Jaunais Captiva pirmoreiz būs redzams starptautiskajā autoizstādē Parīzē; tas demonstrēs jaunu priekšpuses dizainu, daudzus salona uzlabojumus, jaunus dzinējus un pārnesumkārbas.
Captiva būs viena no Chevrolet četrām pasaules pirmizrādēm. Chevrolet Captiva ir sportisks apvidus auto ar pārliecinošu un dinamisku jauno izskatu un pēc vajadzības pieslēdzamu pilnpiedziņu, kas sadala jaudu tieši tā, kā tā ir visvairāk nepieciešama.
Vienlaikus jaunā Captiva ļauj pilnībā izbaudīt tās priekšrocības, ko sniedz teātra skatītāju zāles stilā izvietotās trīs sēdekļu rindas, kurās ērti jutīsies līdz pat septiņiem pasažieriem.
• Jauns, sportisks virsbūves izskats ar drosmīgiem Chevrolet vaibstiem |
Captiva ieguvis daudz cienītāju sava ārējā izskata dēļ jau kopš pirmās parādīšanās tirgū 2006. gadā, un ar jauno modeli situācija ir tikai uzlabojusies. Skatoties uz jauno Captiva no priekšpuses, uzreiz ir pamanāmas vairākas jaunas iezīmes, tās papildina mašīnas atlētisko stāju: pārveidotais un asām skulpturālām līnijām apveltītais motora pārsegs, lielāka radiatora reste ar dubulto atvērumu un Chevrolet 'kaklasaiti - tauriņu', lepni izvietotu pašā vidū; prizmas formas priekšējie lukturi un LED pagrieziena gaismas, iestrādātas atpakaļskata spoguļos.
Tagad pievēršamies spārniem - sānu gaisa ieplūdes atverēm nu ir šķautņaināka forma, lai uzsvērtu jaunā Captiva sportisko dabu, kamēr no priekšējā statņa uz aizmuguri Captiva saglabājusi savu skaisto profilu, ko raksturo slaida, piepacelta plecu līnija.
Jaunās Captiva virsbūves uzlabojumus papildina arī jaunu krāsojuma toņu palete un akcentētās riteņu arkas, zem kurām slēpjas 17 un 19 collu riteņi.
Arī zem Captiva jaunā motora pārsega norisinājušās daudzas pārmaiņas – četri jauni jaudīgi dzinēji, kas būs pieejami kombinācijā ar jaunām manuālo un automātisko sešpakāpju pārnesumkārbām, lai nodrošinātu vienmērīgu un spēcīgu braucienu. Jaunais motoru klāsts, kas sastāv no diviem benzīna motoriem (2.4l un 3.0l) un diviem turbodīzeļdzinēja variantiem (2.2l), ir īsts moderno tehnoloģiju iemiesojums, kuru mērķis ir sniegt optimālu jaudas un degvielas ekonomijas līdzsvaru.
Ieviešot jauno 3.0 litru 258 ZS V6 benzīna dzinēju ar tiešo iesmidzināšanu un mainīgo vārstu vadību, Captiva kļūst par vienu jaudīgākajiem apvidus auto savā klasē, savukārt jaunais 2.2 litru common rail turbokompresora dīzeļdzinējs būs pieejams ar 163 vai 184 ZS jaudu. Jauno dzinēju klāstu noslēdz 2.4 litru benzīna agregāts ar mainīgas vadības dubulto augšējo sadales vārstu ar 171 ZS jaudu. Abus, gan 2.2 litru turbodīzeļdzinēju, gan 2.4 litru benzīna motoru iespējams pasūtīt gan ar priekšējo, gan pilnpiedziņu.
Jaunā Captiva šasija ir tikusi pārveidota, lai vēl vairāk uzlabotu automobiļa dinamiku, pagriezienu un rites raksturlielumus un braukšanas izjūtu. Ar elektronisko stabilitātes kontroli (ESC), vilces kontroles sistēmu (TCS) un bremžu asistenta sistēmu (BAS) standartaprīkojumā, kā arī ar priekšējiem, sānu un galvas drošības spilveniem Captiva nodrošina augstu drošības līmeni.
Iekāpjot jaunajā Captiva gan vadītājs, gan pasažieri varēs priecāties par plašo salonu ar bagāžas izvietošanas iespējām - vienas no labākajām savā klasē, kā arī par iespēju izvēlēties sēdekļu skaitu atbilstoši savām vajadzībām – 5 vai 7.
Captiva uzlabotajā salonā tagad iespējams izvēlēties kādu no jaunajiem apdares variantiem ar pavisam jauniem audumiem un faktūrām, kas nodrošina automašīnai augstākas klases sajūtu un izskatu. Dizaineri likuši lietā dažus no elementiem, kas jau sevi pierādījuši citos jaunajos Chevrolet modeļos, piemēram, zilo priekšējā paneļa apgaismojumu un salona priekšpuses iekļaujošo stilu – tas plūstoši pāriet priekšējās durvīs, radot dubultās vadītāja kabīnes iespaidu.
Jaunajā Captiva aprīkojumā ietilpst arī kalnā braukšanas asistents, tas novērš atpakaļ ripošanas risku kalnos, kā arī elektriskā rokas bremze, kas savukārt nodrošina sīklietu papildu izvietošanas iespēju vidus konsolē, ieskaitot 1 litra glāžu turētāju.
Jaunās Captiva audiosistēmā ietilpst ārējo ierīču pieslēgvieta, USB un Bluetooth ports. Pasažieri tiešām izbaudīs savus audioierakstus, jo uzlabotā skaņu inženierija novērsusi arī ceļa, vēja un motora radītos trokšņus. Captiva iespējams pasūtīt ar navigācijas sistēmu ar skārienjūtīgu ekrānu un atpakaļskata kameru labākai automašīnas novietošanai stāvvietā.
Captiva spēj piedāvāt tik daudz par pieejamu cenu: jaudīgus un vienlaicīgi ekonomiskus dzinējus, pilnpiedziņas priekšrocības, plašu salonu un pielāgojamību līdz pat septiņiem pasažieriem. Tā tirdzniecība Eiropā tiks uzsākta 2011. gada pavasarī.