Detroitas motoršovā debitēja jaunās paaudzes hibrīdautomobilis Toyota Prius. Kā ziņots preses relīzē, nedaudz palielinājušies automobiļa gabarītizmēri (Prius ir kļuvis par 1,5 cm garāks un par 2,5 cm platāks), samazinājies aerodinamiskās pretestības koeficients (no 0,26 uz 0,25), parādījusies jaudīgāka spēkiekārta, kā arī savādāks ir kļuvis virsbūves noformējums no priekšpuses un aizmugures, kaut gan iepriekšējās virsbūves kopējās stila iezīmes tika saglabātas.
Galvenās jaunās paaudzes Toyota Prius spēkiekārtas izmaiņas - tas ir četru cilindru 1,8 l benzīna dzinējs, kurš darbojas pēc Atkinsona cikla, ar jaudu 98 z.s., maksimālais griezes moments - 142 Nm (agrāk šim modelim bija 76 z.s. 1,5 litru dzinējs). Līdz simtam jaunais Prius ieskrienas 9,8 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš jauktajā ciklā - 4,7 litri uz 100 km (samazinājies par 0,4 litriem).Par 20 % ir samazinājies arī spēkiekārtas izmērs un svars, kā arī ir parādījusies jauna bremžu enerģijas reģenerēšanas sistēma, disku bremzes visiem četriem riteņiem un saules baterijas klimatiekārtai, kuras par atsevišķu samaksu tiek uzstādītas uz automobiļa jumta.
Jaunās Toyota Prius cenas pagaidām netiek nosauktas. Pārdošanā jaunais automobilis nonāks šī gada pavasarī.
Malziet smieklīgi, uzlikusi dzinēju kas ir apmēram par 10% efektīvāks par Otto dzinēju, un tad droši tagad mēģīnās iestāstīt ka šitais puselektromobilis kļuvis ekonomiskāks dēļ nākotnes hibrīdtehnoloģijām, tas nekas ka tā ir tikai un vienīgi iekšdedzes dzinēja tehnoloģija.