Ford ir izstrādājis īpašu Mustang modeļa modifikāciju ar nosaukumu Boss 302.
Automobilis ir uzbūvēts par godu Mustangam, kuru pagājušā gadsimta 70-tajos gados Trans-Am čempionātā ASV veiksmīgi pilotēja Parnelli Džonss. Kā ziņots oficiālajā preses relīzē, jaunā Mustang Boss 302 debija notika slavenajā amerikāņu trekā Laguna Seca.
Jaunais auto ir aprīkots ar pieclitrīgu, astoņu cilindru dzinēju, kura jauda, pateicoties jaunajām ieplūdes un izplūdes sistēmām, ir pieaugusi līdz 440 zirgspēkiem. Dzinējs darbojas kopā ar "īsāku" sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Automobilis ir aprīkots ar paaugstinātas berzes diferenciāli, četru virzuļu Brembo bremžu mehānismiem, kā arī 19-collu vieglmetāla riteņu diskiem un Pirelli riepām.
Ford Mustang Boss 302 priekšējā piekare ir pazemināta par 11mm, bet aizmugurējā - par 1mm. Tam ir citas atsperes un sailentbloki, stingrāks stabilizators un regulējami amortizatori.
Jaunā auto dinamikas rādītāji pagaidām gan netiek izpausti, taču pēc Ford kompānijas pārstāvju teiktā, Mustang īpašā versija Laguna Seca treka apli spēj nobraukt ātrāk par BMW M3. Mustang Boss 302 cena arī netiek izpausta. Zināms vien, ka tas būs dārgāks par Mustang GT (ASV cena ir sākot no 29,6 tūkst.ASV dolāru), bet lētāks par Shelby GT 500 (sākot no 48,6 tūkst. ASV dolāru).
dievinu mustang;)