Atjaunotā rokgrupa "The Doors" uzsākusi tiesas prāvu pret japāņu autobūves kompāniju "Toyota" Nīderlandē, jo "Toyota" bez atļaujas savā jaunajā reklāmā izmanto "The Doors" dziesmu "Light My Fire".
Grupas bundzinieks Džons Densmors ir satriekts, jo viņš nevēlas, lai "The Doors" fani Eiropā uzskatītu, ka "The Doors" ir pārdevušies. Viņš saka: "Mēs esam uzaicinājuši advokātus Nīderlandē, lai pierādītu savu taisnību, bet tajā pašā laikā cilvēki Amsterdamā uzskata, ka esam pārdevušies". Grupa arī ir noraidījusi datorkompānijas "Apple" 1,5 miljonu dolāru (900 000 latu) piedāvājumu reklāmas kampaņā izmantot "The Doors" dziesmu "The Music's Over". Densmors piebilst: ""Apple" ir diezgan laba kompānija un mēs lietojam datorus, taču esmu diezgan pārliecināts, ka mums to nevajadzētu darīt." "Mums nevajag šo naudu," viņš apgalvo. AMSTERDAMA, DEC 13, BNS/WENN- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vo muljkji taadi...blje piedaavaa naudu par kautkaadu songu....laikam jau pa maz piedaavaa ja jau taa lauzhaas :)