«UAZ» atsāks bezceļnieka 469 ražošanu 30

 
16.februāris 2010 10:14

UAZ ir nolēmis atsākt bezceļnieka 469 ražošanu. Jaunās paaudzes auto tiks būvēts uz UAZ Hunter bāzes.

<250>Pēdējās paaudzes UAZ 469 ražošana tika pārtraukta 1993.gadā. Jaunais UAZ 469 ir aprīkots ar atsperu priekšējo piekari un neatkarīgo aizmugurējo tiltu. Auto ir ieguvis metāla buferus, 4-pakāpju pārnesumkārbu, stūres pastiprinātāju, disku bremzes un modernizētu benzīna dzinēju, kura maksimālais griezes moments ir novirzīts zemāku apgriezienu zonā (208 Nm pir 3000 apgriezieniem), kā arī uzlabota ir degvielas ekonomija. UAZ 469 vidējais degvielas patēriņš ar 2,7 litru dzinēju ir 10,6 litri uz 100 km.

Automobilis būs pieejams ar tentu vai ar metāla jumtu.

Kā pastāstīja UAZ pārstāvji, lēmums atsākt šī modeļa ražošanu bija balstīts uz korporatīvo pircēju pieprasījuma pēc budžeta automobiļa, kurš spētu strādāt bezceļos īpaši skarbos laikapstākļos.

Automobiļa ražošana tiks uzsākta šī gada martā. UAZ dīleri jau sākuši pieņemt pasūtījumus. Jaunā UAZ 469 sākumcena būs 300 tūkst.rubļu (apmēram 5100 Ls) par komplektāciju ar tentu.

 
Visi komentāri
 
274816. viesis 16.februāris 2010 10:18
0 0 Atbildēt

Latvijā arī varēs nopirkt?

274819. viesis 16.februāris 2010 11:38
0 0 Atbildēt

Diez vai Latvijā tādu varēs nopirkt. Varētu rasties problēmas ar sertifikāciju. Nez, vai vienu zvaigznīti drošības testos bobilks varētu dabūt? Bet šajā gadījumā tas laikam nav svarīgi.

274820. viesis 16.februāris 2010 11:41
0 0 Atbildēt

Nu, jā - tās jau pārbaudītas vērtības. Klasika. Ne velti, pat italietis Berluskoni un daudzi citi lieli eirosojuza blices vīri ciena šos auto un izmanto tos plezīrbraucienos pa neceļiem. Neviens izslavētais lendkruiseris šitam krievu brīnumam klāt nestāv. Atceros, ka pat pagājušogad Tunisijas safari brauciena laikā viens lendkruiseris ar kaunu palika tuksneša smiltīs....Domāju, ka pircēju Latvijā šim auto netrūks.

274824. viesis 16.februāris 2010 12:14
0 0 Atbildēt

Tādējādi izpaužas RUS autoproma nespēja-tiklīdz tāds bobis paliek dārgāks(protams,arī labāks),tā nav pircēju-nākas vien atgriezties pagātnē pie "pārbaudītām vērtībām".Tie,kuriem ir vairāk naudas,pērk normālus auto.

274825. viesis 16.februāris 2010 12:40
0 0 Atbildēt

Normāls auto nemaz nevar ibraukt tur, kur izbrauc bobiks. Katrai vajadzībai ir savs auto...

274826. viesis 16.februāris 2010 13:36
0 0 Atbildēt

Yonāsam šitādu nedos... viņam būs jābrauc ar pandu :D:D:D

274827. viesis 16.februāris 2010 13:38
0 0 Atbildēt

2 UUSA

gan var nepiekrist....

kādiem mērķiem tika radīts šīs UAZ iepriekš?

cik tāda tipa auto šobrīd ražo Krievijā?

cik no viņiem der armijai?

tu joprojām tic ka brezenta jumta auto būs tirgus bestselleris?

274829. viesis 16.februāris 2010 13:50
0 0 Atbildēt

un Mercedes-Benz Wolf laikam ir vācu autoproma nespēja?

274830. viesis 16.februāris 2010 13:56
0 0 Atbildēt

Katrs cilveks iegadajas auto atiecigi savai kabatai un maksatspejai , ja tev ir pilna pakala ar naudu tad tu vari braukt ar Land Cruiser , Range Rover , Q7 , X5 , Touareg vai Infiniti ,utt , bet man ka parastam mirstigajam pilnigi pietiek ar Lada , Dacia , ka ari sada gadijuma ar jaunun UAZ 469 , jo tas ir to ko es varu atlauties nopirkt un esmu spejigs samaksat

274831. viesis 16.februāris 2010 14:08
0 0 Atbildēt

to viesis 274830

Laikam tādēļ LV ir pakaļā, ka cilvēki gvelž stūlbumu- kas var samaksāt bezīnu šitam sūdam un kur tev LV viņs ir vajadzīgs. UAZ ir sūds nevis klasika!

274832. viesis 16.februāris 2010 14:09
0 1 Atbildēt

Es tikai pateicu,ka UAZ pārdošanas apjomi IR SMIEKLĪGI MAZI Krievijas mērogiem,un ražotājs,nespēdams pārdot dažnedažādas tā paša 469 uzlabotas versijas un arī pilnīgi no jauna radītus auto,pāriet atpakaļ pie primitīvā bobja ražošanas-aplis ir noslēdzies...Tikai jautājums,vai ražotājam tas palīdzēs izdzīvot.

274833. viesis 16.februāris 2010 14:11
0 1 Atbildēt

uusi, uusi - neticu, ka kaut kur sibirijas pašā ānī TLC vai X6, vai vēl kādu RR, kad iesprūdīsi vai nedod Dievs kaut ko nenolauzīsi būsi foršākā situācijā nekā ar UAZiku

Itīpaši, kad ārā būs -45°C un tuvākais ciems, kurā ir štellatslēga un skrūvgriezis ir 200 km attālumā ...

274834. viesis 16.februāris 2010 14:16
0 0 Atbildēt

viesi 274831, vai nu tu esi būtiski turīgāks par vidējo reālo lauku iedzīvotāju, vai arī neesi nekad iebraucis dziļāk mežā, kur puse rietumverķu izrādās nespējīgi...

Protams, priekš krievijas apjomi mazi, bet tas ir vienalga vairāk, nekā latvijā nopērk visu marku mašīnas kopā...

274836. viesis 16.februāris 2010 14:22
0 0 Atbildēt

Super - atgriežas viens no auto ar kuru varēs braukt pa mūsu bezceļiem :)

Lai arī šķiet ka uzlabojumi ir tik minimāli, ka tas tik un tā ir antikvariāts, kas īsti nav to 5000 Ls vērts

274839. viesis 16.februāris 2010 14:29
0 0 Atbildēt

Palaidniex,es visam Tevis teiktajam piekrītu pilnībā,bet te ir stāsts par to,ka UAZ fabrika nespēj vilkt dzīvību-un,ja pārdošana neveiksies,tad tas arī būs loģisks gals...Un piekrīti ,ka uz visu lielo Krieviju padsmit tūkstoši mašīnu ir smieklīgi-neviena autorūpnīca(superkāri neskaitās) tā nevar izdzīvot.

274842. viesis 16.februāris 2010 14:31
0 0 Atbildēt

to 274836

Kur tad viņš bija pazudis - Hunteru jau ražoj visu laiku, šis ir nedaudz vienkāršots, platforma jau Huntera vienalga - nevajag dirst, LV lauku vecis nopērk oooo vai BMW, šo sūdu, gan neviens nepirks

274844. viesis 16.februāris 2010 14:33
0 0 Atbildēt

to 274836

Starpcitu ne katra veca lieta ir antikvārs un UAZ nekad tāds nebūs - vecs, bezgala novecojis sūds.

274848. viesis 16.februāris 2010 14:43
0 0 Atbildēt

Es piekritu viesin 274830 ka cilvekiem ir japerk masinas ko vini var atlauties , nevis ta ka stulbie latviesi sapno par lux braucamajiem , bet realaja dzive iet ar kajam un raksta stulbus komentarus , tapat tie lux dzipi nerij mazak to degvielu ka bobiks , neesmu miljonars un pats braucu ar dacia sandero un par si auto kvalitati nesudzos , jo man pietiek ....................3h2n

274852. viesis 16.februāris 2010 15:06
0 0 Atbildēt

Šķiet - neviens nav izlasījis, ka auto ražošana tiek atsākta pēc "korporatīvā klienta" vēlmēm. Imho - puslīdz skaidrs, ka tā ir RU armija. Kas raksturīgi militārajai tehnikai - par benzīna patēriņu un atbilstību EU drošibas un ekoloģijas normām diez vai kāds būs domājis. Tā ka - lai kā gribētos, ticamākais, ka mums tādu iegādāties īpaši nespīd.

274853. viesis 16.februāris 2010 15:11
0 0 Atbildēt

Ne tikai armija, arī daudzas aizurālu valsts iestādes.

274854. viesis 16.februāris 2010 15:15
0 0 Atbildēt

2 UUSA

aplis kādam te galvā ir noslēdzies.... tiks ražots armijas auto, un ja neesi slinks papēti Mercedes-Benz Wolf un tad vel palej pa tēmu, ka neko jaunu nevar izgudrot...

un īpaši akliem tur ir rakstīts- ka pēc KORPORATĪVO klientu pieprasījuma... kuri tie var būt izņemot armiju?

«УАЗ 469 станет логичным дополнением нашей линейки внедорожников», - говорит А. А. Карпов, руководитель департамента продаж ОАО «УАЗ». – «Решение возобновить производство этой модели было продиктовано запросами наших корпоративных покупателей, которые нуждались в бюджетном автомобиле, способном работать в по-настоящему жестких погодных условиях на бездорожье, к которым ни один из представленных на рынке автомобилей технологически не приспособлен. В результате мы разработали и предлагаем внедорожник, который на 23% дешевле существующих продуктов в линейке УАЗ, а по внедорожным качествам превосходит существующие модели».

Цена на новый УАЗ 469 стартует от 299 тыс. руб. за комплектацию автомобиля с тентом.

izskatās ka kāds pavisam nemāk vairs lasīt...

par to smieklīgo skaitu.... diez vai 17 000 vienības ir maz...

274857. viesis 16.februāris 2010 15:24
0 0 Atbildēt

Tev pašam ir kontakti salipuši- MB G ir kaut, kas pavisam cits, izstrādāts 70 gados un daudz, daudz sakarīgāks aparāts. 17tk ir smieklīgs skaits - tā ir PSRS problēma - 1000 cilvēku uzražo 1000 mašīnas - tāds skaits būs McLaren, nevis UAZ piemērots...

274860. viesis 16.februāris 2010 15:34
0 0 Atbildēt

un ja būt precīzākiem.... 17000 tikai pārdotas Krievijā vienības... ar zināmo krīzes ietekmi...

saražotas un pārdotas....

2005. gads - 66310 vienības

2006. gads - 66120 vienības

2007. gads - 72181 vienības

2008. gads - 72163 vienības

kur ir smieklīgie mazie cipari priekš bezceļa kategorijas?

274862. viesis 16.februāris 2010 15:42
0 0 Atbildēt

2 274857. viesis

kas tur ir cits? tāds pat bobiks....

commons.wikimedia.org/wiki/File:Bun...hr_MB_Wolf.jpg

i45.photobucket.com/albums/f56/Eu...09Teil1152.jpg

commons.wikimedia.org/wiki/File:MB250GD_Wolf.jpg

Pie tam speciāli priekš apdāvinātiem - 469 modelis ir atšķirīgs no Huntera ar militāriem tiltiem...

274866. viesis 16.februāris 2010 16:03
0 0 Atbildēt

Sevišķi apdāvinātajam - bez ārējā izskata arī ir tehniskais izpidījums - motora uzbūve, tilti, kārbas..., laikam ja tev to nesaprast. Kad nopirksi 469, tad piesakies, lai visi var novērtēt tavas prāta spējas. Par statistiku - 2008.gadā bija 30000 (40- bija komercmašīnas) + cik no tām pārdeva KF valdībai :-0

274871. viesis 16.februāris 2010 17:10
0 0 Atbildēt

Nu par Bobja spējām jau itkā nav šaubu,bet slavenā krievu kvalitāte spiedīsies pa visām spraugām ārā.Kad iemācīsies salikt autiņu ,lai tam apstājoties nebūtu mēmā eļļas peļķe apakšā,tad ar tādu ņemšu.:)))

274879. viesis 16.februāris 2010 18:37
0 0 Atbildēt

2 274866

Statistika ir no ražotāja mājaslapas. Par eksportu arī vajag atcerēties.

2 Aigarcix

Militāriem bobikiem ar kvalitāti parasti bija OK. Ko nobraķēja armijnieki - tas gāja tirdzniecībā.

274884. viesis 17.februāris 2010 8:40
0 0 Atbildēt

Jūs te visi par tirgu runajat. Par prestižu. Salīdzinat. Katram auto ir kaut kāds tirgus segments. Bet es atceros, kā gāja ta saucamais sovhoza bobiks. Jauns un labi strādājošs tas bija apmeram gadu no saņemšanas brīža. Pēc tam ātri vien, gado trijos, palika par drausmīgu lūzni. Salīdzināt ar rietumniekiem viņu nekā nevar, tas motora resurss ir 1/2 mazāks. Nez vai vismaz 200000 varēja noiet vispār. Un aizbraukt, teiksim, Rīga-Liepāja vienā dienā uz priekšu un atpakaļ, galva sāks sāpēt. Tikai pa mežu tak nebrauks. Un tie padsmit litri. Un ka visu šito kopā parēķina un apdomā, pirms pērk auto, kas sanāk ??? Vai tagad tas bobiks ir stipri mainījies ???

274885. viesis 17.februāris 2010 9:05
0 0 Atbildēt

Viens pazīstams ments teica, ka bobiks salīdzinot ar tagadējiem roveriem plīsa mazāk un daudz lētāk un ātrāk bija to sataisīt.

274913. viesis 17.februāris 2010 20:53
0 0 Atbildēt

Stipri apšaubāma bija vajadzība pēc neatkarīgās piekares aizmugurē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti