Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

iAuto | 22.aprīlis 2024 13:24

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem.

Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Lietuvā 10 km no robežas Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 22.aprīlis 2024 13:56
1 0 Atbildēt

Vēl kliedzošāka starpība EV uzlādes cenai... LT 0 pret LV.

GTD2 22.aprīlis 2024 14:30
15 2 Atbildēt

Kapēc EV uzlādes cenai būtu jabūt 0? Kādam par to jamaksā, EV nav sabiedriskais transports ,kas nepieciešams subsidēt.

ZZZZ 22.aprīlis 2024 15:05
1 0 Atbildēt

GTD2 Nu stāsti par tām subsīdijām uc kredītiem?! Kurus drīkst/vajag subsidēt kuri ir lohi kas paši visu subsidē 🙈

GTD2 22.aprīlis 2024 15:16
15 2 Atbildēt

Ja kāds domātu zaļi tad vienīgais ,ko vajadzētu subsidēt tas ir sabiedriskais transports. Nevis auto iegādei un uzpildīšanai. Ja vēlies tādu ekstru ,kā auto tad pašam vajadzētu sakasīt naudu tā iegādei ekspluatācijai un uzturēšanai. Nevis atsevišķus indivīdus mākslīgi sponsorēt. Tas arī attiecās uz ceļa nodokli.

imzz 22.aprīlis 2024 17:31
0 0 Atbildēt

Ja kāds domātu zaļi tad vienīgais ,ko vajadzētu subsidēt tas ir sabiedriskais transports."

Kas arī jau tiek darīts visu laiku. Rīgas Satiksme "Uzņēmums šogad cer uz pašvaldības dotāciju aptuveni 123 miljonu apmērā.Pērn dotācija no pašvaldības bijusi aptuveni 116,6 miljoni eiro." Tas par 2023.gadu.

GTD2 23.aprīlis 2024 8:41
2 0 Atbildēt

Arī rīgā nav pietiekamu subsidēts un izveidots tāds sabiedriskais transports lai cilvēki no auto masveidā pārsēstos uz sabiedrisko. Daudzi labāk nopērk EV jo ir bezmaksas stāvietas, iespējams ja tādas nebūtu bez maksas daļa tomēr izvēlētos sabiedrisko.

LT 22.aprīlis 2024 14:19
0 0 Atbildēt

Tas ir Dīzelis par 1.11€ ???  Kamēr pie mums ar visām iespējamām atlaidēm 1.60€ ? 

Tas ir nopietni  ???

feciic 22.aprīlis 2024 14:51
1 0 Atbildēt

Lauksaimniekiem

Skaidrojums te 22.aprīlis 2024 15:03
0 0 Atbildēt
boliks 22.aprīlis 2024 15:13
7 0 Atbildēt

Šis nerulē. Makaronus var jau spraust, bet tas neizskaidro kāpēc Igaunijā DD bijā (varbūt joprojām ir) par 0,10 EUR lētāks nekā LV. Pēc pašreizējās EUR un USD attiecībās, kā arī naftas cenas, degvielas cenai vajadzētu būt tajā pašā līmenī, kāda tā ir LT.

wons 22.aprīlis 2024 16:47
0 0 Atbildēt

Igaunijā akcīzes nodoklis diesel ar mazāks nekā Latvijā, tad no kā veidojas tādas augstas degvielas cenas šeit???

Aigars 23.aprīlis 2024 15:22
0 0 Atbildēt

Nedēļas nogalē Igaunijā dīzelis bija 8 centi lētāks kā LV, Toties 95. Benz Igaunijā bija 12 centus dārgāks kā LV

msh 22.aprīlis 2024 19:23
3 1 Atbildēt

"Šādas degvielas cenu atšķirības ir izskaidrojamas gan ar atšķirīgajām nodokļu likmēm, gan ar degvielas tirgotāju aso konkurenci ne tikai Lietuvā, bet arī Latvijā. " - dirš kā zariņa govs. Asā konkurence Latvijā? Kur, vārdos vai sapņos? Aizbraucot no Rucavas līdz Rīgai, kas ir 250 km brauciens, pa ceļam var redzēt gāzes cenu diapazonu 1-2 centus - pirms pāris nedēļām braucot gandrīz visur bija 73 centi, kaut kādos pāris trīs tankos redzēju 72 centus, nu un nejauši sanāca braukt pa jelgaveni, tur tajā mazajā gāzes uzpildes stacijā Medemciemā ir bik lētāk. Tikmēr aizbraucot no Rucavas līdz Klaipēdai, kas ir tikai 50 kilometri, var redzēt diapazonu 18 centus - no 55 līdz 73 centiem - un cenu nosaka lētākais, nevis dārgākais.

Nja 22.aprīlis 2024 15:05
3 2 Atbildēt

Kāda tieši konkurence? Tie kas ap Rīgu braukājas un dzīvo, tagad pēkšņi brauks uz robežu, tikai lai uzpildītos? Ir jau tādi kas brauc cauri visai Rīgai, dēl 2c, var jau būt ...

Sergejs 22.aprīlis 2024 15:56
0 0 Atbildēt

Ir arī kas dēļ 20c/l gatavi 3-5 stundas rindā stāvēt, lai tipa 20eur ietaupītu, pusi no kā stāvot rindā jau nopīpē😁

ZZZZ 22.aprīlis 2024 15:09
1 0 Atbildēt

Skaidrojums te nav, kāpēc mums jau irA fāterlandes cenas?

Ābols 23.aprīlis 2024 10:02
3 0 Atbildēt

Ja paņem algas pozīciju, cik parastajam videjā alga tur un cik pie mums, tad fāterlandē degviela sanāk kudiš pieejamāka/lētāka. 😉

P.S. Vakar uzprasīju paziņai kas tur dzīvo, E95 1.85€/l, DD 1.75€/l

 Bet tur cenas tankštelēs ir dinamiskas - rīta un vakara stundās ir dārgāk, lētāk pa dienu un nakts stundās. +/- 5c/l diapazonā, vienas dienas laikā mierīgi var nostaigāt.

Nav īsti tā 23.aprīlis 2024 17:04
0 0 Atbildēt

Dienas laikā var arī 12 centi staigāt... mierīgi

BMW 22.aprīlis 2024 15:26
4 0 Atbildēt

Vai vēl kādam ir jautājumi, kāpēc Lietuvas ekonomika attīstās straujāk?

Toms1 22.aprīlis 2024 20:15
0 0 Atbildēt

Lietuvā ir zemāki nodokļi- akcīze,  slimības lapas degvielas tirgotājiem nav tik lielas jāmaksā,  nav solidaritāte nodokļi biroja darbiniekiem, progresīvo IIN nodokļi un Diferencētais neapliekamais minimums tas viss tiek rēķināts degvielas cenā

BMW 23.aprīlis 2024 9:18
2 0 Atbildēt

Nu redzi, Lietuvā par vienu un to darbu kas Latvijā uz rokas saņem vairāk, un nopirkt var vairāk! Tiek veicināts patēriņš un valsts iekasē PVN no patēriņa un budžets pildās labāk, kā Latvijā no lagas nodokļiem. Patēriņš veicina ražošanu un tirdzniecību, bet tas savukārt rada darba vietas! Un ekonomika aug, tāpat kā valsts labklājība!

BMW 22.aprīlis 2024 15:28
0 0 Atbildēt

EV braucēji varētu pakomentēt, kādas ir uzlādes cenas ar elektrum drive LT un EST, salīdzinājumā ar LV.

ZZZZ 22.aprīlis 2024 15:54
0 0 Atbildēt
Rexx 22.aprīlis 2024 15:44
3 1 Atbildēt

LT arī nav ekspluatācijas nodokļa, kā LV.

Vineta arī no 3500kg.

msh 22.aprīlis 2024 19:26
3 0 Atbildēt

"Vineta arī no 3500kg." - kopš kura laika? Ja vien nav kaut kas nesen izmainījies, muļķības - vismaz agrāk leišiem vinjete bija jebkam, kam pasē rakstīts "kravas" + lielajām piekabēm - es dažus gadus atpakaļ, kovida laikā, tāpēc uz Kretingu pēc pasūtītajiem logiem braucu ar LT35 pasažiernieku, nevis LT28 kravinieku, jo ar LT28 būtu bijis jāatzīmējas benzīntankā nopērkot vinjeti, kamēr LT35 tas nebija vajadzīgs.

Divana komentāri 22.aprīlis 2024 18:17
0 0 Atbildēt

LT pat Neste un Circlek ir krietni lētāk

anonimikis 22.aprīlis 2024 18:29
1 0 Atbildēt

Cenas parāda, ka Latvijas auto īpašnieki ir maksātspejīgāki. Tikai nabadzīgākie brauc uz kaimiņvalstīm bildēt cenu tablo.

biedrs Karinjsh 22.aprīlis 2024 18:56
3 1 Atbildēt

Ko chiikstat? Ja naudas ir vairaak kaa vajaga, tad jaateeree arii ira!

650 22.aprīlis 2024 19:01
0 0 Atbildēt

Te drošvien (atkal) tas pats Tuksneša Princis (TP) būs nobzezdējies,ja reiz LVijā šhitā te smird.Iepriekšreiz nesen te kaut kādi somuzviedri čīkstēja,ka Ķemeru tīrelis viņiem esot sliktu smaku atpūtis, nu ta tagd saņemam atmaksu.

msh 22.aprīlis 2024 19:27
0 0 Atbildēt

Nav man bijusi darīšana ar tādu Sauridu, bet spriežot pēc tā ka gāze maksā 59 centus, jābūt lētajam benzīntankam. Ir arī dārgāki.

Nja 2 22.aprīlis 2024 19:44
0 0 Atbildēt

Izejvielu izmaksas ietekmē saražotā produkta vai pakalpojuma gala cenu. Tas ir nepirks Latvijā bet Lietuvā saražoto...

... 22.aprīlis 2024 20:18
3 3 Atbildēt

Galīgi neobjektīvs salīdzinājumus. Salīdziniet cenaz vienā tīklā ņemot vērā pieejamās atlaides. Piemēram, lētāko Nestes staciju LV ar LT.

Tracina visi šitie neobjektīvie vaimanātāji. 

Pat ja realitātē uz bāku vari ieekonomēt 5€, tiešām tas ir raksta vērts?

msh 22.aprīlis 2024 20:53
0 2 Atbildēt

Doma skaidra - "salīdziniet leišu dārgāko DUS ar Latvijas dārgako DUS!". Jā, tā darot starpība visdrīzāk būs maza. Bet šeit drīzāk stāsts ir par to, ka Lietuvas līdzinieki visādām Latvijas Naftām un Astartēm ir stipri lētāki...

topinamburs 22.aprīlis 2024 21:26
3 1 Atbildēt

Arī LV ir kaut kādi Gotika auto, uc kur kaut kad parasti mēdz būt zemāka cena. Tamā Sauridā, ja tur cena būtu +- kā citur, neviens neriskētu līst iekšā, turklāt pildoties tādos caurumos nereti iznāk, ka bākā var iedabūt vairāk litru, nekā tajā vispār ir vietas. 

Un cena veidojas citādi - par preci prasa tik, par cik var pārdot. latvijā var - un prasa vairāk. Viss.

msh 23.aprīlis 2024 2:06
0 1 Atbildēt

Kaut kā neesmu pamanījis to zemāko cenu. Esmu gāzi pildījis gan LN, gan Astartē, tas pats kas citur. Un jā, leišos ir reāli lētie DUSi - protams, apogeja tam visam ir Jozita, cenas viszemākās, un samaksu pieņem tikai skaidrā naudā - kā dzirdēts no kolēģa, pie tās Jozitas, kas netālu no Klaipēdas uz Liepājas - Klaipēdas šosejas, vasaras laikā mēdz veidoties rindas pat uz pašas šosejas...

Divana komentāri 22.aprīlis 2024 21:25
0 0 Atbildēt

Neste LT 1.50

Divana komentāri 22.aprīlis 2024 21:31
0 0 Atbildēt

LT Šauļi 

Neste dizelis 1.52

Neste benzins 1.57

0pis 22.aprīlis 2024 22:38
0 0 Atbildēt

Bļoda harčo par 6.40 ir OK cena vai dārgi?

Kāds nemāk skaitīt 23.aprīlis 2024 8:51
3 4 Atbildēt

Da nevajag salīdzināt leišu cenas ar mūsu. Leišiem ceļa nodoklis ietilpst degvielas cenā. Bet pie mums ir atsevišķi nodoklis CSDD un nodokļi aplikti degvielai. Mēs esam paši bagātākie Eiropa. Ko var čikstet. 

Ja mēs dzīvotu Francija tad degvielas cenas būtu daudz zemākas jo Francija tautā lemj, bet pie mums biznesmeņi.

Nja 23.aprīlis 2024 9:31
1 0 Atbildēt

Davaj palasi par konkrēto valsti un nodokļiem. Nav tur tāds. Arī Igaunijai nav ceļu nodoklis degvielas cenā. Valsts ir noteikusi ar likumu, ka % no akcīzes nodokļa ienākumiem tiek novirzīti ceļu uzturēšanai. Tas nav ceļa nodoklis, bet tautā to tā mēdz dēvēt. Pie mums tad jau sanāk divi ceļu nodokļi. Daļu tomēr no akcīzes nodokļa iekasēšanas novirza ceļu uzturēšanai.

Toms1 23.aprīlis 2024 10:39
1 0 Atbildēt

Lietuvā un Igaunijā nav ceļu nodoklis iekļauts degvielas cenā.

Freijers 23.aprīlis 2024 9:41
1 0 Atbildēt

Tas ir PSC, arī EE ir -10c/l dīzeļdegvielai, reāli jau labu laiku dārgākā degviela Baltijā ir LV.

Janka 23.aprīlis 2024 10:13
2 0 Atbildēt

Nekas, tulīt Latvijā kartelis sarunās un uztaisīs 'BĀKU DIENU' ka maģiski visi nolaidīs -10c uz dienu + katras tankšteles atlaides....

 Un Latvijā visi ar smaidiem sejā pildīs līdz lūpai.

(knāābis ar KP - viss esot ''godīgi'' un nav jau nekas sarunāts... nēēēēē....)

Tas nekas, ka eiropas biržā jau GADU turas ap 80$/barrelu(+/-10$ staigā)...

 Bet pie mums cena, kā uzauga, tā joprojām turas no 100$+/barrela laikiem.

 Ta kā VIŅI MŪS KĀŠ SMAGI!!!!! Bet turpiniet sēdēt tik dīvānā, gaidīt maģisko 'laimes lāci' kas atnākšot un pukoties uz neliešiem deputātiem...... 😉

Toms1 23.aprīlis 2024 10:36
0 1 Atbildēt

Kurš tev traucē sākt nodarboties ar degvielas tirdzniecību???

Janka 23.aprīlis 2024 10:51
1 0 Atbildēt

Kartelis ar piesasistīto zirnekļu tīklu! 😉 Noteikti neizsniegtu licenci-atļauju pārdot degvielu ja gribētu piedavāt degvielu pēc biržas cenām un peldēt pret straumi jeb piedavātu 10..15..20c/l lētak ne kā pārejiem.

 Turklāt ja melosi, iegūsi atļauju un tad sāksi cenu dempingot, tad kādā brīdī noteikti vairs nebūsi starp dzīvajiem.

 M. Bunkusa lieta skaidri parāda, ka mūsu kriminaļņiki un tiesvedība neko nespēj(vai drīzak negrib spēt) un pēc 6 gadiem, pat tik skaļā un svarīgā lietā joprojām nav nekādu īstu virzību un viss tikai ir miglā tīts....

 😉  Tādējādi nebūs grūti kartelim, novākt šādu nepaklausīgu konkurentu, kas kropļo šo 'viņu' biznesu un palikt nesodīti.

Toms1 23.aprīlis 2024 11:12
0 0 Atbildēt

1995. gadā DUS licences bija izsniegtas vairākiem simtiem SIA, līdz šodienai apmēram 90% ir bankrotējuši. Lietuvā un Igaunijā darbojas tie paši uzņēmēji kuri Latvijā Circle K, Neste, viada,  orlen, olerex, taka nemuldi par karteli. Kurš tev traucē pildīties pie mazajiem degvielas tirgotājiem kuri degvielu tirgo lēti

msh 24.aprīlis 2024 2:04
0 0 Atbildēt

Nē, Latvijā un Lietuvā nedarbojas vieni un tie paši tirgotāji.Nu daži ir, bet uzsvars uz to - daži. Neste, staķiks, viada - vēl kāds? Bet karteļa pazīmes ir nevis saraksts, bet gan tas, kā cenas rodas. Es jau minēju piemēru ar gāzi, jo ar to ir tas pats kosmosa stāsts kas ar šķidrajām degvielām - cenu kosmosā uzrāva, bet lejā nenolaida; ja precīzāk - 22. gada vasaras beigās, uzrāva bik virs 80 centiem litrā, kamēr Lietuvā bija kaut kas virs 70 - pagājušogad kaut kādā aprīlī vai maijā leiši nometa cenu lejā, bet pie mums 80 centi tik stāvēja, un stāvēja, un stāvēja - nu tad kaut kādā jūlijā pakāpeniski palaida uz leju līdz esošajiem 73 centiem - kas kopš tā laika arī ir palikuši; pirms kovida un lielās tirgotāju bezkaunības gāzes cena ziemā/vasarā nostaigāja pa ~5 centiem, bet tagad pie mums stāv kā akmenī iekalta, jo čaļi vārās. Leišos tikmēr cenas gan staigā, gan tās nosaka necilākie benzīntanki, un krutajiem jāpieskaņojas, ja tādi ir tuvumā.

Toms1 23.aprīlis 2024 11:22
0 0 Atbildēt

Ja par Bunkusu tad Latvijā ir tūkstošiem SIA kuru valdes/padomes vai īpašnieks izog un mākslīgi noved līdz bankrotam

NuNu 23.aprīlis 2024 11:08
1 0 Atbildēt

Ar konkurētspēju viss kārtībā. Visi mūsu degvielas uzpildes uzņemumi pieklājīgi pelna (tātad ir konkurētspējīgi), valsts pa vidu arī... Bet pamuļķi pērk.. Viss ir kārtībā!

Toms1 23.aprīlis 2024 11:15
1 0 Atbildēt

Izlasī LR Komerclikumu jebkura SiA uzdevums ir gūt maximalu daudzi miljonu peļņu.  Degvielas tirgotāji ir tādi paši uzņēmēji ka frizētavas, kafejnīcas un lauku fermas. Komerclikumu var atcelt vai grozīt tikai deputāti

ZZZZ 23.aprīlis 2024 12:00
0 0 Atbildēt

Tie degvielas uzpildes punkti vispār bīstama vieta 

www.apollo.lv/8006533/attap...utali-piekauts

650 23.aprīlis 2024 12:55
0 0 Atbildēt

Tas taču ir pašsaprotami, ja šis "pisloniskās pašpārvaldes process" ticis tik ilgstoši un tik Valstiski rūpīgi veicināts.

Ha 23.aprīlis 2024 22:41
0 0 Atbildēt

Mēs dzīvojam attīstītā valstī, kur ir bagātie un bagātie, par pārējiem nerunāsim, lai dzīvo kā māk 😃

🖕 23.aprīlis 2024 22:45
0 0 Atbildēt

Kaut kā birokrātiskais sektors jāuztur valstī 👍

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 5

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti