Visu laiku ekonomiskākais «Golf» jau ir nopērkams 4

 
16.oktobris 2009 11:00

Otrās paaudzes Golf BlueMotion ir gatavībā uz starta līnijas: ar TDI dzinēju, „start-stop” funkciju un bremžu enerģijas atjaunošanas funkciju tas atrodas savas klases priekšgalā. Tas jau ir nopērkams Vācijā, sākot no € 21 650.

Jaunā Golf BlueMotion papildu aprīkojumā tagad pieejami dažādi progresīvo tehnoloģiju elementi un ierīces, kas nodrošina ļoti ekonomisku degvielas patēriņu un zemu CO2 izmešu daudzumu. Ar 3,8 l/100 km vidējo degvielas patēriņu un nieka 99 g/km CO2 izmešu daudzumu, tas ir visu laiku ekonomiskākais Golf modelis. Šādus rādītājus ļauj sasniegt 1,6 l TDI dzinējs.

Jaunais Common Rail dzinējs sniedz 77 kW/105 ZS jaudu, bet tik un tā ir efektīvāks kā pirmās paaudzes Polo BlueMotion. Šis salīdzinājums parāda, cik lielu darbu Volkswagen uzņēmums iegulda visu savu modeļu efektivitātes paaugstināšanā. Dzinēja jaudu pārvieto piecpakāpju manuālā transmisija ar lielu attiecību starp pārnesumiem. Turklāt, Golf BlueMotion ir aprīkots ar pārnesumu ieteikšanas funkciju, lai tas vienmēr brauktu ar attiecīgajā brīdī piemērotāko pārnesumu, tādējādi nodrošinot optimālu degvielas patēriņu.  

<seesam>Citas Golf BlueMotion iezīmes ir bremžu enerģijas atjaunošanas funkcija (reģenerācija), „start-stop” funkcija (automobilim stāvot, dzinējs automātiski izslēdzas), riepas ar optimizētu rites pretestību, ārkārtīgi viegli un aerodinamiski riteņi, aerodinamiski uzlabota virsbūve un pazemināts ritošās daļas augstums.

Jaunais Golf BlueMotion modelis sajūsmina arī cenas dēļ: tas jau ir nopērkams Vācijā tikai par € 21 650.
 

 
Visi komentāri
 
271931. viesis 16.oktobris 2009 11:12
0 0 Atbildēt

njā.. TIKAI virs 20K par golfu...

271938. viesis 16.oktobris 2009 13:42
0 0 Atbildēt

nu, paldies - tāda summiņa par golphu !? biški tā kā par traku tomēr. štrunts par tiem sasolītajiem pričentāļiem. Man otrais golfs vēl līdz šai dienai palicis sliktā atmiņā ar izcili vāju un neizturīgu ritošo daļu.

271940. viesis 16.oktobris 2009 14:36
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi, zini kas ir remonts? :D

Interesanti, kādi būs seksonomijas cipari tam aparātam reālā dzīvē un cik ilgi davilks starteris tajā start stop režīmā :D

272001. viesis 19.oktobris 2009 20:56
0 0 Atbildēt

msh, tak jau sen VW un Audi ražo ecomobīļus. Ar starteriem nav problēmu, ar vadības sistēmu gan, jo reāli sarežģīta. Cerēsim, ka 6. paaudze būs augstā līmenī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti