«AD Baltic» turpina kāpināt apgrozījumu

2.septembris 2010 9:36

Neskatoties uz ekonomisko lejupslīdi valstī, viens no lielākajiem auto rezerves daļu vairumtirgotājiem Latvijā SIA „AD Baltic” pērn par 7% palielinājis savu apgrozījumu, sasniedzot 5,84 miljonus latus.

Tas ir labākais izaugsmes rādītājs nozarē, parādot, ka arī ekonomiskās krīzes laikā uzņēmums var saglabāt ne tikai savas tirgus pozīcijas, bet arī tās uzlabot.

Jānis Bērziņš, SIA „AD Baltic” valdes priekšsēdētājs: „Situācijā, kad auto rezerves daļu vairumtirdzniecības uzņēmumi piedzīvo vidēji par gandrīz trešdaļu apgrozījuma kritumu, „AD Baltic” vienīgajam no vadošajiem uzņēmumiem nozarē pērn izdevies uzrādīt apgrozījuma pieaugumu. Šādus rādītājus izdevies sasniegt, pateicoties savlaicīgai resursu optimizācijai, to koncentrēšanai biznesa paplašināšanā un attīstīšanā, kā arī tieši lepjupslīdoša tirgus pieprasījuma laikā sadarbības partneru biznesu atbalstošākas un plašākas tirdzniecības izvēršanā, ražošanas procesu pilnveidošanā un mehanizēšanā, kas ļāva uzlabot darba ražīgumu un celt uzņēmuma rentabilitāti.”

Kā atzīst J.Bērziņš, nozīmīgākā loma labo finanšu rezultātu sasniegšanā ir „AD Baltic” klientiem, kas uzņēmumu vērtē kā uzticamu un abpusēji biznesu veicinošu sadarbības partneri: „Klientu sadarbības apjomi ar „AD Baltic” šajā periodā ir tikai auguši, lai arī, kā minēts, kopējais tirgus pieprasījums ir krities. Tas nozīmē, ka piedāvājuma komplekss no „AD Baltic” ir pamats, uz kura mūsu biznesa partneri var saglabāt konkurētspējīgu un pieņemamu piedāvājumu saviem klientiem - autoīpašniekiem.”

Saskaņā ar Lursoft datiem, pērn auto rezerves daļu vairumtirdzniecības nozares vairāk nekā 30 vadošo uzņēmumu finanšu rādītāji uzrādīja vidēji 30% kritumu, salīdzinot ar 2008.gadu. Pretēji vispārīgām nozares tendencēm, SIA „AD Baltic” ražošanas apjomu dinamika uzrāda 7% pieaugumu pret iepriekšējo gadu. Turklāt uzņēmuma apgrozījuma pieaugums vairumtirdzniecības nišā (bez neautorizētā servisa pakalpojumu sniegšanas) ir pat vēl lielāks – 13%.

„AD Baltic” uzņēmumu grupas vidēja termiņa stratēģija ietver jaunu tirgu apgūšanu un tirdzniecības filiāļu atvēršanu tuvāk klientam. Rezultātā visiem „AD Baltic” grupas uzņēmumiem izdevies Baltijas valstīs un Baltkrievijā izveidot 17 tirdzniecības filiāles, no tām Latvijā pēdējos divos gados ir izveidotas filiāles Daugavpilī, Jelgavā un Rīgā. Šāda stratēģija ļāva uzņēmumam krīzes apstākļos ne tikai saglabāt esošās tirgus pozīcijas, bet arī tās uzlabot.

Šogad turpinās izaugsme

Arī šogad uzņēmums veido stabilu izaugsmi. „AD Baltic” pirmo septiņu mēnešu apgrozījums veido stabilu un dinamiski augšupejošu līkni. Izaugsmes pamatā ir gan pieprasījuma lēns, bet tomēr pieaugums, gan arī filiāļu atvēršana iepriekšējos gados Latvijā, kuru darbība šogad sāk dot gaidīto atdevi.

Atklājot jaunas vai paplašinot vecās tirdzniecības vietas, „AD Baltic” Latvijā rada arvien jaunas darba vietas, pēdējā gadā pieņemot darbā papildus 8 jaunus darbiniekus.

J.Bērziņš: „Krīzes ietekmē mainījušies arī autoīpašnieku paradumi. Ceļu satiksmē parādījušās vecāka gadagājuma automašīnas, kurām nokalpojušās rezerves daļas tiek mainītas pašu spēkiem vai arī nelegālajos „autoservisos”, kas visbiežāk atrodas māju pagalmos un garāžu kooperatīvos. Arī autodīleru servisos oriģinālo rezerves daļu vietā ļoti plaši tiek piedāvātas neoriģinālās, kas, pateicoties gan rezerves daļu izgatavošanas tehnoloģiju kvalitātes standartu nodrošināšanas nepieciešamībai pieaugošas konkurences apstākļos, gan tam, ka šie paši ražotāji jau arī ir oriģināldaļu piegādātāji autoražotājiem, kvalitātes ziņā neatpaliek, bet cenā ir pieņemamākas.

SIA „AD Baltic” piedāvāto preču klāstā pamatā ir šādu autodaļu ražotāju produkcija. Izsverot to kvalitāti, AD Baltic ADI (Autodistribution international- auto rezerves daļu tirgotāju asociācija) partnerības ietvaros arvien vairāk izvērš auto produktu piedāvāšanu zem AD zīmola, kas ir apliecinājums to augstas kvalitātes standartiem. Patērētāji jau ir varējuši novērtēt bremžu disku, akumulatoru, kvēlsveču, svečvadu, logu tīrītājslotiņu, ūdenssūkņu, logu mazgāšanas un dzesēšanas šķidrumu, motoreļļu, pusasu šarnīru, u.c. produktu nevainojamo kvalitāti.

Vispieprasītākās SIA „AD Baltic” produktu grupas ir: bremžu sistēmas daļas (šajā ziņā „AD Baltic” piedāvātie produkti aizņem vismaz pusi no mūsu valstī pieprasītā), piekares daļas, motoreļļas un citi ekspluatācijas šķidrumi un visu veidu filtri. Pēdējā laikā savu piedāvājumu „AD Baltic” ir ne tikai pilnveidojis, bet arī ieviesis jaunas preču grupas, kā visa veida radiatorus, motordaļas, paplašināts arī elektrodaļu sortiments.”

Par „AD Baltic”
„AD Baltic” uzņēmumu grupā ir 17 tirdzniecības filiāles Latvijā, Lietuvā un Baltkrievijā un Igaunijā, kurās tiek nodarbināti 340 darbinieki. Kompānijas konsolidētais apgrozījums 2009.gadā sasniedza gandrīz 24 miljonus eiro. „AD Baltic” no 2004.gada ir dalībnieks „Autodistribution International” (ADI), kas savu darbību veic 27 valstīs. 2009.gadā ADI apgrozījums kopā sasniedza 5,2 miljardi eiro.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ātruma pārkāpējs ar Audi sasniedz 325 km/h (+ VIDEO) 11

Arī Lielbritānijā uzradies kāds pārdrošnieks, kas koronavīrusa ietekmē atbrīvotajās automaģistrālēs nolēmis pārbaudīt savas automašīnas maksimālās spējas. Tas izdevies, taču tagad viņu meklē policija. Lasīt vairāk

 

Mercedes parāda jaunās S-klases pirmo attēlu 1

Mercedes-Benz publicējis pirmo oficiālo S-klases jaunās paaudzes modeļa attēlu. Lasīt vairāk

 

Velosportistu un autobraucēja konflikts (+ VIDEO) 32

Autobraucējs un velosportisti (varbūt otrādi?) uzsāk konfliktu par to, kurš neievēro noteikumus. Kā tas beidzas? - jānoskatās video līdz beigām. Lasīt vairāk

 

Pārdošanā nonāk unikāls Ferrari F40 ar tikai 311 km noskrējienu (+ FOTO)

ASV pārdošanā izlikts pirms 28 gadiem ražots, taču tikpat kā jauns Ferrari F40. ASV savulaik pārdoti 213 šādi automobiļi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti