Jaunais CITROËN C3 – VISIODRIVE - jau gada beigās 3

 
3.septembris 2009 13:23

CITROËN ar jauno CITROËN C3 ir izvirzījis ambiciozu mērķi: atjaunot bestsellera automašīnas modeli, kas pārdots vairāk kā 2 miljonos vienību. CITROËN izpilddirektors Frederiks Banzē (Frédéric Banzet) teica: „Šīs auto markas laišana klajā ir ļoti nozīmīga un mēs ar to sasniegsim savu mērķi vēl vairāk palielināt gan privāto, gan profesionālo klientu tirgus daļu.”



Lai to paveiktu, CITROËN ir paņēmis C3 labākās īpašības un tās vēl vairāk uzlabojis. Zīmola jaunajam ‘Visiodrive’ ir viss panākumiem nepieciešamais:

-    unikāla, prestiža personība ar rūpīgāk veidotu stilu un augstas kvalitātes apdari, uzstādot jaunu standartu šajā segmentā;

-    inteliģenta arhitektūra nepārspējami plašam salonam, tajā pašā laikā saglabājot statusu tirgū kā viena no kompaktākajām automašīnām, ar tās ārējiem izmēriem tiek izaicināta mūsdienu tendence gribēt ‘arvien vairāk’, patiešām nesaņemot mazāk;

-    apbrīnojams un atbildīgs sniegums uz ceļa, uzlabojot vispārējo braukšanas komfortu un sniedzot pozitīvus braukšanas iespaidus gan pilsētā, gan pa atklātu ceļu. Degvielas patēriņš tiek kontrolēts visām transmisijas iekārtām, ko papildina ambicioza CO2 izmešu samazināšanas programma.

Ar šīm iezīmēm jaunais CITROËN C3 savā segmentā kļūst par galveno izvēli kā ģimenes auto vai kā vairumā pirkta automašīna.



Taču jaunais C3 ir vēl kas vairāk. Zenith vējstikls padara to unikālu. Lielāks gaišums un uzlabota redzamība ‘Visiodrive’ pasažieriem sniedz pilnīgi jaunu braukšanas pieredzi.

 „Jaunais CITROËN C3 paver durvis uz jaunu automobiļu pasauli, kurā saprāts un atbildība iet roku rokā ar jaunatklātu braukšanas prieku. Un jaunām emocijām.” Vinsents Besons, CITROËN Produktu un tirgus stratēģijas direktors.

Jaunais CITROËN C3 izgatavots Francijā Aulnay un Poissy ražotnēs un tiks laists apgrozībā 2009. gada novembrī.

UNIKĀLA UN PRESTIŽA PERSONĪBA

-    Pirmšķirīga kvalitāte visos līmeņos
-    Iemantota pašpārliecināta personība
-    Valdzinošs un tajā pašā laikā rūpīgi veidots korpusa stils vitalitātei un prestižam
-    Augstākā līmeņa izsmalcinātība attiecībā uz ārpuses un salona detaļām



Izlaušanās brīvībā

Jaunais CITROËN C3 ir pašpārliecināta automašīna. Tās DNS ietver tā priekšgājēja noapaļotās, pārliecinošās formas, tajā pašā laikā piešķirot papildu dzīvīguma devu ar rūpīgākām, plūstošākām līnijām.

No pašreizējā modeļa paņemtas līdzsvarotās līnijas, kas uzlabotas ar korpusu aptverošām velvēm. Šīs atšķirīgās iezīmes jaunatnācēju nostāda ārpus konkurences.

Korpusa dizains ir dinamiskāks, ar stingrāku, plūstošu un aerodinamisku stilu un līnijām. Jaunajam C3 ir markas atjaunotais apgrieztā „V” burta logo, gaisa ieplūde, kas šķiet gatava tvert jūdzes. Automašīnai ir bumeranga formas gaismas, braukšanas kabīni apņem rekordliela stikla virsma, un spārni ir uzsvērti iezīmēti, piešķirot automašīnai spēcīgu, zemu stāju.

Jaunais C3 iezīmē uztvertas kvalitātes atklājumu savā segmentā, īpaši attiecībā uz piemērotu un gludu virsmu apstrādi, ko pavada hromēti durvju rokturi, sānu blīvētāji un izplūdes caurule. Augstāku kvalitāti apliecina arī iespēja izvēlēties 10 elegantas virsbūves krāsas un dāsna izmēra 15 līdz 17 collu riteņi.

Vitalitātes un maiguma sajaukums, kas rada tūlītēju vilinājumu.

Ievērojams progress attiecībā uz salona stilu

Jaunā C3 salonu kopumā iedvesmojušas iezīmes no augstas klases automašīnām, sevišķi no DS3. Tas pauž CITROËN veiktās ekskluzīvas izmaiņas, lai sniegtu klientiem augstākā līmeņa komfortu un prestižu.

Jaunajā C3 salonā atbalsojas ārienes stils – plūstošu līniju un aerodinamikas harmonija, kas redzama vadības paneļa horizontālajā dizainā, regulējams saules vairogs uz ierīču paneļa, smalki veidotā stūre un uz vadītāju vērstās vadības ierīces tās vidū. Pateicoties jaunam ierīču panelim, kurā apvienotas divas analogas ciparnīcas un LED izgaismota ciparnīca, vadības panelis izstaro gan elegantu retro, gan augsto tehnoloģiju šarmu.

C3 valdzinājums atrodams tā stilā un izsmalcinātībā.

Tas lepojas ar pirmšķirīgiem, ekskluzīviem materiāliem, tādiem kā panelis ar termopārklājumu, ko papildina satīna pelēka vai spoža alumīnija josla. Hroma detaļas, spīdīgs melns centrālais ierīču panelis un ādas sēdekļi salonam piešķir vēl lielāku prestižu un izsmalcinātību. Jaunā CITROËN C3 apdare un uztvertā kvalitāte ir liels sasniegums.
Kvalitāte katrā detaļā

Šīs kvalitātes iezīmes apliecina jaunā CITROËN C3 dizains un industriālā ražošana, sasniedzot mērķi iegūt augstāko kvalitāti gan nopirkšanas brīdī, gan visā darbmūža garumā.



Jaunais C3 ir pirmais CITROËN modelis, kas guvis labumu no jauna izstrādes procesa, kurā netiek izmantotas prototipa ierīces, kā pamatā ir ideja pēc iespējas ātrāk radīt automašīnu, kas pārstāv ražojuma modeli un atbilstošo ražošanas aprīkojumu. Šīs pieejas rezultāts ir ievērojams guvums attiecībā uz kvalitāti, jo sākot jau ar pirmo stadiju tikuši iesaistīti visi pie projekta strādājošie cilvēki – dizaineri, piegādātāji, ražotāji – tādējādi jau sākotnēji iegūstot skaidru skatījumu par rezultātu, kas automašīnai raksturīgs beigās.

Lai nodrošinātu optimālu uzticamību un izlīdzinātu jebkādas atlikušās nepilnības, pirms laišanas apgrozībā tiks veikti vairāk kā divu miljonu kilometru garš testa brauciens.

Papildus šim ārkārtīgi robustajam projektēšanas procesam jaunais CITROËN C3 gūst labumu no ražošanas markas kvalitātes prasībām visādā ziņā atbilstošajās PSA Aulnay un Poissy ražotnēs. Šie ražošanas centri, kuriem ir ISO 9001 sertifikāts, ir aprīkoti ar jaunākajām ražošanas iekārtām. Tiem ir arī milzīga pieredze B segmenta automašīnu izgatavošanā.

Visbeidzot, Aulnay ražotne, kas simtprocentīgi nodevusies C3 izgatavošanai, tikusi arī pilnībā rekonstruēta, lai atbilstu PSA jauno ražošanas sistēmu un taupīgas ražošanas politikai. Jaunā vienplūsmas organizēšanas sistēma optimizē ražošanas kvalitāti un samazina laiku līdz automašīnas nodošanai klientiem.

INTELIĢENTA ARHITEKTŪRA

-    “Īsta” automašīna ar augstāka segmenta cienīgām iezīmēm
-    Optimizēti korpusa izmēri
-    Bagātīga salona platība pasažieru komfortam
-    Bagāžas nodalījuma tilpums (300 l) ierindojas starp labākajiem kategorijā

Optimizēti korpusa izmēri

Jaunais C3 ir viens no kompaktākajiem modeļiem segmentā. Tas nav padevies lielu izmēru vilinājumam un paliek zem četru metru barjeras – tā izmēri ir 3,94 m garumā, 1,73 m platumā un 1,52 m augstumā. Tādējādi tiek izrādīta pretestība mūsdienu tendencei gribēt arvien vairāk, lai gan rezultātā arī netiek iegūts mazāk. Turklāt ar 10,2 m apgriešanās loku C3 izmērs ir ideāli piemērots braukšanai pilsētā.

Bagātīga salona platība augstākā līmeņa pasažieru komfortam

Kompaktais korpuss nekādā ziņā nenozīmē kompromisu attiecībā uz salona plašumu. Jaunais C3 ir ārkārtīgi ietilpīgs, ļaujot pilnībā ieņemt lomu kā ģimenes automašīna vai kā vairumā pirkta automašīna.

CITROËN dizaineri lika lietā visu savu radošumu, lai projektētu šī piecvietīgā hečbeka inteliģento arhitektūru, kas var lepoties ar sekojošo:
-    nepārblīvēts zemākais vadības panelis ar neuzmācīgu, bet ietilpīgu 13 litru cimdu nodalījumu, kas atbrīvo vietu priekšā sēdošajam pasažierim. Šī tikko manāmā priekšrocība ļauj pasažierim kustēties par 8 cm tālāk nekā vadītājs, tādējādi sniedzot vairāk vietas kājām aizmugurē sēdošajam pasažierim;
-    slaida priekšējo sēdekļu mugurpuse, iegūstot papildu 3 cm vietu kājām aizmugurē sēdošajiem pasažieriem;
-    vidēji augstas sēdekļu pamatnes, kas zem sēdekļiem atbrīvo vietu pasažieriem un nodrošina ideāli izvietotas, ērtas sēdvietas visiem pasažieriem, uzlabojot piekļuvi un redzamību.

Līdz ar bagātīgu salona platību jaunajam C3 ir arī ietilpīgs 300 litru bagāžas nodalījums. Arī tā dizains ticis optimizēts, samazinot bagāžas sliekšņa augstumu līdz 22,7 cm un palielinot platumu līdz 104 cm. Vieglākas lietošanas labad bagāžas nodalījumam ir četri nostiprināšanas gredzeni, un to var aprīkot arī ar noņemamu tīkliņu. Pie tam optimālai bagāžas ietilpībai proporcionāli 60/40 pārdalītās nolokāmās aizmugurējās sēdvietas nolaižamas ar tikai vienu rokas kustību no bagāžas nodalījuma vai aizmugurējo sēdvietu puses.

Jaunais C3 dabīgi dižojas ar milzum lielu neaizstājamu uzglabāšanas platību (mantu glabāšanas nodalījumi priekšējās un aizmugurējās durvīs, centrālā konsole, centrālais panelis, u.c.), ko var

noapaļot centrālais roku balsts ar diviem nodalījumiem, kā arī atvilktne zem priekšējo pasažieru sēdekļiem.

Jaunais CITROËN C3 piedāvā pasažieriem vairāk, tajā pašā laikā paliekot parocīgi kompakts. Šis jaunai kreatīvais modelis sniedz inteliģentu atbildi uz mūsdienās pieaugošajām mainīguma vajadzībām.
 

 JAUNA BRAUKŠANAS PIEREDZE

-    Zenith vējstikls: pilnīgi kreatīvs jauninājums
-    Patiess „kokons” labklājībai un dvēseles mieram
-    Hifi Sistēma®: pilnīgi jauna, tehnoloģija, ko var atļauties


Zenith vējstikls: nozīmīgs jauninājums

Ar Zenith vējstiklu jaunais C3 sniedz jaunus braukšanas iespaidus. Ar ārkārtēju 1 350 mm garumu šis neparastais tehnoloģiskais varoņdarbs paplašina priekšējo pasažieru augšējo redzeslauku līdz 80°, nobīdot augšējo siju. Tas ir izliekts un savienots ar slaidiem A veida balstiem, kas palielina redzamību priekšpusē līdz trim ceturtdaļām. Visiem pasažieriem tiek sniegta augstas izšķirtspējas neierobežota redzamība, pieredzot nebeidzamu panorāmas skatu uz pasauli.

Lai panāktu maksimālu komfortu, vējstikla augšdaļā 25 cm ir pakāpeniski tonēti, nodrošinot gludu pāreju starp optimālu aizsardzību no saulesgaismas priekšējiem pasažieriem un visu vajadzīgo caurskatāmību redzamībai priekšpusē. Enerģijas pārnešanas skaitlis tumši ietonētajai platībai ir 9, salīdzinājumā ar klasisku tonēto logu skaitli 50. Vadītājs un pasažieri gūst labumu no gaismas pilnīgā komfortā. Ja saule spīd zemā leņķī, viegli lietojams stingrs aizsegs, kas aprīkots ar diviem saules aizsargiem, ļauj pasažierim izvēlēties starp daļēju vai pilnīgu aizsardzību, tādējādi nodrošinot braukšanas prieku jebkādas gaismas apstākļos.

Jaunais C3 ir hečbeks ar lielāko vējstiklu un mazāko jumtu tirgū, tas paver ceļu jaunām braukšanas izjūtām, sniedzot pasažieriem lielāku redzamību un vairāk gaismas līdz ar lielāku drošību un baudījumu – un lutinot viņus ar gaismas terapijas seansu!

Automašīna izjūtām

Attiecībā uz baudījumu mūsu Visiodrive dabīgi gūst labumu no visas markas kompetences par komfortu. Jaunais CITROËN C3 sniedz visiem pasažieriem īstu labsajūtu akustiskā komforta un vibrācijas kontroles ziņā, kā arī attiecībā uz vizuālo un ožas komfortu, pateicoties bezgalīgi spodrajai virsmai un aromātiskajam gaisa atsvaidzinātājam.

Kas attiecas uz akustisko komfortu, jaunā C3 skaņas necaurlaidība ierindojama starp labākajām segmentā. Vibrācija un dzinējs, vēja un ceļa trokšņi ir noklusināti, panākot samtaini rāmu salona gaisotni. Lai iegūtu šādu efektu, skaņas izolēšana un trokšņu absorbēšana tika veikta pēc iespējas tuvāk trokšņu un vibrācijas avotiem, it īpaši:
-    dzinēja nodalījums (155 dm2 absorbējoša materiāla salīdzinājumā ar 48 dm2 pašreizējam C3);
-    durvis. Lai vairotu kokona efektu, tika pievienoti durvju sliekšņa salaidumi un izlīdzinoša izolācija, savukārt ūdensnecaurlaidības lokšņu apmērs gramos uz kvadrātmetru tika palielināts līdz 200 salīdzinājumā ar segmentā vidējo 90.

Jaunā C3 pasažieri dienu un nakti peld gaismas burbulī. No plašās spodrās platības nāk dabiska gaisma, savukārt mākslīgā gaisma – no vairākiem salonā visapkārt izvietotiem avotiem. Pēc izvēles nakts atmosfēru vairo arī aptveroša apgaismojuma sistēma – tā ir silta un aicinoša, regulējama ar reostatu, sastāv no gaismas avota centrālās konsoles nodalījumā un izgaismotās kāju nišas priekšpusē. Ar Zenith vējstiklu un redzamības komplektu (automātiskās priekšējās gaismas, automātiski stiklu tīrītāji un aprīkotie modeļi un elektrohroma salona atpakaļskata spogulis) tiek saņemtas trīs baltas LED gaismas, kas izgaismo konsoles centrālo daļu.

Jaunai CITROËN C3 ir automašīna izjūtām, vieta atpūtai un braukšanas baudījums jebkādos apstākļos.


Pieslēdzies!

Jaunais C3 ir īsts maņu kokons, tas ir aprīkots ar pilnīgi jaunu audio sistēmu, kas lutina pasažierus ar koncertzāles skaņas kvalitāti: Hifi Sistēmu ®. Jaunajā sistēmā vadības paneļa vidū ir trešais centrālais skaļrunis un bagāžas nodalījumā – pastiprināts auto sabvūferis, rezultātā radot piesātinātu skaņu ar ievērojamu dziļumu, uzticīgi reproducējot galējās frekvences. HiFi sistēma ne tikai sniedz klientiem izcilu akustisko izpildījumu, bet arī piesaista ar konkurētspējīgu cenu.

Tie, kas vēlas ceļot kopā ar savu mūzikas fonotēku, var izvēlēties Connecting Box, kas sastāv no USB ligzdas centrālajā konsolē, kas atrodas blakus domkratam, un Bluetooth® brīvroku ierīču komplekta. Šī sistēma ir aprīkota ar audio straumēšanas tehnoloģiju un spēlē mobili uzglabāto mūziku bez vajadzības pieslēgties audio sistēmai. Pasažieri var spēlēt savas mīļākās telefonos vai iPod atskaņotājos saglabātās dziesmas sevis izvēlētā secībā. Visas šīs pārnēsājamās ierīces uzglabājamas stacijā virs vadības paneļa.

Visbeidzot, lieliem ceļotājiem jauno C3 var aprīkot ar jauno MyWay navigācijas audio un multimediju sistēmu. MyWay pievilcīgā cena iekļauj pilnu pakalpojumu klāstu – Bluetooth® brīvroku ierīču komplektam līdzi nāk Eiropu aptveroša kompleksā navigācija un MP3 un WMA savienojamu audio kompaktdisku sistēma. Jūsu jaunajai C3 pieredzei nekad nav jābeidzas.
 
 
IESPAIDĪGS UN ATBILDĪGS SNIEGUMS UZ CEĻA

-    Līdzsvarots sniegums uz ceļa
-    Kontrolēts svars un optimizēta aerodinamika
-    CO2 izmešu daudzums 99g/km sākot ar klajā laišanas brīdi
-    CO2 samazināšanas dinamika jau darbojas

Līdzsvarots sniegums uz ceļa

Jaunā C3 sniegums uz ceļa ir teicami piemērots automašīnas raksturam un atbilst markas ierastajām īpašībām, kas līdz ar pilnveidotu komfortu atspoguļo pastāvīgas drošības prioritātes un ievērojamu braukšanas prieka guvumu.

Jaunais C3 ir aprīkots ar MacPherson tipa priekšējo atsperojumu, jaunu pakaļējo tiltu ar elastīgu šķērssiju un mainīgu elektrisko stūres pastiprinātāju. Šie izmēģinātie un pārbaudītie risinājumi ir ideāli pieskaņoti automašīnas īpašībām un kopā sniedz priekšzīmīgu braukšanas komfortu. Jaunajam C3 ir arī ārkārtīgi iespaidīga sānsveres kontrole un asa reakcija, īpaši izvairoties no sadursmes vai veicot neparedzētus manevrus, padarot vadītājam skaidru priekšstatu par nepiespiestu braukšanu un automašīnas vadīšanu.

Ritošā daļa gūst labumu no dzinēju ražotajai jaudai un griezes momentam pielāgotu piekares iestatījumu klāsta, sniedzot labāko līdzsvaru starp braukšanas komfortu un vadāmību, ņemot vērā virkni klientu liktās cerības.

Tā kā viena no prioritātēm vienmēr ir pasažieru drošība, jaunais C3 pēc standarta ir aprīkots ar priekšējās ass ventilējamiem bremžu diskiem un pretbloķēšanas bremžu sistēmu (ABS), kas apvienots ar EBD (elektroniska bremžu spēka sadale) un EBA (avārijas bremžu palīgsistēma). Nevainojamam sniegumam uz ceļa ESP (elektroniskā stabilitātes programma) ir pieejama visam jaunā C3 klāstam.

Domājot ne tikai par sniegumu uz ceļa, drošība atrodoties automašīnā ir viena no C3 stiprajām pusēm. No otrā komplektācijas līmeņa tas pēc standarta tiek piegādāts ar sešiem drošības spilveniem (vadītājs, priekšējais pasažieris, sāni), kā arī kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju. Visas piecas sēdvietas ir aprīkotas ar inerces spoles drošības jostām un trīs enkurpunktiem, kā arī spēka ierobežotājiem. Visbeidzot, bērnu drošībai visu modeļu divas aizmugurējās sēdvietas pēc standarta ir aprīkotas ar Isofix bērnu sēdeklīšu stiprinājuma punktiem.

Pieaugšana un samazināšana

Tika ieguldīts milzum daudz darba, lai jaunā C3 svaru saglabātu strikti minimālu. Dizaineri izmantoja visas iespējamās metodes, lai automašīnu padarītu vieglāku. Šāda piepūle tika pielikta jau projekta pašā sākumā. Stila specifikācijas ietvēra arhitektūras ierobežojumus ar mērķi samazināt svaru, piemēram, izvēloties taisnu nevis ieslīpu vadības paneļa šķērssiju. Arī izstrādājot jaunu pakaļējo asi, svars tika samazināts par 13 kilogramiem. Šo inovatīvo pieeju pilnveidoja ikkatras detaļas analīze, dizaineriem samazinot detaļu svaru saglabājot tādu pašu tehnoloģisko sastāvu. Papildus visādā ziņā tika izmantoti digitāli aprēķini, lai šīs detaļas noteiktu un pārbaudītu (cietība, akustika, triecienizturība, utt.), optimizējot ne tikai masu, bet arī katras sastāvdaļas tehnisko kvalitāti.

Pateicoties kontrolētajam svaram un optimizētajai aerodinamikai (Cd 0.30), jaunais C3 ir viegli vadāms un ātri reaģējošs, kā arī nodrošina zemu degvielas patēriņu un CO2 izmešu apmēru, saprātīgi vadot dzinēju.



CO2 izmešu samazināšanas programma

Jaunais CITROËN C3 ienāk tirgū ar CO2 izmešu samazināšanas dinamiku. No klajā laišanas brīža tas ir arī pieejams HDi DPFS 90 dzinēja versijā, CO2 izmešu apmēriem esot tikai 99 g/km.

Jaunais C3 dabiski gūst labumu no markas videi draudzīgā un ekonomiskā dzinēja: trīs HDI vienības (70, 90 un 110 DPFS) un 4 Euro V benzīna vienības (1.1, 1.4i, VTi 95 un VTi 120). Tie visi ir salāgoti ar piecu ātrumu manuālu pārnesumkārbu, neskaitot ar sešu ātrumu manuālo ātrumkārbu aprīkoto HDi 110 DPFS, kā arī VTi 120, kam var izvēlēties piecu ātrumu manuālo vai četru ātrumu automātisko pārnesumkārbu.

Jaunā C3 CO2 izmešu apmēri pilnībā atbilst CITROËN vides vadībai un saistībām. Kombinētā cikla laikā dīzeļmotoru CO2 izmešu apmērs ir mazāks nekā 118 g/km, sasniedzot zemāko apmēru 99 g/km. Savukārt ar benzīnu darbināmu modeļu CO2 izmešu apmēri robežojas starp 134 g/km un 160 g/km.

Tai pašā laikā, atbildot uz autobraucēju pieaugošajām rūpēm par ekoloģisku un ekonomisku braukšanu, jaunais C3 pēc standarta ir aprīkots ar degvielas ekonomijas palīgsistēmu pārnesuma maiņas indikatora veidolā.

Šai degvielas patēriņa kontroles pieejai tiks strauji sekots 2011. gadā, pienākot jaunām transmisijas iekārtām, ieskaitot otrās paaudzes Stop & Start sistēmu. Divām dīzeļmotora versijām, kas salāgotas ar  piecu un sešu ātrumu pārnesumkārbām, CO2 izmešu apmērs būs 95 g/km un 90 g/km. Trīs cilindru benzīna dzinēju jaunā paaudze nodrošinās modeļus, kuru CO2 izmešu apmēri būs zem 100 g/km.

2009. gada novembrī gaidāmais jaunais Citroën C3 ir apņēmības pilns nomainīt bestsellera modeli, kas pārdots vairāk nekā 2 miljonos vienību visā pasaulē.

“Šis ir ļoti nozīmīgs Citroën modeļa atjaunojums, kas palīdzēs mums sasniegt mērķi - vēl vairāk palielināt tirgus daļu mazā auto segmenta klientu sektorā. Jaunajam C3 modelim paredzu labus panākumus Latvijas tirgū, ņemot vērā patiesi konkurētspējīgās priekšrocības vizuālā tēla un īpaši tehnoloģiju ziņā. Šis modelis noteikti viesīs skaudību daudzos sāncenšos pavisam vienkārši tādēļ, ka tas nav kļuvis smagāks - ņemot vērā, ka automašīnai ir palielināts komforts un telpiskums, kas ir ārkārtīgi liels sasniegums!” komentē SIA VEHO Valdes Priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

Pirmos C3 modeļus Latvijā būs iespējams iegādāties jau šī gada beigās gan pie Citroën importētāja Latvijā VEHO, Rīgā, K.Ulmaņa gatvē 90, gan pie Citroën pārstāvjiem Latvijas reģionos.
 
Visi komentāri
 
270766. viesis 3.septembris 2009 13:48
0 0 Atbildēt

nu tulkots laikam ar googles language tools ...

270767. viesis 3.septembris 2009 14:05
0 0 Atbildēt

Auto var būt personība?

270768. viesis 3.septembris 2009 14:05
0 0 Atbildēt

vājprāts.... nu kaut vai šis -

IESPAIDĪGS UN ATBILDĪGS SNIEGUMS UZ CEĻA

- Līdzsvarots sniegums uz ceļa

- Kontrolēts svars un optimizēta aerodinamika

- CO2 izmešu daudzums 99g/km sākot ar klajā laišanas brīdi

- CO2 samazināšanas dinamika jau darbojas"

kāds var izskaidrot ko nozīmē iespaidīgs, atbildīgs un līdzsvarots sniegums uz ceļa un vai šī opcija pieejama tikai citroen?????????

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti