Uzsāk jaunās paaudzes Mercedes-Benz S-klases tirdzniecību Latvijā

 
7.augusts 2009 8:50

Četrus gadus pēc S-klases pārdošanas uzsākšanas, Mercedes-Benz ir pilnveidojis šo luksus klases modeli, papildinot to ar revolucionāriem jauninājumiem komforta, piedziņas, kā arī moderno tehnoloģiju jomā.

Kopš S-klases modeļa iznākšanas 2005. gadā rudenī, kopumā ir pārdoti vairāk nekā 270 000 automobiļu, kas padara S-klasi par vispieprasītāko luksus klases automobili pasaulē. Savukārt kopš 1951. gada, kad tika uzsākta S-klases modeļa aizsācēja – 220. automobiļu paaudze – Mercedes-Benz ir piegādājis saviem klientiem aptuveni 3,3 miljonus šīs klases automobiļu.



Starp tehnoloģiju sasniegumiem jāuzsver pasaulē pirmais sērijveida hibrīda dzinējs ar litija –jonu bateriju, kas padara Mercedes-Benz top modeli S400 HYBRID par ekonomiskāko automobili benzīna dzinēja luksus auto segmentā. Tā degvielas patēriņš 7,9 litri uz 100 km un CO2 izmeši ir tikai 186 g/km. Turklāt dzinēju klāstā ietilpst astoņi benzīna un dīzeļa motori, kas patērē līdz 7% mazāk degvielas, nekā līdz šim. S350 BlueEFFICIENCY ar vidējo patēriņu 7,6 litru dīzeļdegvielas pieskaitāms pie visekonomiskākajiem modeļiem luksus auto segmentā.

S-klase tradicionāli nosaka augstu drošības standartu, kas ir papildināts ar inovatīvām vadītāja atbalsta sistēmām un ar kameru un radaru starpniecību padara šo luksus sedanu par „inteliģentu“ partneri uz ceļa. Šīs sistēmas sevī ietver Adaptīvo tālo gaismu asistentu, Joslas noturēšanas asistentu, Ātruma ierobežojuma asistentu un pilnveidotu Nakts redzamības asistentu PLUS, kā arī noguruma atpazīšanas asistentu ATTENTION ASSIST un automātisku Sānvēja stabilizēšanas sistēmu (ACTIVE BODY CONTROL).



S400 HYBRID: pasaules ekonomiskākais luksus klases sedans ar benzīna motoru

Arī  atjaunotā S-klase atrodas automobiļu attīstības virsotnē. Savas līderpozīcijas Mercedes–Benz demonstrē ar jauno S400 HYBRID, kas ir pasaulē pirmais hibrīdpiedziņas automobilis ar litija-jonu bateriju. „S400 HYBRID ir svarīgs pavērsiens ceļā uz mobilitātes iespējām bez kaitīgo emisiju izplūdes,” uzsver Dr. Dīters Zetše (Dieter Zetsche), Daimler AG valdes priekšsēdētājs. „Mūsu pirmais sērijveidā ražotais hibrīda automobilis pilnībā atbilst ilgtermiņa Mercedes-Benz attīstības stratēģijai, kuras pamatā ir skaidri nosprausts mērķis: ražot ekonomiskus un apkārtējai videi draudzīgus premium klases automobiļus bez kompromisiem drošības, komforta un  veiktspējas aspektos.”

Pirmais Mercedes-Benz sērijveidā ražotais automobilis ar hibrīda dzinēju padara šo S-klases modeli par ekonomiskāko luksus sedanu ar benzīna dzinēju. Degvielas patēriņš 7,9 litri uz 100 km un CO2 izmeši ir tikai 186 g/km – šie ir labākie rādītāji šajā automobiļu segmentā un padara S400 HYBRID par titula „CO2 čempions luksus klasē“ ieguvēju.

Jaunais S400 HYBRID ir pirmais automobilis, kas veidots, baltoties uz Mercedes–Benz izstrādāto inteliģento moduļu koncepciju. Tā apvieno šādas būtiskas sastāvdaļas:
•    kompakts un jaudīgs elektromotors;
•    augsti tehnoloģiska vadības sistēma;
•    moderna, augstas kapacitātes litija-jonu baterija.

Kompaktais hibrīda modulis ietver sevī “Start&Stop”, kā arī Enerģijas rekuperācijas sistēmas. S400 HYBRID mazais degvielas patēriņš un zemais CO2 izmešu līmenis nav sasniegts, upurējot jaudas un paātrinājuma rādītājus – modificēts 3,5 litru benzīna motors attīsta 205 kW/279 ZS un elektromotors 15 kW/20 ZS, kopā 299 ZS. Mercedes-Benz S400 HYBRID ir būvēts uz S350 modeļa bāzes un ir aprīkots ar modificētu piedziņas sistēmu. Tā sevī ietver pilnveidotu 3,5 litru V6 benzīna motoru, elektromotoru, 7G – TRONIC septiņu ātrumu automātisko pārnesumkārbu, kas īpaši konfigurēta hibrīda modulim,  augsti tehnoloģisko vadības sistēmu un litija-jonu bateriju.

Bremzēšanas laikā elektromotors pilda arī ģeneratora funkciju un ar rekuperācijas palīdzību uzkrāj enerģiju. Bremzējot iegūtā enerģija tiek akumulēta kompaktajā, taču jaudīgajā litija-jonu baterijā, kas atrodas motora telpā. Uzkrātā enerģija pēc nepieciešamības tiek atkal izmantota. Litija–jona baterijas nozīmīgākās priekšrocības, salīdzinot ar niķeļa/kadmija akumulatora baterijām, ir lielāka enerģijas uzkrāšanas spēja un elektriskā efektivitāte, kas sasniegta vienlaikus ar baterijas lieluma un svara rādītāju samazināšanu. Pateicoties tam, ka motora telpa tiek izmantota ekonomiski, bagāžas nodalījums, kā arī salona izmēri paliek nemainīgi.

Efektīvie dīzeļa un benzīna motori

2009. gada S-klases dzinēju klāstā, bez revolucionārā S400 HYBRID, ietilpst astoņi jaudīgi, ekonomiski un vidi saudzējoši  dzinēji: divi dīzeļa un seši benzīna motora varianti ar sešiem, astoņiem un divpadsmit cilindriem. Ekonomiskais un videi draudzīgais BlueEFFICIENCY aprīkojums samazina līdzšinējo degvielas patēriņu par 7% un ietver sevī ģeneratora, degvielas sūkņa, gaisa kondicioniera un stūres pastiprinātāja elektronisko kontroli, kas taupa patērēto enerģiju. Aerodinamikas uzlabojumu rezultātā ir samazināts vēja trokšņa līmenis, kas savukārt jūtami pozitīvi ietekmē braukšanas komfortu.

Vadītāja atbalsta sistēmu unikāla kombinācija

2009. gada S-klase piedāvā modernākās vadītāja atbalsta sistēmas. Vairākas no šīm sistēmām ir pieejamās arī jaunajā E-klasē, kas tirgū nonāca š. g. martā. Pateicoties šiem jauninājumiem, S-klases un E-klases modeļi kļūst par „inteliģentiem” partneriem uz ceļa.  Automobilis „redz“, „jūt“, refleksīvi reaģē briesmu gadījumā un patstāvīgi veic negadījuma novēršanas vai tā seku mazināšanas pasākumus.

„Līdzīgi kā Mercedes jau sen ieviestie drošības risinājumi: ABS, ESP®, Bremžu Asistents un PRE-SAFE®, arī jaunās vadītāja atbalsta sistēmas ir radītas negadījumu analīzes rezultātā,” saka Dr. Tomass Vēbers (Thomas Weber), Daimler AG valdes loceklis. „Šo sistēmu izstrādāšanas mērķis bija novērst negadījumu skaitu.  Ar šo koncepciju S-klase pasargā ne tikai savus pasažierus, bet arī  citus satiksmes dalībniekus,” piebilst Dr. Vēbers.
 
Mercedes-Benz S-klases automobiļa priekšējie lukturi pielāgojas satiksmes situācijai un automātiski izmaina gaismas intensitāti, lai neapžilbinātu citus autovadītājus. Papildaprīkojumā piedāvātā Tālo gaismu adaptīvās vadības sistēma (Adaptive Main Beam Assist) izmanto videokameru uz vējstikla, kas atpazīst pretimbraucošā transporta plūsmu, kā arī transportlīdzekļus, kuri virzās uz priekšu, un noregulē priekšējos lukturus tā, lai to izstarotā gaisma nesasniegtu citus transportlīdzekļus. Pateicoties tam, tiek nodrošināta vislabākā iespējamā ceļa apgaismošana dotajā situācijā.

Sindelfingeres rūpnīcas inženieri ir uzlabojuši arī Nakts redzamības asistentu (Night View Assist), tā ir papildināta ar īpašu gājēju atpazīšanas funkciju: tiklīdz nakts redzamības sistēma konstatē, ka automobiļa priekšā atrodas gājēji, tas tiek izgaismots borta displejā, lai pastiprinātu brīdinājuma efektu.

„Tālredzīgs“ jauninājums drošākai dalībai ceļa satiksmē ir Joslas noturēšanas asistents (Lane Keeping Assist), kas pasargā transportlīdzekli no nejaušas nobraukšanas no ceļa. Kad sistēma ir konstatējusi, ka automobilis novirzās no attiecīgās brauktuves joslas, tā rada īsas, taču tajā pašā laikā labi sajūtamas vibrācijas. Ja automobilis neapzināti novirzās no ieņemtās joslas, vadītājs tiek brīdināts ar īsām stūres rata vibrācijām. Atšķirībā no cita veida līdzīgām sistēmām, Mercedes sistēma spēj atpazīt vadītāja darbības un spēj atšķirt, vai joslas maiņa ir apzināta vai neapzināta. Tāpēc signāls neseko gadījumos, ja vadītājs, piemēram, uzsāk apdzīšanas manevru, uzņem ātrumu, strauji bremzē vai pagriežas.

Pie vējstikla piestiprinātās videokameras nofilmēto materiālu izmanto arī papildaprīkojumā piedāvātā sistēma, kas brīdina par ātruma ierobežojumiem (Speed Limit Assist). Tā atpazīst ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kad automobilis tām pabrauc garām, un pēc tam parāda uz spidometra maksimāli pieļaujamo ātrumu (standartaprīkojumā modelim S600).

Noguruma atpazīšana ar 70 rādītāju analīzi

Automobiļa standarta aprīkojumā ietilpst Autovadītāja noguruma pakāpes kontroles sistēma (Attention Assist). Ar šīs sistēmas atbalstu ir iespējams novērtēt vadītāja uzmanības pakāpi un savlaicīgi sniegt brīdinājumu vadītājam, ja iestājies  nogurums, kas apdraud ceļa satiksmes drošību. Jaunā tehnoloģija nepārtraukti analīzē 70 dažādus parametrus. Brīdī, kad automobiļa stūres vadīšanas leņķa sistēmas sensors atpazīst tipiskas pazīmes, kas norāda uz vadītāja noguruma pakāpi, seko skaņas signāls un mērinstrumentu panelī parādās paziņojums „Attention Assist. Pauze!“.

Mercedes-Benz ir uzlabojis arī tālā un tuvā rādiusa radaru, ko savā darbībā izmanto Bremžu atbalsta sistēma (Brake Assist PLUS) un Pastāvīga ātruma uzturēšanas ierīce (DISTRONIC PLUS). Abas sistēmas ir nenoliedzams atbalsts vadītājam ārkārtas bremzēšanas gadījumos. Ja vadītājs savlaicīgi nepamana tuvojošās sadursmes briesmas, PRE-SAFE® bremžu sistēma ieslēdzas neatkarīgi no vadītāja rīcības un aptur automobili. Jaunās paaudzes sistēma piedāvā vēl augstāku drošības līmeni: ja vadītājs nereaģē uz vizuālo un skaņas brīdinājumu, PRE-SAFE sistēma 0,6 sekunžu pirms sadursmes aktivizē maksimālo bremzēšanas spēku, tādējādi būtiski samazinot iespējamās sadursmes smaguma pakāpi.

Jaunās S-klases braukšanas dinamika un vadāmība tāpat ir būtiski uzlabota. Tas lielākoties sasniegts,  pateicoties jaunajai parametriskajai stūrei.

Jaunums: Active Body Control (ABC) līdzsvaro automobili sānvēja ietekmes laikā

Mercedes-Benz inženieri ir pilnveidojuši Active Body Control (ABC) ar papildus funkciju, kas stabilizē automobili sānvēja iedarbības laikā (sērijveidā modelim S600). ABC izmanto šim nolūkam ESP® elektroniskās stabilitātes programmas sensorus, lai regulētu riteņu slodzi, atkarībā no sānvēja virziena un intensitātes.

Modernākā multimediju tehnoloģija

Atbilstoši pašpārliecinātajam raksturam un vadošajai lomai jauno tehnoloģiju sfērā, 2009. gada S-klase nosaka jaunus standartus On-Board multimediju jomā. Pirmo reizi pasaulē Mercedes-Benz aprīkos savu multimediju un navigācijas sistēmu COMAND ar jaunu SPLITVIEW tehnoloģiju. Pateicoties inovatīvai displeja koncepcijai, vadītājs un priekšā sēdošais pasažieris uz ekrāna vienlaicīgi spēj skatīties dažāda satura informāciju, piemēram, vadītājs var izmantot navigācijas sistēmu, kamēr blakus pasažieris skatās filmu.
Standartaprīkojumā piedāvāto multimediju un navigācijas sistēmu COMAND, Mercedes-Benz ir papildinājis ar funkciju – SD atmiņu kartes ievietošanas iespēja. Citu jauninājumu vidū ir modificēts Bluetooth® instalācijas ports, kas ļauj bez vadiem savienot mobilo telefonu ar sērijveidā piedāvāto brīvroku sistēmu, kā arī USB ports. Tas dod iespēju pārnest saglabāto informāciju uz jebkuru citu S-klases automobili. Līdzīgi ir iespējams pārnest arī navigācijas sistēmas informāciju. Kā papildus aprīkojumu Mercedes-Benz piedāvā Media Interface sistēmu – universālo saskarni mobilām audio ierīcēm (atrodas cimdu nodalījumā), tādām, kā iPod® un USB atmiņas kartei (sērijveidā modelī S400 HYBRID un S600).

Papildaprīkojumā pieejamo COMAND APS (sērijveidā modelim S400 HYBRID un S600) ir iespējams aprīkot ar Eiropas navigācijas sistēmu, kuras informācija tiek glabāta uz 40 Gb liela informācijas diska. Tas nodrošina īpaši ātru maršruta noteikšanu. Navigācijas sistēma ir ērti  izmantojama, pateicoties detalizētam pilsētu karšu trīsdimensiju attēlam.

Mūzikas atskaņošanai S-klases pasažieru rīcībā ir radio, CD/DVD-atskaņotājs ar MP3 funkciju, ekvalaizers ar ātrumjūtīgu skaļuma regulēšanu, kā arī mūzikas reģistrs ar 7,2 Gb lielu atmiņas disku, uz kura iespējams ierakstīt apmēram 2500 digitālās kompozīcijas MP3, AACb vai WMA formātā. Mūziku, kas tiek atskaņota no CD, DVD vai no mūzikas reģistra, sistēma atpazīst ar Gracenote® datu bāzes palīdzību, norādot krāsu displejā dziesmas nosaukumu, albumu un izpildītāju. Jaunā funkcija Music Search sniedz S-klases vadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim iespēju atrast vēlamo kompozīciju vai izpildītāju kā SD atmiņas kartēs, tā CD vai DVD diskos. COMAND APS sastāvā ir arī pēdējās paaudzes LINGUATRONIC balss vadības sistēma, kas vada navigāciju, telefonu un audio ierīces ar vesela vārda atpazīšanu. Priekšrocība: vadītājam vairs nav jāizrunā komandas vārdi pa burtiem.

Mercedes-Benz ir arī paplašinājis S-klases Aizmugures sēdekļu multimediju sistēmas izvēles klāstu. Aizmugurē sēdošo pasažieru rīcībā ir tālvadības pults, ar kuru ir vadāmas visas COMAND audio un telemātikas funkcijas, kā arī iespējama pieeja ārējām ierīcēm caur Media Interface. Mercedes-Benz piedāvā Aizmugures sēdekļu multimediju pakotni ar diviem 8-collu displejiem priekšējo pasažieru sēdekļu galvas balstos, diviem bezvadu austiņu pāriem un CD/DVD-atskaņotāju.

2009. gada S-klases teicamo skaņas kvalitāti nodrošina pilnveidota Surround skaņas sistēma Logic7, kas izstrādāta sadarbībā ar harman/kardon® speciālistiem audio jomā. Tā nodrošina izcilu trīsdimensiju skaņas piedzīvojumu, kas ir izbaudāms katram S-klases pasažierim.

Dizains: spēcīgs un pašpārliecināts tēls

2009. gada S-klases dizains atspoguļo neatkarīgumu un spēku. To raksturo uzsvērtās radiatora dekoratīvās restes V-veida forma, priekšējais buferis ar smalku gaismu līniju, kā arī hromētā līste zem radiatora gaisa ieplūdes atverēm. Turpmāk visiem S-klases modeļiem izpūtēju uzgaļi būs integrēti aizmugurējā buferī. Standartaprīkojumā S-klase ir pieejama ar Bi-ksenona lukturiem.
 
Vēl dinamiskāks S-klases izskats ir panākts ar LED gaismu pakotni – tās satriecošajām LED diožu gaismu rindām dienas gaismās, pagriezienu rādītājos un gabarīta lukturos (sērijveidā modelim S400 HYBRID un S600). Pateicoties tām, automobiļa priekšējās daļas dizains veido neatkārtojamo tēlu. Tāpat aizmugures lukturi ir veidoti inovatīvā dizainā: 52 LED diodes veido īpašu dubultu C formu – nepārprotamu gaismas zīmi.

Gaisma – kā dekoratīvs elements, tiek izmantots arī Mercedes-Benz interjera aprīkojumā. Papildaprīkojumā klientam būs iespēja izvēlēties Interjera apgaismojumu (sērijveidā modelim  S400 HYBRID un S600) trīs gaismu noskaņās: saules (dzintara krāsā), neitrālās (balts) un polārās (auksti zils) noskaņas.

2009. gada S-klases (standartaprīkojums) cenas, ieskaitot PVN:

S 350 CDI BlueEFFICIENCY    76 960.00 EUR
S 450 CDI     96 320.00 EUR
S 350     80 080.00 EUR
S 400 HYBRID    89 470.00 EUR
S 450     88 730.00 EUR
S 500     100 690.00 EUR
S 600 Long    161 230.00 EUR
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti