Transporta infrastruktūras objekti nav banāni autovadītāju pievilināšanai! 9

15.jūlijs 2010 9:01

Izvērtējot ilgstošās nedienas ap Dienvidu tiltu un ik pa brīdim publiskajā telpā izskanošo informāciju par jauniem Rīga domes megaplāniem, rodas pārliecība, ka Domes vadībai ir izteiktas apzinātas vai neapzinātas problēmas ar prioritātēm.

Vienkāršāk sakot - ar izpratni, kas Rīgai ir svarīgāks, kas mazāk svarīgs, kādu Rīgu gribam redzēt, kas jāpaveic vispirms, bet kas var pagaidīt.

Jāpiekrīt Satiksmes ministram, kurš uzskata, ka Dienvidu tilta trešās kārtas apturēšana ir politisks lēmums, jo diez vai tas ir cieši saistīts ar naudas trūkumu. Iespējams, ka pašlaik nav līdzekļu Dienvidu tilta pabeigšanai, jo ir tik daudz citu vajadzību, kurām pārdalīt līdzekļus un kuras, ietērpjot krāsainā un smaržīgā iesaiņojumā, var pasniegt gan galvaspilsētas, gan visas valsts iedzīvotājiem kā patiesu nākotnes veiksmes stāstu.

Diez vai ir būtiski, cik veiksmīgs būs šis stāsts, jo tad jau varēs atkal pārtraukt šos un ar līdzīgu pompozumu uzsākt jaunus nepabeidzamus projektus.

Amatpersonām, kas ar milzīgu pacilātību runāja par tilta lielo nozīmi, par to, kā jaunais tilts atrisinās Rīga transporta problēmas un, pirmkārt, jau sastrēgumus, bet pašlaik neatbalsta celtniecības turpināšanu un pabeigšanu, būtu ne tikai jāuzņemas atbildība par līdzšinējām problēmām Dienvidu tilta pabeigšanā, bet arī jāpārdomā savas morālās tiesības turpmāk nodarboties ar satiksmes infrastruktūras plānošanu un celtniecību. Tomēr realitātē redzam, ka tie paši cilvēki nu jau kaļ jaunos Ziemeļu transporta koridora megaplānus. Kur garantija, ka pēc gadiem nākamie projekti tiks pabeigti, un tos nepiemeklēs Dienvidu tilta liktenis?

Juris Zvirbulis,
LAMB prezidents,
Ceļu satiksmes drošības padomes loceklis

 
Visi komentāri
 
277970. viesis 15.jūlijs 2010 9:21
0 0 Atbildēt

Kā Rīgas domē vinnēja - projektu apturēja, tagad varēs solīt - kad tiks pie Satiksmes "ministrēšanas" atradīs piķi no valsts budžeta un dabeigs savu megabūvi . :D:D:D

277971. viesis 15.jūlijs 2010 9:22
0 0 Atbildēt

Kaut gan droši vien vainīga ir vanšu krāsa, nevar tak "oranžo" tiltu "stutēt" :D:D:D

277973. viesis 15.jūlijs 2010 12:03
0 0 Atbildēt

no Dienvidu tilta jau visu nosmēla... pie tam tur kāds bija apbižots, cēla traci, izmeklēšana utt.. Vairāk resnie nevar izcelt un drusku baidās.

Nu lūk jauns objekts, n reizes dārgāks - n reizes lielākas iespējas kaut ko nosmelt. Un tas ir arī vienīgais iemels kāpēc vajag būvēt jaunu, nevis pabeigt veco :D

277974. viesis 15.jūlijs 2010 13:20
0 0 Atbildēt

šlesers var iet uz sauso ateju dundurus un sūdu mušas barot. 2005.gadā solīja sākt ierīkot automaģistrāles Latvijā. Kur ir kaut viena?

277975. viesis 15.jūlijs 2010 13:39
0 0 Atbildēt

Un kas pastaastiis kas ir pietruucis Oshkalnu paarvada 2 kaartai? Naudas, betona, armatuuras? Uzsleeja paarvadu paari Gaujas ielai, divas joslas un vienai joslai triis posmi palika neuzlieti.

Nu galiigi neko es nesaprotu tajaa tiltu buuvee....

Toties uz Viestura prospektu paarvads buuveejas pilnaa sparaa... ko tur nepabeigs?

277978. viesis 15.jūlijs 2010 14:38
0 0 Atbildēt

Robchix - apskaties kartē, pirms sūdzēties... Izbūvēs Oškalnu pārvadu, bet nepabeigs Viestura prospekta pārvadu - kur paliks auto plūsma? Mežaparkā? :D Tas ir 1 un tas pats ceļš, imho, nav jēga tiltu pabeigt nekurienē, neuzceļot tam pievadus un nesasaistot ar pārējām maģistrālēm. Citādi sanāks kā ar Dienvidu tilta kreisā krasta pievadiem.

277985. viesis 16.jūlijs 2010 9:26
0 0 Atbildēt

tomc - kur paliks - tur pat kur partreiz - vienīgais nebūs jākratās pa bruģi starp kapiem un arī tāds sīkums ir labs uzlabojums, un nebūš jāstāv stūķī uz šī tilta lai tiktu uz mežaparku...

bet šitais Juris Zvirbulis pats sarosījies pirms vēlēšanām, laikam būš kādā sarakstā un tagad cenšās atstāt labulabo iespaidu un z vēlētaju autobraucēju izskatā... ;)

277987. viesis 16.jūlijs 2010 12:43
0 0 Atbildēt

tomc - tu lasi arii, vai tikai burtus paziisti?

Neiet runa par to kur paliks vai nepaliks ko buuvees vai nebuuvees, bet konkreeti, kas pateiks, kaapeec uz Gaujas ielas paarvada ir palikushi neuztaisiiti 3 posmi vienai joslai. Peec manas izpratnes, ja betonee ar veidnjiem, tad ir vienkaarshaak kamer visi veidnji uz vietas, mehaanismi, celtnji, pamatu plaaksnes, nejmt un uzbetoneet visus laidumus. Pashlaik tur viss ir novaakts un izskataas ka taa arii paliks.

Kaarteejais nedostrojs. :(

Taalaak par transporta pluusmu.

Un diez kur paliks viss transports, kas naak NO Viestura prospekta? Ka tikai neveidos pie Briiviibas ielas patstaaviigus korkjus liidz pat Gaujas ielai?

Un kaapeec kaartejo reizi tiek atlikts projekts viadukta buuvei paari Saulkrastu dzelzceljam no Viestura prospekta uz Tvaika ielu? Manupraat tas ir krietni aktuaalaaks ostas transporta novirziishanai no Sarkandaugavas centra, paarbrauktuves atslogosshanai...

Bet nu mums mirstiigajiem jau to nesaprast... :(

277991. viesis 16.jūlijs 2010 18:56
0 0 Atbildēt

nevis nav bananu bet nav burkanu,ta parasti saka!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Visu vai neko- sieviete ar nozagtu kemperi uzsāk mežonīgu bēgšanu no policijas (+ VIDEO) 5

Video no ASV: sieviete ar nozagtu "Motorhome" bēg no policijas un neapstājas arī pēc vairākām avārijām un busiņa ietriekšanās palmā, kas izārda transportlīdzekļa priekšējo daļu un sānus. Lasīt vairāk

 

Vakar kravas auto plīsa riepa, kā rezultātā zaudēja vadāmību un iebrauca pretējā braukšanas joslā 11

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors: "Ja grib, tad var! Lūk, šādu informāciju par ceļu satiksmes negadījumiem mēs šodien saņēmām no Valsts Policijas Vidzemes reģiona pārvaldes. Salīdzinājumam zemāk saite uz rakstu no Valsts policijas sagatavotās informācijas medijiem un sabiedrībai." Lasīt vairāk

 

50 km/h vietā gandrīz 140 km/h - jaunietis "testē" mašīnu pēc remonta; policija iejaucas 23

Piektdien tika apturēts, kāds jaunietis, kurš, "testējot auto", apdzīvotā vietā vairāk nekā divas reizes pārsniedzis atļauto ātrumu. Tajā pašā dienā policijas darbinieki fiksēja vēl divus ātrumpārkāpējus. Lasīt vairāk

 

87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai 6

Lielākā daļa jeb 87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai, liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO (ERGO) pētījums*, kas veikts kopā ar Latvijas Automoto biedrību (LAMB) kopīgi īstenotās kampaņas “Ar cieņu brauksi, tālāk tiksi!” ietvaros. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti