«Dacia Sandero» izturējusi EuroNCAP drošības testus 7

8.decembris 2008 10:13

Dacia Sandero izturējusi neatkarīgos EuroNCAP trieciena testus, iegūstot trīs zvaigznes un saņemot 24 punktus no 37 iespējamiem.

Dacia Sandero drošības sistēma (tajā ietilpst jaunākās paaudzes galvas balsti priekšējos sēdekļos, galvas/ krūškurvja drošības spilveni utt.)  ir ieguvusi 31 punktu  no 37  iespējamiem, kas ir līdzvērtīgi 4 EuroNCAP zvaigznītēm.

Drošības sistēma ir pieejama visām Dacia Sandero versijām standarta aprīkojumā vai papildu aprīkojumā, atkarībā no pārdošanas vietas.



Dacia Sandero veidotā  struktūra absorbē kinētisko enerģiju, kas rodas sadursmes laikā, tā nodrošinot  automašīnas pasažieru drošību. Salonam izmantots īpašas elastības tērauds, kas palielina korpusa izturību trieciena brīdī. Vispārējā deformēšanās kontrole, kuras izveidē izmantota Renault pieredze, pārliecina, ka tie, kas atrodas automašīnā, būs pasargāti. Salonā priekšējam panelim ir šūnveida struktūra, tas  veidots no polipropilēna, pasargājot braucēju ceļgalus no savainojumiem. Tā izliektā apakšējā daļa atkārto ceļgalu un kāju formu, lai aizsargātu no trieciena, ja tāds gadītos. Polsterējums aizsargā priekšējā pasažiera kājas un elkoņus, kā arī gurnus sānu trieciena brīdī.

Standarta aprīkojumā Dacia Sandero ir divi priekšējie gaisa spilveni (atkarībā no tirgus, kur automašīna tiek izplatīta) un trīs punktu drošības jostas ar slodzes ierobežotājiem priekšējos sēdekļos. Trieciena gadījumā slodzes ierobežotājs samazina spiedienu uz krūšu kurvi, lai izvairītos no ievainojumiem.

4 EuroNCAP zvaigznītes ieguvusi Dacia Sandero bērnu drošības sistēma, tāpēc Dacia automašīnās bērni var justies pasargāti. Trīs ISOFIX stiprinājuma vietas abos aizmugures sānu sēdekļos ļauj novietot ISOFIX bērnu sēdeklīšus viegli un droši.

Dacia Sandero drošības sistēma (tā ietver jaunākās paaudzes galvas balstus priekšējos sēdekļos un galvas/ krūškurvja drošības spilvenus)  ir ieguvusi 31 punktu no 37  iespējamiem, kas ir līdzvērtīgi 4 EuroNCAP zvaigznītēm. Drošības jostas aizsargā krūšu kurvi no frontāliem triecieniem, nospriegojoties un noturot braucēju savā vietā. Jaunākās paaudzes galvas balsti aizsargā kakla skriemeļus no trieciena sadursmes gadījumā. Papildus priekšējā pasažiera un vadītāja gaisa spilveniem automašīnā ir nodrošināti divi galvas/ krūškurvja sānu gaisa spilveni.

Dacia automašīnās drošība nozīmē vairāk nekā tikai pasīvās drošības sistēmas, jo īpaša uzmanība tiek veltīta bremžu sistēmai, kas izveidota atbilstoši Eiropas B segmenta standartiem. Sandero ir aprīkots ar jaunākās paaudzes ABS Bosch 8.1 Ikdienas dzīve pierāda, ka šī sistēma ir īpaši efektīva, jo būtiski samazina bremzēšanas ceļu.
 
Visi komentāri
 
264588. viesis 8.decembris 2008 10:58
0 0 Atbildēt

Mhm... bija jua te tests uz latvijas celjiem -frontalais dalcia vs kautkads vecs fords -forda visi dzivi... nevajag ilgi minet kas dalcia ....2 likji!

264597. viesis 8.decembris 2008 11:20
0 0 Atbildēt

Tas atgadījums, ja nemaldos bija vēl ar veco Dacia Logan. Varbūt Vecais Fords bija smagāks?

264627. viesis 8.decembris 2008 13:15
0 0 Atbildēt

Drīzāk jau neviens Dacijā nebija piesprādzējies un izsmērēja "kāpostgalvi" pa vējstiklu. Kā ne kā arī vecajai Dacijai euroncapā rotājās 3 zvaigznītes.

264632. viesis 8.decembris 2008 13:58
0 0 Atbildēt

Paldies! BEt, NĒ PALDIES!

264644. viesis 8.decembris 2008 15:33
0 0 Atbildēt

Great!

264649. viesis 8.decembris 2008 16:12
0 0 Atbildēt

Tā bija 2008.g. Dacia... Par to, ka būtu bijuši 2 bojāgājušie - nezinu, tikai par vienu ir informācija. Un labāk būtu pievērušies - tur bojā gāja cilvēks, viens no iauto lietotājiem, lai viņam vieglas smiltis!

P.S. Dacia drošība zem jebkuras kritikas... Bail paliek domājot, ka man pašam vairākas reizes ir nācies ar tādu braukt pa ļoti labajiem LV ceļiem (bijušā darba mašīna). Jau tad raustījos, tagad vispār...

264673. viesis 8.decembris 2008 19:30
0 0 Atbildēt

Kāds tad bija precīzi tas Fords?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO) 1

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 17

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Griežas tur, kur zīmes to neatļauj (+ VIDEO) 11

Sieviete ar Toyota markas automobili mēģina nogriezties pa kreisi ignorējot CSN un izraisa sadursmi ar pretimbraucošo Volvo. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroautomobiļu ražošanu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti