar tādu domāšanu kā GriVa(m) korupcija tikai zels un plauks. Ja GriVa ir amatpersonu, no sirds novēlu viņam bezdarbu.

44031. viesis 16.oktobris 2002 19:34
0 0 Atbildēt

Mem

Arī pie 90 tev var plīst riepa, vai nojukt stūres reika, un inākums būs gandrīz tāds pats!!!!!

44041. viesis 17.oktobris 2002 0:41
0 0 Atbildēt

Es labaak samaxaaju to nolaadeeto pieciiti, nevis atdodu savas tiesiibas vai shkjiros no 30 latiem par kaut kaadu siiku numura apgaismes lampinju!

44043. viesis 17.oktobris 2002 1:41
0 0 Atbildēt

imho, csn ir veidoti vadoties peec lameass braukshanas liimenja, tb vietaas, kur max aatrums ir 90 - tas noziimee to, ka uz 90 sheit braukt ir droshi pilniigam idiotam / bezsmadzenju blondiinei etc. me regulaari paarsniedz aatrumu vietaas, kur es uzskatu, ka tas ir gana droshi prieksh manis. piemeeram, braucot uz babiiti pa a5 , straujaa liikumaa ir ziime 70. me tur brauc katru dienu ar aatrumu ~110kmh, jo taa ziime, imho, ir paredzeeda prieksh shrotiem un cilveekiem ar 1as dienas staazhu, kaa arii briidinaajums tiem, kas nezin, ka tur ir straujsh liikums. tanii mirklii me reaali paarsniedz vismaz 40kmh - bet ko es apdraudu - tikai sevi, jo pat ja manam kaaram pliistu kaada riepa, es domaaju, ka es speetu savaakt mashiinu, nesaskaitot kokus celja malaa. un ar manu mash izlidot no taa liikuma pie aatruma 110 ir nereaali, coz ir meegjinaats arii uz 150 :) so ziniet savu aatrumu robezhas un uzjaat uz tiem csn (kameer neviens neskataas).

44052. viesis 17.oktobris 2002 9:04
0 0 Atbildēt

BMW UN SUBARU rullz. DZERINS

44055. viesis 17.oktobris 2002 9:11
0 0 Atbildēt

to MOnk

Ja gadījumā esi skolā apmeklējis fizikas stundas, tad varbūt tomēr spēsi nojaust atšķirību gadījumiem, kad kāds priekšmets ar masu 1.5 vai vairāk tonnas pārvietojas ar ātrumu 90, 110, 130, 150 km/h. Bet jebkurā gadījuma novēlu, lai riepas Tavam auto neplīst (dziļi personīgu iemeslu vadīts, jo ja nu man jābrauc pretī pa to pašu ceļu).

44060. viesis 17.oktobris 2002 9:16
0 0 Atbildēt

Tikai šodien izlasu, tāpēc novēlots koments lasītājam. Draugs, netēlošu svēto, arī esmu pārkāpis gan +30, gan +50 (nolādētā steiga), bet NEKAD neesmu meklējis stulbus attaisnojumus savai rīcībai vēl jo vairāk apgalvojis, ka +40 neko nemaina. Pamācies fiziku un, ja vien tev nav 1. formula ar masas pret jaudu attiecību 1:1,5, tu redzēsi, ka šie nožēlojamie +20 var maksāt kādam dzīvību.

Visas manas avārijas, pie tam ne vienā es nebiju vainīgs, nebūtu notikušas, ja es nebrauktu ar +10-20, jo tad varētu paspēt izvairīties gan no kamaza, kas iebraucis pretējā joslā, gan no apdzēruša idiota, kas krustā met pa kreisi tavā deguna priekšā.

Padomā par to un vēlu tev veiksmi.

44062. viesis 17.oktobris 2002 9:22
0 0 Atbildēt

Vislabāk man patika teikums - Grupā darbojas pašreizējie policijas štata darbinieki - tad kāda jēga tam visam, viņi taču viens otru pazīst, kā raibi suņi.

44083. viesis 17.oktobris 2002 10:06
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-10-16 17:36:41

Paldies tev īstais tiesību aizstājies.

Tu sākumā piereģistrējies, pēc tam izsaki savu viedokli.

Es laikam tevi pieminēju, un tu to pieņemi tuvu pie sirds. Nu atvaino mani lūdzu. Bet es runāju par cilvēkiem un viņu attieksmi pret pārējiem nevis tieši par kukuļņemēju. Lasi uzmanīgāk!!!

44086. viesis 17.oktobris 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Bosnij ka tu zini ar BMW +40 ir nikulju atrums, normali ir +140

44098. viesis 17.oktobris 2002 10:47
0 0 Atbildēt

to MOnk

Kur iziet tos testus, kur pierada, ka tu neesi idiots vai blondine? Kur izsniedz to apliecinaajumu, ka tu esi taads profi, ka drosi var braukt +40 ???

Piemers no citas sferas - ierocus neesa profesionalji, viniem ir atlaujas, paarbaudes u.c. Bet katru gadu kaads paariitis tik un ta pats sevi noshauj - neuzmaniiga riiciiba ar ieroci!

44099. viesis 17.oktobris 2002 10:56
0 0 Atbildēt

MOnk un liidziigie arii ir tie indiviidi, kas liek CP nemitiigi saspringt un deel viniem arii tie CP ir nereti tik rupji, ka draazz ne pa ko utt. ir taada suga, kam likums pie pakalas, un nezin kaa lai pret tiem ciinaas. apriebusies jau ir taa visatlautiiba!!! ZB!! sitaties un mochiijat rallijos, kaut gan idiotiem licences nedod

kaa jums tiesiibas iedeva? nfg nonemt!

44102. viesis 17.oktobris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

Monk ir taisnība par ātruma ierobežojumu nozīmi. Tāka memfisam varbūt derētu pilnveidot savu braukšanas prasmi, ja jau viņam bail uz ielas rādīties, un ārpus pilsētas tēlo svēto pārvietojoties -10 - 20 (pie atļautā 90).

44103. viesis 17.oktobris 2002 11:12
0 0 Atbildēt

Delj tadiem ka memfis ar ir japarkapj atrums, kas velkas zem 90 un vel apdzit neljauj, tev nekas cits neatliek kaa pabraukt atrak, stipri atrak lai tiktu no vinja talak, lai mierigi netrauceti varetu turpinat savu celu

44104. viesis 17.oktobris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Tieši tā aiwa

Tādi kā memfis arī izraisa avārijas situācijas, bieži vien memfis veidīgie jau sāk raustīties, kad ierauga kādu tuvojamies spogulī. Un ir vēl arī tādi memfis veidīgie, kuri iedomājās sevi pasaules soģa lomā un kad tu viņu apdzen, viņš nolemj tevi "pasargāt" un nelaist garām...

44108. viesis 17.oktobris 2002 11:25
0 0 Atbildēt

to

viesis 2002-10-17 11:04:19

un aiwa

Speciāli pārlasīju Memfis komentārus, bet nekur nav rakstīts, ka viņš baidās izbraukt uz ielas vai arī brauc ar - 20.

Varbūt Redaktors ir ko izdzēsis? :))

44109. viesis 17.oktobris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Ja burbulim būtu bail izbraukt uz ielas, tad tu tā arī peteiktu? skaļi? Tieši tā, neviens neko nav teicis. Tā ir vienkārši demagoģija. Ja viens tagad purkšķina uz 90 un regulē citus,tipa kautkāds noziegums ja es braucu uz 110. katrs brauc atbilstoši savām iespējām!!!

44110. viesis 17.oktobris 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Ja memfisam drošš ātrums ir 90, tad lai tā arī paliek...

44111. viesis 17.oktobris 2002 11:31
0 0 Atbildēt

arī viesis 2002-10-17 11:15:57

Un es nekādi nespēju saprast, ka tādi krutie džeki, kas līkumus ņem vismaz uz 110, bet taisnajā gabālā kreisē ar 140 nespēj tikt garām tādam, kas velkas ar 70. Baidos, ka Jums pašiem vai nu jādodas paaugstināt meistarību vai arī jālieto nervus nomierinoši līdzekļi (piemēram ilgstoša pastaiga ar kājām).

44112. viesis 17.oktobris 2002 11:35
0 0 Atbildēt

Burbulis, tāpēc ka tie kas velkās mēdz dažnedažādus jokus izstrādāt, un ierēķini vēl visu fiziskos ātruma samazinājumus un paātrinājumus pirms un pēc apdzīšanas, un vēl pretīmnākošo plūsmu, un vēl un vēl, bet burbulim jau fizika tiri neko pie sirds iet, vai ne?

44113. viesis 17.oktobris 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Nu ja parlasiji, tad saprati, ka vinjs brauc precizi, kaa zimes noradits, cik vareja noprast tad briz pat lenak, no taa arii tadi secinajumi.

Vai arii tad vinjs brauc ar auto, kas atrak par devinjdesmit tikai braucot lejaa no gaizinjkalna ripo.

44114. viesis 17.oktobris 2002 11:44
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-10-17 11:28:50

Uz ielas izbraukt man nav bail. Bet piemēram es izvairos dienas laikā veikt kreiso pagriezienu no Elizabetes uz Eksporta.

Un uz ceļa man reizēm kļūst bail, piemēram situācijā, kad uz šosejas visi brauc plūsmā ar 100, bet kādam ļoti steidzīgam un meistarīgam savajagās veikt apdzīšanu nepārredzamā līkumā (piekam varbūt pretī kāds arī brauc ar sev drošajiem 140), jo man nav pilnīgi droša varianta kā pasargāt sava auto pasažierus.

44115. viesis 17.oktobris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

Un ta vel tie kas brauc uz 70 parasti taisa pigorus, lidz ko tu vinju sac apdzit, tad vinja pienakums skaitas palielinat atrumu, lai noskaidrotu ar kadu atrumu tad tu vinju apdzen, taa arii sanak briziem visi 200, parsvara loga ir zime 80.

44117. viesis 17.oktobris 2002 11:50
0 0 Atbildēt

viesis 2002-10-17 11:35:13

Jā, skolā man fizikā bija labas atzīmes :)

Un vēl man ļoti patīk vēl viena lieta:

Kaut arī dažreiz vēlāk kā gribētos, bet NONĀKT SAVĀ CEĻAMĒRĶI SVEIKAM UN VESELAM.

44119. viesis 17.oktobris 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Burbulis

Tie kas veic apdzīšanas manevrus nepārredzamos līkumos ir šaujami nost, es par tādiem nerunāju.Runa iet tieši par tādiem kuriem tu pats jau rakstiji. Visi kopējā plūsmā pīpēdami rullē uz 100-110-120, un tad viens apzinīgais trāpās priekšā ar saviem 90 ...

44120. viesis 17.oktobris 2002 11:52
0 0 Atbildēt

Burbuli, a kas tev traucē nonākt mērķī sveikam un veselam? Tas ka tevi kāds apdzen? Kur ir tava problēma?

44129. viesis 17.oktobris 2002 12:42
0 0 Atbildēt

viesis 2002-10-17 11:52:52

Mana problēma ir tāda, ka izvērtējot situāciju uz ceļa, es izdaru arī dažādus pieņēmumus par citu auto kustību (arī ātrumu). Un es uzskatu, ka man vienmēr nav jārēķinās, ka pēkšņi parādīsies kāds zemu lidojošais apdzinējs, piemēram aiwa, ar paša minētajiem 200 :)

Līdzīgi ir pilsētā, kur +40 ir nopietns drauds situācijā, kad jāizbrauc no pagalma vai kādas šķersielas, kur pat viena otra godīgi noparkota mašīna rada pārskatāmības problēmas, neskaitot gadījumus, kad arī šeit kāds spečuks būs nometis savu auto pēc saviem ieskatiem.

No šādām un citām situācijām var grāmatu uzrakstīt.

44131. viesis 17.oktobris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

Juus sukeri, shitas teksts specially 4u: (kaa lai citaadi izprot life sucks without bmw) bljin! nespeeju es iebraukt textos par demogogiju utt. Esmu bijis daudzaas valstiis abroad. situaacija ir vienkaarsha - valstiis, kur nav kaartiibaa augshaa (valdiiba, korupcija) tur arii uz ielas ir tas pats - daudzi iedomaajas, ka uz cela arii var dariit jebko(ja jau augstaakais piemeers taads)- korumpeet cp, raut cik iet un cik var utt. valstis - lietuva, krievija, latvija, bijusaas psrs valstis(igaunijaa mazaak). Attiistiitaas valstiis brauksanas kultuura ir proporcionaala valdiibas sakaartotiibai un tiesiskuma pakaapei. Tur retais uzdrosinaas paarkaapt, kaut arii cels, vai iela to atlauj. Vini to uzskata par likumu, nevis mulkiigu nenobriedusas personiibas ierobezotaaju. taa tas ir.

Bet - vai juus negribat ko mainiit? galu galaa tak ne jau taapeec driikst braukt tik aatri, ka juusu speejas to pielauj. Ir CSN, kas ir domaati ne tikai drosiibai, bet arii, lai reguleetu satiksmi.

Es nevaru atrast preciizu saliidzinaajumu, bet ir tachu lietas, kuru normas mees apzinamies, kaut arii apstaakli pielautu taas paarsniegt.

visas probleemas arii saakas, kad vienotaa kolonnaa paaris fakeru mochii uz 120 un domaa, ka 90 vinus traucee. tad, kad naak kolonnai pretiim kaads (apdzenot), tad nezin kur lai vaacaas. Ir daudz reizu, kad adrenaliins ir vajadziigs, bet nfg uz celiem??? kur ir saprashana? bmw?

44134. viesis 17.oktobris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

paslaik man tiktiesaam man ir mazlitraazas auto, bet tas ir taapeec, ka man nfg tik daudz braucot nevajag turboriimas. Esmu pietiekami atraavis ar n-to zs autiniem, un sapratis, ka dziivee nav galvenais apsleept kompleksus, izstiepjot no sfetoforiem visus, kas mani vareetu paarspeet ne uz cela. Tas man nav vajadziigs, un nesaprotu, kaa var normaali katru dienu braukt ar auto, kas apeed videeji 12 l/100.

besis man jau ir no jums, kas grauj valsti visaadaa veidaa

44136. viesis 17.oktobris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

Memfis, tavi teksti nav demagoģija?????? Uzkarini sev aizmugurē 90 un uzraksti lieliem burtiem uz pakaļas MEMFIS lai cilvēki tā uzmanīgāk ar tevi apietās - izskatās ka esi bīstams. Tas ko tu esi redzējis ārzemēs, tik drīz šeit neieraudzīsi, tā nu tas ir.

44138. viesis 17.oktobris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

paraksties

44141. viesis 17.oktobris 2002 13:15
0 0 Atbildēt

O sākās, tiklīdz cilvēkam aptrūkstās argumentu, tā pirmais kas nāk laukā ir paraksties ... :(

44142. viesis 17.oktobris 2002 13:19
0 0 Atbildēt

da nea - es gribeeju dealu piedaavaat

44143. viesis 17.oktobris 2002 13:20
0 0 Atbildēt

Sper vaļā ...

44144. viesis 17.oktobris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

parakstiities nevari?

44145. viesis 17.oktobris 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Es atkal nevaru iedomāties kā mašīna var paterēt teiksim 6l uz 100 km, tā takš nāv vairs mašīna!!!!???

44146. viesis 17.oktobris 2002 13:31
0 0 Atbildēt

Negribi? nevajag!

44147. viesis 17.oktobris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Valsti mēs negraujam, pērkot degvielu vairāk nekā tu Memfis, lūk tādi kā tu grauj valsti un valsts ekonomiku, pērkot (teiksim nezināmas izcelsmes degvielu) un ekonomējot degvielu!!!:)))

44148. viesis 17.oktobris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Braucot ar bīmeri, to ir grūti iedomāties, bet tas ir reāli ... bosnija, un pie tam ne visai ekonomiski braucot :)

44149. viesis 17.oktobris 2002 13:39
0 0 Atbildēt

Par litriem vajag kādu citu rakstiņu ko komentēt!

Manam auto 15 l/ 100 km, ja kas :))

44150. viesis 17.oktobris 2002 13:42
0 0 Atbildēt

Burbulis ar MAZ ikdienā pārvietojas :D

44151. viesis 17.oktobris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

nepaliec smiekliigs. man ir pofig par degvielas pirksanu, kaut arii ar to ir mulkim skaidrs, ka makroekonomiskos aspektos latvija tiek sagrauta (finansu liidzekli tiek neekonomiski izlietoti paterina precees, nevis ilgt. ieg., lielaaks kaiteejums dabai, aarvalstu kompaanijas vaaraas utt) bet to jau nu gan ir stulbi apskatiit - katrs perk savu komfortu. Es ar to domaaju braukshanas kultuuru, kad daudzi jo daudzi atlaujas uzsplaut likumam, tiesiska valsts neeksistee, neviens nemaz negrib to sakaartot aarpus veeleesanu laika. stulbi, labi - man te shis tas jaapadara. (atvainojos visiem, kurus es sheit esu aizskaaris) laikam par daudz patriotisma un oranzas brilles manii.

44153. viesis 17.oktobris 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Nejau negrib sakārtot,Memfis, bet diemžēl nevar sakārtot, un vēl ilgi nesakārtos... diemžēl

44159. viesis 17.oktobris 2002 14:11
0 0 Atbildēt

Visi tādi anonīmi... Ko jūs? Ko jūs?

Piereģistrējieties, pēc tam savu vārdu uzlīmējiet mašīnas aizmugurē, lai redzētu kurš ir 'samoubijca'. Bet principā tas ir tā, jābrauc ar tādu ātrumu, kurā tu jūties drošs. Un protams tas ir atkarīgs no pašas mašīnas. Ja tu brauc ar Zhiguļu ar ātrumu 140-150, tad kā saka "No commentaries", bet ja tu brauc ar to pašu BMW vai ko līdzīgu ar tiem pašiem 140-150, kāpēc gan nē. Bet tā, lai nedraudētu citu dzīvību.

Šis raksts neattiecās uz otmorozkiem, kuri tiko saņema apliecību un jūtas sevi kā jaunie Šumaheri. Galvai arī jābūt uz vietas.

44162. viesis 17.oktobris 2002 14:19
0 0 Atbildēt

Griva, laikam kārojās izcelties, nu uzraksti vēlreiz to pašu komentu, un tavs reitings pacelsies vēl augstāk. Tavs domu gājiens, jau tika sakožļāts kādus 40 komentus atpakaļ...

44163. viesis 17.oktobris 2002 14:24
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-10-17 14:19:07

Ja neproti piereģistrēties, tad vienkarši pasaki :)

Dunduks tu esi :(

44164. viesis 17.oktobris 2002 14:34
0 0 Atbildēt

taadi aaksti!!! ja taadi dunduki kaa viens otrs nepaarkaaptu noteikumus un nepiedaavaatu kukuljus, tad neviens ar nenjemtu!!!! fui, kaa var tik zemu nolaisties, lai policijas darbiniekam piedaavaatu kukuli!!!!

44167. viesis 17.oktobris 2002 14:45
0 0 Atbildēt

FUI FUI, kā ta var? vai vai?kas nu būs? kā mēs tālāk dzīvosim? vai vai? Sanders tādiem kā tev Nav piegriezies īdēt? pats nekad nēesi gribējis iedot kukuli nevienam? gribi kā baltā aitiņa vilku barā dzīvot? Ja tu zinātu ka sods ir 200ls, tu ko nebūtu ar mieru atpirkties par 20Ls? Ok OK, tikai nepārprotiet mani, es nēesmu par kukuļdošanu vai ņemšanu, bet tāda ir reālā situācija. Tulīt sekos : bet nevajag pārkāpt un tad nebūs jāmaksā...... :D:D.

Tā turpiniet nevainīgie maigonīši....

44170. viesis 17.oktobris 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Sajuuta, ka 90% no visiem ir profesionaali autosportisti.

44172. viesis 17.oktobris 2002 15:14
0 0 Atbildēt

Ne gluži autosportisti, bet tā teikt, 90% jēdz normāli braukt. 100% visi nekad neapgūs automobīļa vadīšanu!

44208. viesis 17.oktobris 2002 17:18
0 0 Atbildēt

pilnigs fufels. kamer Leitnantam un tris bernu tevam nebus normala alga Reksna izdomas 1000 ka to teret citur. Imitejot mistiskas parbaudes pod vidom burnoj dejatelnosti

44211. viesis 17.oktobris 2002 17:22
0 0 Atbildēt

2 viesis; kautgan tu esi viesis un tāpec lohs,,,,,,,, bet tomēr es tev piekrītu, Sanders un līdzīgi viņam, toč manā firmā nestrādātu!!!!!!!!!!!!!:))))

44215. viesis 17.oktobris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

Padomju laikā arī bija līdzīga "soda ekspedīcija" pie galvenās pārvaldes. Tur darbinieki tika regulāri mainīti, nozīmīgākos reidos (kad bija plānots noķert kādu augstāka līmeņa komandieri), piedalījās pārstāvis no prokuratūras vai čekas. Bet, vairākumā gadījumā "operacijas"mērķis jau bija apzināts pa operatīviem kanāliem. Bet, padomju laiku VAI inspektori bija bailīgi un iebiedēti, reti kurš ierindas inspektors bija kukuļojams.

Un pati sodīšana jau izpaudās ne jau naudas formā, bet "cauruma" formā speciālā talonā. Naudas sodi par pārkāpumiem jau tikai parādijās 80-to gadu vidū. Un arī sākotnēji visi sodi bija jāmaksā KRĀJBANKĀ. Uz "ķepas" sodus CP sāka oficiāli pieņemt tikai no 90-tajiem. Rezultātā, pēc 10 gadu "prakses", šobrīd esošais autovadītāju sodīšanas princips jau sāk atgādināt "SIA CP veikals" vai "VID filiāle", kam nav nekāda sakara ar profilaksi tml. pārkāpumu novēršanā.

Ja nu Rekšņas "brigāde" reāli pierādītu savu mundiera goda sargāšanas lietu, un tuvākā mēneša laikā tiktu noķerti VISMAZ 10 gab. CP ierindas darbinieki ar iezīmētiem "piecīšiem" - to varētu uzskatīt par PIRMO panākumu cīņā pret korupciju CP, pieaugtu CP u.c. policijas struktūru reitings un uzticamība tautas vērtējumā. Un tas nav mazsvarīgi. /ikdienas viesis/

44234. viesis 18.oktobris 2002 0:15
0 0 Atbildēt

Šodien taču apmaksas iespējas ir milzīgas, var jau maksāt kādā bankas filiālē, bet var arī no internetbankām, ATM, no jebkuras pasta nodaļas, kādos tik vēl visādos veidos, kā nekā daudzmaz civilizētā pasaulē dzīvojam.. Tad lūk, pasakat kāds, PRIEKŠ KAM ir vajadzīgs maksāt CP uz rokas???? Šī ir pirmā lieta, ko vajag izskaust un tad arī ieviest likumu, ka darba laikā pie CP nedrīkst būt klāt vairāk par 5Ls!!!! Vajag rīkoties kardināli!!!!!! Protams, bezcerīgi ka tā notiks, bet es citu izeju neredzu. Nu varbūt, ja tā centralizētā soda punktu sistēma ieiesies, tad varbūt... Šodien tiešām tas ir veikals nevis satiksmes regulēšana un palīdzība vadītājiem.

Rets viesis

44305. viesis 18.oktobris 2002 11:46
0 0 Atbildēt

Daudziem vadītājiem,t.s arī man pirmām kārtām ir dārgs laiks...Es vienmēr esmu mēģinājis ''sarunāt''un arī turpināšu to darīt jo nav ne mazākās vēlēšanās ilgi uzkavēties pie dzeltenzaļiem vīriņiem.Kur nu vēl braukt pie viņu priekšnieka uz izskatīšanu.Tā visa muldēšana par likumību ir suņa s......a vērta....

44357. viesis 18.oktobris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

stulbeni ko vinni, dara, taapat tie menti tos kukulus nems, kurss tas idiots ir kas to likumu pienem, stulbeni , labi bija kaa agraak, ja kas ta piecuks un vis laimigu celu, a tagad vsjo, karc idioti tie menti

44384. viesis 18.oktobris 2002 14:40
0 0 Atbildēt

dirsā

44388. viesis 18.oktobris 2002 14:51
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka pakapeniski izgaismosies aizvien vairāk "piecīšu" došanas "sistēmas" atbalstītāju. ĻOTI SLIKTI. Atkal iznāks tā, ka daļai sabiedrības - godīgo autobraucēju ,būs jāatbalsta steidzīgie skrējēji ,kuri savas paviršības,neorganizētības un slinkuma dēļ neprot plānot laiku , un steigas dēl, nokļust nagos CP darbinielkiem. Seko "piecītis", un steiga turpinās, nerēķinoties ne ar ko. Līdz nākamajam "piecītim"....utt., Laikam jau taisnība Lukstiņam par to punktu sistēmu. Pieļauju, ka reāli situācija varētu uzlaboties gadījumā, JA visus jautājumus, kas saistīti pārkāpumu materiālu izskatīšanu un vadītāja tiesību atņemšanu uzticētu CSDD. Tur tomēr godīguma, darba organizācijas, darbinieku kvalifikācijas ,izglītības,kultūras un intelekta līmenis ir augstāks ,nekā Klijānu ielā sēdošajiem.

Labi, ka Saeima vismaz pašlaik noraidīja bij. ministra M.Segliņa PRIEKŠVĒLĒŠANU KAMPAŅAS ietvaros izstrādāto APK grozījumu projektu, kurā bija paredzēti astronomiskie sodi par "tuvošanos" gājēju pārejām - līdz pat 50ls . /ikdienas viesis/

44431. viesis 18.oktobris 2002 17:07
0 0 Atbildēt

nu kaapeec vajag sarezhgjiit dziivi! viss ir labi taa, kaa ir!

44462. viesis 19.oktobris 2002 11:40
0 0 Atbildēt

Interesanti - aizdomas par kukuļņemšanu - kurš ments tad nenem kukuļus, vajadzētu izsludināt konkursu.

44492. viesis 20.oktobris 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Meerkjis ir labs, realizaacija slikta. Shiis grupas izveide ir nelietderiiga. Kaarteejaa valsts (muusu) naudas bezjeedziiga teereeshana. Kontroles instituucijai jaabuut nesaistiitai ar iestaadi, ko kontrolee.

Tie, kas brauc uz 120 un augstaak, neieveero distances starp auto. Izskatas, ka daudziem ir shvaki ar fiziku.

Redaktoram: vajadzeetu vairaak izgliitojoshus rakstus, kautvai piemeeram reaalu autoavaariju aprakstus, aprakstiitus liidz siikumiem, ar bremzeeshanas celju garumiem, ar auto braukshanas aatrumiem, utt.

Memfis rakstiitajam piekriitu.

pielucejs

44495. viesis 20.oktobris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

:))) ko tas viss dod... kaa njeema taa arii njems.. tikai kaads gabalinjsh no piiraaga buus jaaatdod shai jaunajai grupai....

P.S. domaaju ka ne viens vien no shet esoshajiem ir vismaz kaa aarshtatnieks ar CP darbojies ... taa ka sisteemai buutu jaabuut skaidrai

44842. viesis 21.oktobris 2002 18:02
0 0 Atbildēt

Tas nozīmē, ka drīz no darba tiks atbrīvoti 99% ceļu policistu. Kas tad nodrošinās kārtību uz ceļiem? :-)

44858. viesis 21.oktobris 2002 19:40
0 0 Atbildēt

aiwa, bosnija - stick together team :)). 12 litri uz simta.. ghh.

45051. viesis 22.oktobris 2002 16:55
0 0 Atbildēt

Ibio, rio! Kas tad te atkal notiekās?! Pietiek, ka jau pie raxta "Vai BMW vadītāji ir idioti?" man nācās tos @#%#$^#$ vest pie prāta, ka nekā labāka par BMW pasaulē nav izdomāts! Ļautiņi- metiet tos savus musarus musorā- 6 litri uz simta!? Tas taču tāds viena Vecrīgas apmeklējuma alus tilpums! *******, 12 litri tas jau ir tā normāli (uz šosejas, protams), tad tu izjūti, par ko tu maksā, a, vot, tie, kas lej kaut kādus @#%#$^#$^#$ 5-8 litrus, tad tiem ir, kā saka, "ne d|r$ā, ne galvā". Tas tāpat kā vienu-divus aliņus izsutināt- "ne d|r$ā, ne galvā"! Vot, ielej natūrā kaut kādus 12-20 uz sotaku, vot, tad jau jūti, ka esi braucis un zini, par ko maksā! Tam arī ir rezultāts! Tādi OOOO u.c. $#%#$^#$^ ātri vien izzūd no atpakaļskata spogulīša... Un vispār- naher rēķināt, cik esi patērējis benzīnā!? Rēķināt patērēto naudu benzīnam ir tas pats, kas nākamā dienā pēc pjankas rēķināt, cik iepriekšējā dienā esi nodzēris... Labi, tiktāl par nesaprašām BMW rulzībā un benzīna patēriņa vienaldzībā. Ā, un vēl,- kad ieraugāt, piemēram, BMW 750iL, tad Dieva dēļ nesāciet pukstēt: "Oi, cik tāds zārks naudu benzīnā nenorij!!! Nabaga īpašnieks!", bet gan: "O, pzdc, ar tādu jau jebkuru @$#@$@#% izdrāzīsi!!! Laimīgais!" Vot, eto uže čuvackij bazar!

Tā, tagad pie sāpīgākās tēmas (priekš sukseriem)... Eu, jūs, kas tur uz tiem @#^^$%^# 90 km/h velkas! Nost no ceļa, ibio! Ceļš pieder BMW- jūs esat tikai tie "zeķu mazgātāji" (lasīt manu iepriekšējo komentāru pie raxta "Vai BMW vadītāji ir idioti?", kur šī "zeķu mazgātāja" statuss tika tēlaini iztirzāts). Bļāviens, zb jau, ka tie Kadettisti un pat kaut kādi OOOOisti velkas ar tiem nožēlojamiem plebeju 90 km/h pat pa 3. joslu. Bļāviens, ko tad jūs vēl brīnaties, ka BMW jums salonā spīdina tālos uguņus (protams, kopā ar migliniekiem) un signalizē!? Ev, nāciet pie prāta, nopārdodiet (vai vēl labāk- nogrūdiet no gaiziņa, kamēr nav sniegs tik daudz) tos savus suksus un taisnā ceļā uz Rumbulu pēc BMW! Vismaz tad varēs teikt, ka L-jā normāla tauta dzīvo...

BOJEVOJ OTRJAD

45060. viesis 22.oktobris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Ech, bērni, bērni! Būtu tie fiksie braucēji pabraukuši pa, teiksim, Amerikas ceļiem, pārsnieguši ātrumu un pamēģinājuši iesmērēt policistam $20. Uh! :-)))) Lopiskā braukšana ir boļševistiskās kultūras atavisms.

45063. viesis 22.oktobris 2002 17:31
0 0 Atbildēt

Ev, menševik! Davai, kanai ot sjuda! Te ir BMW tauta.

BOJEVOJ OTRJAD

45066. viesis 22.oktobris 2002 17:57
0 0 Atbildēt

lasi: BOJEVOJ OTRJAD - domaa:AUNU BARS :) :P

ibio kaa zb SHITie bmw rullz utt

45071. viesis 22.oktobris 2002 18:03
0 0 Atbildēt

Nu ja. Braukšanai ar BMW jau smadzenes nav nepieciešamas. :-))

45075. viesis 22.oktobris 2002 18:11
0 0 Atbildēt

hehe...vienu bojevaja otrjada radinieku ar pasvaigu 6xx seerijas bmw redzeeju,kad tikko sniegs izkrita...bija nolidojis no celja,apm 30 metrus uz lauka,auljoja apkaart,un nervozeeja ;))) taa ir ar tiem bmw lidotaajiem,meegjina lidot aatraak,nekaa speej ;) :P labpraat dodu taadiem celju :P

draco

45078. viesis 22.oktobris 2002 19:01
0 0 Atbildēt

Ev, Kindzuli, Bojevojam Otrjadam nav nekāda sakara ar aunu bauru! Aunu bars ir tie, kas te braukā ar tiem @#%@#%@# uz kaut kādiem #$@#%@#% 90 km/h (ja vēl ne mazāk) un kunkst, izdzirdod, ka kādam citam auto (lasi- BMW) ēd >12 litrus uz 100 km.

Viesim 18:03, kas tur par tām smadzenēm d|r$a... Tu vispār rubī, ko saki, ibio naher? Lai tiktu pie BMW vajag nevāju piķi, lai tiktu pie piķa, vajag nevājas smadzenes, rubī? Nu, kur ir tavas smadzenes, ka braukā ar kaut kādu $%^$%&$%^# ???

Viesim 18:11, ko nozīmē 'pajauns' 6. sērijas BMW? Tos jau vairāk kā 10 gadus neražo :-). Bet labi, tas, ka kāds frukts nemāk novaldīt savus 218 Zs, nenozīmē, ka pārējie arī ir tādi, karoče, BMW rulz, un viss ir izlemts!

BOJEVOJ OTRJAD

45079. viesis 22.oktobris 2002 19:06
0 0 Atbildēt

..rullz aadeles cik var atkaartot ...un bauri starp citu liekaas ka bija gudraaki...taa ka ar bauriem tieshaam nekaada sakara nav... aunu bars vien esat :)

P.S. esmu dzirdeejis ka Ev mezjaa dziivojoties...:P

45082. viesis 22.oktobris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

^

sorry neielogojos

45084. viesis 22.oktobris 2002 19:34
0 0 Atbildēt

Ā, sorre, jā, tur ir viens spelling mistake- nevis "aunu baurs", bet "bars", anyway, ideja no tā nemainās :E Runājot par bauriem, tie bija mūsu senči- zemnieki- un viņi nekādīgi nevarēja pat sapņos braukt ar BMW, to varēja atļauties tikai sākot ar 1928. gadu vācu muižkungi un visi pārējie, bet tagad to varam arī mēs- Latvijas rulzeri!

A tas "Ev" īstenībā ir normāls čuvāks, kaut arī dzīvo mežā :-D

BOJEVOJ OTRJAD

45085. viesis 22.oktobris 2002 19:41
0 0 Atbildēt

skatiit divus uz augshu par rullzeriem :) a chuvaakam Tavam sveiciens :)

45087. viesis 22.oktobris 2002 19:49
0 0 Atbildēt

Rulzeri ir elitāra šķira, tā kā nav ko dēt, o.k.?

P.S. Čuvāx no meža visiem uzsauc...

BOJEVOJ OTRJAD

45088. viesis 22.oktobris 2002 20:04
0 0 Atbildēt

rullzi ir reaali luuzeri vismaz gariigaa zinjaa noteikti :) kuri ka izraadaas veel olas deej :P

job cik var piedirst visu ar saviem bmw breecieniem...da es da mees... autinji nav slikti bet ne arii tik ljoti labi lai izceltos apkaarteejo viduu...ja nu vieniigi ar rullzeetaaju shaurpieriibu...un neapskauzjamaam speejaam barot CPistus(tb uzrauties tur kur citi redziigaaki buudami nekad to neizdariis) utt

45092. viesis 22.oktobris 2002 20:41
0 0 Atbildēt

he he, es taa skatos, ka te jau Vinja Rullziibas pravietis visu salicis pa plauktinjiem :)).

45093. viesis 22.oktobris 2002 20:53
0 0 Atbildēt

Kindzuli, vsjo, tiekamies "Prāta Bankā", redzēs, kurš no mums ar 10'000 EUR iznāx! :-)

Par tiem CPistiem, tie 'pārējie' tipa 'neuzraujas' tāpēc, ka viņi brauc ar tiem $@#%^#$^ 90 km/h un nav spējīgi (tehniski/garīgi) izpiest no saviem @#%@#%^@# kaut cik vairāk. A, bemberisti 'neuzraujas', viņi speciāli šad tad 'izliekas' nemanām/nedzirdam radardetektora signālus. BMW pietur pie CP, lai padzenātu 'pacanskij bazar'- tipa, padraudēt ar 'jumtu' utt. vai iedot tos 5 Ls CPista bērniem priekš Čupa-Čups

BOJEVOJ OTRJAD

45094. viesis 22.oktobris 2002 21:03
0 0 Atbildēt

kaadeelj man ir ljoti smagas aizdomas ka tas noteikti nebuus otrjad osobo pritupljonih i obizjenih ....:)

45095. viesis 22.oktobris 2002 21:09
0 0 Atbildēt

Kindzulis RULZZZZZZZ :))))

45096. viesis 22.oktobris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Kindzuli, nezināju, ka tādā esi iestājies! :-o

Izsaku līdzjūtību... Ceru, ka tādēļ no "Prāta Bankas" neatteiksies.

BOJEVOJ OTRJAD

45097. viesis 22.oktobris 2002 21:11
0 0 Atbildēt

Viesi 21:09, s bojevom taparom po rožu!

BOJEVOJ OTRJAD

45098. viesis 22.oktobris 2002 21:14
0 0 Atbildēt

:))) es ta noteikti neatsakos bet Tavu augshmineeto vieniibu ganvar gadiities ka nelaizj iekshaa ... par iestaashanos tik daudz praata man ceru ka pietiks lai nestaatos rullzeetaaju rindaas...:P

45099. viesis 22.oktobris 2002 21:15
0 0 Atbildēt

IBIO RIO aiziet sameerities ar kraaniem beernudaarzaa SIIKIE :)) . noteikumi ir domaati visiem

45101. viesis 22.oktobris 2002 21:17
0 0 Atbildēt

sadovij otradjik she Tev :)

45102. viesis 22.oktobris 2002 21:20
0 0 Atbildēt

LAUZNI TEV DI@$%#"AA bojevoj otrjad smiekli naak naak blin divaas rindaas ar knupjiem mutees

45106. viesis 22.oktobris 2002 21:36
0 0 Atbildēt

Kindzuli, bojevoj otrjad neviens neaicina, paši negaidīti ierodas :-P A par rulzētāju rindām gan padomā - elite, kā nekā (starp citu, augstākās klases bojevoj otrjadu arī sauc par eliti, ja kas). Un parasti, ja neesi bojevojā otrjadā, tad jāsāk ar Tevis minēto sadoviju otradjiku... tā kā... sāc dienēt :-P

Tā, @#$@#%@#%#$ viesiem 21:17 un 21:20 :E Jūs abi (droši vien viens un tas pats petuhs) iedomājieties, ka jums iebāž dupakā lomiku.... tagad iedomājieties, ka jums to lomiku lēnām stumda šurpu-turpu ...tagad iedomājieties, ka pēkšņi, ak vai, tas lomiks jūsu dupakā pazūd uz neatgriešanos... skriesiet ar asiņainiem dupakiem- tur pat ALLWAYS, ALLDAYS un O.B. kopā lietojot nepalīdzēs. TI TRUP!

BOJEVOJ OTRJAD

45107. viesis 22.oktobris 2002 21:38
0 0 Atbildēt

Nu Blevoj otrjad ks i ko? latekss no knupiishsa iegarshojaas tad seedi ar ar kaku biksees un attiisties un nopeerc 3riteni

LAUZNISSSS

45108. viesis 22.oktobris 2002 21:40
0 0 Atbildēt

Yess un tu pat nebuusi paarkaapis savus elitaaros lauznju suukaataaju kodeksus...bmw issetta tas buus iistais :)

45184. viesis 23.oktobris 2002 12:00
0 0 Atbildēt

Ieteiktu DAŽIEM komentētājiem izlasīt rakstu, vai vismaz raksta virsrakstu, par kuru notiek diskusijas. Manuprāt, mūžigajām BMW "problēmām" ( augstākie komentāri) nav nekāda sakara ar CP kukuļu apkarošanas brigādes darbības izvērtējumu , iAuto lasītāju vidē. Diplomātiski varētu rekomendēt "bojevikam" pāriet uz BMW zonu. /ikdienas viesis/

46770. viesis 30.oktobris 2002 22:56
0 0 Atbildēt

2 burbulis: jaa daargais, fiziku esmu pietiekoshi maaciijies. par sevi un saviem ziidainjiem mashiinaaa vari nesatraukties, me nav kamikadze, lai noshkjiltu savu kaaru saduroties ar tavu shrotu. par riepaam arii vari atslaabt, navarkas nepeerku un riepu aatruma indexi ir atbilstoshi attiistiitajiem. un tad, kad tu sava shrota piekaree ieguldiisi tik daudz $$$ cik es, tad tu sapratiisi, ka peec fizikas, jo zemaak ir masas centrs, jo stabilaak objekts kustaas. so atsalaabsti mazuli un aizbrauc kaadreiz uz kaadu trasi vai placi un patreneejies pirms velc savu shrotu aaraa uz koplietoshanas celjiem - tas toch samazinaas negadiijumu skaitu. un normaalu draiveru nervi arii labaak saglabaasies. no respect.

46771. viesis 30.oktobris 2002 23:00
0 0 Atbildēt

2 burbulis: aah, un piedod, ka tavas atsaldeetaas smadzenes tagad nespeej apstraadaat divus vienkaarshus terminus - riepas aatruma index un masas centrs :DD still NO respect.

Diiii 6.novembris 2013 16:03
1 0 Atbildēt

un kursh saka ka tikai celju policija? visi VP paarstaavji ir vienaadi kuri ir uzpirkti, un man ir dziivi piemeeri tam visam njemot veeraa Ziepniekkalna policiju kura neko nedara nekad lietas labaa lai aizstaaveetu tautu un kuri ir viss iecirknis uzpirkts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bolt auto pamests un traucē satiksmi 13.janvāra ielā. Auto var evakuēt, ja 8h pārkāpums nav novērsts (+ VIDEO) 16

iAutolv pamana "Bolt" nomas auto, kas nevērīgi pamests, nomniekam pat nepiepūloties to novietot stāvvietā tā, lai netraucētu citiem. Vēlāk tas tiek aizvākts, jo iAutolv par atstāto nomas auto informēja pašvaldības policiju. Lasīt vairāk

 

Somu līcī atrastas enkura vilkšanas pēdas vairāku desmitu kilometru garumā 2

Somijas kriminālpolicija paziņoja, ka Baltijas jūrā Somu līcī jūras dibenā atrastas enkura vilkšanas pēdas vairāku desmitu kilometru garumā. Lasīt vairāk

 

Zeekr 7X no 2025. gada pavasara arī Eiropā (+ FOTO) 7

Ķīnas autoražotājs Zeekr plāno papildināt modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum no 2025. gada otrā ceturkšņa pievienojot tam elektrisko krosoveru 7X. Lasīt vairāk

 

CSDD iespējams veikt cieto daļiņu filtra diagnostiku; ko domā auto īpašnieki? (+ VIDEO) 52

No nākamā gada dīzeļdzinējiem, kas vecāki par 2013. gadu, tehniskajā apskatē parādīsies jauns mērījums – tajā pārbaudīs cieto daļiņu filtra esamību un tā tehnisko stāvokli. Šobrīd Rēzeknē tehniskās apskates stacijā ir iespēja veikt diagnostiku, un gadās tādas automašīnas, kuras šo kritēriju neiztur. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti