Karamiševa ceļojošais kauss – Vasaraudzim, Junioru kauss - Keivam

8.oktobris 2009 8:49

Latvijas autorallija čempionāta pēdējā posmā – rallijā „Latvija – Kuldīgas rudens” bez oficiālajām ieskaitēm notika cīņa dažādos LAF un rīkotāju noteiktos papildvērtējumos. Latvijas rallija leģendas Aleksandra Karamiševa ceļojošais kauss nonāca Ivara Vasaraudža rīcībā, Junioru kausu sasniedza Lielbritānijas sportists Tomass Keivs, bet Nacionālo kausu sasniedza Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš.

Rallija fotogaleriju skatieties šeit »»

Aleksandra Karamiševa ceļojošo kausu uz gadu patur ekipāža, kura uzvarējusi Latvijas čempionāta pēdējā posma pēdējā ātrumposmā. Šoreiz visātrākais duets sacensību pēdējos metros bija Skandi Auto Rallija komandas ekipāža Ivars Vasaraudzis/Pēteris Spredzis, kuri par 4,18 sekundēm pēdējā ātrumposmā izrādījās ātrāki par „Latvija – Kuldīgas rudens” uzvarētājiem Andi Neikšānu/Pēteri Dzirkalu (LMT Rallija komanda). Neikšāns/Dzirkals, starp citu, bija Karamiševa kausa turētāji pēc 2008. gada čempionāta pēdējā ātrumposma. Togad šī balva tika piešķirta pirmo reizi.

„Latvija – Kuldīgas rudens” rīkotāji sadarbībā ar Latvijas Automobiļu federāciju pieteica papildvērtējumu – „RLV Junioru kauss”. Šajā ieskaitē cīnījās sportisti, kuri startē ar vienas ass piedziņas automašīnām un pilotu vecums nepārsniedz 25 gadus. Spraigā cīņā uzvara šajā vērtējumā negaidīti nonāca ekipāžas Tomass Keivs/Džemma Praisa pilota rīcībā. Lielbritānijas pilots ar pasaules rallija čempionāta pieredzi dzimis 1991. gadā un jau vairākas sezonas gan Latvijā, gan pasaulē startē ar LAF izdotu sportista licenci. Uzvara „RLV Junioru kausā” nāca pēc tam, kad no sacensībām tika izslēgta 1989. gadā dzimušā Jāņa Fārenhorsta un Ingara Smaiža ekipāža.

Rallijā „Latvija – Kuldīgas rudens” tika izcīnīts arī „RLV Nacionālais kauss”. Šajā vērtējumā piedalījās tās ekipāžas, kuras startē ar L grupas automašīnām -- automobiļiem, kuriem ir beigusies FIA homologācija uz iepriekšējā gada 31. decembri vai, kuri nav bijuši homoloģēti, bet atbilst noteiktām FIA prasībām. Par šī vērtējuma uzvarētājiem kļuva 2WD Super klases ātrākie sportisti Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš, kuri startēja ar aizmugures piedziņas Toyota Corolla. Arī pārējās šī vērtējuma pjedestāla pozīcijas sagrāba 2WD Super braucēji – Artūrs Priednieks/Jānis Kirkovalds (Citroen Xsara Kit car) un Kaspars Īle/Mārtiņš Īle (VW Golf III).

Atgādinām, ka rallijā „Latvija – Kuldīgas rudens” uzvaru absolūtajā vērtējumā un N4 klasē izcīnīja Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (LMT Rallija komanda). A+ klasē labākie bija Aivis Egle/Mārtiņš Jerums (SEB Tieto Rally Team). 2WD klasē uzvarēja Toms Keivs/Džemma Praisa, bet 2WD Super labākie bija Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš. Komandām labākā pēdējā posmā bija SEB Tieto vienība.

Viesturs Saukāns
LAF Preses dienesta vadītājs

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribēja pārsteigt meiteni - 230 km/h pēdējo reizi (+ VIDEO) 1

Krievijā, kāds 35 gadus vecs vīrietis gribēja pārsteigt meiteni ar sava Range Rover jaudu un vadītāja prasmēm uz autošosejas Astrahaņa-Mahačkala sasniedzot 230 km/h. Diemžēl tas beidzās ar avāriju un abu braucēju nāvi. Lasīt vairāk

 

PlayStation 5 konsoles pārdošanas rādītāji pārsniedz jau 10 miljonus vienību

Kopš konsoles oficiālās izdošanas 2020. gada novembrī PS5 globālie pārdošanas rādītāji jau ir pārsnieguši līdzšinējo PlayStation 4 rekordu, kas bija līdz šim pārdotākā PlayStation konsole Lasīt vairāk

 

Izbrauks vai nē? - vadītājs izlemj par pārgalvīgu triku (+VIDEO) 3

Vieglā auto vadītājs ir cieši izlēmis izpildīt pārgalvīgu triku, izbraucot pa apakšu speciālajam platgabarīta transportlīdzeklim. Lasīt vairāk

 

Šogad par vējstiklu bojājumiem izmaksāto atlīdzību apmērs tuvojas 2 miljoniem 3

Latvijā ceļu remontu sezonu izjūt teju katrs autovadītājs: ir daudz pagaidu luksoforu un braukšana mēdz būt apgrūtināta. Par nākotnes ērtībām nereti gadās “maksāt” šodien – autovadītāju ceļā pavadītais laiks ir garāks, savukārt apdrošinātāji pastiprināti sastopas ar gadījumiem, kad klientu automašīnas vējstiklu sabojājuši no ceļa seguma atlecoši akmeņi un šķembas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti