Tiks pagarināts laiks labajam pagriezienam no Gogoļa ielas uz Salu tiltu 9

 
16.oktobris 2009 11:43

Pirmdien, 19. oktobrī, Gogoļa ielas un Lāčplēša ielu krustojumā tiks uzstādīta un darba režīmā ieslēgta luksofora papildsekcija labajam pagriezienam no Gogoļa ielas Salu tilta virzienā. Tādejādi labā pagrieziena manevram no Gogoļa ielas uz Salu tiltu būs atvēlēts par 16 sekundēm ilgāks laiks nekā līdz šim. Par to informēja Rīgas Domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Analizējot līdzšinējo luksoforu signālplānu Gogoļa un Lāčplēša ielu krustojumā, tika rasta papildu iespēja transportlīdzekļu vadītājiem veikt labā pagrieziena manevru arī laikā, kad krustojumā kreisā pagrieziena manevru Gogoļa ielas virzienā veic no Salu tilta puses braucošais sabiedriskais transports. Jaunieviestās izmaiņas neietekmēs manevru veikšanas laiku citos braukšanas virzienos.
Ieviešot satiksmes organizācijas izmaiņas minētajā krustojumā, kopējais laiks labā pagrieziena veikšanai no Gogoļa ielas uz Salu tiltu būs 43 sekundes, proti, par 16 sekundēm ilgāks nekā patlaban.

Satiksmes organizācijas izmaiņas tiks veiktas ar mērķi uzlabot satiksmes plūsmu Gogoļa un Lāčplēša ielu krustojumā, vienlaikus uzlabojot arī sabiedriskā transporta kustību, kas arī veic labo pagriezienu no Gogoļa ielas Salu tilta virzienā. Luksofora papildsekcijas uzstādīšanu un ieslēgšanu darba režīmā pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma veiks luksoforu uzturēšanas uzņēmums SIA „Latkons”.

 
Visi komentāri
 
271933. viesis 16.oktobris 2009 11:51
0 0 Atbildēt

Ja vēl uzstādītu papildeskcijas kreisajam pagriezienam Ulmaņa gatves un Vienības gatves krustojumā virzienienos uz Jūrmalu un uz centru, tad būtu pavisam labi.

Pat, ja papildsekcija šiem kreisajiem pagriezieniem būtu tikai 10 sekundes, kas būtiski nekavētu pārējo satiksmi, tad pa kreisi varētu nogriezties vismas par kādām 3 -5 mašīnām nekā pašreiz. šobrīd pīķa stundās kreiso pagriezienu faktiski veikt nav iespējams veikt pie zaļās gaismas.

Jau pirms kādiem 4 gadiem rakstīju šādu priekšlikumu RD Satiksmes departamentam. Toreiz man atbildēja, ka to ieviest nav iespējams, jo kavēs plūsmu pa Ulmaņa gatvi braucošajiem. Man gan personīgi liekas, ka tas tieši atvieglotu satiksmi!

p.s. par krustojum apbraukšanas alternatīvām diskusijas lūdzu neuzsākt. Tādas ir.

271934. viesis 16.oktobris 2009 11:58
0 0 Atbildēt

Vajadzētu arī padomāt par kreiso pagriezienu no Zemitānu tilta uz Pērnavas ielu. Jo reāli tur var izbraukt tikai 3 a/m (pēdējā nosacīti pie sarkanās gaismas jau)

271937. viesis 16.oktobris 2009 12:47
0 0 Atbildēt

Un vēl ja visādi perdeļi pie luksofora zaļā iedegšanās arī sāktu kustēties UZREIZ un VISI , nevis gaidītu, kad priekšējais izbrauks krustu un tad brauc...kustība notiktu krietni fiksāk.

271965. viesis 17.oktobris 2009 18:31
0 0 Atbildēt

Daudzās vietās vajadzētu padomāt par līdzīgu risinājumu

271968. viesis 18.oktobris 2009 13:03
0 0 Atbildēt

Ulmaņa un Vienības krustā tiešām sen jau prasās normāla regulējuma. Kā nekā lielais izbraukšanas ceļš no Rīgas Jelgavas/Lietuvas virzienā ar samērā intensīvu satiksmi...

271982. viesis 19.oktobris 2009 14:07
0 0 Atbildēt

Redaktor!

kāpēc tiek dzēsti mani komentāri???????????????????

Redaktors 19.oktobris 2009 15:33
0 0 Atbildēt

[c]Redaktor!

kāpēc tiek dzēsti mani komentāri???????????????????[/c]

Nekas netiek dzēsts!

Vienīgais, kas tika dzēsts, ir spams par kaut kādu draugu autovadītāju kopienu.

271989. viesis 19.oktobris 2009 15:44
0 0 Atbildēt

ā. Toč viss OK! windy vienādus komentus ir iemetis pie diviem rakstiem, no kuriem vienā eatbildēju! Tāpēc arī saputrojos!

Sorī!

272004. viesis 20.oktobris 2009 8:34
0 0 Atbildēt

nu nu, vienadus komentus nelieku :D spams nav mana stiprā puse :P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti